Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Dátum: 2014.03.29. 23:56:20
Manaitalnal nem lehet mennyisegi parametert megadni, pedig ertelme volna. Remelem javitjak hamarosan.
Dátum: 2014.03.28. 11:23:36
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.28. 08:48:02
De lényegében téged minősit , hogy még mindig csak csak szapulást tudsz írni.


Vagy esetleg csak veled szemben fogalmaz meg kritikat, mint ahogy majdnem mindenki itt, es lehetseges megsem mindenki hulye es csak te vagy helikopter?
Vajon mikor fogod eszrevenni, hogy nem szembeszel fuj, csak hatrafele mesz?
Dátum: 2014.03.27. 09:26:47
Idézet: Offsboy - 2014.03.27. 08:40:22
Miből veszel egyszerre 500at, és milyen gyakran?


Gyogyitalbol, kristalyitalbol. Lehet, hogy nem 500-at, de ha kevesebbet veszek, annak elsodleges oka az, hogy iszonyat macera a vasarlas meg a figyelem mikor kezd el betolteni az oldal es gyorsan kattintok ujra modszerrel is. Pont ezert mindegy milyen gyakorisaggal teszem, mert ha ritkan vasarolok kevesebbet az meg tobb idot rabol.
Mindenesetre ha a felhasznalasnal meg lehetett oldani, hogy beirom egy mezobe mennyi kell, akkor itt sem okozhat gondot, vagy tevedek?
Dátum: 2014.03.27. 07:35:01
Sajnos a vasarlas meg mindig nagyon idorablo vagy hackelos megoldast kivan. A jatekban bizony adodik helyzet, amikor az ember nem 20 darabot akar vasarolni, hanem mondjuk 500-at, es az jelenleg (hivatalosan) ugy mukodik, hogy 25-szor odagorgetni az oldalon, legordulo menubol kikeresni a 20-at, ketszer leokezni es varni. Jo lenne ezt is kikuszobolni.
Dátum: 2014.03.26. 15:52:46
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
Pitiáner, kisstílű


Megtartottam a ket legjellemzobb szot. Egy sertodott ember irasat olvastuk, aki hozzaertesenek hianyat igyekszik kivulallonak es objektivnek hato tavolsagtartassal leplezni. Hiaba.
Dátum: 2014.03.25. 14:25:36
Idézet: Gwindor - 2014.03.24. 11:08:51
Még az jutott eszembe, hogy az ET-k számát lehetne emelni, pl.:
- TK csatákért is járna
- vadászatért 2 járna

Viszont ha jobban belegondolok akkor ez is csak ideiglenes megoldás és inkább csak azt érnénk el, hogy több szövi lesz a TF birtokában (ez persze nem baj)

De, ahogy tovább gondolom, a kettő együtt ...
A kisebb szövik is gyorsabban fejlődnének és a ET probléma is megoldódna. Talán.


Szerintem ket kulon problemarol van szo, es ugy is kell kezelni. Egyreszt biztositani kell, hogy a fejlodes utemenek valtozasa esszeru legyen. Tehat a fejlodesi utam lassan, linearisan csokkenjen.

Masreszt utana erdemes lenne mestersegesen beloni, hogy mi is a fejlodes kivant uteme, azaz meghatarozni a linearis gorbe egyutthatojat.

Nyilvan a fejlodes utemet ugy is lehet konzervalni, hogy a napi bevetel mindig 100 tegla korul alakuljon, de az nem elegge motivalo, meg ugy is, hogy 10000 legyen a napi teglaadag, ami meg tulsagosan gyors.
Dátum: 2014.03.24. 00:04:44
Idézet: Birka - 2014.03.20. 23:37:06
Ezért nem értettem minek neked az automata idomítás. VIP óta 1 klikk az idomítás, amit ki lehetne bírni...


Istenem de fogalmatlan vagy Biri. Neked egy klikk, tehat mindenkinek 1 klikk? Valoban? Gondolkozz mar.
Dátum: 2014.03.23. 23:57:44
Idézet: Offsboy - 2014.03.23. 10:30:44
Ez a 22-es csapdája, mivel ha erősíteni akarunk rajta, akkor meg a nagy szövik előnye fog nőni. Nem mondom hogy nem jogos az előny, de ahogyan én látom szándékosan nem hagyják, hogy építésfüggő túlzott erőkülönbségek szülessenek.


Nem hiszem, hogy a kulonbsegek felerosodeset a nagyok visszafogasaval, foleg ilyen mervu visszafogasaval kene megvalositani.

Mod: A kulonbsegek felerosodesenek kikuszoboleset.
Dátum: 2014.03.22. 18:04:01
Már korábban írtam róla, hogy az energiatégla elsőre ötletesnek tűnő rendszerébe bele van kódolva a rendszer hosszú távú bedőlése.
Akkoriban azt írtam néhány év múlva komoly gondok lesznek a rendszerrel, de nem kellett olyan sokaig várni. Már most elértük azt a pontot ami beavatkozást kíván a játékvezetés részéről.

A rendszerről röviden:
Van egy termelő réteg és egy fogyasztó réteg. Amit a termelők megtermelnek, az oszlik el a fogyasztók között.

Az általános elvárásaink a fejlődési ággal kapcsolatban:
A fejlesztéshez szükséges erőforrásigény folyamatosan nő. A fejlesztéshez szükséges erőforrás megszerzése általában az igénynél kisebb mértékben de szintés folyamatosan nő, esetleg stagnál. Ennek eredőjeképp a fejlesztéshez szükséges idő lineárisan nő.

Miért nem működik jól az energiatégla rendszere?
A termelő réteg egy ponton a fogyasztó réteg tagjává válik. A termelő réteg tehát az új játékosoktól eltekintve (akik egy régebbi szerveren nincsenek sokan) folyamatosan csöken, a fogyasztó réteg viszont egészen bizonyosan folyamatosan nő. Nyilván így az átlagfogyasztás csökken. Ez láthatóan sérti az egyik elvárásunkat, hiszen a beszerzett erőforrás mennyisége nem né és nem is stagnál, hanem csökken. Ezzel szemben az erődorrásigény annak rendje és módja szerint nő. Ennek a kettőnek az eredője egy négyzetesen növekvő fejlesztési idő lesz.

Ehhez hozzá jön még a magasabb szintekhez táruló malusz az osztozkodásnál, azaz a fejlődéssel az erőforrásbevétel még a fenti levezetésnél is jobban csökken.

Mint fentebb írtam, korábban úgy véltem, hogy azt, hogy ennek látványos hatása legyen csak pár év alatt fogjuk elérni, de tévedtem. Már most ott tartunk, hogy a Tudás fa fejlesztése (V3) szinte ellehetetlenült.
Mondok konkrétumokat: Jelenleg ha a napi konstrukciót pakoljuk bele a fába, akkor kb. 5 hónap, mire 1 szintet tudunk lépni. A számottevő előrelépést jelentő 5 szintet pedig mintegy 3 év alatt tudnánk abszolválni. Ha minden nap 2-3 ember napi bevételének megfelelőt építünk (ez ugye a szövetség teljes bevételének a 10%-aÖ, akkor az egy szinthez szükséges időt kb. 2 hónapra tudjuk redukálni, az 5 szint is összejöhet alig több, mint egy év alatt.

Úgy vélem ezek az időtartamok összeegyeztethetetlenek a játék többi területén mutatkozó fejlődés dinamikájával. Úgy vélem azt volna ideális elérni, hogy egy komolyabb erőfeszítéseket tevő klán (lásd a bevétel 10%-a) legfeljebb annyi nap alatt tudjon húzni egy szintet, ahanyadik szintű a fa éppen. Ez pont napi átlag 2000 tégla megszerését jelenti.

Elég sokat ötleteltem már különböző topikokban arról, hogy milyen eszközökkel lehetne ezt elérni, ezért most ezeket nem ismételném, hanem inkább a ti véleményetekre ötleteitekre lennék kiváncsi.

Megj.: Ezzel együtt a handikep rendszert nem szüntetném meg, tehát a felzárkózás azonos erőfeszítéssel ennél gyorsabb lehetne.
Dátum: 2014.03.22. 17:38:17
Idézet: Miklós - 2014.02.26. 15:17:37
Ha ezt megcsináljuk, akkor már a fent póruljárt játékos is visszaállíthatja az állatot a csökkentett költségen (ha közben nem sajtolt mást).


Szerintem semmilyen tobblet LE koltseg nem kene, a 10 osko boven eleg visszatarto ero attol, hogy ezt valaki visszaelesszeruen gyakorolja.
Dátum: 2014.03.20. 23:20:32
Erdekes az idomitas nem a leiras szerint mukodik, hanem annal is jobb.

- Ha egy állat idomításakor az állat idomítása befejeződik, akkor az idomítás rögtön teljesül, nem kell várni rá.


En ezt ugy ertelmeztem, hogy a gyogyitashoz hasonloan mukodne, hogy az idomitas azonnal megtortenik, de ki kell varni a szamlalot. Valojaban nem indul szamlalo.
Dátum: 2014.03.18. 15:46:25
Idézet: Bumburnyak - 2014.03.17. 20:24:42
Lehet maradi vagyok de a portyaszűrőt és az AH-dolgot is kikapcsolnám. Talán még a kaland-válasz dolgot is szeretném meghagyni,h válaszolok.


A portyaszuro opcionalis. Szurhetsz, ha hasznalod a szuro opciot. Tehat az kikapcsolhato most is ugy, hogy egyszeruen nem hasznalod.
Az AH-ban csak akkor adod el mindet, ha bekattintod az opciot, tehat ez is kikapcsolhato.
A kaland valasz szerintem nem kikapcsolhato, de ha szereted a valaszolgatast, akkor siman elmehetsz a kvizkerdesek.hu weboldalra es tesztelheted magad a kerdesekkel, tehat ezt nem hiszem, hogy sok ertelme van kikapcsolatova tenni.
Dátum: 2014.03.17. 13:29:20
Idézet: Bumburnyak - 2014.03.17. 07:52:36
Akkor használnám a VIP funkciót Offs,ha(!) ki-be lehetne kapcsolni a benne lévő funkciókat egyesével külön-külön bármikor. Ha valamelyik nem tetszik kinyomom és nem szenvedek miatta. De olyan gyorsan be lett vágva ez a VIP...


Melyiket kapcsolnad ki?
Dátum: 2014.03.17. 13:28:06
Idézet: Birka - 2014.03.14. 20:56:27
De jó példa erre a mostani VIP-es vitánk amit 2-3 napon keresztül toltunk, majd bekerült a VIP totál kihagyva ezeket az ötleteléseket...


Fel se merult bennem, hogy ebbe bele fognak ferni azok, amin jelenleg meg vitatkozunk.
Mint ahogy azt sem, hogy ezzel lezarult volna a jatekgyorsito kenyelmi funkciok fejlesztese.
Dátum: 2014.03.14. 15:54:03
Rakerdeztem, hogy mit jelent Birka jovahagyasa. Elsosorban azert, mert magat az altala hasznalt jovahagyas szot orcatlanul nagykepunek es folenyesnek erzem. (Bocsi Biri, tudod, hogy imadlak, de azt is, hogy ettol meg leirom amit gondolok.)
Ezt a valaszt kaptam:

Sziasztok!

A forumon Birka bizonyos fejlesztesi otleteket jovahagy, masokra azt irja, hogy ezt igy nem tudja jovahagyni. Azt szeretnem megkerdezni, hogy resztvesz-e Birka a jatekvezetes fejlesztesi donteseinek elokesziteseben? Szukseges-e a jovahagyasa ahhoz, hogy egy otlet megvalosulhasson. Ha igen, nem akarjatok esetleg lecserelni olyan emberre aki a jatekot nem kizarolag sajat szemszogbol vizsgalja?

Koszi,
Koc


ma, 14:29István
Szia.

Birka csak annyira vesz részt a fejlesztésekben amennyire te is.
Ötleteket, javaslatokat tudtok adni Miklósnak, de a végső döntés MINDIG Miklós kezében van.
Miklós mindkettőtökre odafigyel és átgondolja amit irtok, mondtok neki. Ha valamit ir a fórumon, és szerinted az úgy nem jó, akkor cáfold meg ott, irj más javaslatot, hidd el Miklós olvassa és figyelembe veszi az álláspontokat a fejlesztéseknél.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető
Dátum: 2014.03.14. 15:51:37
Nekem az a gondom a fixen 50-100 percig futo gyogyitassal, hogy kozben siman leserulhet egy masik allatom is, aki menet kozben nem tud bekapcsolodni a mar futo gyogyulasi folyamatban, mig a 10 percenkent inditottba be tudott. A selectoros megoldas ennek kikuszobolesere is tokeletes lenne.
Dátum: 2014.03.14. 14:12:11
Idézet: Zoole - 2014.03.14. 13:55:41
Ami meg szerintem megoldaná a problémát:

Be és kikapcsolható funkció legyen
Ne legyen semmiféle legördülő menü, mert nem hatszor komplikáltabb gyógyítási folyamatot akarok, mint eddig volt. A VIP szerintem még mindig azért kellene hogy legyen, hogy egyszerűsítse a játékot, ne hatszor körülményesebbé tegye, mint eddig volt.


LeOK-ezni most is kell. Ha defaultbol a legnagyobb ertelmes ertek van bent amikor bekapcsolod, akkor pont ugyanannyit kell foglalkoznod vele, mintha nem is letezne ilyen funkcio. Ha defaultbol 1 van benne, az meg olyan, mintha ki lenne kapcsolva.
Dátum: 2014.03.14. 12:43:49
Idézet: Miklós - 2014.03.14. 12:15:40
Mert akkor egy 100-as gyógyitás is annyit érne, mint egy 500-as, és aki felvitte 500-ra annak most ez értelmetlen lenne. Plusz a gyógyits X-szer küldetés is elég nehézzé válna annak, akinek magas gyógyitása van.


Hogy erne annyit?
100-as gyogyitas gyogyit alapbol X
500-as gyogyitas gyogyit alapbol Y

100-as gyogyitasnal 3-szor sul ki tehat szumma 3X, 500-asnal 11-szer az 11Y.

Ami jogosabb ellenvetes, hoogy ez valojaban csak a sebgyogyitas szaki hatekonysaganak drasztikus novelese lenne.

Feltetelezem, hogy a gyogyits X-szer kuldetesbe annyi szamit amennyi kisul nem?
Dátum: 2014.03.14. 12:36:54
Idézet: Miklós - 2014.03.14. 11:49:29
Szerintem ezt meg tudjuk oldani, hogy ha kevesebb gyógyítás is elég, akkor annyit lőjön. De ugye az állatgyógyitás közös timeren van, tehát ha van 7 állatod aminek 1 gyógyitás elég, és egy, aminek 5, akkor 5 gyógyítás fog futni. Szóval lehet, hogy jobb megoldás, ha van egy radio button, hogy egyet akarok gyógyítani, vagy többet, mondjátok meg, melyiket szeretnétek. Viszont Baraty ma szabin van, ezzel hétfőig várni kell sajnos.
Illetve azt is meg fogjuk csinálni, hogy a VIP mellett az állatok a kennelben is gyógyulhassanak, így a kettő együtt remélhetőleg már megfelelően hasznossá teszi ezt a funkciót.


1/ Szerintem az idealis az lenne, hogy mennyit gyogyitok, de a felkinalt maximum az, amivel minden allat maxba gyogyul.
2/ Van egy beceneve annak, amikor valaki egy kodja elesberakasat kovetoen masnap szabin van. Kabatos build. Nem jo otlet, szerintem nem tortent volna semmi, ha vartok hetfoig a berakassal. Persze ez csak aprosag.
3/ A kennelben is gyogyulo allat nekem nagyon tetszik, de azt jelzem, hogy az mar nem csak kenyelmi funkcio.
Dátum: 2014.03.13. 13:32:38
A Zold felefele nyil hogyan mukodik? Nem mertem kattintani ra.