Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

No új öltözetváltás a fejlécen nagyon megkapó első látásra. Ha az elment gomb ráment egy már létező öltözetre, az még zseniálisabb.
Karakterlap első fele szintén csodálatosan jó. Egyetlen szépséghibája, hogy a tárgyra kattintás után a popup lassan jön föl. Egyébként ezen végre az látszik, hogy nem csupán a funkció megvalósítását, de használhatóságát is szem előtt tartottátok. Ez egy nagyszerű lépés a helyes iránybe.

A tárgylista is rendben van, talán az egyéb italokhoz (kristályital, támadás itala stb.) adnék méh egy külön ikont a fejlécen. Bár ezt ritkábban használja az ember, kibírható, ha a tárgylistáig kell érte caplatni.
Idézet: Birka - 2012.07.19. 11:17:43
Nem hiszem hogy Baraty lógatná a lábát. Van ami neked fontosabb, van ami másnak...
Miklós meghatározott egy programozási sorrendet, és ennek megfelelően haladnak a teendőkkel. (Mint láthatjuk elsődleges cél jelenleg a LAG megszüntetése, melynek kapcsán a karakterlap szétbontása zajlik a háttérben jelenleg.)


A LAG brutalis mereteket olt. Nyilvan aki kviz scipttel tolja, azt ez nem zavarja, nekem 20 perc vegigkvizelni egy 100-as vadaszatot. A jatek gyorsasaga mar reg tulvan azon a ponton, ahol a jatszhatatlan jelzot raaggathatnank.
Dátum: 2012.07.18. 19:12:32
Köszi, akkor várok.
Dátum: 2012.07.18. 18:41:23
A nevezettek kihivassal egyatalan nem tamadhatjak egymast. Ezt igy logikatlannak erzem, vagy ne szamitson az eventbe de lehessen kihivasozni (mert akkor miert ne?), vagy szamitson be, es jarjon erte olyan jutalmazas, ami kiegyenlitette teszi a portyahoz kepest.
Dátum: 2012.07.18. 18:37:00
Idézet: Ariel - 2012.07.18. 18:17:06
Legutóbb abból volt gond, hogy neveztek, de aki nem nevezett, az az event alatt nem tudta ütni őket.


Nem ugy van, hogy aki nem nevezett, az mindenkit uthet? Ugy tudtam az egyetlen korlatozas, hogy aki nevezett az nem uthet eventen kivul masik nevezot.

Mindenesetre az okoknal engem az erdekelne, hogy ez egy eltervezett modositas, vagy valamilyen nem vart mellekhatas. Ha az elobbi, akkor viszont majd szeretnem kerni, hogy lehessen torolni a nevezest, mert nyilvan en a korabbi feltetelek ismereteben neveztem, ez pedig vagy nem volt hirdetve, vagy elkerulte a figyelmemet, barmennyire is igyekeztem kepben lenni.
Dátum: 2012.07.18. 17:43:54
Idézet: Kocos - 2012.07.18. 16:21:17
Idézet: Craslorg - 2012.07.18. 13:03:33
A sima KH elvileg véletlenszerűen osztódik szét a kufárok között


Gyakorlatilag ezúttal nem neveztek. Ennek mi az oka?


Tudom még csak másfél órája kérdeztem, de kardinális változás a szemszögemből, így továbbra is szeretném tudni, hogy mi ennek az oka.
Dátum: 2012.07.18. 16:21:17
Idézet: Craslorg - 2012.07.18. 13:03:33
A sima KH elvileg véletlenszerűen osztódik szét a kufárok között


Gyakorlatilag ezúttal nem neveztek. Ennek mi az oka?
Dátum: 2012.07.18. 12:56:45
A sima KH nem nevezett kufarozni? A sajat klonom velem azonos kufarnal harcol? Ha nem, hogy tudom megtalalni a sajat klonomat?
Dátum: 2012.07.18. 06:37:40
Idézet: Roger1984 - 2012.07.17. 23:35:27
6 állattal lehet valahogy normálisan ism. küldizhetni?
Most az volt a baj,hogy viszek 3db 20as szintű állatölős küldire is állatkát,így a 6 volt a max amit hozhattam.
Nos,valaki,valahogy?


En mar a kerdest sem ertem. A 20-as szintu allatolos es az ismetelhetokre tartott allatok kozott mi a kulonbseg?
Dátum: 2012.07.18. 06:35:35
Idézet: Kvnoemi - 2012.07.17. 21:47:06
Tudom. Nem is ez a lényeg, csak az hogy beléd kössek.


Csak egyetérteni tudok. Én is ott kötök bele Crasba ahol csak lehet, és marhára nem egyszerű.
Idézet: LanMaffia - 2012.07.17. 21:54:34
Ez nem válasz Cras, azért nem árt tudni, vagy legalább utánanézni hogy mit értünk el sportokban, szerintem ez igenis életképes kérdés


Cras is ezt mondta. Mit ok, mikor nem ok.
Dátum: 2012.07.17. 15:20:00
Idézet: Craslorg - 2012.07.17. 14:20:19
Azé' ne már ez legyen a gyorsabb egy lekérdezéssel szemben. Ráadásul itt a játékosok 4-5%-a ha szavaz. Az se biztos, hogy valós adatot adnak meg. Ráadásul 1 embernek több karaktere is lehet.


Gondolom nincs aki megirja a lekerdezest. Ugy lehet gyorsabb a mindenfele szavazosdi.
Dátum: 2012.07.17. 13:53:59
Gyorsabbnak lehet, hogy gyorsabb, de hogy pontatlanabb is, az tuti.
Ez nem egy konkrét javaslat, de azt vettem észre, hogy a kalandok a játék leginkább időrabló részét képezik. Egyrészt végigkattogni is macerás, másrészt öltözködni, átturbózni.

Hasznos lenne valamilyen automata kalandozás funkció, amivel költségesebb lenne egy kalandot megoldani, és a jutalom is kisebb lenne, de lehetne vele időt spórolni. A megvalósítása nem körvonalazódott bennem.
Dátum: 2012.07.15. 13:10:44
Idézet: Ariel - 2012.07.14. 10:15:38
II; Aranyos képesség, de mivel kimutathatatlan a hatása, így sok bizalom nem lesz iránta.
Azért nem annyira kimutathatatlan. 100-as szinten (ami 5000AFP) is csak 20% esélye van, hogy egyel nagyobb szörny jön. A vadászatból befolyt LE-t tápolná egy kicsit, de igazából a 15 kisebb állat befogását segítené, ami már régóta kérés egyébként is.


Nem segitene, mivel az aprobol kevesebb jon, mint kisebbol. Az a duplazas inkabb azert van benne, hogy ne nehezedjen.

III; Egy TP buzgeráló képesség, mely a szinthuszárságot támogatná. VF-s nem fejlesztené, Eh-s meg így is rohan szintben. A topl assítását meg most tették be ami pont ellene dolgozna globálisan...
Ez azoknak lenne jó, akik nem akarták a szintlépés lassítását, bár lehet, hogy a szintenként +1 TP kicsit sok.


Mivel nem szazalekos, igy aranyaiban folyamatosan avul az 1TP. Nekem 118-as szint kene, hogy duplazzam a TP-t. Most. Nem szmaolnam ki, hogy ez mennyi AFP. Sok.

VIII; A kihívás így is extrém erős, de a második fele a +kp beleférhet. (Kérdés ki fejlesztené ki, mert aki rendszeresen kihívásozik az most is úszik a kp-ban.)
Mivel eddig 0 kihívásom volt, így passzolok.


Erdekelne mondjuk, hogy hany topjatekost tudna sorolni Biri aki rendszeresen kihivasozik. En eddig ugy vettem eszre, hogy nem ez a megerosodes legfontosabb utja.

IX; Új ism küldi, ami kihívásra épül? Lé nélkül TP? Ezt gondold végig, még neked s ejó képesség szinthuszár építészként, mivel te meg kihívást nem igazán tudsz nyerni szerintem.
Tp van a küldiben. Kérdés, hogy a kihívás mennyire maradna népszerű, ha tp is jár érte. Ha rosszabb LE/TP jönne ki a küldiből, mint a VF-es vadászatból, gyanítom, hogy nem sokan pörgetnék ezt a küldit.


Portyakuldinel szarabb, vadaszatnal jobb LE/TP kene. Igy aki tudna portyakuldit porgetne helyette, de a kihivas ami a jatek egyik legtaptalanabb tevekenysege kapna egy pici tapot.

XII; Szerintem így is elég táposak az ism küldik, ráadásúl megint tp független lészerzés lenne, ami az amúgy is extrém erős küldizőket tolná tovább.
Azt ne felejtsd el, hogy van 2-3 vadászatot tápoló, és portyát tápoló képesség is a javaslatok között. A paraméterektől függ, hogy érdemes-e ezt a képességet tolni, vagy inkább a többit.


Egyre jobban ravilagitotok, hogy a parameterek helyes belovese azert komoly kihivas lenne itt.
Az ökölszabály az, hogy VU-rol ne kerdezz, mert jo esetben szerepeltet kapsz ra, de valoszinubb a spec.
Dátum: 2012.07.14. 08:15:22
Idézet: Birka - 2012.07.14. 07:31:31
A topl assítását meg most tették be ami pont ellene dolgozna globálisan...


Nem dolgozna ellene. Mindazok akik örülnek a lassításnak nyilván nem élnének vele. A tobbiek számára pedig elhangzott egy igéret, hogy bekerülnek majd extra TP szerzési lehetőségek. Ez ráadásul úgy kerülne be, hogy konkrétan le kell mondanod érte valamiről. (Nem fejleszthetsz abból a pontból más LE adó képességet.)

IV; Ilyen jellegű képességet már próbáltam letolni Miklós torkán, a vadászat alap képletében van szint, azaz sima +x spm-et kérnénk ezzel, így fantáziátlannak van titulálva.


Csakhogy a vadaszat alap kepleteben nincs TP. Mindegy, hogy egy vadaszatert 50, 100 vagy 110 TP-t kapsz adott szinten a LE ugyanannyi. Ennél a képességnél ez nem igaz. Egyébként a III-assal minimalis szinten kombózik (ha olyat fejlesztesz ez erősebb, de még mindig gyengébb, mintha két másmilyen nyerstápot fejlesztesz. Továbbá mindketten tudjuk, hogy a vadászat LE/TP aránya gyenge, ezért kerüli mindenki a vadászatot. No ez valamennyit segítene rajta.

V; TP nélküli LÉszerzést erősítenél, ami lé/tp-ben 2,1x-est bónuszt adna VF-eseknek. Ilyen formában tuti hogy nem kiegyensúlyozott.


Legutóbb amikor játszottam a játékkal (tegnap) a sajtoláshoz még vadászat kellett, hogy eleve elfogd a lényt. Mivel ez
TP szerzéssel jár érvedet nem tudom hova tenni. Igazából egységnyi TP-re ez kevesebb bónusz LE-t ad, mint II, aki nem VF-ezik annál kevesebbet ad mint III, tekintve hogy 4 db 20-as szintű lény sajtolásánál hozná ugyanazt a hatást, és azt hiszem azt nem túl nagy bátorság kijelenteni, hogy 4 db 20-as szintű lényt senki sem sajtol egy nap. De elméletileg ez a maximum ami elérhető.

VI; Ezt a képességet hívják EH-nak, melyre már a rablás agyar és az ultra implant is fölösleges volt, mert még kevésbé éri meg vadászni miatta.

Húú, akkor ezt nagyon nem olvastad el. Az EH egy ennél sokszorta erősebb képesség, ami VF-fel nem használható együtt. Az EH minimum zsákmányt ad ez extra zsákmányt.
Azzal egyetértek, hogy a vadászat alultápolt, ezért van arra három képesség is, míg erre csak egy. Azt nyilván te is vágod, hogy 3 db. 10-es képesség árából egy 18-as sem jön össze.

VII; Az amúgy is extrém elnyelést állatokból még tovább tuningolnád, ami az evolúciónak is bekavarhat, ez játéktechnikai okokból nem fog menni.


+10-15% fejlődes olyan komoly extra elnyelést adna? Úgy, hogy cserébe be kell áldozni a direkt LE szerzőket valamilyen mértékben?

VIII; A kihívás így is extrém erős, de a második fele a +kp beleférhet. (Kérdés ki fejlesztené ki, mert aki rendszeresen kihívásozik az most is úszik a kp-ban.)


A kihívás nem extrém erős, hanem extrém gyenge. Hasonlítsuk össze portyával.
Portya során fejlődik az állat, kihívásnál is. Kihívásnál nem sebződik, ez előny.
Portya során szerezhetsz LE-t és TP-t amelynek arányát tudod a magad javára formálni, kihívásnál egyik sincs.
Portya során 3 ismételhető küldetést is csinálhatsz, tehát csak portyával tudod pörgetni a 100% jutalmű sort. Kihívásnál ez nincs.
Kihívásnál kapsz KRP-t, aminek értéke zöld kristályital ára/30, tehát egy napi portyával 2-3 EH-nyi virtuális bevételed van, de a kihívásozók sömének a KRP gyakorlati hasznot nem jelent, mivel a fülükön folyik ki.

IX; Új ism küldi, ami kihívásra épül? Lé nélkül TP? Ezt gondold végig, még neked s ejó képesség szinthuszár építészként, mivel te meg kihívást nem igazán tudsz nyerni szerintem.


Hol látsz te olyet bumbi, hogy TP nélkül? Szerezz X TP-t a képesség szövege. Úgy látom még nagyon reggel van.

X; Na ennek az alapötlete tetszik, mivel támogatná a szintlépést. de NE dukátot adjon, mivel az a nagy hátrányos a lopásmentes környezetű szöviknek, valamint V5-ön a dukátokat nem kéne nyesztetni...


A szint nem a te szinted, hanem a képesség szintje. A szintlépéshez nincs köze. A nagy hátrányos lopásmentes környezetű szövit nem tudom hovarakni, gondolom energiakristályosítóval keverek a lélekkutat, V5-höz nem tudok hozzászagolni sem, így ezeket V5 szempontjából lehet, hogy pár világspecifikus módosítással el kellene látni.

XI; Aranyos képesség, de amikor havi 100-200 dukátot szerez valaki küldetésekből, akkor a +15% esély +1 szerzésére rengeteg afp-ért nem hiszem hogy életképes képesség lenne.


A 15%-ot nem tudom honnan szoptad, ott egy állítható paraméter van. Amire ugyan adtam ötletet, de a te számod még abból is egy nagyon halovány 5-ös szintnyit feltételez. 4% 15-ös szint mellett pl. 60% lenne az extra dukát, ami havi 18 extra dukátot jelent. Szerintem lenne rá jelentkező. De ha ez nem elég csak a %-on kell állítani.

XII; Szerintem így is elég táposak az ism küldik, ráadásúl megint tp független lészerzés lenne, ami az amúgy is extrém erős küldizőket tolná tovább.


Ezzel egyetértek, ez be lehetne lőni úgy, hogy a belőle szármezó bónusz csak a többi LE szerző fele/harmada legyen. Mondjuk napi 8 küldivel számolva. Ugyanakkor természetesen TP mentes LE-ről nincs szó, hiszen minden ismételhető TP szerzéssel is jár tudtommal.

XIII; +5-ög egyes embereknek lenne értelme, a felett sajnos nem érné már meg valószínőleg költséghatákonyság miatt a többi képességgel szemben. Ráadásúl már van egy kereskedelmes képesség.


Igen ez leginkább erre van kitalálva, esetleg +4 (tudás könyve), +14, +15 jöhet még szóba hosszú távon, ha valakinek az plusz szintet hoz.

XIV; Nyers táp képesség végig kellene gondolni mit kavarhat be.


Direkt LE szerző, csak nem mindenkinek. Mert ugye zöld kristályital ára/10 LE-t jelent egy szintje. Ez tippre a többi képesség bónusza körül fog mozgolódni, de ha nem, akkor lehet csökkenteni/fokozni hatását. Amúgy két gond is van vele, mint nyerstáp: bizonyos mennyiség fölötti senki sem tudja elhasználni a kristályitalt, és ha kristályitalok kellenek neked a küldizéshez, akkor eleve nem vagy tápos.

XV; Már van egészséges képesség, ráadásol ennek a hatása extrém erős az egészség es a szintek előrehaladtával. Nem hiszem hogy bekerülne.


Hatása konstans, hiszen %-os. Elszállásra ezért nincs igazán lehetpség benne. 30% már vért izzadós sok hónapos fejlesztés szintje. Mondjuk ezt nem bánom, ha kimarad, de a %-kal azért itt is lehet játszani.

XVI; inkább mágia költség javítő képesség az ami koordinálható, a %-os extrém tud lenni. (Bár magadra is gondolnod kellett tudom...)


Minden szentnek.... De még építőként is biztos, hogy nem csak ezt tolnám. MOndjuk ezt sem bánom ha kimarad.

XVII; Nemrég fejtette ki Miklós, hogy már most is túl nagy a puffer, ami a játék ciklikus játszhatósága miatt nem jó.
XVII; Ua, mint az előző


Event toplistákra gyúrók miatt gondoltam.
Dátum: 2012.07.14. 01:28:45
No gondolkodtam rajta, hogy milyen képességeket lehetne behozni. Párhoz valami fantázianevet is írtam, nyilván ez csak amolyan hangulati elem, majd aki ebben jobb (Miklós) az kitalál hangzatos neveket hozzá. A cél az, hogy egy átlagos karakter esetén hasonló mértékben tudja a karakter megnövelni LE bevételét naponta. Az II/ képesség lenne a referencia, amit a többi képesség LE termelésben követ.
Vannak persze olyan képességek amelyek nem lefordíthetóak LE-re. Sajnos sok forrásértékem nincs meg, ezért számolni most nem fogok tudni. Majd talan ha Biri segit.

A képességek a játék fő területeihez kapcsolódnak, megpróbáltam felölelni a többségüket. Mindenkinek azt éri meg fejleszteni amit rendszeresen használ.

Minden képesség fejlesztési költsége eggyel több AFP, mint a képesség jelenlegi szintje.

AF
I/ Alternatív recirkulum
Szintenként +1% AFP TP-ből

Vadászat
II/ Nyomkeresés
Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.

III/ Vadászrutin
Szintenként eggyel több TP-t kapsz.

IV/ Tapasztalt vadász (p1)
Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)

Sajtolás
V/ Lélekcsakra (p2)
Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.

Portyázás
VI/ Tapasztalt portyázó (p3)
Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)

VII/ Falkavezér

Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.

Kihívás
VIII/ Ezermester
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban.

IX/ Párbajrutin (p4, p5)
A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.

Aukciós ház
X/ Lélekkút halászat
Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.

XI/ Megbízható munkaerő (p6)
Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)

Küldetés
XII/ Haszonleső (p7)
A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.

Lélekkufár
XIII/ Törzsvásárló
Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.

Kalandok
XIV/ Kristályoholista
Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.

Statisztikák
XV/ Vitalitás
Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.

XVI/ Kondenzáció
Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.

XVII/ Bosszú hidegen tálalva
Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.

XVIII/ Nyomtérkép
Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.

Utólag jutott eszembe:
Epikus/Entitás
XIX/ Hősiesség
Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.

XX/ Legendás hatalom
Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.

No első nekifutásra nagyjából ennyi. Remélem az látszik, hogy a képességek korlátlan fejleszthetőségével itt valóban döntéshelyzet állna fent, ami tetszőleges mennyiségű AFP megszerzése után sem szűnik meg.
Dátum: 2012.07.12. 15:19:50
Idézet: Legacy - 2012.07.12. 14:45:37
Ha szerencséd is magasabb (asszem 10-el), akkor max 90%-os a találati esélyed. Ha kevesebb (asszem szintén 10-el), akkor 70%-os a találati esély. De az már mind1, hogy 100-al több a támadásod, vagy 300-al. Ha jól tudom.


Jól tudod, a tmadás védekezés összehasonlításnál maximum 40 külöbség számít. A minimális találati / melléütési ráta 10-30% között mozog a szerencse összevetéstől függően. A szerencse összevetésnél a pontos érték-százalék összefüggés nem ismert.
Idézet: Legacy - 2012.07.12. 14:46:31
Toplistába meg tudod nézni pontosan, nem kell számolgatni.


2. Redboybeach 1587