Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - chehs

"Majd ha az első erre optimalizált karakter elkezd exploitolni kamikaze-ban és szopatja 42+42-es szakival a kiszemelt pókot"

Már van ilyen. (lásd RSzNyT topic: 206. hsz)
Dátum: 2009.11.29. 15:40:19
Ámulok, bámulok.
Már amikor Dutch taktikája először szóba került, akkor is azt beszéltük, hogy ez ügyes és aranyos dolog, de annyiféleképpen lehet védekezni ellene, hogy azon a szinten, ahol ő jár sosem fog ebből számottevően profitálni.
Aztán mégis.

Milyen játék az, ahol nem én tanulok meg védekezni, a szabályok szerint játszó ellenfelemmel szemben, hanem kirinyálok egy felsőbb változtatást, mert ez az út működik?
Miért már megint az ostoba, időrabló, unalmas, monoton, lélekölő játékstílus van előnyben részesítve?

Ezeknél a radikális változtatásoknál (pl. VF) egy dolgot nagyon hiányolok.
Azok a játékosok, akik ezt feldobják a vezetésnek - feltételezem, hogy sok játékosról van szó, el se merem képzelni, hogy 1-2 miatt belenyúlna Miklós a darázsfészekbe - miért nincsenek nevesítve?
Egyedül Blackjack vállalja a nevét. Hol van a többi játékos, aki nem tudja megoldani Dutch semlegesítését?

Hátborzongató, hogy néhány napja jött ki a fórumra ennek a szappanoperának a legújabb része, és máris változtatás lesz.
Dátum: 2009.11.27. 15:38:10
Nekem nem derült ki, hogy mi a gondja, baja a Nyulakkal. Egy ejtőernyős hsz-t látok, előzmény nélkül. Aztán meg vagdalkozást.

A "legjobb háborús szövetség" címkét nem mi aggattuk magunkra, hanem kaptuk. Ha netán ez lett volna vendégolvasónk dühét kiváltó oka.
(talán Dutchtól kaptuk, nem emlékszem pontosan, de lehet, hogy valamelyik Azúr Légiós írta, valahol a topic elején).

Kapott korrekt választ is egyébként erre, Sanyi egyszerűsítésénél egyszerűbben meg már nem lehet.
Akár a győzelem maga is lehet erőforrás.
Kell néhány olyan épület, ami csak győzelemből építhető.

Csak hasra ütve, összecsapott értékekkel:

Nagyobb kémgömb
Ára: 1 győzelem; 3 győzelem; 6 győzelem; 10 győzelem stb.
Maximális szint: 15

Szintenként 3 perccel csökkenti a kémkedés várakozási idejét.

Ispotály
Ára: 10 győzelem
Maximális szint: 1

Minden nap első belépésedkor kapsz egyet az általad elérhető legnagyobb gyógyitalból.

Tanácsterem
Ára: 1 győzelem; 3 győzelem; 6 győzelem; 10 győzelem stb.
Maximális szint: 10

A tagok segítő keze nagyobb hatékonysággal működik. Minden szintje +10%-ot jelent az átadott értékekre.

Berserker emlékmű
Ára: 10 győzelem
Maximális szint: 1

Ha háborúban álltok, akkor Másodlagos szakértelmeid értéke megnő 50%-al.

Tetováló műhely
Ára: 10 győzelem; 15 győzelem; 20 győzelem stb.
Maximális szint: 5

A háborúban kijelölhettek épület szintnyi ellenfelet, akiknek csak minden második győzelme számít bele a végeredménybe (csatánál jelzi).

Illúziópalota
Ára: 1 győzelem; 3 győzelem; 6 győzelem; 10 győzelem stb.
Maximális szint: 15

Ha háborús ellenfeled támad, akkor van épület szintszer 1%-od, hogy a csata időtartamára tulajdonságaid megduplázódnak. (csata végén jelzi).
TLO túlreagálod szerintem. Én napi 10 órát legalább dolgozom, ráadásul olyan helyen, ahol nincs is net.
És ez így volt az összes AL/EH/SÖ háborúnkban is. Legfeljebb a szabadnapokkal tudunk mi is variálni, nyilván nem indítunk háborút akkor, amikor a fél szövetség nyaral.
Hoztak rajtam napközben 3-4 pontot, ezt este bőven visszagereblyéztem, nem volt háborúnk ahol a csapatom terhére lettem volna.
Ehhez persze kellett az akarat erre, meg az odafigyelés. Ha nálatok ez nincs meg, azzal sincs semmi gond, csak akkor ennek a könnyedebb típusú játéknak be kell vállalni az árnyoldalait is.

Miklósra pontjaira reagálva:

1)
A nyeremény általában huszadrangú tényező. Vagy presztízs csaták vannak, vagy kedvtelés háborúk.
Kell az a parányi LE is persze, de nem ez alapján válogat az ember.
Ha a nyereményt akarjuk vonzóvá tenni, akkor vagy valami új dolgot kell betenni, amit a háború termel, vagy a presztízst kell kidomborítani (amelyik szövetséget legyőztem az ellen a sima portyáimban kapok valami pluszt)

2)
A játék maga időigényes, nem a háború (lásd karakterem sanyarú végét).
Háborúban aki azon vergődik, hogy óránként rá akar nézni a karakterére, az nem érti a dolgot.
Van egy rakat mód a háborúban való védelemre, aki akarja használja. (Védelem itala á la TGY-AL párharc; Segítő kéz - Nyuszitappancs; Kilépés - by Tyrant; Katakomba; Láthatatlanság; Harag itala; Epikusos leveretés; Baráti leüttetés; Pihenés elfelejtése; Másodlagos szakértelmek felhúzása)

A támadó fél eszköztára kimerül a Kémgömbbel.

3)
A hosszabb kitartás jelentsen hosszabb békét.

4)
A háborúban már most is részt tud venni a szövetség, mondjuk Segítő kezet adni és gömbözni mindenki tud.
Ami fontos, hogy ebből már megint csak egy dolog van, ami a nyerést aktívan segíti: a gömb.
Ha Baalcain ragyogó ötletét továbbgondolom, akkor a segítő kéz támadásra alkalmazható alteregójának bevezetésével máris lenne még egy eszköz.
Mondjuk MaximuSS egy benyakalt Maedhros esszenciával indulna harcba.
Vagy lehessen a Kémgömböt többen aktiválni. Minden tag jelentsen percekben mért mínuszt az újrahasználatra. Nagyobb szövetségek előnyben.

5)
Ezzel teljesen egyetértek.
De ugyanígy minden egyes tétován elröppenő portya is siker/kudarc szituáció. Ezzel minek kezdeni bármit is? Sosem tevekluboztam le senkit, de én még társasozni vagy kártyázni is csak akkor ülök le, ha tudom, hogy veszíthetek is. Ha nincs tét, akkor mi a játék?

6)
Mini kvízolimpia biztos kizárva, már a maxi is vergődik.
Legerősebb karakterek párharca, ez lehet egy új opció, ha lesz egy orákulum, aki eldönti igazságosan, hogy ezt kik vívják.
Mindenki mindenkivel, ez mókás lenne, az biztos, de a szövetségek tagjai olyannyira szét vannak szórva, hogy ebből semmi eredmény nem sülne ki.


Mivel az egész háborús probléma a nagy/kicsi és az aktív/hétvégi játékos ördögi körben mozog, ezért addig, amíg nem lesz központi témává emelve a háború, addig semmi változás nem lesz.
Amíg nincsenek csakis a háborús győzelmekhez köthető erőforrások, díjak, események, épületek vagyis kiváltságok, addig a háború csak néhány erős tagokkal rendelkező és elhivatott szövetség játszótere marad.

Tegyük be, hogy a háborús győzelem ad két kagylót, amit összeütögetve kapunk egy harmadikat - rögtön a háromnegyed szerver háborúzni akar majd.
A kalandok hozták a csizmákat, a térkapu az ékszereket, az epikus a szuper erejű bizsukat, az aukciós ház a különleges tárgyakat, a manók a világeseményt - volt is sikere mindnek.
A háború ezekhez képest csak nyűg, és mit is ad, így a manakonstrukció korában?
Egy marék LE-t, semmi mást.
Dátum: 2009.11.17. 00:50:11
Napocskás nyúl. Jelen.
Ez a fröcsögés minek? Komolyan érdekel.

Na jó. Szóval, ha legközelebb nyerni akarsz, akkor megkérdezel valakit a mostani győztesek közül, mondjuk akit ügyesebbnek érzel magadnál, hogy hogy csinálta.
Ha mondjuk érzed, hogy neked ez nem fog menni, mert erre nincs időd/pénzed/energiád/kedved - akkor leteszel a győzelmi vágyaidról, és a lehetőségeidhez igazítod a céljaidat.

Ha mégis csak úgy érzed, hogy menne, akkor pedig megcsinálod - csak lehetőleg még jobban, mint ők.

Nem bonyolult ez, itt mindenki tanult már a többiektől. Senki sem úgy kezdte, hogy a legjobbak közt volt.

Vagy rühellj minket, őket, a nyulakat, a nálad jobbakat, vagy mindenkit, és ne kérdezz - de akkor fogadd el, hogy sosem fogsz annál jobb lenni, mint amilyen most vagy.
Dátum: 2009.11.15. 16:32:25
Én szeretném, ha csak egy kiválasztott katedrálist lehetne építeni minden szövetségnek, így végre lenne egy kis mozgás a szövetségek közt. Amelyik szövetség normális demokráciával működik ott úgyis eltudják dönteni, hogy mi mellett tegyék le a voksot.
Nehéz döntés lenne, de hitet választani sosem egyszerű.

Ariel!
Máris itt a lehetőség, hogy megmond melyiket választanád Ha a top játékosok egyértelműen kiállnak 1-2 katedrális mellett, akkor az nyilván nem jó, mert túl jó. Lehet ezeket a nyers ötleteket még bőven csiszolni.
A követelmények pedig már kapásból kizárnak egy csomó lehetőséget, vagy teljes ön-átvariálásra késztetik a szövetségeket. Ez pedig megint csak visz némi pezsgést a szövetségi életbe.

Mortimer ötlete zseniális, az istenek egyébként is könnyen párosíthatók egymással.
Dátum: 2009.11.14. 23:08:29
Chara-din Katedrálisnál én csak a szövetségi hordát változtatnám meg, a karakterekét nem.
Így nem bántjuk a 100% előnyét, viszont bárkinek mehet hadüzenet, ha már káosz isten.
Érdekes taktikai kavalkád lenne.

Byzon, igazad van, bár a kiégett őskővel való jutalmazás mindentől függetlenül egy érdekes pszichológia játék. Én például amíg játszottam sokszor megvártam, hogy felgyűljön, és inkább nem vettem követ addig, amíg nem volt egy értelmesebb mennyiségű kiégett nálam.

Dornodon katedrálisa nagyon tetszik, Sheranál én a vadászat időt csökkenteném a sebgyógyítás helyett (húsvéti tapasztalatok miatt), Leahnál besuvasztanám, hogy az idomított állataid élőholttá válnak, moráljuk feleannyit csökken, és hamarabb lesznek újra harcképesek, ha kidőlnének.

Istenekre lehetne még építeni egyébként is számos dolgot, világeseményt, szövetségi összecsapásokat, katedrálisokhoz köthető speciális épületeket, szakértelmeket, stb.
Miklóséknak van egy nagyon jól sikerült és alaposan kidolgozott hátterük ehhez az isten témához. Könyvek, novellák, kártyás háttér sztorik, NPC-k, történelmi események... hosszútávon kár lenne nem beépíteni ide is, ha már úgyis meg van a dolog nehezebbik része.
Dátum: 2009.11.14. 21:03:44
Tetszik ez a téma.


Vendégfogadó

Az épület egy meta topic létrehozását teszi lehetővé a szövetségek számára.
A Vendégfogadót felépítő szövetségek köthetnek egymással Szövetségi szerződést. Egyszerre annyit, ahányas szintű a fogadójuk.
A meta topicba a Szövetségesek bármelyik tagja beléphet, írhat.
A Vendégfogadó 5. szintjétől lehetőség lenne bármelyik saját topicot is Szövetségivé változtatni.

[a dolog majdnem teljes egészében kiváltható lenne egy sima ingyenes fórum indításával, vagy skype cserével, de így hangulatosabb azért]


Veterán emlékmű

A karakterek fogadhatnak maguk mellé tanítványokat. Legfeljebb annyi tanítványod lehet, amennyi a Szövetséged emlékműve. Ha kilépsz, vagy átlépsz egy kisebb emlékművel rendelkező szövetségbe, akkor a legújabb tanítványaid morzsolódnak le.
Tanítványod lehet bármelyik másik, saját hordádban lévő karakter, aki legalább 30 szinttel kisebb nálad.
A tanítványaid online állapotát ezentúl látni fogod (mint a szövetségi társaidét, színnel jelölve)
A tanítványoddal való levelezésed nem számít bele a levelezési korlátba.
A tanítványod fejlődése során Mester pontokat kaphatsz.

Például:
- 100 szakértelmenként 1 pont
- 100 TÖ-ért 1 pont
- 500 helyes kvíz válaszért 1 pont
- 500 nyertes csatáért 1 pont
- minden szintlépéséért 1 pont
Stb.
(a számok csak illusztrációk)

10 pontonként kapsz egy csillagot a karakterlapra, minden csillagod után ha szintet lépsz, kapsz egy kiégett őskövet.

[közös kommunikációt ösztönző dolog, és szerintem minden magas szintű karakter levelezett már segítséget kérő újoncokkal, ez tesz a dologba némi versenyhelyzetet/jutalmat]


Katedrálisok

A Szövetség beállhat egy ghallai isten zászlaja alá.
Az épületeknek istentől függően különleges építési követelményei is vannak.
A katedrális rombolható a megszokott szabályok szerint.

Tharr (háború istene)
Különleges követelmény (KK): legalább 50 nyertes háború

Hatása: ellenfeleitek nem kapitulálhatnak önként; egyszerre 5+X háborút indíthattok; háború alatt a segítő kéz 1,5-szeres hatásfokkal működik

Chara-din (káosz istene)
KK: a szövetség tagja csak 100%-os fertőzöttségű végzetúr lehet.

Hatása: szövetségetek ónix hordájúvá alakul át; a szövetségbe mostantól beléphet bármilyen hordabeli karakter, feltétel a 100%-os fertőzés; ha a szövetség egy tagja bármikor LE-ből építkezik, akkor a beépített LE X%-ának megfelelő lélekenergia bónuszként beépül egy random épületbe


Elenios (csábítás istennője)

KK: a szövetség tagjai csak végzetúrnők lehetnek

Hatása: ha a szövetség tagja vereséget szenved védekező portyában egy végzetúrtól, akkor kap egy XY gyógyitalt; a szövetség tagjai nagyobb eséllyel kaphatnak tárgyat a Térkapuból; a szövetség minden támadó háborúját 5 pont, minden védekező háborúját 10 pont hendikep győzelemmel kezdi

Fairlight (mágia és kereskedelem istene)

KK: a tagok Mágia tulajdonsága legyen legalább szint*X

Hatása: a Lélekkufár drágábban vásárolja meg tárgyaid; ősköves tárgyaid eladásakor kiégett őskövet kapsz; ha a Mágia tulajdonságod van specializálva, akkor a Manakonstrukciós építésedre + X% bónuszt kapsz

Raia (jóság és rend istene)

KK: felépítésével a tagok portyabeállítása automatikusan 30 pp-s lesz, váltani nem lehet

Hatása: X szintlépésenként kapsz egy Császári dekrétumot; epikus ellenfeleitek X %-al lassabban regenerálnak; portyában ellenfeled másodlagos támadása/varázslata fele hatékonysággal működik

Stb…



Az ötletek korántsem átgondoltak, nyílván nincsenek is kiegyensúlyozva, csak egy lehetséges irányvonalat mutatnak, ami nekem tetszene.
Dátum: 2009.11.06. 21:00:31
Nem akarom tudni, hogy erre a videóra hogy találtál rá
Dátum: 2009.10.25. 21:57:57
"és most menj gyermekem, hagyd el az ég honát, tisztulj meg a fény által, mosd lelked hószínre, érzelmeidre düh, nyomor, gyűlölet ne vessen árnyat, és vissza ne térj 25K LE nélkül"
Dátum: 2009.10.25. 21:45:31
Napocskás Tappancs tag vagyok, megérkeztem.

A szerver leállással egyetlen baj volt, hogy nem tudtuk előre. Igazságtalan azt szajkózni, hogy miért akkor üti valamelyik szövetség az epikust - ezt hadd döntse el mindenki magának -, főleg, mert például én is elsősorban csak éjjel tudok játszogatni.

Ezzel együtt azt vizionálni, hogy ezen fog bármi is eldőlni, bugyutaság. 50 epikusért harcolunk, egy epikus ehhez képest apró.
De én azt hiszem ez a felfokozott hangulatnak betudható állítás volt.

Nagyobb baj, hogy már most látszik, hogy merre kell keresni a győztest, ad absurdum nagy téttel fogadni is mernék rá. A VÚ korántsem annyira bonyolult, mint amilyennek látszik.
Aki tudja, hogy mi alapján rendezze a toplistákat, és, hogy mit figyeljen a szövetségeknél, az már most mindent tud.
Közbejöhet váratlan széthullás, morál esés, abbahagyás, vagy bármi, de ha semmi komolyabb tényező nem lép be a V4-re (nem egy epikus szintű dolog), akkor már jóformán oszthatják is a díjakat.

Elképesztő látni a versenyszerver elitjében jó néhány karaktert, akik láthatóan nem értik a játékot.
A legyen állatod, legyen spektrálisod, csináld a küldetéseket mantrát (még) Top100-as, nyerni vágyó játékosoknak többször elrebegni, bármerről nézem is valahol szomorú.
A Mentort nyugodtan tovább lehetne vinni 10 szintenként, pár óra lenne összedobni, és játékosok százainak lenne élvezhetőbb a játék.


Szerintem is kapjanak a Khatifok egy epikust, itt jó megoldás nincs, és nem ők hibáztak.
Meg magas ló mentesen, félszemmel játszva is sajnos úgy látom, hogy ennyi nem oszt nem szoroz majd a végelszámolásnál, még úgy se, hogy Rokamokának minden elismerésem az erőfeszítéseiért.
Dátum: 2009.10.20. 19:02:26
FMM a nyulak macskája, IKCS-t pedig nem merem néven nevezni, de valódi nevében szerepel az Egy Igaz Entitás, a Mindeneket Uraló Uralkodó illetve a Birodalmak Feletti Létező.

Annyira nagy úr, hogy régen Tökéletes volt, manapság már öregszik és inkább bizsukat gyűjt, manókat inzultál és veterán harcostársairól nevezi el az állatait
Dátum: 2009.10.20. 17:56:30
Valóban megsértettek minket a KV Akadémiások.

Megbízható forrásból tudjuk (Bastardotól), hogy:

- néha napokig nem intéznek hálaadó imát IKCS-hoz, és már 17 szűzzel is tartoznak
- szerintük Damage-t jogtalanul tartják fogva Venezuelában
- Karom plüssmacijából woodoo bábút gyártottak a Katakombában
- Maráról azt híresztelik, hogy türelmes
- Bazort törpének nézték
- Constantinnak lepermetezték a pp-it
- visszautasították a 12 szabadjegyet MaximuSS új akciófilmjére
- FMM-et tudatosan összemossák az FHM-el
- Mindone képével... nos ez szigorítottan titkos értesülés

Ennél kevesebbért is ültettünk már répát.

(Az itt olvasható tények az RSzNyT szövetség hivatalos véleményét tükrözik, amelynek hangvétele egyébiránt, részében vagy egészében valószínűsíthetően nem egyezik meg a tagok összességének a múltban és a jövőben valaha leírt, illetve szóban közölt, vagy lehallgatott, netán meglesett állásfoglalásával.)


Ennyit erről a hatalmas viharról a feles pohárban.
Darksol és Cirip pedig - szerintem, és amennyire én meg tudom ítélni - ennek a játéknak a legkedvelhetőbb tagjai közé tartoznak, és attól, hogy valaki fizet, még vehetné kicsikét lazábban az itteni eget rengető eseményeket, főleg ha olyan abszolút normális emberről van szó, mint Gort.
Dátum: 2009.10.15. 11:51:20
Amíg csak sasol...
Dátum: 2009.10.15. 11:40:02
A kis huncut, szóval rád értette a nagy MELLényt
Dátum: 2009.10.15. 11:38:29
Vara valld be, hogy Mara vagy álnéven

Ejnye-bejnye így megvezetni a régi barátokat
Dátum: 2009.10.15. 11:17:02
"Leszarom mit ugattok, én vagyok az erősebb."

De hát Darksol pontosan ezt válaszolta
Dátum: 2009.10.15. 11:10:26
Kérésed az Univerzum Legfőbb Urai elnevezésű belső tanácsunk megvitatta, elemezte, majd sajnos szoros eredménnyel ugyan de elvetette.

Amennyiben fellebbezni szeretnél, vagy módosító indítvánnyal élni, úgy privát üzenetben jelezd, mellékelve az erre szánt erőforrásaid listáját is, " MINDIG VAGY ÁLTALÁBAN " jeligére.

Amíg csak kicsit fáj, addig nincs gond, az Univerzum Urai csak akkor lépnek közbe, ha már nagyon fog! Ezt sose feledd, és bízz továbbra is!

A mellényem egyébként XL-es, de folyamatosan hízom, bár ez igaz mindnyájunkra (kivéve a két éteri szépségű hölgyünket).

Ave gyermekem.
Dátum: 2009.10.09. 13:20:24
Érdekes és roppant mókás lenne egy ilyen küldetés:

"Amíg ezt a küldetést nem teljesíted, addig nem vállalhatsz el ismételhető küldetést!
Legyél legalább 2 hétig tagja egy minimum 6 hónapja létező, legfeljebb 150K-s Lélekkúttal rendelkező szövetségnek!"

Elképesztően nagy szakadék tátong a játékot értő 3-400 játékos és a többiek közt. A fórum és a Drakinos bemutatkozó szövegekre érkező poénosan naiv levelek tömkelege jól példázza ezt.

A kezdeti mentor nagyon jó ötlet, de utána teljesen el van engedve az egyszeri játékos keze.

És, hogy a HT-hoz szorosabban is kapcsolódjak.
Anno a TGY-ben még nekünk is kellett bizony egy Jerikó, egy Galmuszk és egy TB, hogy pontosan (a változtatásokkal együtt) kimatekozza a megtérülési időt minden máshoz viszonyítva, pedig jó játékosok tömkelege játszott ott.
Miért is várjuk akkor a hobby játékosokból álló középszövetségektől, hogy majd letesznek az asztalra egy komplex új HT rendszert?