Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.01.30. 10:00:15
A kronokompenzációs megoldásnak két gyengéje van.
Az egyik, hogy mivel csak kényelmi funkciót ad és a karaktert nem tápolja, így sokan nem fogják kifejleszteni, hisz millió más dolog van amire LE-t költeni kell, hogy versenyképes maradjon a karakter.
A másik, hogy olyan szintre fejleszteni, hogy valóban érezhető hatása lenyen nem olcsó, így csak egy szűk réteg engedheti meg magának.

A javaslat, amit én írtam, bárki számára könnyen elérhető lenne, nem kell hozzá komoly "befektetés" így nem terheli meg azokat a karaktereket akik nincsenek a top100-ban, és kevés idejük van a játékra.
Dátum: 2009.01.29. 23:38:38
Miklós : Azzal az ötlettel mi van amit a nyers lélekenergiás topikban felhoztam ?
Dátum: 2009.01.26. 18:11:37
A képlet amit írtam csak a befogott de be nem idomított lényekre vonatkozik. Lehet, hogy idomítás után változik a dolog. Viszont egy random szorzónak mindenképp kell benne lennie, különben mindig ugyan annyi LE jönne a lényekből, amit már észrevettem volna

Még egy kis plusz info :

Amikor a 15 apró lény leölését csináltam, volt hogy elfogtam egy lényt, és nött a számláló. Igaz, hogy az elfogás szövegében nem szerepelt az apró jelző, de a számláló nőtt, és jóval kevesebb LE-t sajtoltam ki a lényből mint az átlagos volt.
Dátum: 2009.01.26. 15:12:24
A sajtolás valahogy így működik : LÉNY SZINTJE *10 * 1,05 * X * (1+SAJTOLÁS/5) Ahol X egy 0,5 és 1,5 közötti random szám.
Dátum: 2009.01.25. 21:51:30
Még mindent jóvátehettek! Csak minden általatok eddig megtámadott szövinek üzenjetek hadat ismét, és rögtön kapituláljatok is
Dátum: 2009.01.22. 17:25:42
Idézet: Mortimer - 2009.01.22. 16:56:25
Az építő rabszolgák hosszú távon nem befolyásolják a játékot, ezt már Világ 1. tökéletesen megmutatta. Ugyanis nem elég csak építeni, de az építést meg is kell védeni. És a védelemben a rabszolga nagyon jelentős lyukat jelent.


Építő rabszolga gond nélkül kilép a szöviből háború idejére. Ez szintén több ízben előfordult már.
Dátum: 2009.01.22. 12:53:32
Jeriko: Jól tudod, hogy az epikus szörnnyel már most is 100%-ban védheted magad, folyamatosan 15% alatt tudsz maradni. Ennél egyszerűbb módszer már csak az lenne a LE védelmére, hogyha magadat tudnád 15% alá verni. A különbség annyi, hogy a változtatás után nem kellene óránként a gép elé ülni. Napi 5 sajtolás és 5 térkapu már 8 óra. Persze a portyázás is sok időt visz el, de portyapontokból lehet 150, ehez nem kell minden nap folyamatosan gépközelben lenni, hogy elkölthesd. Míg a szörnyeid egy nap alatt maxon vannak, és a térkapupontok is maxolódnak két nap alatt.
Ahogy Miklós is mondta, lenne egy minimális idő aminek el kell telnie két kapu vagy sajtolás között, valamint a LE mennyiség is változtatható. Így ha 6-8 alkalommal akarsz a kapuba menni, akkor már van kockázat.
Dátum: 2009.01.12. 22:40:54
Az utolsó mondatom az, hogy a LE értékek és a percek módosíthatók, a kérdés, hogy az elv tetszik-e.
Dátum: 2009.01.12. 22:14:37
Egy újabb ötlet a játék gyorsítására, remélhetőleg ez több embernek fog tetszeni.

A fő ellenérv az volt a gyorsabb térkapuzás és sajtolás ellen, hogy így az karaktereknél még kevesebb LE lesz mert amit kiszednek a térkapuból azt el is költik rögtön. Az ötletem annyi, hogy kössük egy feltételhez a többszöri térkapuzást illetve sajtolást. Megmaradna a jelenlegi rendszer, de az 1 órás limit csökkenne 10 percel minden szint*20LE-nél ami a karakternél van. Tehát ha egy 30-ik szintű karakternél van 600 LE akkor 50 perc múlva léphet be ismét a térkapuba. 1200LE-nél 40 perc 3600LE-nél azonnal elköltheti a pontjait. A program akkor vizsgálná meg a karakternél levő LE mennyiséget amikor belép a kapuba.Így aki gyorsan akar térkapuzni annak elötte vadásznia kell eleget, hogy rögtön végezhessen a térkapuval.
Egy példa: a 30-ik szintű karakter 600 LE-vel megy térkapuzni, így a következő kapuba 50 perc múlva mehet. Első csatájában nyert 600 LE-t, így van már nála 1200. Nem költi el mert gyorsan le akarja tolni a térkapukat. 50 perc elteltével belép megint az 1200 LE-vel, így a következő kapuja 40 perc múlva következik. Nyer még 600-at, így már van nála 1800. Magánál tartja a LE-t, hogy még hamarabb kapuzhasson. Letelik a 40 perc, 1800 LE-vel belép, így a következő kapu már csak 30 perc. Ez alatt a fél óra alatt elmegy még vadászni, hogy összeszedje a 3600 LE-hez szükséges maradékot. Letelik a fél óra, és mivel már elég LE van nála rögtön elköltheti a maradék térkapu pontjait. A másik lehetősége, ha rögtön elmegy vadászni, összeszedi a szükséges LE-t a térkapuhoz, és elkölti a pontjait.
Mindkét esetben folyamatosan támadható a karakter, mert ha 15% alatt tartaná magát akkor nem tud térkapuzni sem. És LE is van nála, sok vagy kevés, attól függően, hogy milyen gyorsan akar térkapuzni.
Ugyan ilyen rendszerrel megoldható lenn az állatok kisajtolása is.
Ezzel a módszerrel egyszerre lehetne megoldani a játék gyorsítását és a rabolható LE mennyisége sem csökkenne, inkább növekedne.
Persze a perceket és a LE értékeket lehet módosítani, a kérdés annyi, hogy tetszik-e az ötlet.
Dátum: 2009.01.11. 14:44:08
Egy másik ötlet a térkapu pontokra:

Jelenleg 10 szinttel erősebb ellenfelekkel találkozunk a kapuban. Ha két pontért erősebb ellenféllel lehetne harcolni több LE-ért és magasabb szintű tárgyakért gyorsabban fogynának a térkapu pontok. Nem lenne ennyire biztos a győzelem, de a jobb tárgyakért megérné kockáztatni.
Dátum: 2009.01.09. 15:14:31
A portyázás újraélesztésének legegyszerűbb módja az lenne, ha vadászni sem lehetne elmenni 15% ép alatt
Dátum: 2009.01.09. 14:12:17
Idézet: CaveMaN - 2009.01.09. 13:52:47

Értem én, hogy probléma napi 12x bemenni a térkapuba, de ahogy Miklós is írta nem kötelező, gyanítom, hogy 20-ról azért csökkent 12-re a szintje, mert "megijedtek" tőle, hogy "jajj napi 20x be akarnak menni", mert lehet és akkor az a hozzáállás, hogy kell is. (Tudom, verseny, meg ha nem megyünk be lemaradunk stb.stb.)



A napi 20 belépéssel pont az a gond mint az elején a végtelen portyával volt, Akinek van ideje, az egész nap portyázhat, vagy jelen esetben térkapuzhat. Akinek kevesebb ideje van, az nagy hátrányba kerül. Nem kötelező csinálni, de aki 3 műszakban folyamatosan nyomja a játékot az nagy előnyre tesz szert. A változtatással már nem lesz akkora előnye annak, aki folyamatosan gép elött ül. A térkapu pont adott némi flexibilitást, de az óránkénti bemenetellel még mindig folyamatosan gép elött kell ülni, hogy elkölthessem a pontokat. Az új rendszerrel végre 4 óra is elég. Ennyi idő alatt megoldható a térkapuzás, a sajtolás, a vadászat is, és ha a portyázást is belevenné Miklós valahogy, akkor tényleg elmondhatná, hogy napi 4 óra alatt mindent elvégezhet a játékos a karakterével ha akar.
Dátum: 2009.01.09. 13:06:51
Idézet: CaveMaN - 2009.01.09. 12:49:19

Ariel: ez a változtatás nem azt a célt szolgálná, hogy még jobban rá tudj ülni a szerzett LE-re.


Ezzel a rendszerrel nem jobban ülsz rá a LE-re, hisz eddig is megvoltak ugyan ezek a lehetőségeid. Ugyan úgy 15% alatt tudtad magad tartani akár egész nap az epikus lényt ütve. A különbség annyi, hogy ezután napi 4 órát lesz a karakter 15% alatt, és nem 12-16 órát. Eddig is kisajtolhattál 5 lényt egymás után, és amint felgyógyul a kari, mehet a térkapuba, vagy epikusra. A különbség annyi, hogy most már nem csak az teheti ezt meg, aki egész nap a gép elött tud lenni, és amint felgyógyul beugrik a térkapuba, hanem az is, akinek nincs ennyi ideje, csak egy 4 órás intervallumban játszik. Tehát igazából nem a "kockáknak" segít, hanem azoknak a játékosoknak is elérhetővé válik az ilyesfajta LE védelem, akiknek kevesebb idejük van a játékra. És pont ez a cél, kevesebb időt a gép előtt tölteni.
Dátum: 2009.01.09. 12:42:48
Idézet: Jeriko - 2009.01.09. 11:47:57

Sokat könnyítene a játékon egy ilyen módosítás, egyúttal viszont nagyon megkönnyítené az LE védését - amivel elsősorban az erősebb játékosok járnának jól.


A LE védése most is ugyan úgy megoldható az epikus csatákkal, a különbség annyi, hogy a változás után nem kell egész nap a gép elött kockulni és leveretni magad, hanem elég egyszer.
Dátum: 2009.01.09. 11:10:14
A térkapuzás és a sajtolás gyorsítására tényleg szükség van és ez jó ötletnek is tűnik. Sokan attól félnek, hogy nem tudják majd megvédeni a LE-t, szerintem alaptalanul. Bizonyos értelemben könnyebb is lesz megvédeni mint most. Ne feledjük el, hogy ez csak magas szinten kerülne bevezetésre. Most sokan úgy költik el a LE-t hogy a maradékot beépítik a szövetségbe. Azt viszont már kevesen számolják ki, hogy mennyi a veszteségük, ha az építés szaki megléte mellett ezt nem tudatturbóval teszik. 10-es építés mellett ha az illető nem turbózza az építést, a beépített LE mennyiség fele már el is veszett. Sokan csak azt figyelik, hogy ne tudjanak tőlük rabolni, holott a tudatturbó kihagyása miatt sokkal nagyobb a LE kiesés. Most a sok sajtolás, vadászat, építés, portya sok időt és optimalizálást igényel, nem is beszélve a vp-ról amit a tudatturbó elvisz. Ha bekerülne ez a változtatás, sokkal egyszerűbbé válna minden:
1. Térkapu pontok gyors elköltése
2. Epikus szörnyön ájultra veretés
3. Állatok kisajtolása
4. 15% alatt maradni az epikus szörny segítségével 4 órán át.
5. Elkölteni a LE-t
6. A nem elkölthetővel portyázni menni, vagy tudatturbóval beépíteni
Dátum: 2009.01.08. 20:39:05
A kivégzés szakértelem alacsony szintű karaktereknél még jó lehet, de késöbb nem sokat ér, leginkább semmit. A max ép sokkal gyorsabban növekszik a szintlépéssel előrehaladva, mint ahogy a kivégzés szakértelem növelhető. Elég sokat portyázom, de az ép-m 1000 alá nagyon ritkán megy. 60-as kivégzéssel is 700-at belém kell ütnie, hogy kivégezhessen, de ekkora sebzés mellett valószínüleg kivégzés nélkül is legyőz

Tipikusan olyan szaki amit csak küldetés miatt érdemes kifejleszteni, akkor is csak első szinten.
Hát ennyi csata mellett ilyen kis különbség elég érdekes Vagy nagyon profi volt mindkét fél, vagy mindkét szövi ütötte a másikat ahol érte és sok csatában a védő nyert.
December elejei háború, és csak 3 pont különbség ? Elárulnád, hány csata zajlott le összesen ?
Dátum: 2009.01.05. 17:25:01
Idézet: Lanmandragoran - 2009.01.05. 16:43:59
De mi mást tudna kezdeni egy 10 fővel kisebb szövetség egy olyan szövetséggel szemben, ahol a leggyengébb tag 2 szinttel alacsonyabb csak, mint a védekező fél "legerősebb" harcosai? Fordított esetben Te mivel próbálnád elvenni a nagyobb szövetség kedvét a további zaklatástól? Csak ebbe az egybe gondolj bele.


Ajánlom figyelmedbe a béke csarnokát. Ennél hatékonyabb és könnyebben elérhető védelmet nehezen lehetett volna kitalálni. Ha a Békeidők Hírmondói elérik, hogy ne támadják őket, akkor azt csakis az 5-ös szintű béke csarnokának köszönhetik, nem pedig a citadellájuknak.

Folyamatosan megy a siránkozás a farmolásról, de a szövetségek kétharmada fel sem húzta az épületet, és a maradék egyharmadnál is csak pár olyan szövetség van ahol legalább 3-as szintre feltolták volna, pedig ez a leghatékonyabb védelmi eszköz. Ezek szerint a farmolás nem is akkora probléma, mint ahogy azt itt egyesek állítják.
Dátum: 2009.01.05. 15:43:18
Azt hiszem itt az ideje berekeszteni az értelmetlen vitát és a fölösleges moralizálást. A szövetségi háborúk rendszere még mindig fejlesztés alatt áll, hiszen a háború csarnoka és a szövetségi trófea rendszere sem készült még el.
Ha mindezek bekerülnek a játékba, és azok a szövik akik folyamatosan farmolva érzik magukat felépítették a béke csarnokát, továbbra is úgy érzik, hogy állandóan lerabolják őket, és porzik a kútjuk akkor elő lehet szedni ismét a vitát, de amíg ezek nincsenek meg addig fölösleges szócséplés ami itt folyik.

Azt pedig felejtsük már el, hogy a top szövetségek az egyedüli farmoló "rosszfiúk". Az alattuk levők épp úgy farmolják a még kisebbeket, tehát semmivel sem jobbak náluk.