Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.03.31. 09:45:18
Az lehet cél, hogy a saját szinteden legyél jó. De egy szintvisszamaradt karakterrel aki már milliókat rabolt 20-ik szinten nem hiszem, hogy kihívás lenne jónak lenni. Kellenek újabb célok különben a fene megette az egészet.
Dátum: 2009.03.31. 08:46:56
Jerikó, mire 35-öt tudsz majd támadni egy nap felfelé, addigra az emlegetett top10 elhúz még 4-5 szinttel előled. Hosszútávon nem tudsz több tp-t szerezni mint most, mert akkor megint elhúznál a többiektől, ezzel visszaesik a portyacélpontjaid száma, és megint visszaesel. Míg alap esetben a vadászat adja a tp gerincét, a VF-el nagyon megnő a portya szerepe, és nagyon rá leszel utalva a környezetedre, nem tudod már megelőzni őket. Erősebb leszel mindenkinél a saját szinteden, kicsit olyan leszel mint a pók karakterek, azzal a különbséggel, hogy a VF-et el kell majd felejtened, hogy ismét megpróbálj felzárkózni. Az már más kérdés, hogy mennyit kell rabolnod portyából, hogy kompenzálni tudd az alacsonyabb szintetből eredő LE kiesést és a VF+felejtés növelését.
Dátum: 2009.03.30. 13:55:11
Több megoldás is van a karakterek erősítésére. Ha Jóska a VF-et választja gyakorlatilag állóvízbe kerül. Szépen megerősödik majd a saját szintjén, miközben húz el mellette mindenki. Vagy elfogadja, hogy az összes toplistán csúszik egyre lejjebb, miközben elveri a szintjére folyamatosan érkező karikat, vagy úgy dönt, hogy ő már elég erős, kifejleszti a felejtést, törli a VF-et, és elkezdhet a nyomába lendülni azoknak, akiket még 1-2 hónapja simán elvert, de mára palacsintává lapítják
Dátum: 2009.03.30. 10:32:51
Ki tudja, talán jönnek majd olyan torzszülöttek, akik varázslatként nem kívánatos szakértelmeket növesztenek a végzeturaknak, +10 bárányhimlő, +5 sárgaság és akkor értelmét nyeri ez a szakértelem is mindenki számára.
Dátum: 2009.03.30. 09:33:49
Nem csak a végzeturakkal vívott harc számít, az epikus csaták is nagyon komolyan beleszámítanak a harcba. Mivel az állatok egyre lassabban lépnek szintet, egyre több epikussal kell megküzdeniük azonos szinten. Nem egyszer fordult már elő, hogy 30-ik szint fölötti állatom is padlót fogott már az epikuson. Nagy valószínűséggel újabb ájulási hullám fog majd beindulni amint lecserélődnek az állatok az újabb generációra és az epikus lények felpofozzák őket.

Valamint a játékosok között a másodlagos varázslat szaki elterjedése sem egyforma. Ahogy láttam, 1-2 hordában komolyabban nekifeküdtek a fejlesztésének, nyilván azt remélve a szakértelemtől, hogy kevesebb támadást fognak kapni. Aki nem találkozik ilyen végzeturakkal, az vígan elvan, de én pl ma kaptam be egy 180-as varázslatsebzést, amit már eléggé megéreztek az állataim.
Dátum: 2009.03.29. 13:04:33
Jerikó: sosem mondtam, hogy az épületek érnek annyit mint a szakértelem, csak annyit, hogy nem igaz, hogy mindenkvel szemben van -15 IQ és támadás hátrányotok. Talán Wurgolx említette, hogy Aranyalma mindig kikap az azonos ellenfelektől, mert nincs horda gyűlölete. Ebből gondoltam, hogy nem fejlesztettétek, és az a LE mennyiség mehetett az építésbe.

A többfajta gyűlölet ellen sosem tiltakoztam, sőt én annak örülnék legjobban, ha még a saját hordát is lehtne ütni. De még csak azt sem mondtam, hogy jó ez így.
Dátum: 2009.03.28. 18:55:53
Jeriko : nyilván a mostati épületeikre már nem lehet 4 szintet rárakni 18 millióból, de amíg mi a horda gyűlöletet fejlesztettük, addig abból a LE-ből rá tudtatok rakni. Tehát amíg mi a gyűlöletet fejlesztettük, Ti építkeztetek. Lehet, hogy nem ér annyit mint a gyűlölet szaki, és minél drágábbak lesznek az épületek, annál kevésbé számít majd. Az egésszel csak az volt a szándékom, hogy felhívjam a figyelmeteket arra, hogy nem vagytok 15 támadás/ÍQ hátrányban. Lehet, hogy késöbb, ha már nagyon drágák lesznek az épületek, valóban lesz ennyi hátrányotok, de most nem annyi. A lényeg, hogy csak erre fogni a vereségeket nem jogos.
Dátum: 2009.03.27. 11:11:43
Jelenleg kompenzál, és csak ezzel nem magyarázható a győzelmek/vereségek aránya.
Ha két hónap alatt kifogynak alólunk az épületek ami hamarosan tényleg bekövetkezhet, akkor vagy új épületeket kell ismét a játékba tenni, vagy a meglévők szintjének maximumát növelni.
Dátum: 2009.03.27. 11:03:57
Sokszor elhangzott, hogy a horda gyűlölet milyen olcsó tulajdonságfejlesztést jelent. 600-as szakiösszeg mellett transzplantáció mellett kb 170.000 LE 30-ra tolni a szakit ami ad 15 támadást és 15 IQ-t. Ez valóban jóval olcsóbb mint a hagyományos tulajdonságfejlesztés. De amit mondjuk én a gyémánt gyűlöletre költök, azt a TGY tagjai elköltik gyakorlótérre, védőfalra, nekrofunra. Ez a 35 tagjukkal számolva több mint 18 millió LE. Ennyiből fel tudnak húzni +4 szintet mindhárom épületből. Nem mondom, hogy kompenzálja a gyűlölet szakit, mert az IQ bónusz sokat számít, de azért az sem igaz, hogy a TGY mindenki ellen 15 támadás és 15 IQ hátrányból indulna.
Dátum: 2009.03.27. 09:14:13
Komolyan túlzásnak tartom már ezt a változtatási áradatot. Hány topikban szerepel már a túl sok bekapott sebzés? Hány fajta módosítás kerüljön még be a játékba, hogy prtyázni tudjon az ember akkor is ha a nagyobbak elverik? Már most is van bőven megoldás a játékban, de persze LE-be kerülnek, így nem akarja fejleszteni őket senki.
Az egészség és mágia fejlesztésére már most is van ösztönzés, az már más kérdés, hogy a folyamatosan siránkozó játékosok vakok. Nem igaz, hogy nincs harci potenciálja az egészségnek és a mágiának. Mit ér a karakter a magas támadással, ha olyan alacsony az egészsége, hogy nem tudja miatta elkölteni a portyapontjait ? Erre persze jön a siránkozás, hogy a nagyok elverik és nincs ép, változtasson a játékvezetés a rendszeren, mert így élvezhetetlen a játék. De ha növelné az egészséget, akkor máris maradna elég ép-je, hogy portyázni tudjon. A mágiával ugyan ez a helyzet, aki térkapuzik folyamatosan, emellett el akarja költeni a portyapontjait, tudatturbózni is akar, használ manakonstrukciót az növelni fogja a mágiát.
Sajnálatos tény, hogy az első 10-20 szinten nem volt jelentősége ennek a két tulajdonságnak. Ennek mellékterméke az, hogy a változást követni nem tudó játékosok siránkoznak. Aki felismeri a két tulajdonság jelentőségét az fejleszteni fogja. Aki nem, az siránkozik.
Hogy lehet az, hogy Mortimer és Jerikó tud portyázni és mások nem ? Ők miért nem panaszkodnak ? Honnan marad életponjuk portyázásra ? Vajon mi lehet a titkuk ? Rátaláltak a gyógyitalbányára ? Fizetnek Miklósnak, hogy néha beírjon nekik pár száz ép-t ? Vagy egyszerűen csak felismerték az egészség és a mágia fontosságát ?
Dátum: 2009.03.26. 16:07:54
Sima ügy, vagy mindjárt álljak is le a vadászattal egy hónapra…
Dátum: 2009.03.26. 15:47:25
Ezt a gyerekes leszavazást pedig igazán abbahagyhatnátok már, mert nevetséges.
Dátum: 2009.03.26. 15:46:10
Idézet: Nagypityu - 2009.03.26. 15:35:39

Igen, ez egy öngerjesztő folyamat, és ezzel akadályozod Te magad is azt, hogy a szinteden elegendő karakter legyen. Egyszerűen levered őket, így biztosítva van az az "előnyöd" ami miatt most éppen problémázol.


Bemásolom még egyszer, mert látom hogy elsikkad a lényeg:

Idézet Miklóstól:
"A megoldás tehát nem az, hogy megszüntetjük a karakterek támadhatóságát, hanem megoldjuk, hogy a támadások mellett a karakternek maradjon annyi ép-je, hogy ő is támadni tudjon."

Ha ez teljesül, akkor senkit nem akadályoz az a fejlődésben, hogy egy erősebb karakter elveri.
Dátum: 2009.03.26. 15:26:10
Hidd el, hogy aki 5-6 szintet üt lefelé, az sem jókedvében teszi, és nem azért hogy tönkretegye a játékodat, hanem azért mert mást már nem tud ütni. Én örülnék neki legjobban, ha lenne még 200 játékos a szintemen, és válogathatnék az ellenfelek között. 6 szinttel lefelé ütve a tp minimális, sokszor annak is csak 40%-át kapja az ember. De nem teheti meg, hogy nem támad, mert az állat morálja a béka segge alá esik, és nem tudja harcba vinni. Egyszerűen a támadhatóságot már nem szabad tovább korlátozni. Igaz, hogy még csak pár tucatnyi karaktert érint a dolog, de mivel a mezőny nem összerázódik hanem szétnyúlik, egyre többen fognak ebben a cipőben járni.
Ráadásul a folyamat öngerjesztő. Ha nincs kit támadni, sok a pp. Könnyedén veszek védelem italát, ezzel már én sem leszek célpont, így mást is ital vásárlásra sarkallom. Aki esetleg nem vesz, arra mint a piócák tapadnak majd a támadók, így legközelebb ő is vesz. A végeredmény az lesz, hogy mindenki italt használ, 2-3 portyánál több nem fog lemenni egy nap, az állatok vagy morál nélkül maradnak, vagy egész nap a kennelben lesznek.
Dátum: 2009.03.26. 14:56:58
A szint a TÖ és a kereskedelem figyelembe vételét Bikra felfelé támadására reagáltam, feltételezve, hogy 2-3 szinttel feljebb nem támad. Nyilván 6 szint különbséget véve a szintnek nagyobb a jelentősége. De 2-3 szintnél már sokkal több múlik azon, hogy az adott karakter hogyan lett fejlesztve, milyenek a tulajdonságai, mekkora a kereskedelme és pár egyéb szakija, és a csatát nem az dönti el, hogy 17-ik szintű vagy 19.
Nyilván talál Birka is olyan 20-ik szintű ellenfelet akit simán elver, hiába van 3 szint különbség. Viszont ugyan ez a 20-ik szintű játékos, lehet, hogy csak a 3 szinttel gyengébbeket tudja elverni, mert gyengébb játékos / elrontotta a karakterét / nincs elég ideje a játékra stb. Miért fosszuk meg a győztes portyák lehetőségétől azzal hogy tovább csökkentjük a támadható célpontjainak számát ?


Miklós ezt már nagyon jól megfogalmazta a sebzéskonpenzáció topikban : "A megoldás tehát nem az, hogy megszüntetjük a karakterek támadhatóságát, hanem megoldjuk, hogy a támadások mellett a karakternek maradjon annyi ép-je, hogy ő is támadni tudjon."

Ilyen irányban kellene javaslatokat tenni, ha valóban változtatni akartok az italon.
Dátum: 2009.03.26. 14:38:13
Varaszlo: mekkora az egészséged ?
Dátum: 2009.03.26. 14:35:19
Birka: és az szerinted hol fair, hogy a nálad ugyan magasabb szintű, de valójában gyengébb karaktereket elvered, miközben ők vissza sem támadhatnak majd rád, mert védelem itala nem engedi majd nekik ?
Itt már rég nem a karakter szintje határozza meg az erősségét. Sokkal közelebb jár az igaszsághoz ha a tulajdonságösszeget és a kereskedelmet veszed alapul.
Dátum: 2009.03.26. 14:14:01
Komolyan nem értem ezt az állandó HP olló emlegetését… Lassan minden topikban előjön… Valóban ez a legkényelmesebb megoldás a nagyobbak elkerülésére és alig drágább egy gyógyitalnál, de felejtsük már el végre! Hogy valakit ne támadhassanak 3 szinttel feljebbről ez 1000 max ép-nél 600 ép. Ezt most is el tudja érni, mindössze a max ép-jét kell 2000-re felnyomnia, és ugyan úgy nem lesz támadható 3 szinttel feljebbről ha 600 ép alatt van. A védelem italának alapgondolata az volt, hogy akinek már semmilyen más lehetősége nincs a védelemre, az kapjon egy plusz lehetőséget. Ez a változtatás nem plusz lehetőséget ad, hanem simán kiváltja az egészség fejlesztését.
A HP olló növelése már a játék eleje óta létezik, mindenki számára elérhető, az él vele aki akar, egészség fejlesztésének hívják.
Dátum: 2009.03.24. 13:44:55
Azért jó lenne látni itt egy olyan játékos véleményét is, akki épp úgy fejleszti az egészségét is, mint a többi tulajdonságát...
Dátum: 2009.03.24. 12:30:50
Winnie:
Ha elvonatkoztatunk magától a sebzés értékétől, és csak a százalékokat nézzük, akkor maga az egészség a sebzéskompenzáció, hiszen több max ép mellett százalékosan csökken a beszedett sebzés mértéke.

Egy példa:
Ha 50-es az egészséged, és egy karakter beüt, akkor mondjuk a sebzése a max ép-d 30%-a. Ha 100-as az egészséged, akkor ez már csak kb 18%. Tehát abszolutértékben az egészséged csökkentette a sebzését 30%-ról 18%-ra. Ha épp 25%-on voltál, akkor egyik esetben ájultra ver, a másikban még mindig van 7%-od. Ráadásul ez a sebzéskompenzáció nem csak akkor érvényes, ha csúnyán elvernek, hanem akkor is ha történetesen portyát nyersz.
Ennél világosabban már tényleg nem tudom elmagyarázni.