Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.07.28. 15:57:55
Lassan ott tartunk, hogy annyira eltorzul a játék a vf-nek hatalom tornyának és a kínzókamrának köszönhetően, hogy semmit nem jelent ha valaki felfelé akár 3-4 szinntel is csatát nyer. Hamarosan odáig jutunk, hogy mérvadóbb lesz a tulajdonság- és szakértelemösszeg alapján sorba rendezni a karaktereket, nem pedig szint szerint.
Dátum: 2009.07.28. 14:57:45
Jobb topikot nem találtam, így itt jegyezném meg, hogy nincsenek a játékban új gyógyitalok, és a régiek kezdik értéküket veszteni. Lassan két csatára sem elég egy gyógyital, jó lenne ha újabb verzió kerülne a játékba, mert két őskő kicsit sok egy olyan italért ami csak egy csatát bír.
Dátum: 2009.07.27. 10:53:54
A serveridő is teljesen elcsúszott.
Nyilván több védelem jön a tárgyakból, mint támadás, ellenkező esetben csak minimális mértékben kellene növelni a támadást. A kereskedelem belekavart, ez igaz. Galmuszknak 250 alatti a támadása, mégis 80% találati esélye van ellenem. Az ereje 200 alatti, mégis a közelharccal tudja megnyerni a csatáit ellenem. Ha valaki IQ-ra gyúr, akkor bőven alacsonyabb a védelme mint a többieknek. Az enyém is olyan kicsi, hogy közepes támadással már 80%-ban el lehet találni. De nem mondanám, hogy extrém drága közelharci karaktert csinálni. Tárgyakkal, fókuszkristályokkal bőven 300 fölötti támadásra és 260-270 körüli erőre cserélhetném az IQ-mat és taumaturgiámat. Nem vagyok biztos benne, hogy gyengébb lennék mint most.
Közelharcban az állatokon nagyon sok múlik. Az állatoknak adható, támadást növelő tárgyak nagyon erősek. Olyannyira, hogy már az is megfordult a fejemben, hogy ezek talán épp úgy bugosak, mint a sebzést növelők voltak, és pl ha van 4 db +40 támadást adó cucc az állatoknál, akkor az nem 40 támadást ad, hanem 160-at mindegyiküknek. Ha nem szenvednének az állataim morál és ép gondokkal, tuti, hogy ilyen tárgyakat adnék nekik.

A visszacsatolás egy érdekes varázslat, de szerintem ezt sem tesztelte senki komolyan. A kozmikus vákuum 25%-os visszacsatolása elsőre gagyinak tűnik, de valószínüleg a taumaturgia ezt is növeli. Elvileg 320-as taumaturgiánál már 100% lenne a visszacsatolás, ami nagyon durva, hiszen megnyert varázslat után már csak akkor kaphat ki a varázsló, ha az ellenfél állatai többet sebeznek mit a varázslat.
Igen, ez sajna így van. A varázslatok másodlagos sebzése komolyan zabálja az életpontot, talán ez is közrejátszik abban ,hogy divatosabb a varázslatokra gyúrni mint közelharcra. Valamint epikus csatánál sem mindegy, hogy az ember kivédi a varázslatot és sebez 2000-et, vagy bekap 3500-at és elájul. Az új, ékszerekbe rakható fókuszkristályok között pl. simán lehetne olyan, ami a másodlagos sebzéseket csökkenti százalékos arányban.Ha Wurgolx nem hagyta volna abba, mára okosabbak lehetnénk, láthatnánk, mire képes a közelharc.
A közelharc gyenge produkciójáról nem vagyok meggyőzve, hiszen senki sincs aki komolyan erre gyúrt volna. Mindenki arányosan fejlesztette a karakterét, és pár hónapja indult el az IQ fejlesztése, de a közelharcot senki nem eröltette. A kristályhordába be lehetne építeni egy két tagot, akik nem klónok, hanem közelharcra specializált ellenfelek. Ha nem az IQ-juk lenne, 270 és a taumaturgia 250, hanem az erejük és a támadásuk. Nagy kritikus ütéssel. Amíg nincsenek olyan karakterek akik valóban közelharcra specializáltak, addig nem is tudjuk igazán, hogy mire képesek. Mindössze annyit tudunk, hogy a varázslatokra gyúrt karakter erősebb az arányosan fejlesztett karaktereknél. Ez még kevés ahoz, hogy kimondjuk, gyenge a közelharc.
Ez a csata mindössze annyit mutat, hogy két azonos karakter közül az bukja a csatát, aki elbukja a varázslatot, ami pedig csak a randomon múlik. Arra a kérdésre nem ad választ, hogy mi lenne, ha a klónnak 80-al kisebb lenne az iq-ja és taumaturgiája, de ugyan ennyivel magasabb lenne az ereje és támadása. Csak annyit tudtunk meg, hogy a védelemhez képest viszonylag alacsony támadás mellett az IQ csata megnyerése dönti el a csatát.
A saját klón elleni harc nem a legjobb példa, hiszen ott a random dominál. Én a Galmuszkkal vívott csatáim alapján tudok véleményt mondani. A varázslat kört általában megnyerem, de már itt sem mindig igaz, hogy menteni tudom a varázslatát. Közelharcban viszon van 90% esélye, hogy eltaláljon, ami szinte mindig kritikus. Ezzel be is tudja hozni a varázslat sebzésemet. Az pedig kétségtelen, ha akkora lenne az ereje, mint most az IQ-ja, akkor könnyedén ütne 600 fölötti kritikusokat, ami mellé még az állatok is beütnek 300 körül.
Én inkább azt mondanám, hogy minden technikának megvan a maga ellenszere. A kiegyensúlyozottan fejlesztett karakter legyőzése nem nehéz magas IQ-val, mert közelharcban csak akkor lehet behozni ezt a sebzést, ha magas erő, támadás és kritikus ütés társul hozzá. De ugyan így egy közelharcra fókuszáló karakter is ripityára veri ezeket a karaktereket, a különbség csak annyi, hogy a kereskedelem miatt hátrányban van, és nem 50%-ról kell 80-ra feltornásznia a találati esélyét, hanem 33%-ról.
Igen, ezt a technikát el lehet játszani olyan karakterek ellen, akik kiegyensúlyozottan fejlesztik a karakterüket. De ez a közelharca is ugyan így igaz. Ahogy Te elhanyagolhatod a támadást és védelmet és csak varázslatsebzésre és kritikusokra fókuszálsz, úgy ez a közelharcra is igaz. Bazinagy erő kell hozzá, 80% találati esélyt elérő támadás és kritikus szakik, IQ viszont egyáltalán nem. Az igazság az, hogy nagyon kevés az olyan játékos aki közelharca feküdt volna rá, nem pedig varázslatra, talán Wurgolx volt talán ilyen. Most annyit látunk, hogy a varázsló karakter hatékonyabb annál, aki többmindent fejleszt egyszerre, de még nem láttuk, mire képes egy közelharcra fókuszáló kari.
Dátum: 2009.07.24. 09:47:05
Már hónapok óta szajkózom, hogy nem jó a manakonstrukció, ez volt az egyik legnagyobb baklövés a fejlesztések közül. Miklós először befékezte a lélekkút növekedését, hogy lassuljon az építkezés, aztán berakott egy olyan szakit, amivel minimális befektetéssel hatalmas mennyiségeket lehet építeni. Ez a top szövikben már több millió LE is lehet naponta.
A legérdekesebb a dologban az, hogy sokan mégis a kis szövikből állítják, hogy milyen jó ez a szaki, és hogy így lehet felzárkózni a nagyokhoz. Pedig pont a nagy építési potenciál miatt lesznek a kis szövik bajban, hiszen az új épületek költsége nem rájuk lesz méretezve, hanem a nagyokra.
Persze most már nem lehet eltörölni a manakonstrukciót, de talán a fontosabb új épületek felhúzásához be lehetne vezetni valami új, kiegyensúlyozottabb erőforrást.
A kereskedelemmel azért van gond, mert a harc képletében szerepel a karakter szintje is. A kereskedelem lehetővé teszi, hogy előbb szerezd meg a tárgyakat. Ezzel ugyan a támadásod is nő, nem csak a védelmed, de kisebb mértékben. A támadás lassabb növekedését a karakter szintje kellene kompenzálja, de ez hiányzik. 170-es kereskedelemnél ez már 17 támadás hátrányt jelent, ami 17%-al kisebb találati esély. Ha nem lett volna korlátozva a kereskedelem, már annyira elszállt volna a képlet, hogy mostanra a közelhercban senki nem találná el a másikat.
Dátum: 2009.07.24. 09:04:47
Majd ha lehet szavazni a fejlesztésekre, megszavazzuk, hogy legyen ismét legenda
Dátum: 2009.07.22. 17:55:42
Ezzel szerintem csak áthelyeződik a probléma, de nem megoldódik. Aki eddig kimaxolta a spektrálist, a sajtolást, a transzplantációt, és ultraspecializációt,stb az először ezeket fogja tovább növelni 5-el, hogy továbbra se kelljen turbóznia. Én addig növelem az inteligens kedvencet, a kreatív affinitást, a horda gyűlöletet, stb. Így megintcsak hátránybakerül velem szemben.
Ha az IQ versenybe belekerül valaki, nagyon nehéz kimászni belőle... Galmuszkot ha le tudom győzni, azt a varázslatnak köszönhetem. Ö is folyamatosan nyomja az IQ-t, így ha jobb akarok lenni nála, IQ-t adó tárgyakat kell használnom. De a támadása is akkora, hogy simán átüti a védelmemet, és szórja a kritikus ütéseket. Ha nagy védelmet adó tárgyakat veszek fel, elvesztem az IQ előnyömet, nem jön be a varázslatom és bukom a csatát. Ha a védelmemet kezdem el fejleszteni, amellett, hogy az első 40-50 tulajdomságnövelés meg sem látszana a találati esélyeken, szintén az IQ növelés rovására menne. A közelharcra hiába feküdnék rá, akkora kritikus ütése van, hogy esélytelen lennék. Marad az IQ és a random...
Dátum: 2009.07.21. 15:19:13
Gratula a Sötét Ösvénynek és a Tyrantnak a toronyhoz!
Igazából nem is tudom mi tartott ennyi ideig, talán csak kifárasztani akartak minket
Hogy meddig fogják birtokolni a tornyot, az egyetlen dologtól függ, attól, hogy mikor kerülnek új épületek a játékba.
Ja és kiváncsi lennék majd, hogy eztán Mortimer több LE-t szerez-e összességében mint a torony birtoklása előtt, és ha igen, miért nem
Miklós hozzászólásaiból. Abból amit ebben a topikban írt, illetve abból amit a vakító fényes topikban a varázslatok kapcsán.
A találat esélye (%): [támadás]+[karakter szintje]-[ellenfél védelme]+50
A minimum értéke 20% a maximum 80% ha jól emlékszem. Ezt a szerencse módosíthatja.
Miklós infója alapján úgy tűnik, pont a kereskedelem okozza a problémát, és 17 szinttel alacsonyabban elérhetők már az adott tárgyak. Ha a kereskedelem adna +1 támadást minden szintjén, akkor helyre is billenne a dolog.
Védekezés pont annyira kell annak aki közelharcra fekszik rá, mint annak aki varázslatokra. Egyébként pedig maga a védelem tulajdonság szerintem elég sokadrendű magában a sebzés csökkentésében. Sokkal fontosabb az állatok magas elnyelése, a kritikus ütés és kritikus varázslat. Ha el tudom érni, hogy az ellenfelem egyetlen kritikust se üssön belém, és én vagy egy kritikus varázslatot, vagy több kritikus ütést is be tudok vinni, akkor elég nagy esélyem van a győzelemre.
A tulajdonságok drasztikus drágulása miatt idővel a kritikus szakértelmek fognak dönteni. Teljesen mindegy, hogy varázslatra, vagy közelharca gyúr az ember.
Dátum: 2009.07.19. 11:39:11
Elvileg megvolt a 7 győzelem ellenünk, szóval menniük kellett volna.
A LE differencia valóban megugrott, de kicsit csalóka ez a mutató. Kb napi +10k LE nyerhető vele azoknak, akik mellette fel tudják tölteni a kínzókamrát. Akinek üres a kamrája, az nyerhet vele 25k körül, persze csak ha bírja gyógyitalok nélkül.