Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.30. 11:17:55
Pedig sokat biztos, hogy nem lehet nyerni rajta, abszolutértékben biztos nem. Építettél 1 millió LE-t. Talán a végére kijösz majd +100ezerrel. A 90-100 nap alatt aki titeket és a SÖ-t portyázza, a kamrából legalább napi +8-10k-t kap csak azért mert torony napon többet vadásztok. Az esetleges nagyobb portyazsákmányról nem is beszélek.
Akárhogy is nézem, amíg Te egy kis szerencsével nem minuszban jösz ki és mondjuk lesz +100k nyereményed, addig aki mindennap titeket üt, kb 1 millió LE-vel jön ki pluszban.
Dátum: 2009.09.30. 10:30:34
Szerintem eddig minden szövi aki birtokolta a tornyot, keményen épített LE-ből is, nem csak konstrukcióból. A fejenként 1 millió LE kicsit soknak tűnik és ennyi elég sok idő alatt térül meg. Még nagyon magas szinten is három hónap. Még három hét mire eléritek a 3 hónapot, nem hiszem, hogy ilyen gyorsan megváltozna a torony.
Dátum: 2009.09.29. 23:37:09
Alternatívaként a szövetség az új épületek közül egyet kijelölhetne, ami a háborúban minden egyes nyertes csata után automatikusan épülne. Így nem kell annyit számolgatni, rögtön látszana, hogy halad az építés minden győzelemmel.
Ez ugyan több kötöttséget jelent, mert nem nem akkor építi a szövetség amikor akarja, nem annyival amennyivel épp akarja, cserébe egyszerűbb és rögtön látszik. Akár még a csata végére is oda lehetne biggyeszteni, hogy a győzelemnek köszönhetően xy épület mennyit épült.
Dátum: 2009.09.29. 23:19:23
Egyszer már próbáltam leírni, de mivel lehalt a fórum és eltűnt az egész, így nem jelent meg... De most megpróbálom mégegyszer, hátha nem azért tűnt el mert annyira szar ötlet Ha mégis, akkor majd nem eröltetem

Tehát a lényeg:
A háborús zsákmányból építés nem azt jelentené, hogy azt a LE mennyiséget, amit elrabol az egyik szövi a másiktól, azt ezekbe az épületekbe rakhatná. A mostani háborúzás megmaradna a régiben, ugyan így lehetne LE-t nyerni és veszíteni.
Viszont kiegészülne a háború csarnokához hasonló hatással. A háború csarnoka most azt csinálja, hogy győztes csata után ha az ellenfélnél nincs elég LE akkor növeli a rabolható LE mennyiségét. A kiegészítés a háború csarnokától független lenne, és annyit csinálna, hogy minden egyes győztes csata végén lehetőséget kapna a szövetség, hogy X LE-t a kútból ezekbe az épületekbe építsen. Ez lehet akár a karakter szintjétől függő, vagy a csata paramétereitől függő, részletkérdés.
A lényeg, hogy a két szembenálló szövetség függetlenül attól, hogy megnyeri-e a háborút vagy sem, a győztes csatái alapján építhetné ezeket az épületeket a lélekkútból.
Ezután érdemes lesz olyan szövetséget megtámadni, aki erőben hasonló, hogy ne kapituláljon rögtön, mert ha nincsenek győztes csaták, akkor építeni sem lehet. Valamint érdemes védekezni és nem rögtön kapitulálni mert minden egyes győzelemnek lesz értéke, nem csak a végső győzelemnek.

Ha mondjuk minden egyes győzelem után 1000 LE építhető ezekbe az épületekbe, és a szövetség azt mondja, ők inkább feladják, és már egy nap után kapitulálnak, és csak 10 győzelmük van, akkor ugyan úgy bukják a lélekkutat mint eddig, de 10k LE-t építhetnek az új épületekbe a kútból. Ha viszont kitartanak akkor ugyan a háború csarnoka miatt többet buknak a lélekkútból, de várhatóan jóval több győzelmük is lesz, és többet építhetnek majd az új épületekbe.

Röviden összefoglalva, minden egyes háborúban elért győztes csata valamennyi LE építési lehetőséget adna az új épületekhez, függetlenül attól, hogy megnyeri vagy elveszti a szövetség a háborút.
Dátum: 2009.09.29. 19:17:15
Nem jó, hanem jár 3 napos háborúért zászló, vagy a kapitulációért. 1-2 nap alatt már kiderül általában, hogy van-e esélye a védőnek. Ha úgy látják, hogy nm tudnak fordítani, akkor simán csak benyomják a kapitulációt, hogy ha már nyerni úgysem tudnak, akkor a másiknak is legyen rossz. Egy a lényeg, túl bonyolult a zászlózás, és sok trükközésre ad lehetőséget.
Dátum: 2009.09.29. 18:08:24
Elolvastam én is a röpke kis szösszenetedet
Vannak benne jó ötletek, az tetszik leginkább, hogy az épületek felhúzásának feltétele a háborúzás (jelen esetben a zászlószerzés). Valamint az, hogy ennek ellenére nem minden épület magát a háborút segíti, hanem más területre is kihatnak.

De sajnos van buktatója is a dolognak, mégpedig maga a zászlós rendszer. Pár fanatikus háborúzó szövetségen kívül várhatóan kevesen építenék meg a zászlót azért az 1-2% LE-ért, hiszen ezzel 1-2 napon belül biztosan háborús célpontokká válnak, és jó eséllyel el is bukják a zászlót. A másik probléma, hogy ez a rendszer arra serkenti a szövetségeket, hogy a lehető leggyengébb, legkönnyebben legyőzhető szöviket üssék, hogy minél több zászlót szedjenek össze. Ha pedig több szövi is háborúzik egy szövivel szemben, akkor többen is hoppon maradnak, mert csak egynek jut zászló.

Simán kihagynám a zászlóz az egészből, helyette az új épületek csak háborúban szerzett LE-ből legyenek építhetők. Ezzel máris nem a kis szövik farmolása lenne a cél, hanem a nagy kúttal rendelkező szövetségek. Valamint nem okozna gondot, ha több szövetség támad egyet egyszerre, mindenkinek juthat zsákmány. Bármely szöviből nyerhető LE, nem csak azokat lenne érdemes támadni akinél zászló van.


Az épületeken egyenként nem mennék végig, általában véve nincs gond velük, bár van ami nagyon erős, pl zsoldosközpont.
Viszont ennyi épület még sosem került egyszerre a játékba, karácsonyig sem vitatnánk meg a részleteket Miklóssal, a programozási időről nem is beszélve.

Lehet agyalni épületeken, én is írtam régebben párat, de elsőként szerintem arról kell meggyőzni Miklóst, hogy legyenek olyan épületek, amit csak háborús zsákmányból lehet építeni. Ha ezt elfogadja, akkor már sínen vagyunk
Dátum: 2009.09.29. 14:51:42
Én nem emlékszem olyanra, hogy csak azért mert ismételhető küldivé vált a sajtolás vagy a 10 szintlépés, lebutították volna a sajtolás képletét. Ezzel gyakorlatilag mindenkivel kitoltak volna, azokkal is akik nem küldiznek.

Inkább mégiscsak az lehet hogy az állat alap LE értékében nem azonos súlyozást kap az alapszint és a lépett szint.
Dátum: 2009.09.29. 12:25:57
Miklóstól egy régebbi topikból:

"Így effektive mindig (1,5 + 0,2 x sajtolás) x alapLE járt a szörnyekért. Azt mondtam, hogyha eddig így működött, akkor már ne nerfeljük meg csak azért, mert eredetileg nem így akartuk, ezért visszaírtuk a korábbi verzióra."

A képlet nem tesz különbséget alapszint és idomított között, maximum az alap LE érték lehet más ha több lépett szintje van az állatnak.
Dátum: 2009.09.29. 11:06:32
Ha jól tudom, mindegy, hogy lépett szintről vagy alap szintről van szó. Összességében 85-ik szintű. Amennyit sajtoltál, az megfelel az átlagnak. Én a 82-es lényekért 8-15k között szoktam kapni.
Dátum: 2009.09.28. 23:48:45
Az biztos, hogy ha továbbra sem lesz más építési lehetőség és ilyen tempóban gyorsul az építés, akkor még idén 400 szint fölött lesz a legmagasabb torony. Ennek felhúzása 400 millió LE. Nem hiszem, hogy bárki is belevágna egy ilyen építkezésbe, még akkor sem, ha nem tud mást építeni.
Dátum: 2009.09.28. 23:01:04
Már lefelejtettem a másodlagos sebzést, így is épp eleget kapnak az állataim, nem kell hozzá még a KH is. A tegnapi epikus 3 állatomat verte ájultra, egyet még meg tudtam menteni 170 ép-vel Aztán persze benéztem, és ma ő is elájult
Dátum: 2009.09.28. 20:01:55
Vastagbőr nélkül 600-at is sebződhetnél.
Dátum: 2009.09.28. 18:48:19
Szerintem a HT nem akkora táp mint amekkorának sokan hiszik. Termel naponta 6-7 ezer LE-t pluszban, miközben akik a toronybirtoklókat kamrázzák sokszoros hasznot húznak belőle.
Ez így volt akkor is amikor az AL-EH párosnál volt a torony, és most is. Hiába szerez a toronnyal egy karakter több LE-t mint egyébként, ha közben a környezete ezzel még többet profitál belőle. Ráadásul a torony birtoklóira folyamatosan zúdulnak a portyák, döglenek az állatok, lesipuskások figyelik,hogy mikor bukkan ki egy tornyos 15% alól, hogy kivégezve több tízezer LE-t rabolhasson, stb.
Dátum: 2009.09.28. 15:55:14
Pedig a portya reformja szintén ide kapcsolódik. Nálunk mindössze azért van megint némi LE a portyában, mert itt a KH, és pár száz LE-t mindig tartanak maguknál a karakterek, akkor is ha pihennek, így a KH is visz nekik néha. Valamint akik rendszeresen ütik a KH-t azoknál azért van, hogy nyerni is tudjanak.
De akiknél nincs KH, ott az utolsó csepp LE-t eköltik az emberek, és belőlük semmit nem lehet LE szívással nyerni. Ami annyit tesz, hogy az első 30-40 karakter kivételével szinte mindenkinél haszontalan a LE szívás portyában. Nem érdemes azzal támadni, mert úgyis 0 LE van az ellenfélnél.

Ahoz hogy mindenhol legyen értelme a LE szívásnak, vagy az kell, hogy érdemes legyen LE-t tartani a karakternél, akkor is ha nincs KH, vagy pedig kreatív affinitás módjára termelje a szívás a LE-t, akár napi maximummal is a kreatívhoz hasonlóan.
Dátum: 2009.09.28. 15:38:14
Tudom, hogy most nem jön semmi, azért írtam, hogy elötte azt kéne megcsinálni, hogy megérje a karakternek LE-t tartani magánál. Például amíg a karakter szint*50-100 LE-t tart magánál, addig a tulajdonságaira kap +5-10-et, ha magasabb szintű támadja.
Ezzel megint lenne LE a portyában, és a kisebbeknek is nőne az esélyük a nagyobbakkal szemben.
Dátum: 2009.09.28. 15:21:59
Egész nap lesned kéne, hogy felbukkanjanak a 6-7 szinttel alacsonyabb karik és le tudd csapni őket.
De ha a karaktereknek megérné pár ezer LE-vel táborozni, mert ezzel akkor is szívhatnának LE-t, ha támadják őket, akkor azonos szintűt támadva kreatív affinitással szerezhetsz 1-2k LE-t és erre jön még a LE szívás, és az erősebb kamra, plusz az, hogy már 15%-on ütheted.

Sokan csak alacsonyabb szintűeket tudnak ütni, vagy azért mert nincs más, vagy azért, mert a karakterük "alultáplált" ahoz, hogy azonos szintűeket támadjon, ami ebben a vf-el teli világban egyre gyakoribb. Ha a LE szívás lefelé büntetve van, akkor ők mind megszívják, miközben a pókok és a vf-et használók még tovább híznak.
Dátum: 2009.09.28. 14:57:53
Szerintem továbbra sem lesz jobb nagyon lefelé ütni, hiszen eleve jóval kevesebbet rabolhatsz az ellenfeledtől, magamból kiindulva nullát. De ha a LE szívással is kevesebbet vihetek ezután azért mert csak 5 szinttel gyengébb ellenfeleim vannak, akkor az is nullázódik.
Ha a LE szívás miatt érdemes lesz a karakternél LE-t tartani, akkor továbbra is több lesz a rabolható LE, mint amit el lehet szívni. Nem lesz érdemes csak azért 6-8 szintet lefelé ütni, mert 300-al több LE szívható, mert ha nem ütne ennyire le az ember, akkor ennek többszörösét rabolhatná. Plusz a kamrában is többet termel egy magasabb szintű mint egy alacsonyabb.
Dátum: 2009.09.28. 14:32:07
Azért nem ilyen egyszrű az erő növelése.... 30-40k LE 1-el növelni ami mondjuk 2-vel növeli a sebzésedet…50% LE szívás mellett ez csatánként +6 LE ha 50%-ban találsz és mindig kritikusat ütsz. Így 6000 csata alatt már meg is térül az erő növelése. Nem biztos, hogy a legjobb választás…

Az arénában teszteltem a portyát, és 6500 LE mellett sem nyertem belőle semmit, mert volt 6 szint különbség. Egyéb portyákban ugyan a LE szívással tudok szerezni, tehát van az ellenfélnél LE, mégsem rablok tőle semmit.
Dátum: 2009.09.28. 14:11:59
Azt viszont még mindig jobb megoldásnak tartom, ha a LE szívás az ellenféltől nem vinné el a LE-t, hanem simán megtermelné annak aki szívja. Nincs akkora mennyiségről szó amivel vissza lehetne élni, gyakorlatilag eltörpül a kreatív affinitás mellett. Ha pedig a karakternél található LE mennyiségéhez van kötve a szívás maximuma, akkor máris nem 0 LE-vel fognak támadni a karakterek, és nem is nullával táboroznak. Így gyakorlatilag nőne a portyában szerzett LE, illetve kevesebbet veszítene az ember ha kikap. Valamint mindenhol használható lenne, nem csak egy szűk rétegnél.
Dátum: 2009.09.28. 14:05:19
Gyakorlatilag a kalandozók elleni portyáim mind 0 LE zsákmánnyal zárulnak szimplán a szintkülönbség miatt. Hiába támadok 15-20k LE-vel, semmit nem tudok nyerni, mert kisebb szintűek, holott több ezer LE van náluk projekció nélkül. Ha a LE szívás ellen is lesz védelem, akkor azt a pár száz LE-t sem viszem már ezután. Azzal egyetértek,hogy 0 LE mellett ne lehessen szívni, de azzal nem, hogy védelem kell ellene, mert így az a minimális LE is eltűnik a portyából ami eddig benne volt.