Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.10.31. 11:18:48
Gyakorlatilag olyan tulajdonságpróbák vannak, hogy ha napi 5 kristály italt megveszek, akkor az így kapott 250 kristálypontból tudok teljesíteni 1-2 kalandot. A fél év alatt összeszedett kristálypontjaimat elszívja 10 kaland, aztán el is felejthetem az egészet.

Valahogy nem igaz Miklós azon állítása, hogy kalandot írni drágább mint teljesíteni.
Dátum: 2009.10.31. 10:12:50
Idézet: Miklós - 2009.10.30. 23:30:09
A kalandok pedig ingyen vannak - ok, ott is van KP költség, de lényegesen alacsonyabb.


Ha ez volt a cél, akkor elszámoltátok magatokat a magasabb szinteken. Egy 8 próbás kaland megírása 80 kp, de nekem egyetlen tulajdonságpróbára épphogy elég ennyi, amiért ugye csak egy próbányi jutalom jár. Pedig a tulajdonságaim sem kimondottan gyengék.
Dátum: 2009.10.31. 09:41:07
Miklós, azt hiszem itt az ideje felülvizsgálni a tulajdonságpróbákat:

434. szintű Erő próba...

Ezt mégis mi alapján lőttétek be?
Ilyen próbák mellett 3000 körüli tulajdonságösszeget kellene produkálni, holott a 2000-et alig érjük el.

Az is igen érdekes, hogy 85-ös szinten 345-ös erőpróbát kér a kaland, 87-es szinten már 434-est, és gondolom a többi tulajdonságot illetően is ennyi a differencia.
Kiváncsian várom a megoldást, hogy lehet 6-700 pontot növelni a tulajdonságokon két szint alatt.
Dátum: 2009.10.31. 08:56:02
Az biztos, hogy ez a mesterséges átlagolás nem vezet célra. 4 millió LE-t kéne a szerencse fejlesztésére költenem úgy, hogy most sem alacsony a szerencsém. Gyanítom, hogy hasonló lesz a helyzet a többi tulajdonsággal is, majd kiderül, ha összefutok ilyen próbákkal.
Dátum: 2009.10.31. 08:17:12
A szerencse próbák valóban túl vannak méretezve, én is simán bebuktam az enyémet 206-os szerencsével. Nem csak több millió LE építést igényelne, hogy megfelelő szintre fejlesszem a szerencsét, de emellett nincs is mit építeni...
Dátum: 2009.10.30. 22:41:11
Azok kerülnek vissza, amiket Baraty közben le is programozott. Ami még nem működik az nincs berakva.
Nem a kristálypontjaim elfogyása miatt aggódtam, hanem hogy van-e értelme egyáltalán foglalkozni a 3 új szakival. Egy pontnyi szakinövelés majdnem annyiba kerül mint két zöld kristályital, amiért 100 kristálypontot kapok. Ha mindhárom szakimat növelem egy ponntal, és azt feltételezzük, hogy minden nap lesz legalább egy próbám az egyes szakikra, akkor is 3 hónap mire megtérül a fejlesztés.
Ha az új szakiknál nem az átlag számít, hanem egy szinttől függő fix érték akkor lehet értelme a fejlesztésének. Azért remélem nem kell 1-2 millió LE-t költenem arra hogy használható szintre kerüljenek
Elsőre valóban nem tudom milyen próbáim lesznek, de ha mondjuk elbukok egy 8 próbás küldi negyedik szakipróbáján, akkor már látom, hogy mik a buktatók, és úgy tudom szétosztani a turbót, hogy ne kerüljön 60 kristálypontba végigmenni rajta, csak 30-ba. A sok szakipróba duplán bosszantó tud lenni, ha a küldetés még ép és vp zabálással is tele van tüzdelve.

A három új szakértelem logikusnak tűnik, de nekem nem tiszta, hogy miért lenne érdemes fejleszteni. Ha a program valóban azt nézi, hogy az adott szinten mi az átlag, akkor mindegy, hogy 0 vagy 20 a szakim, ha a többieknek is annyi. Ha páran növelik a szakit hogy könnyebben menjen nekik, akkor a többiek is növelni fogják, hogy nekik ne legyen nehezebb, és ugyan ott tartunk mintha nem történt volna semmi.
De ha már megnöveli mindenki, akkor a turbó segíthetne igazán, és ezekre a szakikra szétosztva valóban könnyebbé lehetne tenni az ilyen jellegű próbákat.
Nem lehet két próba alatt átrakni a turbót?
Egy nyolc próbás küldiben elég sok szakipróba lehet, ami nagyon meg tudja szivatni az embert. Ha át lehet rakni a turbót a kaland közben, akkor még megoldható a sok szakipróbás küldi, ha nem, valószínű sokan fogják dobni az ilyen küldiket.
Dátum: 2009.10.30. 08:15:57
Én is google chrome böngészőt használok és kifolyik a szemem a rikító lilától.
Idézet: Tabac - 2009.10.27. 10:34:36
Meg 2 szinttel feljebb 30 szerencsével kevesebbel rendelkező szövitársam azt, mondja 1-2 hete max 3 kisebb van egy 20-as csomagban, nekem meg 6-10 apró vagy kisebb ugyanezen időben.


A szerencse tulajdonság leírásából idézve:

"Az igazán szerencsés végzeturak gyakrabban találnak az átlagosnál nagyobb méretű, és így több lélekenergiát adó szörnyeket."

Eszerint a szerencse tulajdonságnak semmi befolyása nincs az apró vagy kis lények számára, csak az átlagos, azaz jelző nélküli lények helyett jön többször nagyobb lény.
A LE-ből építés mindenkinek érdeke, akár van manakonstrukció, akár nincs. Nem olyan épületeket kellene bevezetni, ami csak LE-ből építhető, hanem pár olyat, ami csak háborús zsákmányból. A háborús zsákmány jelentősége most minimális, ha lenne 2-3 olyan épület amit csak az ellenfél lélekkútjának lerablásából lehetne építeni, máris lenne motiváció a háborúban.
A manakonstrukció legnagyobb hibája, hogy elbagatelizálta a háborús jutalmak értékét. Napi szinten a lélekkút méretének többszörösét tudják a szövetségek konstruálni, ezek mellett a háborús zsákmány meg sem látszik.

Igaz, hogy a kisebb szövetségeken segít, és nem kell több LE-t áldozni a tagjaiknak egy-egy épületért, de ezzel párhuzamosan megadta a kegyelemdöfést a háborús rendszernek.
Dátum: 2009.10.22. 15:15:55
Ricardo, a KH-nak az a legnagyobb előnye, hogy a portyapontjaid szabnak határt a küldetések teljesítésének, nem pedig a célpontjaid száma. Ha már van 8-10 legyőzhető ellenfeled, akkor háborúban teljesíthető napi 4-5 küldetés. Sőt, ha éjszakára kábítós cuccban táborozol, reggelre a KH ingyen összehordja neked a 30 kábítást.

A KH alatt van egy réteg, akinek nincs elég célpontja, az ő helyzetük rosszabb. Ha lejjebb mész, megint van portya célpont bőven (ott viszont még nincs elég kábítós tárgy), de a kettő közötti mezsgyén csak döcögve lehet haladni a küldikkel.
Dátum: 2009.10.22. 15:14:10
Mortimer, a másik 12 karaktert sem veri szét jobban mint téged, az égvilágon semmit nem nyersz vele. Én abszolút nem használok gyógyítást, az epikus kétnaponta több ezer ép-t sebez az állataimba, még sincs akkora problémám, hogy akár csak eszembe jusson a vastag bőr, vagy a gyógyítás fejlesztése. Ha kevés az állatom ép-je, hát hagyom hogy elájuljon, és előveszek helyette egy másikat. Reggelre megint használhatom a régit.
Viszont ha mindenki a példádat követné, akkor a KH folyamatosan állat nélkül maradna, és épp az következne be ami ellen az elöbb érveltél hogy annyira meggyengülnének, hogy bárki ledarálhatná őket.
Dátum: 2009.10.22. 14:53:40
Az állatok sebzését totál fölöslegesen növelnéd, többet buknál rajta mint amennyi kárt másnak okoznál vele. A KH tagjai bugyuták és nem cserélgetik a szörnyeiket, simán kifogynak az állatokból. Te kifejleszted a másodlagos támadást, ráköltesz több százezer LE-t én meg kivárom míg kilövöd nekem az állatait. Ezzel szemben ha nálam fogy az állatok ép-je, egyszerűen kicserélem és leöletem őket, és másnap reggelre ismét harcra készek.
Dátum: 2009.10.22. 14:38:29
Itt már nem egyszerűen arról van szó, hogy legyőzöd-e az ellenfeled vagy sem. Nem mindegy, hogy 20 csatából jön össze a 20 kritikus varázslat, vagy csak 30-ból. Nem mindegy, hogy 5 csatából lezavarod a 30 bénítást, vagy kell hozzá 15. Ha így számolsz, minden egyes kábítás 5-600 LE, minden egyes kritikus ütés 800-900LE. A KH-ban itt van elrejtve az igazi táp. A KH elleni háború alatt napi 5-6 küldetést meg lehet oldani, amiben 2 bénítás és két kritikus varázslat szerepel. Ez önmagában 60-80k LE.
Dátum: 2009.10.22. 13:23:24
TLO,
ha nem én támadom őket, engem is ugyan úgy szarrá vernek ahogy téged. Egyszerűen azért, mert manakonstruálok / vadászok / kevés az ép-m / nincs állatom / idomítok / stb. Elég rövid az az idő a nap folyamán amikor portyaképes vagyok. Galmuszk klónjának pedig minden formában őrültség nekimenni, mert darabokra szed.

De ezzel együtt is az a váleményem, hogy év végére a KH totális farm szövetséggé fog válni ha így haladunk.
Ahogy a Zarknodos jutalmat is a KH megjelenése után vette fel jópár karakter, úgy a klónozás többi gyengéje is ki lesz játszva hamarosan. A KH megjelenése már elég nagy pontossággal kiszámolható. Nem lepődnék meg, ha következő alkalommal már tömegesen gyengébb felszerelésben várnák a karakterek a klónozást, hogy aztán még könnyebb dolguk legyen. Ha kézbe veszek egy béna fegyvert, aminek a szintje nem kisebb mint a karakter szintje, akkor már nem cserélődik le klónozásnál. Ugyan ez igaz a többi felszerelésre is. A tudatturbót is szépen átpakolják majd a karakterek vmi haszontalan szakira a kritikus ütés/varázslat helyett, így máris 40-60%-ot dobnak a kritikus találataik esélyén. A KH épületbónuszai semmit sem változtak 5 hónap alatt, miközben a játékosok szövetségei sokat erősödtek. Megjelent az alvilági verem, amivel 20%-al csökkenthető a varázslatok sebzése, de a KH-nak ilyenje sincs. A fókuszkristályok hiánya is egyre komolyabb hátrány, és újabb lökést fog adni, hogy a csizmákba sem kapnak kristályt.

Kérdés, hogy érdemes-e a mostani KH-t toldozni-foldozni, vagy inkább egy olyan rendszerre lecserélni, ami mindenki számára elérhető és nem csak 35-40 karakter játszótere.
Dátum: 2009.10.22. 11:07:43
Közel sem olyan erősek, mint a top 35 karakter. Sokszor idióta tárgyakat hordanak, gyenge az épületbónuszuk, sokszor nem ott van a tudatturbó, ahol harcban lennie kéne. De még csak közelében sincs az erősségük a játékos karakterekéhez. Nem szimulálnék 16:4-et a saját klónom ellen 1 állattal, ha egy súlycsoport lennénk.
Gatyába kellene rázni az épületbónuszukat, és értelmes tárgyakat kell adni nekik. A +25 IQ-t adó tárgy sem segít rajtuk semmit, most hogy a közelharc erősítve lett, és a varázslatok sebzését csökkenteni lehet. Ráadásul fókuszkristályaik sincsenek ami újabb -20-30 tulajdonságpontot jelent náluk.