Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.12.15. 17:41:59
Ki ír ki egy szavazást az állatok kritikus ütésének visszaállításáért és az erő bónuszának helyreállításáért?
Dátum: 2009.12.15. 10:03:06
A védelmük kisebb mint a normál karaktereké, mert gyenge a védőfaluk. Valamint azért ilyen "sok" a közelharci sebzésem, mert az öregítő sugár ad nekik -77 védelmet. A három találat pedig inkább 4-5.
Ha átváltanék csillagcsapásra, már nem 4-5 alkalommal találnék, csak 2-3.
Erőt egészen addig fejlesztettem, amíg nem jött a közelharc lebutítása. Ugyanis nem csak az állatok lettek lebutítva, de az erőbónuszt is visszavette Miklós 20%-al.
Dátum: 2009.12.15. 00:19:52
Pár össz sebzés a KH ellen, zárójelben, hogy mennyit sebzett a varázslat.

A csatában összesen 5831 sebzést okoztál (2877)
A csatában összesen 4596 sebzést okoztál (2172)
A csatában összesen 5714 sebzést okoztál (2304)
A csatában összesen 6522 sebzést okoztál (2824)

296-os taumaturgiával, a 93-as szintű öregítő sugárral, aminek igen gyenge a sebzése, majdnem annyit sebzek, mint a 102-ik szintű Gintak pengéjével, 355-ös erő és 360+77 támadás mellett, állatokkal együtt.
Ha csak simán lecserélném az öregítő sugarat kozmikus csillagcsapásra, sokkal többet sebeznék varázslattal, mint közelharcban...
Dátum: 2009.12.15. 00:10:39
Persze, én is alkalmazkodom, de ha Miklóst ilyen könnyen be lehet húzni a csőbe 1-2 bekiabálással a találkozón, akkor inkább jövőre ne is legyen megtartva a tali...
Dátum: 2009.12.14. 23:48:20
Én úgy látom, hogy Miklós meggondolatlanul nyúlt bele az állatok sebzésébe a találkozón elhangzott félrevezető panaszkodás után.
Bármennyire is szépítjük a dolgot, a közelharc tökön lett rúgva. Ha már Galmuszk is 400+ IQ-val rohangál, az mutat valamit...
Arra még nem volt példa, hogy Miklós visszacsináljon egy "fejlesztést" de talán arra rá lehetne venni, hogy korrigálja a dolgot annyival, hogy az állatoknak is berak egy kritikus ütés szakértelmet... Valami ilyesmit mintha a találkozón is mondott volna...
Dátum: 2009.12.13. 11:48:49
Miklós, ne csak a nagy sebzéseket szedd elő, itt egy ellenpélda. 355-ös erővel elég nevetséges, hogy ilyen sebzések jönnek ki:

Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Talált, 193 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Süsü, Pokoltűz, Légiós és Légiós is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 23 sebzést okoztak.
Dátum: 2009.12.11. 19:43:07
Amíg van térkapu addig egyértelmű. Mellesleg ha nincs KH, akkor az ép sem fogy...
Dátum: 2009.12.11. 17:31:22
Jerikó, cseréljünk bónuszt, szívesen odaadom a gyors regenerációt a +30% LE rablásért!
Dátum: 2009.12.11. 16:34:34
A közelharci sebzés csökkent ennyit, amiben a karakter sebzése is benne van, nem csak az állatoké.
Jelenleg csak a KH és az ismételhető küldik miatt érdemes foglalkozni a közelharccal. Ha most indulnék, garantáltan nem foglalkoznék sem a támadással, sem az erővel. Csak IQ-t, taumaturgiát és szerencsét növelnék, mellé pedig a két kritikus szakit. A magas szerencse miatt közelharcban is lenne 30% esélyem a találatra, még 20-as támadással is.
Dátum: 2009.12.11. 13:39:01
Igazad van Jerikó, itt tényleg az tud életben maradni, aki reagálni tud a változásokra. De azért elég meredek az a változtatás, aminek következtében egyik napról másikra 20%-al csökken az erőbónusz és feleződik az állataim sebzése. Mindez azért mert valaki a találkozón panaszkodott, hogy elverik közelharcban, úgy, hogy közben az egyik legócskább varázslatot használja, abszolút nem fejleszt közelharcra, és tulajdonságokkal is el van maradva.

Lassan semmit nem lehet fejleszteni, mert mire értelme lenne, fejreáll megint minden. A mostani változtatás akár 2000-el is csökkentette a közelharci sebzéseket. Ha elérjük az új varázslatokat, magas taumaturgiával akkora minuszokat lehet kiosztani majd közelharcra, hogy az egészet le lehet húzni a budin.
Dátum: 2009.12.11. 12:26:55
Nasdfil, ha csak IQ-t, taumaturgiát és kritikus varit fejlesztesz, se védelmed, se állatod, se támadásod, ráadásul több száz tulajdonságpontnyi lemaradásban vagy, akkor nem azon kéne csodálkozni, hogy nagy pofonokat kapsz, inkább azon, hogy van még portya amit megnyersz.

Sajna a találkozón Miklós bedőlt, és most hibás döntést hozott...
Dátum: 2009.12.11. 10:40:57
Ami biztos, hogy az állatok sebzése szinte feleződött amióta nem ütnek kritikusat. Sőt, még kisebb lett, mert az erőbónuszt is lecsökkentettétek 20%-al. Ilyen brutális változtatásokkal totálisan tönkrevágtok egy-egy hosszú távú koncepciót. Legalább egy új szakit berakhattatok volna, amivel az állatoknak adott volna kritikus ütést. Epikusok ellen mindenképp kellene.

Az epikus csaták még nehezebbek lesznek mint eddig voltak. Akár több ezer sebzéstől esnek el a karakterek ezáltal. Ezt persze megint nem a top szövetségek fogják megérezni, hanem mindenki más. A sebzések feleződésével újabb állatoknak adható tárgyak vesztették el értelmüket. Nincs értelme sem sebzést, sem támadást növelő tárgyakat adni az állatnak, sokkal kevesebbet érnek mint eddig. Marad a tp-t adó és a LE rablást növelő tárgy a használható tárgyak között. A lélekgyémántokért szerezhető tárgyakat szinte senki sem fogja megvenni, mert mostanra az állatoknál szinte csak az számít, hogy minél nagyobb legyen az elnyelése, és minél gyorsabban lépjen szintet.
Elhamarkodott döntésnek érzem, hogy ilyen drasztikusan változtattátok a sebzést a végzeturas találkozó pár hozzászólója alapján.

Értem én, hogy Nasdfil panaszkodott, hogy nehezebben megy neki mostanában, de több száz tulajdonságpontnyi hátránya van bárki máshoz képest, ráadásul olyan varázslatot használ, aminek bődületes a randomja. Az, hogy mégis tud portyákat nyerni, azt bizonyítja, hogy nem gyenge a varázslat, igenis életben tud maradni vele egy 300-400 tulponttal gyengébb karakter is vele. Ugyan ezt nem tudná megtenni ha a közelharcot eröltetné a varázslatok helyett...
Miklós, sajnos a közelharc, és az állatokat érő folyamatos változtatások miatt ezek a felszerelések még mindig harmatgyengék.
A sebzést adó tárgyak gyengítve lettek hónapokkal ezelőtt. Most elvetted az állatok kritikus sebzését, és 20%-al csökkentetted az erőből adódó bónuszt.
Az állatok támadását növelő tárgyak az epikus ellen voltak jók, hogy eltalálja az állat a nagyon magas szintű epikusokat. De már ennek sincs értelme, hiszen gyakorlatilag feleződött az állatok sebzése.
Nem lennének rosszak ezek az új tárgyak, ha legalább 20-25 szinttel lejjebb lehetne megvenni őket. Mert ott ahol most elérhetőek, már nem versenyképesek. Senki nem fog arany agyarsisakot venni 95-ik szinten, ha 80-on van már gyémánt fejdísz és 100-on ott a rubin agyserkentő.
Dátum: 2009.12.06. 13:31:46
Függetleníteni kell őket egymástól, és nem azonos időben rendezni.
Dátum: 2009.12.06. 12:51:20
Gondolom azért szűkített a halmaz, mert a régi kérdések már mind szerepelnek az adatbázisokban...
Pedig egyetlen kritikus varázslat, vagy bénítás is 500-1000 LE jutalmat érhet, a karakter szintjétől függően. Ez azért nem olyan rossz azért a pár tp-ért cserébe, amit mellé kap a karakter.
Idézet: Prisma - 2009.12.05. 18:00:21

Egyébként ez is rávilágít arra a koncepcionális problémára, hogy ha mindenki jól játszana, nem lehetne portyázni.


A portyának csak egyik jutalma a rabolt LE. Emellett fejlődik az állatod, növekszik a morálja, küldetéseket teljesítesz vele és kalandokat szerezhetsz.

Ha valami koncepcionális probléma, akkor az az, hogy a portyával szerzett tp "büntetés".
Ha majd olyan drága lesz egy tulajdonság fejlesztése, hogy két és fél órányi vadászat nem elég a növeléséhez, akkor az illető vagy kockáztat és 5 mp-ig üthetővé válik, vagy mást fejleszt.
Dátum: 2009.12.01. 19:59:43
Az, hogy vadászat alatt besárgul az esemény gomb, a legtöbbeknek fel sem tűnik. Azoknak viszont, akik folyamatosan próbálnak figyelni, és eddig azért buknak, mert mire 15% alá ütnék magukat, már kikaptak ez adna némi plusz figyelmeztetést.
Ha pedig csak annyi jelenik meg az infóban, hogy az elmúlt 5 percben kémgömbbel figyeltek meg, akkor még a kémkedő kiléte sem válik biztossá.
Dátum: 2009.12.01. 19:06:37
Miért nem lehet azt megtenni, hogy kap az ember egy értesítést a kémgömbről, mint az átkozásról is?
Ezután aki tényleg odafigyel, az nem fog azért bukni, mert eltelik 2-3 mp mire leütteti magát, aki meg nem figyel és ezek után sem foglalkozik azzal, hogy sokat bukhat, az ugyan úgy el lesz verve mint eddig.