Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.01.05. 21:13:14
Idézet: Birka - 2010.01.05. 20:55:56
Bocsi elírtam

A 10-es konstans a szaki*0,2!

A helyes képlet:
(szint*szakértelem*0,2*(vesztes csataaránya, minimum 0,2))*kreatív


Tehát ha mondjuk engem leüt Galmuszk, akkor kerekítve kap 94*50*0,2*5*2=9400 LE-t.
Ezzel szemben ha leüti a klónomat, akkor kap 94*50*0,2*0,5*2=940 LE-t.
Tízszeres a különbség csak azért, mert a klónomnak szarabb a győzelmi aránya mint nekem...
Dátum: 2010.01.05. 20:43:24
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 20:21:56
a sebzést mint faktort kivettük a képletből, a javaslatotok alapján egy konstans alappal számolunk (szint*szakért*0,2)


Innentől kezdve mi fog arra ösztönözni, hogy ne a hullagyenge karikat csapkodjam szét? Ugyan annyi LE jön belőlük is, mintha erősebb ellenfelet választanék.
A sebződés sem volt jó, de valahogy ez is hibádzik...
Dátum: 2010.01.05. 19:42:20
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 18:11:59
Akinek esetleg az energianyeléssel van problémája, magyarázza el, mi a gondja, mert a postokból ez nem derült ki, hogy milyen formában árt a portyázásnak, ha a 0 helyett valami minimális LE-t lehet szerezni.


Most akkot mi az eddigi álláspont? A sebződés alapján kapunk LE-t, vagy a szaki szint és a karakter szint alapján?

Első esetben nagyon sok bukta előjön. Kivégzéstől kezdve a védelem és állatok értelmetlenné válásáig.

Második esetben, ha egyáltalán nem számít, hogy milyen ellenfelet ütök, és csak a szint és a szakértelem szintje szabja meg a bónusz LE-t, akkor a karakterek azzal a felkiáltással, hogy mivel eddig úgyis csak 0 LE-s portyák voltak, ezután a fix LE-ért a leggyengébb ellenfelekre fognak ráúszni sok szintet leütve, minimálisat sebződve. Ráadásul az ismételhető küldetések is rajtuk jönnek össze legkönnyebben. Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.
Dátum: 2010.01.05. 14:41:14
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 14:28:16
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 12:07:57
Nem mellesleg a biztos LE jutalom, vagyis a nyeremény egy bizonyos értékig történő felhúzása ki fogja nyírni a gyémántbónuszt.

Ezt azérrt gondold át. A gyémánt bónusz az eddigiekhez képest semmit nem fog gyengülni. Az energianyelés csak azt adja meg, amit egyébként úgysem kapnál, tehát gyémánt bónusz sem járna utána.


Rendben van, ha ez így a gyémántoknak megfelel, akkor én sem vitatkozom rajta
Dátum: 2010.01.05. 14:24:34
Idézet: Birka - 2010.01.05. 14:07:05
Amennyiben maxolva van a szaki által adható lé, és ezt sebződés 2x-eséig adhatja, úgy ráadásul semmilyen kár nem éri a gyémántokat, igaz nem kapnak újabb bónuszt sem.


Ha eddig Galmuszk nyert portyánként 3k-t a lélekrabló agyaraknak és a gyémánt bónusznak köszönhetően, míg én csak 2k-t, akkor ezután ha csatánként 1,5k-t sebződünk, akkor ő ugyan úgy 3k-t visz mint eddig, én pedig 1k-val növelem a zsákmányomat.
Dátum: 2010.01.05. 13:58:19
Alacsony szintről beszéltem. Ott, ahol a kariknak jó, ha van 30 körüli egészsége. A Zöld Pókok között biztosan bővebb felvilágosítást adnak...
Dátum: 2010.01.05. 13:50:59
Idézet: Jeriko - 2010.01.05. 13:36:47
Nyilván úgy kell megcsinálni, hogy előbb módosít és csak utána alkalmazza a gyémánt bónuszt.


De még ez sem egyértelmű. Ha 1000 LE helyett 1300-at rabolnál a bónusszal, és 2k-ra történik a kerekítés, akkor ez hogy történik? Az 1k-t felkerekíti 2k-ra, aztán ezt szorozza 1,3-al, vagy felkerekít 2k-ra, de csak az 1k valódi rablás 30%-át adja hozzá? Egyik esetben 2,6k a vége, másik esetben 2,3k.

Túl sok apróság van, ami nincs tisztázva...
Dátum: 2010.01.05. 13:31:30
Idézet: Jeriko - 2010.01.05. 13:27:17
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 12:07:57
Nem mellesleg a biztos LE jutalom, vagyis a nyeremény egy bizonyos értékig történő felhúzása ki fogja nyírni a gyémántbónuszt.


Na ezt viszont miért? A gyémánt bónusz a megszerzett LE-re ad bónuszt. Aki eddig nullát szerzett, annak nem volt bónusza, most éppenhogy lesz.


Mert mindegy, hogy 1000 LE-t szereztél, vagy gyémánt bónusszal 1300-at, ha a végén fix 2k-ra kerekíti fel az új szaki. Vagy a háború csarnokának bónuszát is szorozta a gyémánt bónusz? Szerintem nem.
Dátum: 2010.01.05. 13:26:02
Alacsony szinten nem kell 15%-ot lesni hozzá, mert alig van egészsége a karaktereknek. Szinte max ép-ből mehet a kivégzés.
Dátum: 2010.01.05. 12:59:30
Igen, lefutottuk, de ott lélekkút töltésről volt szó, aminek mértéke nevetséges a manakonstrukcióhoz és a napi kúttöltődéshez képest. Ott mindegy volt, hogy a 3 vagon szén mellé bedobsz-e még 3 lapáttal a kazánba, vagy sem. Itt mások az arányok.
Dátum: 2010.01.05. 12:52:09
Ha csak a TÖ-t veszed figyelembe, de a SZÖ-t nem, akkor TÖ-t alig fejlesztve állatokkal és kivégzéssel lehet tarolni.
Dátum: 2010.01.05. 12:07:57
Nem mellesleg a biztos LE jutalom, vagyis a nyeremény egy bizonyos értékig történő felhúzása ki fogja nyírni a gyémántbónuszt.
Dátum: 2010.01.05. 11:53:13
Itt azért nincsenek olyan nagy eltérések. A kimaxolt kényelmi funkciók egyre kevesebbet számítanak. Nincs több 10%-nál a különbség. TÖ-ben pedig még kevesebb. De ha mindkettő 10% akkor a képlet alapján ha az aki semmit nem költ kényelmi funkcióra 100%-ot nyer, akkor az aki kényelmire is költött, kalandokra, stb, az kap 81%-ot, emellett sokkal könnyebben boldogul a játék csomó másik területén.
Ha kicsi a mágiád, alacsony az egészséged, máris annyival többet kell költened gyógyitalra, amennyi előnyt szereznél az alacsonyabb TÖ-vel.
Ha kicsi a mászás, csapdaészlelés, zárnyitás, elbukod a pp-t, vagy LE-t a kristálypontok vételével, hiába nyernél többet portyában.
Dátum: 2010.01.05. 11:38:18
Igaz, hogy már több helyen hangoztattam Jerikó képletét, de itt nagyon jól fel lehetne használni.

A szakértelem szint és az adott karakter szintje adja az alapot a plusz LE-hez, és erre kerüljön rá Jerikó szorzója. (ellenfélTÖ/sajátTÖ)*(ellenfélSZÖ/sajátSZÖ)

Így a sebződés ki lenne kerülve, mégsem a totál gyengéket érné meg támadni.
Dátum: 2010.01.05. 10:59:51
Ha a sebződés harmadában van maxolva a + LE, az a kamikáze effektust lehet, hogy csökkentené, de azokon a gyengébb karaktereken akikre ez a szaki ki lett találva, már szinte semmit nem segítene ez a szaki. Olyan kevés plusz LE-t kapnának a tp mellé, hogy még gyengébbek lesznek, mintha nem is portyáznának.

A sebződéshez azért sem jó kötni a nyereményt, mert a sebzések teljesen elszállnak magas szinten. Ha megnyerem a napi 25 portyámat 4k sebződéssel, az innentől kezdve + 200k LE naponta úgy, hogy kb 15k-t kellett gyógyitalra költenem. Alacsony szinten viszont a gyengébb karik sokkal szarabbul jönnek ki, drága az ital, nincs palota stb. ahogy te is mondtad, ráadásul a sebzések is jóval kisebbek.

Ennél még az is jobb, ha a karakter egy fix LE-t kap attól függően, hogy mekkora a szakija, és milyen erős ellenfelet győzött le.
Dátum: 2010.01.05. 10:33:40
Jerikó, ha egy tiszta elixírrel 9000+ ép-t tudok gyógyulni, és kevesebb mint 3000 LE a megvétele akkor úgy fogom szórni az ép-t ahogy kifér a csövön, hiszen 15k LE-t nyerek mire elfogy a 9k ép. Ezek után minek növelném a védelmet, és minek tartanék állatot? Csak rontják a hatásfokomat.
Dátum: 2010.01.05. 00:32:56
Idézet: Viskos - 2010.01.05. 00:21:26
Ez mégis mire jó? A turbózva gyógyítás úgysem csökkenti a gyógyítási időt, olyat meg nem ismerek, aki képes alap 65-ra kihúzni a regenerációját.


De igen, csökkenti.
Dátum: 2010.01.04. 23:40:41
Állatok nélkül, segítő kezet adva, levetkőzve és portyabüntetés mellett kell nyerni, hogy kapjunk LE-t győzelem után.

Miklós, a védőfalat nem lehet lebontani?
Dátum: 2010.01.04. 22:59:01
Akkor lehessen választani, hogy csak pihenés alatt működjön, vagy mindig.
Dátum: 2010.01.04. 22:48:45
Ha vadászat alatt a régi ép regent kérem, akkor működjön az ispotály, ha nem a régit kérem, akkor ne működjön.