Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.06.03. 15:07:26
Az tény, hogy magas szinten tenni kellett valamit, mert portyából és küldizésből az EH miatt egy nagyságrenddel jobb LE/TP volt elérhető, mint vadászattal. A kivitelezés módja persze megkérdőjelezhető.
Dátum: 2011.06.03. 07:16:09
Nálam is megnőtt a lefelé ütésért járó tp. Amiért eddig 5 tp járt, azért már 12-t kapok. Valószínü, hogy ezzel próbálják korrigálni a lefelé ütésért járó túl jó LE/TP arányt.
Dátum: 2011.05.31. 18:50:53
Miklós, miért nincs még mindig lehetőség a csapatmunkára? Az összes event gyakorlatilag annyiból áll, hogy költsem el a pp-t és csp-t, de annak semmi jelentősége, hogy melyik csapatban vagyok. Ennek a játéknak a nagy erénye, hogy összetett, kombinálásokra késztet, játékosok és szövetségek között is. Sajnos az eventek ehez minimálisat tesznek hozzá, hiszen nagyon egyszerűek, kombinálásra semmi lehetőség, és gyakorlatilag semmiféle összejátszás nem lehetséges játékosok, vagy szövetségek között. Egyszerűen elég ész nélkül elkölteni a csp-t és pp-t, és máris enyém a legjobb jutalom. Kb a 3-ik napon megunja már az ember.
Dátum: 2011.05.31. 18:39:18
Igen, ha csak a kivégzések különbsége számítana, akkor lehetne ellene védekezni, míg a mostani formájában legalább 3x olyan hatékony lenne, mint a taumaturgia, vagy erő fejlesztése.
Dátum: 2011.05.30. 17:35:46
Némi plusz adalék:
A 161-ik szintű elsődleges vírusfelhő varázslat által okozott átlagsebzés 16,65-el növekszik meg, ha növekszik 1-el a taumaturgia. 160-ik szinten +1 kivégzés 25 Ép sebződést produkál. Még 1000+ kivégzésnél is 2,5-3 ponttal lehet növelni a kivégzést +1 taumaturgia árán. Tehát 16,65 varázslatsebzés áll szemben 75 Ép kivégzéssel. Megnézhetnénk erőre is a dolgot taumaturgia helyett, de ott még siralmasabb a helyzet.
Dátum: 2011.05.30. 07:08:14
Idézet: Birka - 2011.05.29. 22:43:16

28750 vs 128180


Ehez még adj hozzá 30k sebzést és máris 58750 vs 128180.
Dátum: 2011.05.29. 22:11:47
A baj nem azzal van, ha 15%-on kivégeznek, hanem az, ha már 40-50%-on is simán kivégeznek. Ráadásul nem azért, mert kicsi az egészséged, hanem azért, mert nem tudod egészség fejlesztéssel utolérni a kivégzés fejlesztését, és jelenlegi képlettel ez a helyzet.

Ha a kivégzések különbsége számítana, ahogy a kritikus szakiknál is, akkor egy szavam sem lenne az egész ellen. Lehetne ellene védekezni, de jelenleg nem lehet.
Dátum: 2011.05.29. 20:39:21
Az, hogy V5-ön ez a képlet, még semmire sem garancia. Magas szinten egy közepes kivégzéssel 15k ép-t el lehet vinni. Ehez jön még 25k normál sebzés. Ez annyit jelent, hogy 266k maxép mellett is ki lehet végezni azt aki 15%-on van. De még a 133k is sok, és akkor már 3 szintet lefelé ütve is mindig kivégzéssel végződne a csata.
Dátum: 2011.05.29. 20:02:46
Tehát ebben a formában bukta a képlet...
Dátum: 2011.05.29. 19:31:12
Hol van az, hogy szakértelemkülönbséget néz? Mert én sehol nem látom. Szakikülönbségre csak annyi van a leírásban, hogy a nagyobb számít, abban az esetben, ha mindketten ki tudnának végezni.
Dátum: 2011.05.29. 14:45:58
Idézet: Birka - 2011.05.27. 14:23:33
Hátbaszúrás
Leírás: Kivégzés szakértelmed ezentúl nem ad plusz LE-t, de szinttől függő szorzót kap: 1+szint/40
(V5-ön ez a szakértelem nem kerülhet be, mert már most is így működik!)
Max. szint: 1
Előfeltétel: 100. szint
Költség: 20


Ez a képlet biztos, hogy át lett gondolva? Ez a képlet annyit jelent, hogy 15% maxép-n +1 kivégzés többet jelent, mint +1 egészség, és csak 200-ik szinten metszi egymást a két függvény. A kivégzés fejlesztése nemcsak jóval olcsóbb, mint az egészségé, tehát a tempót sem lehet tartani vele, de ehez még az is hozzájárul, hogy a sebzések is folyamatosan növekednek.
Dátum: 2011.05.29. 12:16:34
Ellenségeket nem érdemes gyűjteni, csak szövetségeseket és farmokat
Dátum: 2011.05.27. 23:24:10
Ezzel azok is jól járnak, akik egyáltalán nem foglalkoznak a közelharccal, hiszen ha nagyon lenyomják az állatok elnyelését, akkor a fix 1 sebzés helyett már ők is sebezni fognak, sőt az állataik is. Effektívebb lenne, ha a képesség a sebzést csak akkor növelné meg, ha az elnyelésen át tudott ütni a karakter. Így tényleg csak azoknak lenne hasznos, akik foglalkoznak a közelharccal, és erőt is fejlesztenek.
Dátum: 2011.05.24. 21:29:23
Gyűrűből van 20%-os is, pajzsból is van 25%-os.
A pajzs és az állatok rezisztenciája ugyan necces, mert magas szintűnek kell lenni hozzá, de az összes többi elérhető 70-ik szintű karakternek is.
Dátum: 2011.05.24. 21:11:50
Ott fog érdekelni, hogy az epikusok és entitások rohamos ütemben erősödnek. Majd ha kapsz -210 támadást, -210 taumaturgiát, és -210 elnyelést, azon kapod magad, hogy el sem találod az epikust, ő pedig beléd ver 60k-t.

Csak egy példa:
Otarian, a gigantikus óriásmassza egy ultradetonáció igéjét mormolja, ahogy feléd fut. 26559 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -168 Támadás, -169 Taumaturgia, -168 Elnyelés.
A csatában összesen 28940 sebzést okoztál, és 56362 sebzést kaptál.

A 100% rezisztencia elvileg teljesen semlegesíti a negatív hatásokat.
Dátum: 2011.05.24. 20:36:06
A varázslatok tulajdonságcsökkentő hatása csak átmeneti probléma, már most összeszedhető a 100% reziisztencia, különösebb erölködés nélkül.
Dátum: 2011.05.24. 19:45:15
Idézet: Viszok009 - 2011.05.24. 15:39:51
Mert az kicsit frusztráló, ha egy nyamvadt Hókuszpók leüti a Conant.


Conan azért esélytelen, mert a közelharci elnyelésnek sokkal komolyabb súlya van, mint a varázslatelnyelésnek.
Dátum: 2011.05.19. 22:40:47
Itt azért messze voltunk a "túl komoly" jutalomtól. Kb a végzetmedállal van egy súlycsoportban a kufár medál.
Ha hemzsegnek a célpontok, akkor persze könnyen válogathatsz, de ha kevés a célpont, vagy gyenge a karaktered, akkor már komolyabb gondot okozhat ha csak egy kufárt akarsz ütni, pláne ha még a kínzókamrát is meg akarod tölteni.

Egyébként kiderült az már, hogy a játékos célpontok elleni győzelmek alapján lett-e eldöntve a háború, vagy simán belevették a klónokat is?
Dátum: 2011.05.19. 19:44:32
3% kufárkedvezményért sajna nem is lett volna értelme taktikázni. Egyetlen bukott portyán több LE-t vesztek, mint amit a kufárkedvezmény két hónap alatt hozna.
Dátum: 2011.05.17. 21:27:21
A szerencsefejlesztős tárgyak hatékonysága sokkal rosszabb, mint a specializációt erősítő tárgyaké. Egyszerű példa, ha a specializációmra van 50% költségcsökkentésem, akkor adott mennyiségű LE-ből nem 1-el, hanem 2-vel tudom növelni a tulajdonságomat, ha szerencsére van 50% bónuszom, akkor 1 helyett 1,5-el tudom növelni a szerencsémet, vagy 2 helyett 3-al (hogy az egész számoknál maradjunk).
A működési elvből az is adódik, hogy a specializációra megszerzett minden újabb bónusz százalék egyre többet ér, míg a szerencsefejlesztésre kapott bónuszok egyre kevesebbet.