Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.09.20. 21:43:02
Idézet: Kocos - 2012.09.20. 21:07:48
Idézet: Ariel - 2012.09.19. 19:11:00
Nálam a legnagyobb probléma pl az, hogy a KH ellen a háborúk alatt csak óránként lehet portyázni


Lehet kapitulalni.


Csak másik 30 tagot kellene meggyőzni arról, hogy kapituláljunk csak azért, mert hamar elfogy a célpontom, ha csak óránként támadhatok... Miklóst előbb meggyőzöm a háború szabályainak módosításáról
Dátum: 2012.09.20. 21:17:42
Idézet: Paco - 2012.09.20. 20:46:30
Az, hogy közel +100 szintről elver a szövetségi társam arénában, mint mondottam rendben van. De ezért ő nem kap semmi sem, én nem kapok semmit sem, sehol semmi adat vagy épp plusz nem lesz, se neki, se nekem, csak egy csata log. Ennyi az összes.

Ha a szubplazmával vernélek el, az számodra ugyan úgy egy csata log maradna. Számomra pedig csak bukó. Nem csak LE nem jönne belőled, de még a küldetéseket sem tudnám teljesíteni rajtad.

Engem tényleg meglepett, hogy vannak, akiket ennyire zavar a vesztes portya tudata, még akkor is, ha nincs jelentősége. Nyilván nem vagy vele egyedül, és ha lesz rá megfelelő igény, akkor kikapcsolható lesz.
Ne vedd személyeskedésnek, de szerintem ezt a "vörös-érzékenységet" nagyon jól lehetne kezelni a KH kibővítésével

A szavazásnál egyébként behúztam, hogy legyen kikapcsolható, mert a kihívás is így működik.
A kihívást az első órában kikapcsoltam, egyszerű okból: hihetetlenül idegesítő volt, ahogy a portyaablak megváltozott, minden egyes portyánál benne volt a félrekattintás esélye. Hogy a klónom kihívható-e, annak sosem jártam utána. Szerintem igen. Tehát most is kiszedhető a megfelelő információ.
Most már csak egy dolog miatt nem kapcsolom vissza a kihívást, azért, mert az utánam következő 80-100 szinten csak nekem van 0 nyert kihívásom. Még akkor is, ha emiatt jóval kevesebb sisakszilánkot tudok naponta összeszedni, és a végzet templomában szinte minden alkalommal van egy feladat (12 kihívás) amit fixen nem tudok megoldani.
Dátum: 2012.09.20. 20:14:02
Szerintem semmi jelentősége, hogy szinttávon belülről, vagy kívülről vernek el. Aki szinttávon belül ver el, az eddig is megtehette, aki pedig 40 szinttel feljebbről verne el, arról eddig is tudható volt, hogy elver. A szövetségi arénában akár ötpercenként most is elverhetnek a társaid.
Az a tény, hogy a jóval magasabb szintű karakter elveri a kisebbet, akkor is tény marad, ha nem szembesül vele nap mint nap vele a játékos.
Most ugyan nem tudlak megtámadni, így legyőzni sem. De még előfordulhat, hogy egy szövetségbe kerülünk, és találkozunk az arénában. Ki akarnád kapcsoltatni az arénádat csak azért, hogy ne kaphass ki ott sem?
Pont ugyan ezt tudja a szubplazma is. El fognak verni páran, ez biztos. De közben rengeteg információhoz jutsz. Belőheted a másik kritikus szakértelmeit, kivégzését, tudni fogod, hogy a nagyobb elnyelés ellen mit ér a közelharci sebzésed, mekkora elnyelésnél kell erőt fejlesztened, és még sorolhatnám.

Ha ki akarod kapcsolni, kapcsolhasd, de ezzel szerintem csak veszíthetsz.
Dátum: 2012.09.20. 18:48:10
Micsoda vihar kerekedett itt a biliben

Nem gondoltam volna, hogy egy pvp játékban egyes játékosokat ennyire frusztrál az "eddigi csatáid" listában a piros szín, pláne, ha az égvilágon semmi hátrány nem éri őket. Valószínűleg őket még nem verte laposra óránként a KH, és nincsenek hozzászokva a vereséghez. Pedig a vesztes csatákból sokkal többet lehet tanulni.

A lehetőséget szerintem is meg kell hagyni a kikapcsolásra annak, aki a vereséggel nem tud megbékélni. De az én véleményem az, hogy a "boxzsák" ezekből a csatákból olyan információkat nyerhet, amit egyébként csak nagyon nehezen, vagy sehogy sem tudna megszerezni.
Dátum: 2012.09.19. 22:48:28
Idézet: Kvnoemi - 2012.09.19. 21:49:36
Senki nem fog benyelni azért iszonyú sok TP-t 0 LE-vel, hogy néha napján egy-egy vadászatra kapjon 25% pluszt.

Onnantól kezdve, hogy elérhetők az ismételhető küldetések és a kínzókamra, nincs olyan, hogy 0 LE-t ér egy portya.
Ha nem lenne EH, és minden portyából 0 LE-t rabolnék, az ismételhető küldetések miatt akkor is jobb LE/TP jönne ki a portyáimból, mint a VF-es vadászatból.
Dátum: 2012.09.19. 21:16:31
Csak két problémát említenék a legalább tucatnyiból:
-kettészakadt mezőny
-felére ritkuló szintlépések, ezzel csökkenő őskőbevétel


Az EH sem jó önmagában, mert ha a játékos nem vadászik mellette, akkor még lassabb tempóra fog átállni, mint a VF-es. V3-on ezt könnyedén meg is lehet tenni, hiszen ott akár hónapokig is lehet gyűjtögetni a LE-t nagyobb veszteség nélkül.
Dátum: 2012.09.19. 20:57:39
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:53:53
Egyszerűbb EH-t erősíteni (vagy ha úgy tetszik akkor a VF-et nem erősíteni) mintsem kijelenteni, nah holnaptól nincs VF mert nekünk fejlesztőknek az nem megérős játékstílus.

Ezt már rég megtette volna Miklós, ha a játékosok nem ragaszkodnának foggal, körömmel a VF-hez...
Dátum: 2012.09.19. 19:16:57
Nem úgy volt, hogy a láthatatlanság helyett is lesz valami alternatív küldetés? Már hatodik alkalommal kapom meg, és egyre jobban idegesít...
Dátum: 2012.09.19. 19:11:00
Az ötlet alapjában véve jó, de az elsődleges célját szerintem nem fogja elérni.
A napi 2,5 szubplazma, napi 25 pp mellett nem fogja megoldani a célpont problémákat.
Nálam a legnagyobb probléma pl az, hogy a KH ellen a háborúk alatt csak óránként lehet portyázni, nem pedig 35 percenként. Teljesen fölösleges korlátozás. Az egy órás korlátot elfogadom játékos szövetségek közötti háborúknál, de a KH esetén értelmetlen korlát.

A szubplazma érdekes fejlesztés, kipróbálhatják magukat a játékosok más környezetben is, de ez, és a biztosított napi +2 célpont szerintem kevés. Kellene hozzá még valami plusz, ami tényleg értékessé teszi a szubplazmát. Ez a plusz szerintem lehetne a saját horda támadásának lehetősége. Ezzel nemcsak a saját környezetben nőne meg a támadható célpontok száma, de a bajnoki viadalok miatt is igen hasznos lenne. Sok bajnokesélyes rivális csak a viadalokon tudja összemérni erejét a másikkal, mert azonos hordában vannak, így lenne lehetőség rá egyéb módon is.
Dátum: 2012.09.13. 20:25:11
A bankban sem törvényszerű, hogy a várakozás közben semmit nem csinálhatsz. A gyerek házijának ellenőrzése közben is főhet a vacsora, stb.
De mondhatok a játékból is példákat: pihenés közben most is megy az építkezés, mennyire logikus, hogy építkezel pihenés közben? Sőt, mi több, a katakombákból is építkezhetsz, úgy, hogy ki sem kell jönnöd onnan. Mégis, onnan hogyan építesz bármilyen épületet?

De ha már ennyire zavar, hogy két dolgot csináljon a karakter, akkor vadásszon a befogott állat, akkor nem leszel egyszerre két helyen, legalábbis vadászat közben nem
Dátum: 2012.09.13. 18:03:30
Ha van napi 2 órád, amikor be tudod kapcsolni a gépet, akkor igenis sok az a másfél óra, amíg vadászol, de semmi mást nem tudsz csinálni a játékon belül.
Persze ha munkában, és munka után, napi 10-12 órát is megy a gép, akkor nem probléma a vadászat "kivárása".
Mindenesetre én teljesen fölösleges és elavult rendszernek tartom, hogy a karakter a vadászat közben semmi mást nem tehet.
Dátum: 2012.09.13. 16:34:31
Mi köze a banknak meg a gyerek házijának a vadászathoz?
Dátum: 2012.09.13. 15:23:26
Én egy olyan fejlesztést látnék szívesen, ami a passzív játékidőt rövidíti le. Egyre több funkcióval bír a játék, és egyre több időt visz el, aminek egy része csak várakozás.

A vadászat alatt lehessen portyázni, kalandokat megoldani, térkapuzni, eventezni, epikust, entitást ölni, stb. Napi szinten másfél órát visz el a vadászat, ami alatt semmit nem lehet csinálni.
Dátum: 2012.09.13. 14:47:57
Idézet: Craslorg - 2012.09.13. 14:43:15
Azaz a napi rutinnál ezt (is) jelezni kell majd, hogy mennyi hely van még, mint ahogy a sima kristályoknál a max 20 esetében.

Vagy egyszerűen csak megcsinálni, hogy eshessen kis fókusz, vagy ékszer, ha már nagy nem esik több.
Dátum: 2012.09.13. 13:41:51
Nálam már betelt rég. Ha kiesett minden fókusz, akkor nem esik kicsi sem. 155-ös fókusznál tudtommal nincsenek nagyobbak, legalábbis én még nem láttam.
Dátum: 2012.09.12. 18:15:51
Egyáltalán nem biztos, hogy jobb a kritikus ütés. Ha annyira alacsony a szakértelme, akkor akár több millió LE-t is rákölthet, mire utoléri a többieket. Arról nem is beszélve, hogy a kritikus ütés szinten tartása egyébként is drágább.
Lehet, hogy 15-20 küldivel többet csinálna meg a kritikus ütéssel, de hogy ez mikorra hozná vissza a befektetett LE-t, az már más kérdés...
Dátum: 2012.09.11. 21:03:37
Az új épületekkel kapcsolatban elég pesszimista vagyok. Már a legutóbbi frissítés is nagyon gyengére sikerült, annyira, hogy a legnagyobb előnyük az, hogy gyorsan lehet teljesíteni rajtuk a 10 szint felhúzását.
Dátum: 2012.09.03. 19:19:56
A képességek között több esetben is fölöslegesnek érzem a kizárást. Pl a mágikus szféra és az egészséges életmód bőven elfér egymás mellett, pláne, hogy milyen keveset érnek. A fókuszált manaspirál és a fókuszált erő közti választási kényszer is húzós, mivel sokaknak már megvan a fókuszált erő, így ők megszívták. A manaital mesterségre ugyan ez vonatkozik. Olyan új képességeket ne akarjunk már behozni, aminek előfeltétele, hogy egy már eddigi képesség nincs meg, hacsak nem kapjuk vissza ezeknek a képességeknek a költségét a lefelejtésükkor.

Egyedül a merészség az a képesség, amit kivitelezhetetlennek tartok. Nincs az a képlet ami meg tudná határozni, hogy ki az akinek közel azonos az ereje. A TÖ/SZÖ és a szint is totálisan félrevezető, és nem lenne jó +50% LE-t osztani egyeseknek, amiért ügyesen kicselezik a képletet. Ha pedig sikerül a tökéletes képletet megalkotni, akkor az egész mostani jutalmazási rendszert érdemes lenne lecserélni rá.
Dátum: 2012.09.01. 00:56:45
Idézet: Birka - 2012.08.31. 22:58:36
Bevallom nem látok benne fantáziát

Nem az egyes képességeknek kell megváltania a világot, hanem a rendszernek kell újat nyújtania, és ezt a végtelenített képességek meghozhatják.
Ott van a két tetoválás, a tüskés bőr, aura, ellenálló bőr, a trollvér feljavított változata, a lopakodás, a vadak ura, a rezisztencia csökkentés. Ezek mind végtelenített, különbségen alapuló képességek lehetnének. Nincs egy tucat képesség sem, mégis olyan kombinációs lehetőséget hordoznak magukban, ami mellett képtelenség megmondani, hogy mi az optimális fejlesztési stratégia. Bárhogy is osztod szét az AFP-det, mindig lesz olyan, akinek veled szemben jobb lesz az elosztása.

Ezzel szemben a jelenlegi rendszerben két perc alatt megmondható, hogy mit, milyen sorrendben kell kifejleszteni, hogy a lehető legoptimálisabb legyen, és legalább pár hétig előnyben légy a többiekkel szemben, amíg mindenki ki nem maxol minden szükséges képességet.
Dátum: 2012.09.01. 00:02:04
A vad hipnózis is csak fizikai sebződést csökkent, igaz, hogy jóval drasztikusabb módon. Az sem tiszta, hogy a gazdája ellen fordult lény mennyit sebez. Nem számoltam utána, de eléggé úgy tűnik, hogy aki nem tolja ezt a képességet, az jobb, ha csak familiárisokkal megy csatába.

Az állatok kritikus ütésének csökkenése egyszerű, követhető folyamat, nem okoz végzetes borulást a portyarendszerben.

A rezisztencia csökkentésének finomítása -25%-ról -10%/+10%-ra lehet, hogy szükséges, bár sokáig 50% volt a max rezisztencia, és nem 75%.