Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.08.29. 16:17:26
Csak egy megjegyzés: Nem "Egyéni epikus" kell a játékosoknak. Hanem ÉRDEKES, VÁLTOZATOS újdonságok (nem ide tartozónak tartom a "hordj össze 10.000, 100.000 vagy 1.000.000 LE jellegű dolgokat, sem az áldozz fel 2 vagy 200 csp-t). Az egyéni epikus ötlete két okból merült fel:
1) A játékosok folyamatosan keresik hogy "mit lehetne még tenni a játékban, hogy ne a vadászat unalmáról szóljon"
2) Olyan aránytalanul durva különbségek vannak az epikus tárgyak között, hogy akinek nincs pl. tulajdonságfejlesztő gyűrűje, az mindenképpen lemarad, akármilyen jól fejlesztette a karakterét.

A játékban szét kellene választani a fejlődést a szórakozástól. A fejlődésnek maradjon ott a csp, a térkapu, portya. Az újdonságok ne hozzanak még több LE-t a játékba, DE! ne is vigyenek - mert azzal totálisan borítanak mindenféle egyensúlyt - vagy óriásit buknak benne a résztvevők, vagy széttápolják magukat. Ilyen volt a 200 csp-s dolgok ügye, de a mostani manós fejlesztés meg aztán nagyon.

Ami a harcrendszert illeti: lehet toldozgatni, foltozgatni, egyensúly akkor sem lesz. A fizikai harchoz 4 tulajdonságot kell fejleszteni, a varázsláshoz 3-at. Párosítani is lehet őket, és akkor jól látszik, hogy a támadás és védekezés együtt tudja azt, amit az IQ egyedül. Ezért szálltak el az IQ-k és a varázslatok sebzése. Amit itt tenni lehetne, az egy új tulajdonság bevezetése (akaraterő?), és varázslattal való támadásnál az IQ számítana, amikor védekezel, akkor az Akaraterő. Egyszerűen ketté kellene bontani mindenki IQ-ját: kiszámolni mennyi LE van benne (nem kell figyelembe venni sem szakértelmet, sem tárgyakat), majd a LE mennyiséget megfelezni, és egyformán feltolni belőle az IQ-t és az akaraterőt. Egy 200-as IQ-ből kijönne 2db 159-es tulajdonság és mivel mindenkit egyformán érint, nem borítana semmit.

Emellett a varázslatok sebzését úgy kellene belőni, hogy ugyanaz a képlet vonatkozzon rá, mint fizikai harcra, csak erő helyett taumaturgiával számolva, és statisztikai alapon meghatározva a szívósságot, kb. ugyanannyi sebzést okozzon (pl. 60. szinten már jellemzően mindenkinek 6 közelharci köre van, itt egy varázslat 6-szor annyi sebzést okozzon átlagban, mint egy fegyver).
Természetesen hozzá kell igazítani az elnyeléseket is: közelharban minden körben levonódik a sebzésből, értelemszerűen varázslatnál is arányosan 6-szor ekkora legyen a hatása (és állatok is adjanak).
Így ki lesz egyensúlyozva korrektül.
Dátum: 2009.08.19. 09:05:51
Idézet: Nabil - 2009.08.19. 01:47:45
Kétszer is találkoztam az új manóval:
Rozsliszk Szintur


Ruzsinszki Zsolt?
Dátum: 2009.08.19. 00:22:20
Idézet: Ösvényjáró - 2009.08.15. 15:01:19
Én megnézném azt a szövetséget... Hajrá...

De ha az alapoktól indulsz el, akkor nem elsősorban egy visszaélésre lehetőséget adó felejtésről kéne vitatkozni?


Szerintem nem. Nem a felejtés a ludas ebben, hanem a játék felépítése.
Én például erősen gondolkozom/tam azon, hogy egy ponttól kezdve átmegyek építőrabszolgába: napi manakonstrukció, plusz 50 csp elvadászva beépítve a szövetségbe. Teljesen szabályos módon tudnék napi kb. 500k-t építeni - ez a lélekkutunkat napi 14k-val növelné. Egy hónap alatt több, mint 400k-val. Ha megnézed, a toplista első oldalának alján vannak ekkora lélekkutak 10 hónap után.
És ez csak EGY karakter. És nem beszéltem arról, mit jelent ugyanez, ha átmegyek egy kis(ebb) szövetségbe. Felejtéssel egy hónapnyinál lényegesen kevesebbet tudnék építeni.

Ettől függetlenül a felejtést nem lett volna szabad játékba rakni, akárcsak a rá vonatkozó küldetést. Azon túl, hogy tökéletesen értelmetlen és használhatatlan (arra is, hogy "módosítsd" a karakteredet) az alapelve is ellentmond egy fejlődésre alapuló játéknak.
_______________________________________________

Hopp, hiba csúszott a számításokba. Napi 500k az rendben van, de a lélekkút ettől csak kb. 4k-t növekszik, ami havonta kb. 120k
Dátum: 2009.08.15. 14:23:08
Azért én kíváncsi lennék az alacsonyabb szintű karakterek arcára, ha leklónozzák a top35 karaktert egy-egy szintről, és Anababa, Begginer, Nephila, Meszy stb. tagságú KH hadat üzen nekik, és elkezdik őket óránként ütni.
Szvsz lehet, hogy a fókák ennék meg az eszkimókat
Dátum: 2009.08.15. 14:14:34
Idézet: BaalCain - 2009.08.15. 11:24:13
A kis építésű karik nagy épületekben témához szólnék hozzá.
...
Jerikónak fáj, h az alacsony szintűeknek mily sanyarú a sorsa, mert olyan ellenfeleket is kaphatnak akiknek nagyobb az épület bónusza.
De persze kb 6-7 hónapon át nem fájt neki, hogy az ő szövetéségének nagyságrendekkel több minden állt rendelkezésére mint kb 2 szövit kivéve bárki másnak.


Két megjegyzés:
1) Olvasd el régebbi hozzászólásaimat (esetleg gondolkozz is el rajta). Jópár van, amit még akkor írtam, amikor a TGY sehol nem volt (tavaly október) és olyan dolgokról szólnak, amelyekről azóta is megy a vita.
2) Más dolog az, hogy jónak vagy rossznak látok-e egy szabályt, és megint más, hogy vonatkoznak-e rám, illetve a körülöttem levőkre. Szerintem a játék szabályai mindenkire egyformán vonatkoztak mindig (ha nem így látod, hozz fel példát), akkor is ha nem értek velük egyet. Nekem és a szövetségemnek sem állt soha semmiből nemhogy nagyságrendekkel több, de minimálisan sem, mint bármely más szövetségnek. Pontosan ugyanannyiba került az akadémia, a gyakorlótér és minden más épület, mint bármely más szövetségnek. Az, hogy mi úgy döntöttünk, hogy ezekre nagyobb hangsúlyt fektettünk, mert láttuk benne a lehetőséget, azt taktikának hívják. Semmivel sem állt több rendelkezésre egyik karakternek vagy szövetségnek sem, mint bárki másnak - méltatlanul tisztességtelennek tartom, hogy ilyet állítasz.
Dátum: 2009.08.14. 17:19:01
Sokkal egyszerűbb megoldás:
Jelenleg ugye ha belépsz egy szövetségbe, akkor "fel kell töltened a lélekkutat", csak azután hatnak rád az épületek. Ennek analógiájára meg lehetne csinálni, hogy ha az egyéni építésed a szövetségben nem éri el a lélekkút méretét, akkor később sem hatnak rád az épületek.

A két szabály egyben megfogalmazva: A szövetségi épületek csak akkor hatnak a karakterre, ha annak szövetségi építése nagyobb, mint a lélekkút aktuális mérete.
Dátum: 2009.08.01. 23:49:44
Aurri, Darah:

Nagyon nem értettétek meg a hozzászólásom és a felvetésem lényegét.

Abban azt hiszem egyetértünk, hogy a játékkal nagy problémák vannak. Ha szerintetek nem, akkor igazatok van, teljesen más játékot játszunk. Ha viszont szerintetek is, akkor azt hiszen abban is egyet tudunk érteni, hogy komoly változásokra van/lenne szükség.

Itt a fórumban számtalan panasz látott már napvilágot, és gyakorlatilag mindegyik arról szól, hogy nem jó, ha erős karakter üt gyengébbet. A LE/TP optimalizálás is erről szól: legyél erősebb mint a környezeted, és akkor sikerélményed lesz. Ezzel együtt a környezetednek persze picivel rosszabb lesz, mert eggyel több náluk erősebb karakter fogja őket ütni. Három dolgot tehetnek: 1) Tűrik. 2) Ők is elkezdik a LE/TP optimalizációt. 3) Abbahagyják a játékot. Az első pont idővel az utóbbi két pontba vedlik át, de ha belegondolsz, egyik se a játék hosszabb távú érdekeit szolgálja.

Amíg a játék arra ösztönöz, hogy üsd a nálad gyengébbet (te is azt csinálod, én is, sőt mindenki), addig a problémák folyamatosak lesznek. Lehet új szakértelem, új épület, lehet módosítani a meglevő képleteket, és bármit, amíg az alapfilozófia ez marad, addig játszunk ugyan, de magunk alatt vágjuk a fát, illetve a játékélményt. Ezzel lehet vitatkozni, de úgy hiszem éppen elég játékos hagyta már abba emiatt (és messze nem csak a top-ból), szóval lehet benne valami.

Amit leírtam, két szabály, ezt oldja fel. Tény, sokkal nehezebb lesz kiugró eredményeket produkálni. Ugyanakkor ez egy önszabályozó rendszer, ami tényleges erősségük alapján differenciálja a karaktereket. (A játék nagy hibája, hogy két erőforrásra épül: a LE-re és a TP-re, ami borítja a matematikáját - nem véletlenül minden játékban egy erőforrás létezik.) A bajnokitól kezdve a portyákon át a háborúkig minden sokkal kiegyenlítettebb lenne.

Kócos: tény, hogy téged érintene legkellemetlenebbül a dolog, mint a legerősebb játékost. De soha nem fog mindenki odaérni az élre. Amikor lesz 10-20 veled azonos szintű karakter, te tovább tudsz lépni felfelé. Tény, több szinttel nem fogsz tudni elhúzni, de szerintem ez annyira nem is baj. Szült már néhány korlátot a játékban az "elhúzás".

Végezetül: mindez nyilván utópia marad, mert ilyen drasztikus módosításokat Miklós soha nem fog csinálni. Sajnos én is azt hiszem, 1 év múlva azok közül, akik itt vitázunk ezekről a dolgokról, sokan nem fogunk már ezzel a játékkal játszani.
Dátum: 2009.08.01. 00:46:44
Bőven elég lenne, ha a bajnoki medál darabonként nem 1, hanem 3-5 mínuszt adna a tulajdonságokra. Annak nem sok teteje van, ha mindig ugyanazok nyernek.
Dátum: 2009.08.01. 00:39:43
Idézet: Darah - 2009.07.30. 23:24:10
Jeriko:

1) Míg lehetőség van leütni, le fognak ütni.
Ha semmit nem kapnak érte, pláne, valahogy el kell tűnni vadászat esetén a 15 % alatt.

2) Mi történik, ha nem te támadsz, viszont legyőzöd a támadót, neadj mert az esetleg direkt arra pályázik? És mi történik háborúban?


- Ha 15% alá akarsz kerülni, sokkal jobb, ha erősebbet támadsz, mert ott egy csatából el tudod érni a 15% alá kerülést, míg lefelé ütve nem.
- Ha felfelé támadsz, még mindig ott a lehetőség, hogy esetleg győzöl és TP-t és/vagy LE-t szerzel, esetleg 15% alá kerülsz, mint ahogy tervezted.

- Ha téged támadnak, ugyanolyan, mint ha te támadnál, tehát nem kapnál érte TP-t, LE-t. Ezzel előnybe kerülnének az alacsonyabb szintűek.
- Háború: ez érdekes kérdés. A háború jelenlegi rendszerét nem tartom jónak, így ehhez a rendszerhez sem illeszteném, inkább változtatnék rajta. Olyan háborús rendszert tartanék jónak, ahol nem elsősorban a karakterek erején, hanem a szövetség összefogásán, taktikáján múlna a győzelem.
Dátum: 2009.07.30. 22:50:47
Idézet: S0laris - 2009.07.30. 22:32:39
senki sem portyázna többet. sőt, megkockáztatom hogy a játékosok legalább 80%-a törölne.


Ha viszont neked az a játék, hogy levered a nálad gyengébbet (mert csak ezt akadályozza meg a szabálymódosítás), akkor ugye nincs mit csodálkozni azon, hogy másnak is az, és esetleg téged ver le. Szóval a játék tökéletes jelenlegi formájában. Akkor meg miről beszélünk?
Dátum: 2009.07.30. 22:27:23
Idézet: winnie - 2009.07.30. 15:15:13
már megint jönnek az okosok.

Ősi gyógyital - Hatás: Fertőzésed 50% lesz (akkor is, ha már 100%, vagy 0% volt)

Jelenlegi licit: 162 aranydukát (Fineri)

természetesen 33%-os fertőzéssel. nagyot fog nézni, ha megissza:) a múltkori licitnél 5 embernek írtam, hogy miért licitál, mindegyik félreértelmezte a szerintem nagyon egyértelmű szöveget. azt nevezik diszlexiának, vagy az más?


Winnie, nem tudom miért értetlenkedsz, múltkor te magyaráztad el, mennyire ostoba vagyok, hogy nem értem meg, valakinek már csak azért megéri licitálni, hogy lássa a nevét az események között. Akkor mit nem értesz most?
Dátum: 2009.07.30. 22:25:23
2 szabállyal helyre lehetne állítani nagyon sok tekintetben az egyensúlyt:

1) Nálad alacsonyabb szintűt támadva nincs se TP, se LE, se állatfejlődés.
2) Ha legyőzöl 100 veled azonos, vagy magasabb szintű karaktert, szintet lépsz (akkor is, ha nincs elég TP-d).

Nagyjából 1 hónap múlva nem lenne gond a támadhatósággal, bajnokival.
Természetesen ilyen drasztikus változásokhoz több egyéb módosítás is szükséges lenne, pl. szingulárist, vf-et ingyen le lehetne felejteni.
Dátum: 2009.07.30. 00:08:46
http://jeriko.hu/vegzetur/fejlesztes.html
Dátum: 2009.07.27. 16:22:25
Idézet: Solina - 2009.07.27. 13:05:26
Winnie... Mikor korulotted hullanak az ismerosok, mert nem latnak celt a jatekban, akkor Te is hiszteznel... Meg akkor is, ha szeretsz uj videkeket felfedezni, de egyszer csak elersz a vilag szelehez, es mar csak egy nagy szakadek bamul vissza rad......
En, ha Miklos helyeben lettem volna, a fertozes lekuzdese utan behoztam volna, hogy a fertozestol mentesult egyedek ujra erzik Ghalla regi isteneinek hivasat, es a reg elmenekult istenek visszahozasan kezdenek ugykodni.. Uj kuldi nyomvonalak, es interakcios lehetosegek lettek volna
benne tomegevel.. A fertozest lekuzdok barmely isten visszateresen ugykodhettek volna, a full fertozottek meg csak a 3 "gonosz" isten visszahozasan... Es igy tovabb................


Vagy csak válthatnak kristály hordára, mert rájönnek, hogy együtt könnyebb, és onnantól harcolhatnak az Ellenséggel...
Dátum: 2009.07.26. 22:02:52
Na akkor újra a gyengébbek kedvéért:

A KÁOSZ ISTENI MEDÁLJA (1-5 darab létezik belőle, random lehetne kiosztani).
+40 minden tulajdonságra
Ha legyőzöl egy végzeturat (akkor is, ha nem viselted a medált, vagy ha ő támadott meg téged) a Káosz Isteni Medálja átkerül hozzá.
Amíg nálad van: Nem bújhatsz katakombákba, és 15% alatt is támadható vagy. Bajnokin nem (vagy fordítva) működik, de epikus, térkapu ellen igen.
Nem adható el (olyan legyen, mint bajnoki medál vagy aukciós relikvia).

Ha valaki még mindig nem értette meg, és szerinte mind Barrique-nál gyűlne össze, szóljon, részletesen is elmagyarázom.
Dátum: 2009.07.24. 23:38:41
Idézet: Ricardo - 2009.07.24. 19:47:40
A káosz medál nem jó. Előbb-utóbb a legerősebbekhez kerülne, aztán ha már mind az 5 Barrique-nál van az isten se veszi el tőle. +200 tulajdonság mindenre elég erős lenne.


Szerintem olvasd el még egyszer.
Barriquetól BÁRKI el tudja venni.
Dátum: 2009.07.24. 18:30:34
Idézet: Ariel - 2009.07.24. 09:47:05
Már hónapok óta szajkózom, hogy nem jó a manakonstrukció, ez volt az egyik legnagyobb baklövés a fejlesztések közül. Miklós először befékezte a lélekkút növekedését, hogy lassuljon az építkezés, aztán berakott egy olyan szakit, amivel minimális befektetéssel hatalmas mennyiségeket lehet építeni. Ez a top szövikben már több millió LE is lehet naponta.
A legérdekesebb a dologban az, hogy sokan mégis a kis szövikből állítják, hogy milyen jó ez a szaki, és hogy így lehet felzárkózni a nagyokhoz. Pedig pont a nagy építési potenciál miatt lesznek a kis szövik bajban, hiszen az új épületek költsége nem rájuk lesz méretezve, hanem a nagyokra.
Persze most már nem lehet eltörölni a manakonstrukciót, de talán a fontosabb új épületek felhúzásához be lehetne vezetni valami új, kiegyensúlyozottabb erőforrást.


Ha alaposan belegondolok, valamikor februárban "siklott ki" a játék.
Az akkor bekerült szakértelmek (transzplantáció, ultraspecializácó, manakonstrukció, visszafogott fejlődés, horda gyűlölet, felejtés) mind-mind borítják az egyensúlyt valahol, illetve feleslegesen gyorsítják a játékot. És ehhez hozzá lehet tenni az irányított vadászatot és az epikus specializációt, de a hatalom tornyát és a mesteri építészetet is. Egyedül a hordázásról tudom azt mondani, hogy aránylag jól sikerült.

A másik dolog, hogy ezek a szakértelmek semmi újdonságot nem hoztak a játékba. Tápot adnak, gyorsítanak, jópárat "kötelező" kimaxolni. ÚJ LEHETŐSÉGET viszont nem hoznak a játékba. Egyre inkább azt érzem, Miklós már csak a "táp"-ot látja mindenhol, és mintha a fogát húznák, úgy áll hozzá a játékosok kéréseihez (nagyon jó példa a nemrég bevezetett 200csp-s dolgok, vagy a fertőzés módosítása - utóbbi csak ezután készül. Komoly energiákat öl bele ezekbe a dolgokba, hogy csak X. szinten Y akármi elköltésével juss hozzá valami apró kényelmi funkcióhoz, ahelyett, hogy azt mondaná, hogy "igazatok van, tényleg kényelmesebb úgy a játék", vagy "igen, erre tényleg nem gondoltam" és "átírtam a számot 2 perc alatt, mostantól így működik".

Pedig a játékosoknak - amennyire látom - nem a táp kell. Új lehetőségek kellenek. Nem újabb LE szerzési forrás, nem gyorsabb fejlődés, nem optimalizálás, hanem újabb lehetőségek. Amikben részt vehetsz, ahol tervezhetsz együtt szövetségi társaiddal, ahol trükközhetsz, taktikázhatsz - LE-től függetlenül. Legyen végre a játéknak olyan része, ami nem arról szól, mennyi LE-t tudsz rákölteni, vagy mennyi LE-t tudsz belőle szerezni, vagy mennyi időt tudsz még a gép előtt tölteni. Például:

TAKTIKAI KÖZPONT (épület)
1. szint, kb.1000000 LE
Naponta egyszer (az utolsó használat óta teljen el legalább 24 óra), kiválaszthatsz egy harci taktikát. Kiválasztás után minden harcban ezt fogod használni. (az egyes taktikák értékeit biztos, hogy érdemes finomítani)
1-es taktika: üres kéz: minden marad, mint eddig
2-es taktika: pusztító csapás: minden harcra kapsz +30 IQ-t és -20 támadást, -20 erőt
3-as taktika: szemtől-szembe: nincs varázslat kör, kapsz +10 támadást +10% sebzést, állataid viszont csak fele sebzést okoznak (de az ellenfélé nem!).
4-es taktika: falka roham: közelharci körökben csak az állatok harcolnak.

(Azt kell látni, 2-es taktika legyőzi 4-est, a 4. a 3.-at, 3. a másodikat (kő-papír-olló - szóval nincs nyerő választás, viszont egy adott taktika ellen előnybe tudsz kerülni. Szövetségen belül folyamatos feladat lenne feltérképezni, melyik ellenfél éppen milyen taktikát használ.)

------------------------------------------

TRÓFEA:
A karakterlapon látszódjon a karakter által legyőzött 3 legmagasabb szintű végzetúr neve, de ha visszaüt és legyőz, akkor letépi a sajátját.

------------------------------------------

A KÁOSZ ISTENI MEDÁLJA (1-5 darab létezik belőle, random lehetne kiosztani).
+40 minden tulajdonságra
Ha legyőzöl egy végzeturat (akkor is, ha nem viselted a medált, vagy ha ő támadott meg téged) a Káosz Isteni Medálja átkerül hozzá.
Amíg nálad van: Nem bújhatsz katakombákba, és 15% alatt is támadható vagy. Bajnokin nem (vagy fordítva) működik, de epikus, térkapu ellen igen.
Nem adható el (olyan legyen, mint bajnoki medál vagy aukciós relikvia).
Idézet: Birka - 2009.07.24. 13:39:58
Ptúr ennek alapján egyet értünk abban, hogy a varázslat kőr eldönti a csatát, és ennek látjuk egyértelmű eredményét, midnenki mágus karit épít. Még az ős ütős Galmuszk is IQ bajnokságot játszik

Kérdés már csak az, hogy ez miből adódik?
-Kevés a fegyverek sebzése?
-Kevés az erőből adódó sebzésbónusz?
-Sok a blökik adta elnyelés?
-Imba, hogy 2 in 1 tulajdonság az IQ?
-A keri betorzította az alap támadás ballancet? (Szint+keri támadás bónusz kéne?)
-Eltúlzott arányaiban a varázslatok sebzlése?
-Azzal van a baj, hogy akkor is találunk, ha nincs támadása a karinak?

Továbbá, hogy és milyen korrekciót kellene eszközölni, hogy a mostani játékot ne torzítsa be, de mégis hosszabb távon helyrerántsa a ballancet?



Több dolog összhatása ez.
1) Állatok elnyelése nagyon magas. Miután az állat elnyelésében a lépett szintje dupla olyan arányban számít mint az alapszintje, most is az a helyzet, hogy nem érdemes állatot cserélni. Nekem 138 elnyelést adnak az állatok (magasabb, mint amennyi miatt annakidején az állatreform létrejött), ehhez jön még 47 tárgyakból. Gyakorlatilag a közelharci sebzések kétharmadát felfogom. A varázslatból meg szinte semmit (58-as varázslatelnyelés). Óriási különbség. Sajnos az állatreform kapcsán hiába próbáltam elérni, hogy állatok elnyelésében az alapszint legalább akkora súlyt kapjon mint a lépett szint. Azóta már inkább azon a véleményen vagyok, a lépett szintnek fele akkora elnyelést kellene adnia, mint az alapszintnek. Sokkal gyakrabban cserélődnének az állatok, nem lennének ekkora maximumok.
2) A tulajdonságok elég jól párosíthatóak: egészség-mágia, erő-taumaturgia, támadás/védekezés-iq. Jól látszik, hogy míg fizikai harcnál két külön tulajdonságtól függ hogy találsz-e, illetve téged eltalálnak, addig a varázslatnál egytől. Tehát kettő tulajdonság helyett egy fejlesztésével el tudom intézni a támadást és a védelmet is. Ha magas az IQ-d, az erősíti a te varázslatod sebzését és egyben csökkenti az ellenfélét. Akkor lenne egyensúly, ha lenne egy támadó IQ és egy védekező IQ.
3) Ott vannak a speciális hatások varázslatoknál, amelyek nem hatnak, ha sikertelen a varázslat. Illetve KH manaszívása is elég durva tud lenni ha nem mented a varázslatot, valamint állatokba menő sebzés is. Ezek tovább erősítik, hogy ki KELL védeni a varázslatot.

Az utóbbi vesztes csatáimat megnézve: amikor vesztettem, nem jött be a varázslatom. Néha tudtam úgyis nyerni (nálam gyengébbek ellen), hogy nem jött be, de az esetek 90%-ában a varázslat kör után már nem változik a csata kimenetele.

Egyébként az nem kérdés, hogy varázslókari vagy ütős kari. Végig kell nézni a top-ot, kinek melyik a legmagabb tulajdonsága. Nem tudok mondani senkit, akinek ne az IQ lenne.

Miklós egyébként időről időre belepiszkál a csata képleteibe, de ezt finomhangolással már nem lehet korrigálni (most a döntetlenezők szívnak, mert bekapott vakító fénnyel is eltalálod a támadásodnál 100-al magasabb védelmet 4-ből 3-szor).
Dátum: 2009.07.21. 23:34:59
Idézet: Mortimer - 2009.07.20. 22:13:07
A probléma azzal van, hogy ha kitolható öttel fixen, akkor egyszerre többnek a hatása is érvényesül (például csatában 55-ös kreatív, 55-ös int. kedvenc, 55-ös szinguláris, stb.), míg ha turbóval lehet, akkor ugye csak egynek.
Dátum: 2009.07.21. 23:33:34
Idézet: Kocos - 2009.07.21. 14:49:53
Amit en maskepp csinalnek a toronyban: gyorsabb vltasok kellenenek, ezt pedig egy nagyobb amortizacio tudna megoldani.
A szionet kozotti novekedes az en verziomban mindig ezerrel none, es ugyanennyivel akkor is, ha egy napig birtokol valaki.
Igy akik sokaig bbirtokoltak azoknak sokkal hamarabb az egekbe szokne az epites koltsege, nem lehet olyan magas szintet huzni, igy elvileg a beszallo alacsonyabban lenne

No nem a mostani rendszert akarok reformalni, hanem ha mondjuk egy masik szereveren meg nincs torony senkinel, ott ,eg lehet ezt probalni.

Elso szint 1000, masodik 3000, harmadik 6000...
Szazadik 5 millio.

A szint pedig az epitett szint es a birtokolt napok osszege ahogy most.

Jol latszik, hogy itt mar 20 napnyi birtoklas is jelentos tobblet tereket rakna a jatekosokra, igy elvileg a torony gyorsabban jarhatna kezrol kezre. Mert a rendszer mukodni latszik, csak tulsagosan lassu.


Igen, működni LÁTSZIK.
A torony két ok miatt építhető "gazdaságosan":
1) Az egyensúlyt abszolút mértékben borító manakonstrukció miatt
2) Mert nincsenek új épületek

Azzal, hogy az építési költséget növeled, csak azt éred el, hogy a fenti két pont még nagyobb hangsúlyt kap.