Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Idézet: Crimson - 2009.12.01. 14:11:42

A lényeg, hogy benyeltem 100-120 vagy még több támadást, és nem gyengült számottevően a karakterem. Ehhez képest ha valakit naponta kétszer-háromszor megütnek és nem hagynak nála LE-t... ugyan már, a kockulásnak is van határa.


Köszönöm, erről beszélek én is. Hogy NINCS olyan karakter, amit a tömés tönkretenne. Csak Prisma annyira el van vakulva, hogy el sem olvassa amit írok, és ismételgeti a 29900-as karaktert
Idézet: Darah - 2009.12.01. 14:04:31
29900-as kari.
Ösvényjáró linkelte.

Ő már direktben olyan kari, akiről fentebb írtam.


Köszönöm a választ, de nem olyan karaktert keresek, aki kiírta a bemutatkozó szöveg helyére, hogy "megtömlek", hanem olyat, AKIT ténylegesen megtömTEK, és emiatt sokat gyengült a karaktere.

PRISMA kedvéért, hétha végre elolvassa és megérti:
Kérlek a szövegelés HELYETT mutass EGY azaz EGY olan karakter, akit kitömtek, és drasztikusan romlott a karaktere. Egyetlen egyet szeretnék a több ezerből. Ha van ilyen, aláírom hogy igazad van. Tehát egy konkrét tényt szeretnék: "XY az N. világról ki lett tömve A, B, C által ok nélkül M alkalommal, és emiatt a karaktere ereje drasztikusan leromlott."
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:36:10


Kérlek a szövegelés HELYETT mutass EGY azaz EGY olan karakter, akit kitömtek, és drasztikusan romlott a karaktere. Egyetlen egyet szeretnék a több ezerből. Ha van ilyen, aláírom hogy igazad van. Tehát egy konkrét tényt szeretnék: "XY az N. világról ki lett tömve A, B, C által ok nélkül M alkalommal, és emiatt a karaktere ereje drasztikusan leromlott."

Már belinkelték a tömés kedvéért regelt karaktert, nem tudom miért rugózol még ezen?
Azonban:
1. Teljesen mindegy, hogy okkal, vagy ok nélkül töm valaki, nincsen ellene védelem.
2. Teljesen mindegy, hogy drasztikusan romlott, sokat romlott, vagy keveset romlott a karaktere valakinek. Nincsen ellene védelem.
3. Ismerek olyat, aki jelentős kárt szenvedett ilyen miatt, de nyilván nem fogom nyilvánosságra hozni. Majd ő jelentkezik, ha akar.
4. Ebben a topikban volt olyan, aki jelentkezett már, hogy ő ilyen, csak ezek szerint te sem olvasod a topikot.


Nem linkeltek be ilyet. Kérlek a szövegelés HELYETT mutass EGY azaz EGY olan karakter, akit kitömtek, és drasztikusan romlott a karaktere. Egyetlen egyet szeretnék a több ezerből. Ha van ilyen, aláírom hogy igazad van. Tehát egy konkrét tényt szeretnék: "XY az N. világról ki lett tömve A, B, C által ok nélkül M alkalommal, és emiatt a karaktere ereje drasztikusan leromlott."
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:11:18

Hogyan lenne már kiszolgáltatott? 100%-os védelem van a LE rablás ellen.

Hagyjuk kérlek a demagógiát. Az újságok is tele vannak álláshirdetésekkel, mégis 10% felett van a munkanélküliség, és hajléktalanokkal van tele a város. Szóval próbáld meg elfogadni, hogy vannak kiszolgáltatott emberek (akár önhibájukon kívül, akár azért) és játékosok.
Ha 100% védelem lenne LE rablás ellen, nem lennének sokmilliós LE.diff-ek.


gyenge, a többi karakter számára kihívás nélkül legyőzhető karakterektől akarod elvenni a jogot, hogy bosszút tudjanak állni, ha sérelem éri őket.
Márpedig éri, mert százezerszám viszik el tőlük a LE-t. Ha ez nem lenne, okafogyott lenne a bosszú kérdése is.

Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:11:18

1. A játék célja pont az, hogy az ügyesebb győzzön. Minden versenyhelyzetet teremtő játéknál ez a cél.
2. Milyen alapon járna nekik bosszú, azért mert volt náluk ügyesebb?

Ügyesen kiforgatod a szavaimat. Akkor idézem amit írtam, mert vagy nem olvastad el, vagy igyekszel átsiklani felette: "Nem azzal van bajom, hogy az erősebb játékos legyőzi a gyengét, mert ez teljesen rendben van."
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:11:18

3. Nem kell ahhoz semmilyen sérelem, hogy bárkit TP-vel kezdjenek tömni.

Már kértem, írjatok olyan nevet, akit egyáltalán "kitömtek" és emiatt drasztikusan leromlott az LE/TP aránya. Hol van ilyen? Addig nem hiszem el, amíg nem látom. Főleg nem azt, hogy ok nélkül teszi ezt valaki.
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:11:18

4. Miért nem jár semmilyen védelem a TP tömés ellen?

Jár. Játékstratégiának hívják. Vajon miért nem tömik ki a játékosok nagy részét? Hogy tudják megoldani?

Idézet: Prisma - 2009.12.01. 13:11:18

5. Nem csak pókokról, és nem csak TP tömésről van szó. Hanem arról, hogy a győztes BÜNTETÉST kap.


Büntetés alatt azt érted, hogy van olyan csata, amikor nem kapsz LE-t, csak TP-t? Mert akkor a VU teljes mezőnye folyton büntetés alatt van.

Kérlek a szövegelés HELYETT mutass EGY azaz EGY olan karakter, akit kitömtek, és drasztikusan romlott a karaktere. Egyetlen egyet szeretnék a több ezerből. Ha van ilyen, aláírom hogy igazad van. Tehát egy konkrét tényt szeretnék: "XY az N. világról ki lett tömve A, B, C által ok nélkül M alkalommal, és emiatt a karaktere ereje drasztikusan leromlott."
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 12:49:18
Idézet: Jeriko - 2009.12.01. 12:43:29
A játékban a legnagyobb tervezési hiba az, hogy 30-40%-nál nagyobb erőkülönbözettel rendelkező karakterek üthetik egymást.

Ezzel kapcsolatban valóban van tervezési hiba, bár a számokon lehetne vitatkozni. Ennek a topiknak azonban nem ez a témája, és sem te, sem más nem is beszélt eddig erről, úgyhogy nem is értem, hogy hirtelen hogyan került elő. Lehetne persze erről is beszélni, de az semmiben nem érinti a most tárgyalt kérdéseket.


Dehogynem érinti.
Te a játékban kiszolgáltatott, gyenge, a többi karakter számára kihívás nélkül legyőzhető karakterektől akarod elvenni a jogot, hogy bosszút tudjanak állni, ha sérelem éri őket.
Márpedig éri, mert százezerszám viszik el tőlük a LE-t. Ha ez nem lenne, okafogyott lenne a bosszú kérdése is.
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 12:10:47
Nem is kifejezetten azért folytatom ezt, mert hiszek abban, hogy meggyőzhetőek, hanem hogy egyre több emberben tudatosuljon egyrészt ez a tervezési hiba, másrészt Miklós hozzáállása a számára kényelmetlen kérdésekhez.


A játékban a legnagyobb tervezési hiba az, hogy 30-40%-nál nagyobb erőkülönbözettel rendelkező karakterek üthetik egymást (függetlenül attól, hogy pók teszi-e ezt saját szintjén, van erősebb karakter 6-7 szinttel lefelé ütve).
És ezért még jutalmat is kapnak (illetve csak első esetben, mert 6-7 szinttel lefelé ütve már nincs LE).
Nem azzal van bajom, hogy az erősebb játékos legyőzi a gyengét, mert ez teljesen rendben van. A MÉRTÉKÉVEL van bajom.
Részemről a dolog lezárva.
Dátum: 2009.12.01. 11:53:42
Idézet: Ricardo - 2009.12.01. 11:23:16
Azért az vicc, hogy egy 75. szintű tárgy 100 kincspontért megy el. Nincsenek túl jól kiegyensúlyozva a tárgyak.

Egyáltalán nincsenek kiegyensúlyozva, lásd "Rubin triász probléma". Nálunk a szöviben ketten már 5000+ kincspontot halmoztak fel, hogy ha lesz isteni ceremóniagyűrűnk, akkor ők vehessék meg. Az is erősségben többszöröse a szintjén levő többi tárgynak. Egy-egy ilyen tárgy önmagában képes akár 15%-ot is dobni a karakter erején hosszútávon.
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 11:34:16
mert érzelmileg már állást foglalt (a pókok ellen), és innentől lehetetlen észérvekkel hatni rájuk.


Sok mindent nem tudsz te még!
De megvan a tökéletes megoldás: a portyában kapott TP függjön a szerzett LE-től. Ha nulla LE-t szerzel, legyen a TP is nulla. Ha meg 1000-et szerzel, akkor sokszorozódjon a szerzett TP is, ha még többet, akkor még jobban. Ez tökéletesen megoldja a problémát, és a LE/TP arányt is rögzíti. Úgy érdemes belőni, hogy portyával mondjuk 2-3-szor olyan LE/TP arányt lehessen elérni, mint vadászattal.
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 11:21:42
Ostobaság. Ez kb. olyan érv, mintha a rendőr azt mondaná, amikor kizsebelnek, hogy keresel több százezret havonta, ne sírj, amiért elloptak tízezret.


Majdnem, picit pontosítok: a rendőr azt mondaná, amikor kizsebelnek: adócsalással szereztél már többmilliót, ne sírj, amiért elloptak tízezret.
Idézet: Mortimer - 2009.12.01. 09:34:15
Ezek után Miklós benyög egy olyat, hogy "alig valaki használja", közben legfelül ez bőven egyharmad felett van. Ami már borzasztó magas arány, és egyre csak nő.


De felül van KH is, szóval kicsit eltúlzott ez a "nincs kit ütni büntető miatt".
Idézet: Miklós - 2009.12.01. 08:56:46
Vagy mondok még jobbat: a büntető hatását csak akkor negálja, ha minimális vagy 0 LE-t zsákmányolsz, ekkor viszont növeli a portyáért kapott TP-t is.


Azért ne essünk át a ló tulsó oldalára, hogy érdemes legyen büntetős karit ütni. Büntető probléma a top.ban van, ott meg jól jön a TP.

Maximum új tárgy legyen, amit másik tápos cucc helyére kell felvenni. Én is ahelyett veszem fel a büntetőt, ráadásul epikus cuccként vettem meg, ami nem terem minden bokorban. Szóval javasolnám, egy min. 50 szintű epikus cuccot lehessen becserélni "anti-büntetőre", ami legyen egy ugyanolyan nyaklánc, mint a büntető.

A büntető egyébként csak annyit csinál, hogy ha megtámadnak és legyőznek, veszítesz fél csp-t, ami kb. 1000 LE. TP változatlan, állatfejlődés változatlan, küldetéseket ugyanúgy meg tudsz oldani, ugyanúgy kapsz csata végén LE-t, és működik a LE szívás. Utóbbi egyébként hosszú távon annulálni is fogja a büntetőt, mert több LE-t fogsz szerezni LE szívással, mint amennyit vesztesz a büntetésen.
A büntető annyit "javasol": "Ha tudsz, válassz másik célpontot". Ha nem tudsz, akkor se fogsz rosszul járni. Nekem is 75 karakterből 19 büntetőt visel, és tudok így játszani.
Dátum: 2009.12.01. 08:54:21
Gyakorlatilag az összes oltásra (erre is) igaz, hogy:

Ha oltás nélkül megbetegszik X1 ember, meghal H1 ember; ha mindenki be lenne oltva akkor megbetegedne X2 ember, meghalna H2 ember, kisebb mellékhatása lenne M2 embernél, súlyosabb pedig M1 embernél akkor nyugodtan kijelenthetnénk, hogy:

H2+M1 jóval kisebb mint H1
X2 + M2 pedig jóval kisebb mint X1

Mindig lesznek mellékhatások, mindig lesz ellenpélda, hogy valaki oltás ellenére beteg lesz, de a társadalom egészét tekintve sokkal enyhébb lesz a járvány lefolyása.
Idézet: Kocos - 2009.12.01. 08:11:21
Biztosan nem ugyanaz az ember. Az egyiknek szamit, a masiknak nem. De meg az is lehet, hogy neki nem szamit, de van rajta bunteto es latja, hogy masnak igen.

Ugyanaz. De már válaszolt is.
Idézet: masterv - 2009.12.01. 07:17:55
És Prisma "kapcsoljuk ki a TP-t sírására mit reagálsz? Ez is veszettül érdekelne sokunkat!


Ha lesz ilyen "Ha megtámadnak, ne kapjak TP-t" opció, akkor legyen olyan is, hogy "Ha megtámadnak ne vigyenek LE-t" opció is.
Pontosan ugyanolyan jogos.
Idézet: Ösvényjáró - 2009.12.01. 08:26:40
Van ok nélkül tömő, csak ezen büntetésre fejlesztett karakter Jerikó. Amiben igazat adok viszont, hogy diplomáciával kezelni lehet az ilyet többségében.

Mindettől függetlenül arról szólt a vita kissé feljebb, hogy nem kivédhető a dolog, erről hogy vélekedsz?


Citadella csapás ellen mi a védelem? Pedig van: szövetségi összefogás, citadellarács egyezmény, meg az, hogy nem szivatok másik szövetséget. Ha megnézed, nem véletlen, hogy a legtöbb szövetség még sose kapott citadellát, aki meg kapott, az általában többet is.

Ismerősi körömben van több pók karakter is, nem egyszer megkértek, hogy csináljak velük ezt vagy azt, amikor a tulaj nem volt gépközelben, és sokat beszélgetünk taktikákról, lehetőségekről. Eddig egyiknél sem okozott problémát a tömés, igaz, ha valaki írt, hogy "légyszi ne támadj ennyit" arra nem az volt a válasz, hogy ezentúl napi kétszer ment oda. Ugyanígy ha valaki rendszeresen leveretni jön, simán meg lehet beszélni, hogy ne mindig őt válassza. Igaz, nem úgy szólt a levél, hogy "Meg ne lássam többet köcsög, hogy engem szivatsz!"
Idézet: Ceres - 2009.11.30. 22:39:11
miért nem lehet megérteni azt hogy ha valaki ügyes és neetán pók ahogy jómagam is az uyge másokból él ami ellen mindenki TUD védekezni kevés ráfordítással és én kapok LE-t és TP-t is tehát fejlődök és fejlesztem is magam ámde ha valaki ahelyett hogy kicsit okosabban játszana fogja és 0LE vel elkezd 8 óránként hozzámjárni azellen nincs védelem és szól a buta barátainak is akik megint jönnek


Ha hagyod odáig fajulni a konfliktusodat valakivel, hogy az összefogjon a barátaival, ő pedig ezt meg is teszi, és sikeresen felveszi a kesztyűt, akkor ő az ügyes és okos játékos, nem pedig te. Nem csak számokból áll ez a játék, pl. az egész szövetségi rendszer nagyfokú összefogást és rengeteg megbeszélést igényel, amit semmi módon nem tudsz kattintgatásokkal pótolni.

Ráadásul a LE elszívása másik játékostól sokkal nagyobb mértékű szivatás, mint a TP adása. Ha ezzel nem értesz egyet, mutass annyi és olyan mértékű TP-vel kitömött karaktert, mint amennyi LE szívó van.
Szerintem a TP tömést fel lehet fogni, mint egy "fegyvert", amivel a játékos élhet, hogy ne az ő LE-jét vigyék el, ne az ő ÉP-jét verjék le, ne az ő szövetségét támadják meg. Pontosan ugyanolyan, mint a citadella (az se ad hasznot a támadójának, mégis sok szövetség fenyegetőzik vele).
Azokat az "ügyes játékosokat", akik el tudják vinni másik karakter LE-jét, ugyanakkor nem tudják kezelni a másik játékossal fennálló konfliktusukat (épp azért mert PvP: Player vs Player - ahol nem csak számok léteznek, hanem diplomácia is), nos azokat nem nevezném "ügyes" játékosnak.
Ez is a játék része, tessék megtanulni használni.

Továbbra is az a véleményem, ok nélkül nem tömnek senkit.
No, még egy találós kérdés:
Melyik az a tárgy, amelyik ha ellenfelemnél van, és én megtámadom őt, X% eséllyel elveszítek némi erőforrást, és veszteségesen jövök ki a portyából. Ezért aztán ha ilyet látok ellenfelemnél, inkább másik célpontot keresek.
Szó mi szó, a LE rablók védekezési lehetőséget kérnek, hogy akiktől elveszik a LE-t, ne tudjanak nekik TP-t is adni a LE mellé, hiszen nekik csak a LE kell, a TP az szivatás.

Hogy jól értem-e, megpróbálom máshogy megfogalmazni: ha megszivatok valakit azzal, hogy elviszem tőle a LE-t, és otthagyom a TP-t, akkor kellene valami védekezési lehetőség, hogy az illető nem tudjon egy picit sem visszaszivatni azzal, hogy ad egy kicsi plusz TP-t.

Jól értem?

módosítás: tulajdonképpen már az mekkora szivatás, hogy ha legyőzöl egy másik karaktert, akkor egyáltalán TP jár érte nem? Sőt, a program folyamatosan szivat minket, hiszen a vadászatra is TP-t ad, meg a térkapura is.
Most jövök rá, a JV már egy éven keresztül szivat mindannyiunkat... hogy volt képe ilyen programot írni! Türhetetlen!