Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2010.06.01. 06:53:08
Idézet: Darah - 2010.05.31. 16:30:34
Olyan meg a földön nincs, hogy az egyik majd felajánlja a cuccát, hogy üthessenek ki a másiknak.
Ez már nem a szövetségi összetartást firtatja, hanem a hülyeség határát feszegeti.


Ja, bocs, arra gondoltam hogy egy SZÖVETSÉGről beszélünk, ahol a tagok ÖSSZEFOGNAK, MEGBESZÉLIK a dolgaikat. Ne adj isten olyan elvetemült dolgokra hajlandóak, hogy ha egy berak valamit, akkor annak jutalmát Ő VESZI KI.
A te verziódban, ahol a gyengébb tag berak, és azt az erős veszi ki, tényleg nincs értelme.

Idézet: Darah - 2010.05.31. 16:30:34
Ha a nagyok a szöviben nem engedik a kicsiket visszahívni, akkor biz onnan menjen a kisebb olyan helyre, ahol ezt engedik neki.
Immár megteheti, nem kell fapados szövikbe lemenni szintjének megfelelő cuccért.


Nem mellesleg az egész visszahívás onnan indult ki, hogy ha egy szövetségben vannak az erősebbek és a gyengébbek, akkor a gyengébbek nem tudnak részt venni az epikus ütésben, mert az sokkal erősebb náluk. Érdekes, hogy szerinted az lenne a jó megoldás, hogy a kisebb tag menjen másik szövibe - ezt megtehette eddig is, nem kell hozzá visszahívható epikus.
Dátum: 2010.05.31. 09:42:07
Idézet: Kocos - 2010.05.31. 08:49:53

Ezzel nem ertek egyet. A kisebb szovetsegek epitesi potencialja nagyon nincs kihasznalva. Egyreszt nem eroltetik a konstrukciot, alacsony magiaval sorkszor felszereles nelkul konstrualnak, neha kimarad, masreszt LE-bol nagyon-nagyon-nagyon nem szeretnek epiteni. Mert az LE kidobas a legtobbuk szemeben.
...
Tehat en azt gondolom, hogyha nagyon megeri epiteni, akkor fognak epiteni ezek a szovik is a mostani sebesseg sokszorosaval. Bar nyilvan nem olyan szinten ahogy arra egy topszovi kepes.


Természetesen minden szövetségben benne van az építési potenciál, ahogy minden karakterben benne van az a lehetőség is, hogy Barrique szintű karakter legyen. Egy ki szövi (és egy gyengébb karakter) attól kis szövi, mert ezt a potenciált nem tudja kihasználni - ha ki tudná, nagy szövi lenne.
Másrészt szerintem az eddigi épületek sem voltak táptalanok, hogy csak a mostani épületek játékba kerülésével ébredjenek rá a karakterek, hogy végre megéri építeni. A kínzókamra, térkapu, akadémia szerintem mind lényegesen táposabbak, mint az újak tervezetei, nem is beszélve arról, hogy már párszázezer LE-nyi építésért komoly hatást fejtenek ki. Mégis rengeteg helyen nincsenek maxolva (ezzel szemben az új épületek nem nulláról indulnak, hanem a meglevők mostani maximumáról, tehát a szintenkénti 5milla alapérték lesz).

Ezekkel az épületekkel hihetetlen mértékben fog nyílni az olló a szövetségek között.
Dátum: 2010.05.30. 23:11:08
Idézet: Ariel - 2010.05.30. 11:31:11
Ennek olyan minimális hatásfoka lenne, hogy egy kis szövetség nem fog százmilliós nagyságrendű LE-t építeni ezért.


Te most komolyan azt gondolod, a kisebb szövetségek azért nem építenek százmilliókat, mert nem éri meg nekik? Lehet bármelyik épület bármekkora táp, kisebb szövetségek nem fogják felhúzni százmilliókért, mert NINCS RÁ ÉPÍTÉSI KAPACITÁSUK. Számold már ki, mennyi egy 50. szintű épület össz. építési költsége, és látni fogod, hogy abból komplett szövetséget fel lehet húzni. Akiknek eddig nem ment, ezután mitől fog menni?

Idézet: Darah - 2010.05.30. 11:01:06
Jerikó, téged simán nem érdekelnek a kisebbek és az ő tárgyaik a szövetségben, te simán megoldanád a nagyok tárgyfrissítgetéseit.


Mert kisebb tagoknak nincs egyetlen cucca sem, de ha van is, valószínű veszítenek azzal, ha erősebbre cserélik, ugye?
Ne legyenek illúzióid, a Miklós féle rendszerben - mivel korlátozva van a visszahívható epikusok száma, valamint továbbra sincs szétválasztva a kisebb és nagyobb epikusok ütése/licitálása a kisebb karakterek versenyhelyzetben lesznek az erősekkel. Vajon melyiküknek lesz ez jobb?

De kíváncsian olvasnám véleményedet arról is, hogy mennyi epikust tud visszahívni egy olyan kis szövetség, aki a jelenlegi epikusát sem tudja leütni.

A Miklós által felvázolt rendszer egyértelműen azoknak a nagy szövetségeknek kedvez, akik 1-2 naponta ütnek epikust - ők most két epikus között kapnak még egy kincset (és nem a kis epikusokat fogják visszahívni, hanem az erősebbeket, amelyek erősebb kincseket adnak, a probléma meg ugyanúgy megmarad, hogy a gyengébb tagok kimaradnak az epikus ütésből).
Dátum: 2010.05.30. 10:12:43
Idézet: Ariel - 2010.05.29. 20:13:07
Az epikus tárgyak beáldozásának nem sok értelmét látom. Egyrészt nem nő a kincsek száma, másrészt az erősebb tárgyakkal is elmarad a szövetség. Harmadrészt a random ugyan úgy megvan, és simán lehet, hogy 20 visszahívott epik után sincs még meg a kívánt tárgy. Egy kis szövetség pedig nem fog 10x is epiket visszahívni, miközben továbbra is csak 1 kincse marad. Inkább leüt 4-5 normál szörnyet a több kincsért.

Igazából ebből senki nem tápolna, sőt, a legtöbb szövi nem is kezdene bele a kincseskamra építésébe ilyen feltételek mellett.



Úgy érzem, elsiklottál két dolog felett is, amit írtam:
1) Nem lenne korlátozva, hány epikust hívsz vissza (Miklós ötlete szerint minden második epikus lehetne ilyen). Szerintem már ez táp, egy kisebb szövetségnek pont hogy nagyon jó. Azokban a szövetségekben, ahol már most nehézséget okoz az epikus leverése, mert mondjuk abbahagyta a játékot, vagy elment egy erősebb tag, azért nem lesz esélyük használni a visszahívást, mert nem tudják leverni a normál epikust. Az eredeti verzióval csak a nagyobb szövetségeknek jut "táp".
2) Egy X. szintű epikus cuccot X+1-re becserélni szerintem szintén táp, főleg ha akárhányszor megteheted.
Dátum: 2010.05.29. 20:09:57
Idézet: Ariel - 2010.05.29. 20:06:17
Idézet: Jeriko - 2010.05.29. 19:51:20

Nem kell semlegesítés egyáltalán. Hasson X időre (3 nap), utána elmúlik. Máris lehet vele taktikázni.


Így elég lenne 3 naponta megújítani az átkot és védekezni sem lehet ellene.


Percre pontosan nehéz megújítani és közben lehet építeni. De meg lehet csinálni, hogy csak 3,5 naponta lehet valakire rárakni.
Ha le lehet szedni, akkor két eset van: vagy semmit nem ér a támadás, mert azonnal leszedik (mint most citadella), vagy sok erőfeszítés kell a leszedéséhez (esszencia), akkor meg túl erős.
Dátum: 2010.05.29. 20:01:28
Visszahívható epikusra egy ötlet: A visszahíváshoz kelljen beáldozni egy epikus cuccot.
Beáldozok egy (esetleg még egy, tetszőleges szintű) X. szintű epikus kincset, cserébe visszajön egy epikus, mégpedig a legerősebb, ami ennél eggyel erősebb kincstáblából dob kincset. Vagy akár fordítva: eggyel gyengébb kincset dobó epikus (az erősebb azért tetszik, mert így egyrészt lehetne upgradeelni az epikus cuccokat, másrészt meg lehetne többször próbálkozni adott kincs megszerzéséért, csökkentve a random kincsosztást). És nem kell más korlát a visszahívásra, lehessen verni az epikust, akármennyit - cserébe ugye egy erősebb epikusról (és a hozzá tartozó kincsről) marad le a szövetség.
Az epikus kincsek száma nem fog nőni ha kinccsel hívhatóak vissza (nincs dukáttermelés), az elosztáson lehet javítani, és egy kisebb szövetség akár többször leverheti ugyanazt az epikust.

Szerintem erősebb karakterek sem tudnak belőle tápolni, úgy gondolom, nekik már megvan a "kötelezően beszerzendő" cuccok nagy része. Ha valaki mégis lát kiskaput benne, szóljon.
Dátum: 2010.05.29. 19:51:20
Idézet: Kocos - 2010.05.29. 01:16:59
Azert en atgondoltam ennek az atokpiramis hatasnak a semlegesiteset. Az addig OK, hogy alkimista laborral van esely, hogy esik cucc ami semlegesit. De akkor mi van? Leszedi X, Y 2 perc mulva parszaz VP-ert visszarakja? Eljatsszak tizszer, X-nek elfogy a cucc, es rajta marad az atok?

Ugy kene megoldani, hogy rarakni valakira az atkot ne legyen ingyenes. Mert a parszaz VP gyakorlatilag ingyen van. A semlegesites meg most amennyire tudni lehet rohadt draga. Nem baj az, ha dragabb a semlegesites, mint az atkozas, elvegre elonyosebb is sokkal leszedni az atkot, mint masra rarakni, de az nem egeszseges, ha az utobbi teljesen ingyen van.

A semlegesitesnek lehetne egy lecsengesi ideje. Mondjuk X ora vedelem, amig nem lehet ujraatkozni.
De azt is el tudom kepzelni, hogy semlegesites eseten az adott atkozo ember ellen jonne be egy hosszabb vedelem (mas ellen meg semmi). Ez ugye szervezessel megkerulheto, de az ilyen szervezesi igenyek jot tesznek - velemenyem szerint - a jateknak.

Talan az sem artana, ha a semlegesites nem highlightolna rogton az esemenyeket az atkozonal, hiszen ez is elegge segiti az azonnali visszarakast.


Nem kell semlegesítés egyáltalán. Hasson X időre (3 nap), utána elmúlik. Máris lehet vele taktikázni.
Dátum: 2010.05.28. 23:10:28
Idézet: Razor - 2010.05.28. 20:22:43
Nekem nem is ez a problémám mert nem a sebzéshez nyúl.
Ekkora rezisztenciával magas szinten minden olyan vari ami nem csak sebez megy a kukába...


Hát, nem értek egyet.
A rezisztenciának van egy óriási hibája. Az, hogy a használhatósági leírása így kezdődik: "Ha beszívsz egy varázslatot..."
Dátum: 2010.05.28. 23:05:50
Idézet: Byzon - 2010.05.28. 18:08:43
Természetesen ez is egy lehetőség. Akkor kellenek az olyan tökös szövik, mint anno a Citadellarács kapcsán a Békeidők Hírmondói, akik simán szét tudják zilálni a top összefogását, ha az már nem optimális.
De szerintem alapvetően a leglényegtelenebb épületen megy a vita.


No, ez az utolsó a kulcsmondat, amiről beszélek.
Dátum: 2010.05.28. 17:46:58
Idézet: Byzon - 2010.05.28. 17:42:42
Pityu, logikailag számomra a legvalószínűbb eset: sz@rrá lövik ezekkel a Tyrant, TGy, ELIT, AL, Ösvény stb tagjait.


Némileg nagyobb esélyt látok arra nézve, hogy a Tyrant, TGy, ELIT, AL, Ösvény stb-nek előbb lesz magas szintű átokpiramisa, meg az is, ami az esszenciát termeli - te nem?
Dátum: 2010.05.28. 17:44:48
Idézet: Mangetsu - 2010.05.28. 17:23:00
Idézet: Jeriko - 2010.05.28. 15:00:57
Átokpiramis: 20. szint felett egy szint építési költsége már 5M körüli, 30. szintnél már 10Milliós. Hatása hasonló, mint a pusztítás citadellájának, csak a HT-re hat, és csak egy emberre. Viszont nem lehet semlegesíteni.
Két esetet látok: 1) Nem építi senki a horribilis építési költség miatt. 2) Nagy sírás lesz, hogy nem lehet ellene védekezni, és örökre (nagyon hosszú időre) megszivathat egy vagy több szövetséget.


És ettől majd újra fellendül az élet a nagyobb szövikben is, a HT birtoklásáért való küzdelem már nem csak az első 3-5 szövi magánügye lesz, hanem a többieknek is lesz esélye, hisz jelentősen le tudják csökkenteni az épp hatalmon lévő szövetség építési sebességét, és ők is fel tudnak jönni. Emiatt háborúk fognak kirobbanni, és megint lesz egy kis izgalom a felső rétegekben is. Lesznek itt még talán olyan háborúk is, mint anno az Azúr Légió és a Tökéletes Gyémánt küzdelme a első világon... az is mekkora szenzáció volt! Még itt a nagyfórumokon is az volt a téma egy jó ideig... Szóval az is lehet, hogy még ezeken a fórumokon is feljebb lendül az élet kicsit


Szerintem ezt gondold át. Eddig is pont ugyanakkora lehetősége volt minden szövetségnek HT-t építeni, mégis csak 5-6 szövetség jutott el a birtoklásig. Szerinted kinek lesz előbb maxos átokpiramisa, az AL-nek, vagy a kisebb szövetségeknek? Vagy kinek lesz előbb esszenciatermelő épülete, a Tyrantnak vagy a kisebb szövetségeknek?
Kb. az fog történni, mint anno a citadellarács: a nagyok megegyeznek hogy nem szivatják egymást, a többiek meg lemondhatnak örökre a HT-ról (picivel kevesebb esélyük lesz a birtoklásra, mint eddig volt).
A forgatókönyv kb. az lesz, hogy az átokpiramist senki se fogja építeni, mert mindenki a kennelnek, kincseskamrának, térkapunak áll neki. És nyilván a nagyobb szövetségek előbb is lesznek kész vele. A kisebb szövetségeknek eszébe se fog jutni a HT, mert 5 évre elegendő egyéb építenivalójuk lesz.
Dátum: 2010.05.28. 16:39:48
Kennelhez még egy kis adalék: 9 képesség került felsorolásra, mindegyik maximum az alapszint feléig érhet. Ha már maxos a kennel (ezt idő felhúzni, de szerintem ezzel fog mindenki kezdeni), az azt jelenti, hogy egy állatnak maximum alapszint/2*9 szakértelme lehet. Mivel szintlépésenként kap 4-et, ezért ha lépettszint*4 > alapszint*4,5, vagyis a lépett szint meghaladja az alapszint 1,125-szörösét (40. alapszintű állatnál 45-öt), már nem lesz mit fejleszteni. Szóval "egyenállatja" lesz mindenkinek, főleg alacsonyabb szinteken.
Dátum: 2010.05.28. 16:18:05
Alaposabban végiggondolva, egy nagyon komoly gondot látok: a kisebb (nem is annyira kicsi) szövetségek ebből az egészből kimaradnak. Ők még a meglevő épületeket sem tudták maxolni, pedig egy-egy 50. szintű épület építési költsége közel annyi, mint egy max-ra húzott épületekkel rendelkező szövetségé.

Ha ez így marad, aki teheti elhagyja a kisebb szövetségeket és megy a nagyobbakba. Akik pedig nem férnek be, végleg lemaradnak. Ebbe belegondoltál, Miklós? Talán 6-7 olyan szövetség van, amelyik 30 fölé tudta eddig húzni a gyógyító szentélyt.
Dátum: 2010.05.28. 15:59:41
Idézet: Let. - 2010.05.28. 15:23:53

Jeriko
Két esetet látok: 1) Nem építi senki a horribilis építési költség miatt. 2) Nagy sírás lesz, hogy nem lehet ellene védekezni, és örökre (nagyon hosszú időre) megszivathat egy vagy több szövetséget.


Az elsődleges esszenciával semlegesíthető lesz az átok, ha jól olvastam, amit Miklós írt.


Ja értem. És ezért építsünk többszázmilliót egy épületbe, hogy az illető elhasználjon egy esszenciát?
Dátum: 2010.05.28. 15:00:57
Palota: 29. szintig növelhető, 20 fölött ad egy vezetőkészséget, viszont a vezetőkészségnek csak 5 szintenként van értelme. Javasolnám, hogy 30 legyen a maximuma - jelen verzióban nem látom értelmét, hogy 25 fölé növelje bárki is (nincs is szükség annyi öltözetre).

Átokpiramis: 20. szint felett egy szint építési költsége már 5M körüli, 30. szintnél már 10Milliós. Hatása hasonló, mint a pusztítás citadellájának, csak a HT-re hat, és csak egy emberre. Viszont nem lehet semlegesíteni.
Két esetet látok: 1) Nem építi senki a horribilis építési költség miatt. 2) Nagy sírás lesz, hogy nem lehet ellene védekezni, és örökre (nagyon hosszú időre) megszivathat egy vagy több szövetséget.

Bűvös kunyhó: a meglevő szakértelem erősebbnek látszik.

Kennel: ez tetszik, de első ránézésre látszik, vannak a többinél sokkal erősebb szakértelmek. Regeneráció például nagyon gyenge: 100-as regeneráció (ami szerintem viszonylag magas) sokkal kevesebbet tud, mint ha óránként megnyomnám egyszer az összes állat gyógyítását 30-as gyógyításnál. Hűség is lényegesen gyengébb, mint a meglevő szakértelem.

Az intelligencia viszont öngerjesztő, és borzasztóan erős: 100-as intelligenciával már dupla TP-t kap az állat, azaz kétszer gyorsabban lép szintet, kétszer annyi pontot kap... Nem számoltam utána, de biztos vagyok benne, hogy adott érték felett egyre gyorsabban fog az állat szintet lépni (ez szorzódik, a szintlépéshez szükséges TP viszont lineárisan nő).

Egy javaslat a leprogramozáshoz: Használjatok javascriptet, lenyíló ablakokkal. Alapban csak egy sor legyen egy állat a főbb adatokkal (kb. mint most, párat el lehetne hagyni) és ha lenyitom, akkor látszódjanak a részletek. Szívesen csinálok valami demo-t, ha van értelme.

Összességében: kennel nagy táp, térkapu korrekt, a többiből max. 5-10 szintet érdemes húzni. Mondjuk ha azt is figyelembe veszem, hogy ha már nincs mit építeni, akkor úgyis felhúzzák mert mit csináljanak, akkor fel lesznek építve.
Kennel és térkapu miatt kisebb szövetségek nagyon nagy hátrányba kerülnek.
Dátum: 2010.05.27. 20:32:39
Idézet: Blazek - 2010.05.27. 19:28:28
nem a LE-elköltésről beszélünk feltétlenül. de beszéljünk arról, számtalan vita volt már, hogy valakinek épp közbejön valami, vagy éppen olyan a munkája stb. nem költötte el, remek


Erre a problémára el tudok képzelni egy PAUSE gombot a bal oldali menüben (a karakterkép alatt, nem kell nagy legyen), amit ha benyomok, megáll a VU idő a karakter számára, leáll az ÉP, VP regeneráció, de megáll a vadászat is, nincs csp, tkp, pp stb regenerálódás sem.
Ha valami közbe jön, benyomod, és nem történik semmi baj, visszajöttél, kioldod és minden megy tovább.
Dátum: 2010.05.27. 16:28:54
Már csak egy olyan varázslat kellene, ami siker esetén üríti ezt a puffert
Idézet: Ricardo - 2010.05.27. 09:34:12
Illetve ezt hogyan szűri, egyáltalán tudja-e szűrni a JV? Vagy tilos ugyan, de aki lapít, mint sz*r a fűben az úgy is megússza, mert nem tudják rábizonyítani?


A játékmenetbe be nem avatkozó scripteket semmilyen módon nem lehet szűrni, de még észlelni sem. Ilyen script lehet például, ami kijelzi egy kvízkérdés helyes válaszát, statisztikákat gyűjt, információkat nyújt.
A játékmenetbe beavatkozó scripteket se nagyon lehet detektálni, ha ügyesen vannak megírva és nem mutatnak túl az emberi képesség határain. Például a sokat emlegetett portyascript ha egy fél órán keresztül 5-10 másodpercenként frissíti egy karakter lapját, akkor nem lehet eldönteni, hogy ember vagy script van-e a túloldalon.
Ami szűrhető, az például az, ha ugyanez a portyascript egy másodperc alatt 20 támadást indít ugyanarra a karakterre, illetve a nagymértékű precizitás (pontosan 137 másodpercenként ismétlődik valami).
Dátum: 2010.05.24. 20:36:45
Idézet: Byzon - 2010.05.23. 22:05:12
Kvízkérdések: lehetőség a teljes ignorálásukra! Nyilván olyan módon, hogy aki ezt teszi ne kerüljön hátrányba később, egyszeri költségért, baromi drágán, de egy életre elfelejthesse ezt a marhaságot.


Egy dolgot nem veszel figyelembe: a kvízkérdéseket a játékosok kvázi "ingyen" szállítják a Behonak. Egy kérdés pedig - akárhogy is nézzük -, termék, ami eladható: ugyanúgy, mint pl. egy e-mail vagy mobilszám adatbázis, vagy reklám, vagy egy játékprogram, amivel adott esetben a weboldaladra tudod szólítani az embereket. A kategorizált kvíz pedig még jövedelmezőbb termék. Ha utána nézel a fórumon, nem a játékosok találták ki, hogy nosza álljunk neki kategorizálni a kérdéseket, a Beholdernek van rájuk ilyen formában szüksége.
Szóval az egész kvízesdi mögött bizony anyagi érdekek állnak.
Idézet: LanMaffia - 2010.05.21. 14:49:39
Azért ha már összehasonlításoknál járunk a mélyen tisztelt Gameforge stáb sem olyan tökéletes, Ogame-ben pl. 2036-ig bannoltak mert egyszer haver beült hozzám 2 percre és küldök 2 szállítónyi anyagot. Nem jelentettem be előre hogy IP ütközés meg ő se, reklamálásnak helye nincs, szevasz.
Meg azért Ikariamban is ha észreveszik hogy scriptelsz, vagy script-gyanús vagy vágnak ki a picsába, Kertbirodalomban is most bannoltak csomó embert.

Na szóval ez még mindig barátságosabb talaj.



Ami az Ikariamot illeti: két éve játszottam vele. Top1 voltam a béta szerveren, az egyik legnagyobb szövetségi rendszer vezetője. Egyik tagszövetség vezetője abbahagyta a játékot, és meg engedélyt kértem az illetékes admintól, had lépjek be néha az illetőhöz a leveleire válaszolni. Meg is kaptam, ment így pár hónapig a dolog - a végén már csak hetente egyszer néztem be, mert már nem jöttek levelek.
Aztán pár hét múlva letiltottak multizásért. 2 napomba került, mire egyáltalán hajlandóak voltak elárulni az adminok, ki a másik "multi" karakterem. Hát ez a levelezős. Mondtam van engedély. Szerintük nem volt. Aki engedélyezte, az ugyanis elfelejtette dokumentálni az engedélyt, és már rég nem is ott dolgozott. Kb. másfél hátig tartott, mire sikerült utolérni. Ez alatt a fórumon mindenféle csalónak el lettem hordva, a saját szövetségemben sem tudtam megmagyarázni mi történt, mert nem tudtam belépni (kerülő úton másik játékos tette közzé az üzenetemet). Amikor kiderült, volt engedélyem, feloldották a tiltást, de se elnézés, se semmi, a listán meg utána is ott volt a nevem, hogy multizás miatt X-től Y-ig tiltva. Nem sokkal később abba is hagytam az egészet.