Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2010.10.08. 14:50:27
Ezt értem, de TP-t nem csak portyában lehet szerezni. Hogy egyértelmű legyen neked is:

Nekem az jött le Miklós hozzászólásából, hogy a kiinduló alap az a (bárhonnan jövő) TP (mennyiség), amit megkapsz (kiíródik a szövegben) (tehát már hatott rá portya%, VF, szinguláris stb.)
Dátum: 2010.10.08. 14:08:51
Idézet: Darah - 2010.10.08. 12:46:27
Hm.
Te is VF-es vagy Jeriko.
A VF, amint hat a portyára?
Hol?
Mikor?
Mióta?


Ezt miből sikerült leszűrnöd?
Dátum: 2010.10.08. 12:00:40
Nekem az jött le Miklós hozzászólásából, hogy a kiinduló alap az a TP, amit megkapsz (tehát már hatott rá portya%, VF, szinguláris stb.)
Dátum: 2010.10.08. 11:52:04
Re: Végzetúr friss hírek
191. hozzászólás - 2010.05.14. 15:14:58
A mai patchel bekerült néhány javítás és egy módosítás:
- Az energiahasznosítás szakértelmen erősítettünk, mivel magasabb szinten, a kevesebb portyacélpont miatt az EH hatékonysága elmaradt a kívánatostól. Az EH-val szerzett LE-t eddig csökkentette a portyalista 20-100% közötti szorzója, és a az alacsonyabb szintűek támadásából adódó szorzó. Az előbbit megszüntettük, csak egy szorzó maradt, ami a jelentősen alacsonyabb szintűek támadásakor kerül alkalmazásra.
Dátum: 2010.10.08. 11:46:24
Az nagyon nagy titok, hányadik szintre ütöttél?
Dátum: 2010.10.07. 22:44:13
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 22:25:56
Lassú idő: valamit lehet hosszabbitani, de azért nem akarom ezt túlzásba vinni, hogy vki felgyógyul, lead 5 támadást végigveri a térkaput és közben támadhatatlan marad... Esetleg nem 1 hanem 2 lesz a max szintje, igy aki több AF-t rászán kinyújthatja 10 mp-re.


Nem olyan bonyolult megcsinálni, hogy első csatánál (ÉP vesztésnél) elmúljon - nem is jogos, hogy tovább tartson. Az viszont jó lenne, ha nem klikkelő versennyé fajulna a dolog.
Ebből a szempontból még mindig a 16% / első ÉP vesztést tartom jónak.
Dátum: 2010.10.07. 21:45:51
Alapban egy portyáért szint/2 TP jár (esetedben 61). A 4 TP-ből ítélve igen komolyan ütöttél lefelé. Több, mint 7-8 szinttel lefelé ütve a LE "elfogy" (nem tudsz rabolni). Ezt a határt érted el. Pontos képletekért nézd át az EH bevezetésekor teleírt fórumot.
Dátum: 2010.10.07. 20:50:16
Idézet: Kocos - 2010.10.07. 18:06:52
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 17:08:29
ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

Ugy erted, nincsenek hatranyban az alacsonyabb szintuek. Mivel a kornyekukon mindenki ugyanannyiadik szintu nem latom a buktatot ebben.


Már ha hátránynak nevezhetjük pl. azt, hogy a vadászatért szintfüggő LE-t lehet szerezni, a térkapuban is szintfüggő LE-t kapsz, állatok sajtolásánál szintén, de szintfüggő az epikus is - egy alacsonyabb szintű karakter mindenből kevesebbet kap. Ez eddig a játék fejlődési vonalának alapjait képezte.
Itt ez abszolút nincs meg.
Egy alacsonyabb szintű karakter pont annyi AF-et szerezhet, mint egy magas. Egyértelmű buktató nincs ebben, de még nagyobb különbségeket fog okozni adott szinten belül. Másrészt meg borulnak az olyan események is, mind pl. Landragór, egy magasabb szintű karakter relatíve gyengébb lesz benne, mint egy alacsonyabb szintű (alacsonyabb szinten ugyanaz a táp arányaiban sokkal többet jelent).
Dátum: 2010.10.07. 17:30:30
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 16:20:08

AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.


Már kaptam levelet, hogy szegény VF-eseket bántom, pedig ők csak negyed annyi pontot kapnak.
Az a nagy kérdés, hogy a VF a fele TP révén hat az AF-re (fele AF), vagy hat a TP-re IS, meg az AF-re IS (negyed AF)?
Dátum: 2010.10.07. 17:26:21
Persze hogy lehet. De ha a képességek egy részénél la van írva, hogy +1%, meg +7% stb. akkor az lenne normális, hogy az összehasonlíthatóság miatt legyen leírva mindhez. Kicsit olyan, mint mikor bemész egy boltba, valamikor ki van írva az árucikk paramétere, máshol meg csak egy fekete zsák...
Dátum: 2010.10.07. 17:08:29
Rengeteg a hiányos leírás:

Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. MENNYIVEL?
Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed. - azaz időarányosan 90%-ot kapnak. Brutálisan megerősíti a VF-et, ezt érdemes lenne átgondolni.

Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. 5 másodperc annak elég, akinek gyors a netje. Javaslom, hogy ehelyett legyen az, hogy te 14%-tól tudsz cselekedni, vagy fordítva: téged csak 16% felett lehet támadni.

Pörgő ütés. Leírás: Másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8. MENNYIVEL?
Detonáció. Leírás: Másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8. MENNYIVEL?
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát.
Az aura evolúciója...
Itt is kérdéses a hatékonyság. Ha 100%-ig felmehet a visszacsatolás, az nagyon durva lehet.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4. Harmatgyenge, így se ér sokat a pihenés bónusz, ráadásul a random miatt kiszámíthatatlan is.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Az a "valamivel nagyobb" mit takar?

AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.

Mivel a vadászat és portya TP szintarányos, amit a szint osztóval kivesztek, így mindenki azonos mennyiségű AF pontot fog kapni. Mivel a képességek nagyon erősek, ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.


Talán kezelhetőbb lenne, ha nem törtszámokkal kellene számolni (a számolásod is gondolom ezért hibás), hanem mind az AF pont, mind a költség kapna egy 1000-es szorzót.
Dátum: 2010.10.07. 10:23:13
Idézet: Smargd Harcos - 2010.10.06. 15:39:04
Az mitől lehet hogy 1 db állatomat nem tudom elküldeni gyakorolni? Az összes többinél megjelenik a gomb, csak ennél nem! Csak a harcolni hívom aktív. Gyógyítás nem fut egyiken sem.


Valószínű, gyógyul, csak az utolsó gyógyulással elérte a maximális ÉP-t, és ilyenkor nem jelzi a gyógyulást.
Dátum: 2010.10.07. 10:17:04
van-e-net.hu
Dátum: 2010.10.06. 15:39:39
Idézet: Prisma - 2010.10.06. 15:23:51
Idézet: Jeriko - 2010.10.06. 13:42:05
Egész egyszerűen nem a láthatatlan vadászatba kell tenni felzárkózási lehetőséget. Akiknek szüksége lenne felzárkózásra, valószínű azt sem tudják, mi a LE/TP arány, nemhogy láthatatlanul vadásszanak.

Felzárkózásként sokkal többet érne, ha a mentor fel lenne készíteni a VF szakértelemre, elmagyarázni, hogy miért jó, aki nagyon gyenge, annak kiadni küldetésben, hogy vigye fel a VF-jét stb.
Akit meg már agyon raboltak, annak védelmet kellene adni, nem láthatatlan vadászatot. Pl. szinthez képest túlzottan negatív LE-diff adjon ideiglenes transzcendális projekció szakértelmet. Akinek többmilliós mínusza van LE.diffből, annak akár többszázat is (tippre -LE.diff/(szint^2)/5 -el megnőhetne a transz.projekció szakértelme.


Kiváló ötlet. Akitől nem lehet rabolni, azzal ugye nincs gond, akitől pedig lehet, annak adjunk automatikus védelmet, hogy tőle se lehessen. Szerintem egyszerűbb lenne kivenni a játékból a portyát, minek bonyolítani?


Meggyőztél. Maradjon minden úgy, ahogy Miklós kitalálta.
Dátum: 2010.10.06. 15:10:36
világesemények archivum
Dátum: 2010.10.06. 14:36:16
Mennyien fognak buzogánnyal, bőrpáncélban indulni szerinted (főleg ha egyébként nincs is esélyük nyerni)?
Dátum: 2010.10.06. 13:42:05
Egész egyszerűen nem a láthatatlan vadászatba kell tenni felzárkózási lehetőséget. Akiknek szüksége lenne felzárkózásra, valószínű azt sem tudják, mi a LE/TP arány, nemhogy láthatatlanul vadásszanak.

Felzárkózásként sokkal többet érne, ha a mentor fel lenne készíteni a VF szakértelemre, elmagyarázni, hogy miért jó, aki nagyon gyenge, annak kiadni küldetésben, hogy vigye fel a VF-jét stb.
Akit meg már agyon raboltak, annak védelmet kellene adni, nem láthatatlan vadászatot. Pl. szinthez képest túlzottan negatív LE-diff adjon ideiglenes transzcendális projekció szakértelmet. Akinek többmilliós mínusza van LE.diffből, annak akár többszázat is (tippre -LE.diff/(szint^2)/5 -el megnőhetne a transz.projekció szakértelme.
Dátum: 2010.10.05. 10:38:00
Idézet: Miklós - 2010.10.05. 10:14:23
Az egyből bármilyen esszenciából bármilyet igy hirtelen kicsit túl erős "megoldásnak" érezzük. Az esszenciák elsődleges célja az volt, hogy használd őket, maga a konvertálás csak egy kis bónusz akart lenni, ha túl sok lenne belőlük. Tudom, az optimalizátorok ettől kezdve csak konvertálásra hajtanak
...
Tehát egyenlőre óvatosak leszünk, csak katalizátort lehet majd gyártani, és azt is 4:1 arányban. Ha ez kevésnek bizonyul, a jövőben ezen még mindig lehet változtatni, berakni olyan AF képességet, amely növeli a katalizátor hatékonyságát, és 3:1-ben konvertál, és/vagy másféle esszenciát is tud előállitani. Még úgy sincs sok szövinek 50-es laborja, ha most nagyon felpörgetnénk az ultakonverziót, azzal csak e szövetségek előnyét növelnénk tovább a többiekkel szemben. Remélem azért ez is jobb a semminél...


Persze, nemhogy jobb a semminél, szerintem pont jó.
A gondolatmenet azonban kissé hibás. Akiknek legtöbb esszenciájuk van, azok nagy részét gradulátummal szerzik, ahol lehet szabályozni, melyik csoportból adjon esszenciát. katalizátort pedig mindenki abból fog csinálni, amiből neki legtöbb van. Kis odafigyeléssel szinte tökéletes eloszlást el lehet érni. Ha bármilyen esszenciát elő lehetne állítani 4:1 arányban, úgy lehet, 1., 2. vagy 3. esszenciája hamarabb meglenne valakinek, de hogy a 6-8. már jóval később az is biztos, mert komoly mennyiségű esszenciát vonna ki a konverzió. Optimálisan ilyet nem éri meg használni. Azoknak lenne ez jó, akik nem gradulátumoznak.
Dátum: 2010.10.05. 09:02:12
Idézet: Prisma - 2010.10.04. 18:23:44

Ez jól hangzik, de amennyiben konkrét jelentést társítunk a szóhoz (tehát nem mindenki azt ért alatta, amit akar - amely esetben ugye értelmét veszti a szó), akkor azért vannak kötöttségek, és az esetek jó részében igenis el lehet dönteni, hogy valami igazságos-e, vagy sem. Ez olyan, mint a gyerek-felnőtt besorolás. Meglehet, hogy van határeset, amikor nem lehet eldönteni a dolgot, de jó nagy tartományok vannak, ahol egyértelmű.
A mostani nerf is ilyen. Vagy: vajon melyik az a definíciója az igazságosságnak, amely szerint ha a játékosok egyik részének x erősségű karakter kifejlesztésére van lehetősége, a másik részének pedig x-y-ra, az igazságos?


Ilyen alapon soha ne változzon semmi, ne legyenek új fejlesztések, hiszen az 1 évvel ezelőtti 50. szintű karaktereknek még nem volt Zarknod, nem volt térképverseny - akkor a karaktereknek x erősségű fejlesztésre volt lehetősége, most pedig ettől eltérőre. Továbbá kerüljön vissza az Egon-Csuhi féle LE termelés, az akadémiát ne fejleszthesse ki senki 50. szint előtt, hiszen kb. akkor került be stb. stb. stb.
Ja, és minden nap pontosan ugyanannyi karakternek szabad és KELL regisztrálnia, hiszen hogy van az, hogy valakinek 100 portyalehetősége van, másnak meg csak 10.
Dátum: 2010.10.04. 15:25:07
Idézet: Miklós - 2010.10.04. 13:13:34
Mivel V5-ön nincs értelme a 3. fázis nyereményének, a térkifordító italnak, azt átcseréljük portyagömbra (aki már talált, annál is).