Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.09.30. 13:30:30
Nem tartom jónak, hogy a lélekkútból építés is hozzáad a szerencséhez, illetve a karakter össz-építésszámához. Ez már most is torzít szerintem, és később még nagyobb probléma lesz. Egy szövetségben csak néhány karakternek van három szavazata, és ez az egy-két karakter elég nagy előnyhöz jut azáltal, hogy a folyamatosan termelődő lélekkút, illetve az őrtorony építésével megnyíló új tagok által a lélekkútba rakott lélekerőt csak ők rakhatják át máshova.

Legyen a szövetség vezetése feladat, ne pedig előny!
Dátum: 2008.09.30. 13:10:50
Van benne ráció, napi 15 szerintem a játékosok 99%át kielégítené.
Dátum: 2008.09.29. 21:59:19
Egyetértek, az épitő rabszolgákat is mind kizárnám. Nagyon egyszerűen lehetne őket szűrni: építeni a szerzett LE csak egy bizonyos százalékát, mondjuk 75%-át lehet max. Ha nem rabszolga, akkor úgyis elkölt másra belőle (pl. a Miklós által írt építős stratégiában rámegy a szakértelmekre), ha pedig igen, akkor csak épít.
Dátum: 2008.09.29. 21:06:08
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=2050 <- ő például biztosan valamely játékos multikaraktere.
Dátum: 2008.09.25. 17:03:27
Melyik tulajdonságot fejlesszük?

Merjünk specializálódni! Mondjuk ki, hogy ebben és ebben nem lesz jó a karakterem, de ebben igen. Számos dolgot már a horda választása eldönt, például vörösöknél adott a támadás és az erő növelése, smaragdnál az IQ és a taumaturgia. Kéknél mivel egyébként is gyorsan gyógyul, szerintem felesleges a maximális életpontot növelni, gyémánt pedig gyúrjon arra, hogy habár ő eredendően a leggyengébb a csatákban, ezen változtasson valamilyen úton.

Próbáljunk szortirozni, minél kevesebbet kiválasztani, például smaragdnál érdekes taktika lehet két tulajdonság priorizálása, csak a védekezésre és csak az IQ-ra gyúrni. Magas IQnál a varázslata mindenképpen sebez, és többet, mint egy fegyver, ráadásul ez segít az ellenfél varázslatának elkerülésében. A magas védekezés révén pedig elkerülheti a fizikai támadást, tehát végeredményben valószínűleg ő fog többet sebezni. Ez persze csak akkor lesz igaz, ha több szinten át következetesen fejleszti ezeket, és igyekszik elhúzni az ellenfelektől ezekben.
Dátum: 2008.09.25. 10:36:59
Kit támadjunk meg? (Szubjektív tanácsok egy friss játékostól)

Akinél jó eséllyel nyerünk. Elméletben egy azonos erejűvel szemben 50% esélyünk van, mely jóval gyengébb ellenfélnél 80%-ra nőhet. Gyengébb ellenfelet egyszerű találni: a toplistában, illetve a portyázási listában sokféle szempont szerint listázhatunk. Jó kiindulópont például a tulajdonságpontok száma, egy olyan emberke, aki semmit nem fejlesztett, szinte biztosan gyengébb nálunk. A toplistában pedig mondjuk épités szerint listázva aki sokat épített, az keveset fordított tulajdonságfejlesztésre, vagy fegyverek vásárlására, tehát jó eséllyel támadhatjuk meg. Persze a tényleges támadás előtt érdemes megnézni az ellenfél felszerelését, fókuszkövekkel feltúrbózott páncélos/buzogányos alanyok felejtősek.



Mivel jelenleg még csak az adott szinten lévőket lehet támadni, érdemes a lehető leggyorsabban elrugaszkodni a szint aljától, az ott leggyengébbeknek nem sok esélyük van. A második szintről harmadik szintre lépést én úgy intézem, hogy amikor átlépek, maradjon legalább 15-20 cselekvéspontom az azonnali vadászatokra, és annak a szintnek a jobb tárgyainak megvételére. Ez azért is hasznos, mert második szint végén jóval erősebbek vagyunk azoknál, akik épp most léptek fel a szintre, például smaragd horda esetében már támadhatjuk őket varázslattal is, ami ellen még egy erőre fejlesztett karakter buzogány okozta sebzése is általában kevés - a csatát csak az dönti el, hogy ki sebez többet, és a plusz egy _biztosan célba találó_ támadás roppant sokat számít. Tehát a második szint végén az utolsó 8-10 TP-t inkább portyázgatással szerzem, minthogy vadásszak. Közben gyűlik a vadászatra fordítható cselekvéspont, mely által harmadik szinten ismét lesznek nálam jóval gyengébbek, akikre a győzelem esélyével támadhatok rá.

A hordák szempontjából a vörösek +5öt kapnak a fizikai támadásra, a smaragd pedig +10-et a mágikusra, tehát őket szerintem nem érdemes támadni. A kékek kevesebbet sebződnek, tehát a hordabónusz ott is a csatára vonatkozik, romlik az esélyem a győzelemre valamelyest. Viszont a gyémántnál mindössze valamivel kevesebb lélekenergiát rabolhatok, ha nyerek, azaz szerintem messze a legjobban a gyémántokat éri meg támadni. Semmiképp ne támadjunk sok száz lélekerőponttal, mert akkor ha vesztünk (ami ezek után is nagyon lutri), akkor sokat rabolnak tőlünk. Viszont 100-on azért érdemes tartani magunkat, mert maximálisan annyit rabolhatunk, amennyi a lélekerőnk, tehát adjuk meg magunknak az esélyt a nagy nyereségre Tapasztalataim szerint vesztés esetén ennek harmada-negyede veszik el, azaz 30-40 pont.
Dátum: 2008.09.24. 13:19:37
A varázslatokat hogy lehet aktiválni? Smaragd vagyok, 2. szintű, vettem energialövedéket. Hogy kipróbáljam, megnéztem egy portyában, de nem használta a karakter (maxon van a VP). Hogyen állítsam be, hogy használja is?