Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2009.11.22. 12:55:31
10 pont, meghajlás
Ebben a formában kicsit... na jó nagyon durva. +2 közelharci kör+összes hordára gyűlölet, ezzel nem lehet versenyre kelni...
De a hordaspecifikus épületek nagyon jó ötlet, én is írok még pár javaslatot épületekre, a hordaspecifikusokra is:

Jósda
Építhető szintek: 20
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Kristálygömb, Helytartóság
Hatás: szint*2 perccel rövidül a kémgömb használati ideje.
Fosztogatás esetén minden a háborúban győzelmet elért tag kap győzelmei/20 (de minimum 1) talizmánt. Egyszer használatos tárgy, lenullázza a követező kémgömb újra használati idejét és Vp költségét.

Vadászház
Építhető szintek: 10
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Kennel 5, Helytartóság
Hatás: Idomítás maximum épület szintje/2 alkalommal automatikusan újraindítható. Szint*6 másodperccel csökken a vadászati idő. Az épület saját szintjével növeli az irányított vadászat szakértelmet.
Fosztogatás esetén a győztes fél minden harcosának minden állata kap háborús győzelmek száma*2 Tp-t és morált, és gyógyul győzelmek száma*5 Ép-t.

Pantheon
Építhető szintek: 1
Költség: csak LE
Előfeltétel: Dicsőség Csarnoka 9
Hatás: ha a szövetség háborúban két hét alatt bukik el, akkor a Pantheon minden egyéb költség nélkül fedezi a Háború Csarnoka jelentette plusz veszteséget. Ha védekező félként győz, akkor a Háború Csarnokának módosítóját mindenképpen megkapja pluszként, de a támadó nem azt már nem veszíti el. (Ez alapvetően Butch jogos felvetésére, remélem ez is segítene meghozni a játékkedvet).

Fegyverraktár
Építhető szintek: 1
Költség: LE és aranypénz
Előfeltétel: Palota 10, Helytartóság
Hatás: meg lehet adni szint*1 szettet (minden adott felszerelés típusból 1-et) és egyszerűen szettként egy kattintásra felvenni.
Fosztogatás esetén egy véletlenszerű típusú karakterszintje-(20+háborús győzelmei száma) szintű nem ősköves felszerelési tárgyat kap.

Barakk
Építhető szintek: 5
Költség: horribilis LE és aranypénz
Előfeltétel: Védőfal 20, Helytartóság
Hatás: bármely karakter felcsaphat városőrnek. Vagyis beállhat a barakkba. Egyszerre maximum épület szintje számú. Ekkor ő többé nem portyázhat a háborús ellenfelekre, viszont bármelyik társa kiválaszthatja maga mellé. Ekkor háborús védekező csatában egy regruta csatlakozik a többi állat mellé (maxba beszámít!), aki 1-es szintű, a beállt karakternek megfelelő alapszintű állatnak minősül. Eszerint sebez és ad elnyelést és a saját szintjéhez legközelebbi állatfelszerelés van rajta. Viszont az Ép-je úgy számolódik, hogy (barakk szintje*2) alapszintű, annyi szintet lépett állat, ahányas szintű karaktert képvisel. Semmilyen módon nem gyógyulhat és 24 óránként váltható az általa védett karakter. Ha a regruta elájul, akkor adott háború végéig már nem tér magához, nem csatlakozhat a helyére új, a támadó kap +1 győzelmet és a regrutaként beállt játékos veszít egy pp-t.
(Igen, ez azért van, hogy valóban kihívás legyen a nagy szövik lefarmolása!)

Hordaspecifikus ötletek kaja után
Most lehet én vagyok a hülye, de nem értem, miért kéne a játékosokat egy adott irányba terelni (normál sebesség)?
Miért nem azon gondolkozunk, hogy mind a két tábor kapjon valamilyen célkitűzést, ami neki fekszik?
Én leírtam pár ötletet háborús reformra, ha akár azokat tovább tudjuk gondolni, akár valamilyen új módon, tök mindegy, de visszahozzuk a háborúkat, az a vf-es csapatnak célkitűzéseket jelent, folyamatos erőpróbákat. Ha kapnak közvetlen előnyt a háborúból, amiért megharcolnak (ehhez én ugye a fosztogatást javasoltam, de mindegy lényegében milyen módon) akkor már elkezdenek gondolkodni rajta az emberek. Ha harcolnak erősödnek, tárgyakat kapnak, stb. LE-t is. A háború közösségteremtő-összetartó erő. Ugyanakkor persze a megnövekedett csataszám miatt még Tp is jön nekik, valamelyest gyorsul a szintlépésük, de épp a fosztogatások miatt ettől nem gyengülnek.
Most már csak a top mezőnyből kéne valakinek előállni valamivel, hogy nekik mi kell? Mert a topperek fejével nem tudok gondolkodni. Csak annyi a kérés: amit kitalálnak az ne kényszerítse a játékosokat előrerohanásra! A háború tipikusan az a dolog, ami nagy eséllyel a top mezőnyt hidegen hagyja, különben nem kezdenek el elszakadni a mezőnytől. Birka, Kóc, Ariel, Mortimer, stb! Ti mit szeretnétek?
És sírógörcsöt kapok mire levadászom
Dátum: 2009.11.21. 23:22:34
Idézet: Kaboka - 2009.11.21. 20:55:52
A portyahoz plane nemfog a JV nyulni mert a fenti unatkozo/sirankozo top plane ellenezne minden ilyen iranyu fejlesztest/valtoztatast. Es mint az eddigiekbol lattuk az o szavuk a mervado, nem a tobbi sokszaz/ezer masik jatekose.
Ez ilyen egyszeru.


Nyugalom! Meg lettünk kérdezve, a szavazás egyértelmű és roppantul eldőltnek tűnik. Ha ezt nem veszi figyelembe Miklós, akkor igen, akkor majd lehet ilyet mondani, de addig nem
Dátum: 2009.11.21. 12:16:53
Ajjaj...
Sokszor elhangzott, hogy Ariel, Morti, stb nem értik meg a mi helyzetünket, tartok tőle visszafelé iss igaz, Aurri szavai rá az ékes bizonyíték.
Amit leírsz, az rád, rám, az összes vf-el játszóra, pókra igaz. De egy topper ha ezt csinálná,, az a karaktere kiherélése lenne!
Értsük már meg egymást emberek!
Ha valaki az élmezőnyben fut, a topper játékosok, nem egy adott szint játékosállományához mérik a karakterüket. Ők Ariellel, Barriqueel, Mongoosezal, stb. vannak versenyben. Ha nem vadászn ak le egy csp-t, akkor se LE se Tp utána! És ez így veszteség nekik. Ők abszolút értékben mérik a karakterüket. Ezt az epic ellen lehet tesztelni. Így ne általánosíts Aurri, nem mindig igaz amit írsz, csak bizonyos játékstílusokra.
Mortimer természetesen durván sarkít és csúsztat, mint mindig. Ricardo karija max az epic ellen lenne erősebb (vagyis egyetlen szemszögből), de a játék egészét véve most erősebb.
Vagyis próbáljuk megérteni egymást. Egy toppernek a csp érték. Egy vf-esnek a levadászott csp csak az érték, azon kívül bármennyit veszthet, se büntető, se játékgyorsítás (térkapu, turbó) nem releváns, nem veszteség. Egy igazi póknak meg tökéletesen értéktelen.
Dátum: 2009.11.21. 11:21:35
Nos... Igazából a vf-es karakter az egyetlen, aki elmondhatja magáról, hogy amíg nincs levadászva a csp, addig nem erőforrás. Ricardo valóban egy hibrid (meg egy ritka jó fej manusz). Részben pók részben topper. Így neki erőforrás mindenképpen, mert lecsúszna a farmjairól
Dátum: 2009.11.21. 10:50:08
Pók: maximum küldetések teljesítéséért illetve állatelfogásért vadászó karakter, aki csak és kizárólag a portyabevételekből él, okos taktikával válogatja azokat a célpontokat akiktől fixen sok LE-t hoz el (szakszóval: farmok).
Dátum: 2009.11.21. 10:45:14
Csak mondogasd, még a végén előkeresem a terepgatyát-terepsapkát azt tényleg oodapofátlankodok rád köszönni
Dátum: 2009.11.21. 10:16:35
Cave felvetése nekem is fura kicsit. Mondjuk nekem azért jó a vf, mert messze jobb itt a középmezőnyben játszani, ahol van sokszáz játékos, mintha rohanni kéne előre a légüres térbe. Emellett azokkal szemben, akik nem használják megerősít, akik használják, segít lépést tartani. És igen, ha valaki nem használ vf-et és úgy rongyol felfelé az valószínűleg +4 szintről, csoda fullprémősköves cumóban is szívni fog egy régi vf-es ellen. De aztán maga mögött hagyja. És ez a játék egyik fő szépsége. Sokan vagyunk és sokféleképpen játszunk
Néhány felvetésre reagálnék:
Kóc: arra van a Dicsőségcsarnok, hogy ne kezdjék el lerövidíteni a háborút, mert akkor több a bukta. Sajnos a rendszer megkerülésével nem lehet mit kezdeni. Bár merem remélni, utána egy szövi sem jön ide sírni a játékélmény hiánya miatt!
Snitt: te nem szereted. Azért van a szavazás, hogy lássuk, ki szereti.
Meridiath: alapban úgy gondoltam a Necropolisnak egyszerre van előnye és hátránya. Előny, hogy nem kell szórakozni a lakossági morállal, sosem csökken. Hátránya a gyengébb adózás.
Morti: rombolhatóság... Kicsit veszélyesnek érzem. Nem tudom, mennyire őrizné meg az egyensúlyt. Míg mi az SÖ-ben röhögve újrahúzzuk, nem tuti, hogy ez van alacsonyabb szinten is. Onnan vélemény?
Hirtelen másra nem emlékszem fejből, mindjárt visszaolvasok megint
Dátum: 2009.11.20. 11:55:25
Nincs igazad. Aki farm, az azért lett farm, mert rosszul (nagyon rosszul) játszik. Átlagosnak azt mondom, akit ha megütnek ritkán szednek róla nagyobbat. Hozzá nem is járnak vissza. Pók nagyon lassan lép szintet, ergo idővel az összes pókot maga mögött hagyja még vf-el is, ráadásul a vf valamelyest alternatívának is tűnik a pókokkal szemben. Hogy nem lesz bajnok? Nem, nem lesz. Na és? Ha csak az a sikerélmény, hogy bajnok leszel, most törölj. Nem való neked semmi ilyen jellegű játék. Ez egy verseny. Bajnok a legjobb lesz. Épp azért legjobb, mert jól használja a játék lehetőségeit. A te esetedben a puszta szerencse döntene. Akkor menj inkább Fekete Péterezni
Dátum: 2009.11.20. 11:42:24
Idézet: Delain - 2009.11.20. 11:40:05
Persze megszünne a pók karakter,de ez reálissá tenné a bajnoki viadalt,aminek viszont így nincs sok értelme.


Miért? Nem annak kell bajnoknak lenni, aki a legjobban használja ki a játék lehetőségeit és a legjobban fejleszt? Tökéletesen megvalósul...
No, már volt egy ötletelésem a háborús átalakításról, de az sajna csak a középmezőnynek tetszett, a nagyok figyelemre sem méltatták (Ariel kivétel, okos kritikáját nagyon szépen köszönöm). Miklós elkezdte ezt a szavazásos módszert, én is megteszem, főleg mert kíváncsi vagyok, hogy egyrészt így többen ugranak-e rá a dologra, másrészt, hogy csak a top érdektelen-e.
Van amit változtattam az alapötleten, de az alapvetés ugyanaz maradt.
1. Magas szinten érdektelen a háború, mert a manakonsti világát éljük, gyakszi érdektelen a hozható LE.
2. Alacsony szinten a folyamatos befarmolás a probléma, ott még komoly hátráltatás egy vereség.
3. Jó lenne eltávolodni a farmháborúk rendszerétől, izgalmasabb összecsapások felé terelni a népet.
4. Miklós városokat tervez (új szöviépületek) a szövierődök köré.
Mi lenne ha ezeket összehangolnánk?
Tehát:

Ha csak az LE-t növeljük tovább, azzal semmire sem megyünk, irtózatos LE-t kellene mozgósítani, baromi feleslegesen, ráadásul az arányaiban bedurvított veszteség alacsonyabb szinteken nem kis probléma lenne. Épp ezért karakterszintű előnyöket is kéne jelentsen egy jó háborúban való nyereség!
Másrészt a kicsiknek segíteni, hogy könnyebben vészeljék át az elején a LE veszteséget. Ehhez feldobnám a régi ötletelésem egyik épületét, amit ehhez még mindig a legjobbnak tartok:

Dicsőségcsarnok

Építhető szintek száma: 9
Költség: az illetékesekre hagyom, de szerintem ne legyen eget rengető
Előfeltétel: A Háború Csarnoka 1/A béke Csarnoka 1
Hatás: A Dicsőségcsarnok másodlagos lélekkútként viselkedik, ahonnan nem lehet az épületekbe LE-t tölteni és a nyertes háborúk arányában nő a töltődési sebessége. Kapacitása a szövetség jelenlegi lélekkútjának szint*10%-a.
Ha kihívnak egy háborúra és azonnal kapitulálsz, akkor a Dicsőségcsarnoknak nincs hatása.
Ha a háború legalább három napig eltart, az elvesztett LE 25%-a a Dicsőségcsarnokból megy.
Ha 1 hétig is kitartott a szövetség, akkor az 50%-át állja a DCs.
Ha 2 hétig, akkor már a 90%-ot.
Természetesen nem fedezhet több veszteséget mint amennyi jelenleg benne van!
Remények: mivel a támadó a HCs miatt jóval több LE-t kap, megéri háborúznia erősen, a sok LE-ből amit nyernek kialakulhatnak igazi hadiszövetségek, amik ebből élnek.
A védekező ha felveszi a kesztyűt és védi ami az övé, sokkal kevesebbet fog bukni, minél dicsőbben harcol, annál kevesebbet.
Megérné harcolni, megérné legalább megpróbálni megvédeni ami a miénk és ez által még egy vesztes háborúban is lenne sikerélmény. Mindkét félnek.

Ez körülbelül megoldja ezt a gondot (igen, aki nem harcol, az ne is reklamáljon!!!)

Nézzük tovább, építsük ki a karakterszintű előnyöket. Ha már úgyis tervezzük azt a várost, akkor legyen egy olyan lehetőség, hogy ha a háború elhúzódik két hétig (ez a legtöbb esetben egyenlő felek összecsapását jelenti nem egy farmháborút) akkor a győztes fél kifoszthatja a vesztes fél városát! Vagyis onnan tárgyakat zsákmányolhat! A várost néhány táp épület mellett nagyrészt kényelmi cuccokkal kell feltölteni, de minden (vagy majdnem minden) épület után legyen pár zsákmányolható tárgy! Ha a háborút 1 hét alatt nyerték meg, akkor még mindig van zsákmányolás, de csak a hozható tárgyak 20%-a jár. Ennél gyorsabb győzelem esetén semmi! Csak a szokásos kis LE!

Nézzük, hogyan is gondolom:

Elsőként egy épület, a városi épületek alapfeltétele, amíg ez nincs, addig nem nyílik meg a fejlesztésük lehetősége.

Helytartóság

Építhető szintek: 1
Költség: 200.000 LE
Előfeltétel: Palota 5.
Hatás: Mostantól lehetőség van városi épületek építésére. Emellett szerintem jó lenne, ha a szövetségek választhatnának, milyen Tanácsházat építenek, úgy nézne ki a városuk. Mondom a példákat:
Vezéri sátor - a város: szállásterület (barbár sátrak, habarcs nélküli kőépítmények, stb) Extra: 5%-al könnyebb növelni az erő tulajdonságot, 5%-al nehezebb növelni az IQ-t.
Mauzoleum - a város: Necropolis (nagyon gonosz szövi élőholtakkal játszik). Extra: állandó lakossági morál: 50% (lásd lejjebb)
Helytartóság - a város: szabad királyi város (amit megszoktunk a fantasyban). Extra: nincs (ez az alap)
Admiralitás - a város: kikötőváros (éljen a kereskedelem, vagy a kalózkodás? ) Extra: 5%-al olcsóbb vásárlás, lopás fejlesztési költsége 10%-al drágul.
Ha a várost kifosztják, akkor minden tagja a győzteseknek fejenként szint*400 LE jutalmat kap!

És akkor ejtsünk szót a lakosságról is. Egy város erejét a benne lévő lakosság adja. Minél többen laknak a városban, annál erősebb, nagyobb, gazdagabb és a többi. Játéktechnikailag ez annyit tesz, hogy a lakosság két adattal rendelkezik: lakosok száma és lakosok morálja.
A lakosok száma annyit tesz, hogy ennyi ember fizet adót a városban.
A lakosok morálja a kedvüket jelenti, ha nagyon magas, akkor több az adóbevétel, ha nagyon alacsony, akkor elkezdik elhagyni a várost.
Az adózáshoz személy szerint javasolnám új értékként az aranypénz bevezetését, lévén a lakosok a Hegyből kijövő nem harcos galetkik, nem fognak lélekenergiával fizetni. Minden városi épületnek meglesz az aranyköltsége, erre lehet használni. Plusz jópár dologhoz fenntartási költség is legyen. 50% és 75% morál között minden lakos napi 1 aranypénz adót fizet be. 75% felett napi 2-t. Ha a morál eléri a 100%-ot, akkor 3-at.
Ha viszont a morál 50% alá zuhan, akkor elkezdődnek a zúgolódások. Az adóbevétel már csak minden 2 személy után jár, ha leesik 25% alá, akkor elkezd csökkenni a lakosok száma is.
Természetesen a morál folyamatosan csökken, de ha egy szövetség egy háborúban zsákmányol akkor azonnal 90%-ra ugrik, mert jut a javakból a népüknek is.
Amúgy a morált növelni az építkezéssel lehet, de csak LE-ből. A beépített LE 1%-a növeli a morált (mint állatoknál).
Ehhez kapcsolódóan új épületek:

Lakóházak
(Sátortábor/Temető/Lakóházak)

Építhető szintek: 30
Költség: belövik az okosok
Előfeltétel: Helytartóság
Hatás: Minden egyes szint max 10 lakos befogadására tesz képessé. Ha a morál eléri az 50%-ot, akkor naponta egy lakos érkezik, ha eléri a 75%-ot akkor napi 2. Ha viszont 25% vagy az alatt van, akkor napi 3 távozik.
Zsákmányolásnál 1 szint leomlik (1 alá nem csökkenhet).

Munkaterületek
(Húsfüstölő/Termőföldek/Halászkalyibák)

Szint: 30
Költség: belövik az okosok
Előfeltétel: azonos szintű lakóházak
Hatás: Minden szintje egy szintnyi állandó morál százalékot ad, ami normális esetben nem csökkenhet. Necropolisban nem építhető meg!

Kincstár

Szint: 1
Költség: nem nagy
Előfeltétel: Lakóházak 1
Hatás: mostantól adózik a lakosság (lásd fent). A begyűjtött adó kerül ide.
Zsákmányolás esetén a győztes annyi aranypénzt vihet innen, amennyi vereséget szenvedett összesen a háború alatt, de maximum a teljes készlet 50%-át.

És akkor jöjjenek az épületek, amikért érdemes ugye várost építeni, csak néhány példa:

Taverna

Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: valamennyi LE ÉS aranypénz
Hatás: ahányas szintű a taverna, annyi, tavernával szintén rendelkező szövinek lehet felajánlani "Örökbarátsági szerződést" (nem jelent békét) és kapni egy metafórumot (de max 5). 6. szinttől kezdve lehet szobákat nyitni, nem közös fórumként, hanem csak 1-1 szövivel külön metafórumokat, illetve létező topicok átmozgatása.
Zsákmányolás esetén minden győztes tag háborús győzelmei/10 db varkaudar pálinka boldog tulajdonosa lehet. Ez egy csak ilyen módon szerezhető ital, ami ha megiszod a köv csatádra ad +20 támadást és -10 védelmet.

Könyvtár

Építhető szintek: 15.
Előfeltétel: Helytartóság és Akadémia 5
Költség: LE és aranypénz
Hatás: A könyvtárban max saját szintjének megfelelő szintre lehet vásárolni kizárólag aranypénzért köteteket. Minden fajta kötetnek max 15 szintje van és adott bónuszt ad. Példák:
Drágakőmágia: +szint*1 térkapus fókuszkristályod lehet.
Necromancia: állataid morálja szint*2%-al lassabban csökken.
Stratégia: háborús győzelemhez szint/3 győzelemmel kevesebb is elég.
Metamágia: szint*1%-al gyorsabb Vp regen.
stb.

Ispotály

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: LE és aranypénz
Hatás: Itt is lehet napi egyszer pihenést kezdeményezni (3-ba beleszámít). Ekkor a Vp normál, pihenés nélküli, az Ép viszont a pihenéshez képest +15%-os sebességgel regenerálódik.
Zsákmányolásnál a győztesek háborúban elért győzelmeik száma/5 gyógyitalt zsákmányolnak.

Hárem

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Helytartóság
Költség: LE és aranypénz
Hatás: Itt is lehet napi egyszer pihenést kezdeményezni (3-ba beleszámít). Az Ép normál, pihenés nélküli, míg a Vp a pihenéshez képest +15%-os sebességgel regenerálódik.
Zsákmányolásnál a győztesek háborús győzelmeik száma/5 varázsitalt kapnak.

Alkimista labor

Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Ispotály és Hárem
Költség: LE és aranypénz
Hatás: szint*1%-al olcsóbb a gyógy és varázsitalok vásárlása minden módosítón felül.
Zsákmányolásnál a karakter győzelmei száma/20 kristályitalt szerezhet.

Templom

Építhető szintek: 1
Előfeltétel: lakosok száma minimum 50
Költség: LE és aranypénz
Hatás: többféle templom építhető. Minden karakternek ki kell választani, melyik lesz az ő vallása. Bónuszuk ettől függ.

Raia:
Feltétel: 30 PP-s beállítás
Hatás: portyában ellenfeled másodlagos szakijai fele hatékonyságúak, x szintlépésenként egy császári dekrétum

Elenios:
Feltétel: csak végzetúrnők
Hatás: növelt esély térkapus tárgyra, vesztett portya esetén kap egy gyógyitalt.

Sheran:
Előfeltétel: x-es sebgyógyítás
Hatás: a sebgyógyítás szakértelem hatékonysága növekszik, könnyebb az irányított vadászat fejlesztése

Fairlight
Előfeltétel: x-es mágia tulajdonság
Hatás: kritikus vari esélye nő, kritikus ütésé csökken. Varázsitalok 15%-al több Vp-t adnak vissza (zafír bónusszal összeadódik).

Tharr
Előfeltétel: x győzelem (és pozitív győzelem/vereség mérleg)
Hatás: kritkus ütés esélye nő, kritikus varié csökken. Erő fejlesztése 5%-al olcsóbb, taué ugyanennyivel drágább.

Leah
Előfeltétel: x-es egészség
Hatás: másodlagos támadás sebzése nő, állatok feleannyi idő alatt ébrednek az ájulásból.

Dornodon
Előfeltétel: x-es lopás
Hatás: 5%-al könnyebb fejleszteni a taut és ugyanennyivel nehezebb az erőt. Lopás valószínűsége dupla.

Chara-din:
Előfeltétel: a karakter nem küzd a fertőzéssel
Hatás: LE-ből építés esetén a beépített LE X%-a valamely random épületbe is beleépül. 50-50% eséllyel a gyógy és varázsitalok vagy minimális vagy maximális hatást fejtenek ki.
Zsákmányolás esetén győzelmei/2 kristálypontot kap minden karakter a templom kifosztásánál.

Ezek gyors példák voltak, írjatok még hozzá, ha tetszik a javaslat, na meg vitassuk meg... Még annyit, az nem véletlen, hogy mindenki a zsákmányolásnál háborús győzelmei szerinti előnyt kap, lévén aki elől jár a harcban, az előbb is ér oda a zsákmányhoz Próbáltam mindenféle cuccból adni, hogy megérje háborúzni, és ez persze a másik oldalon nem jelenik meg veszteségként, csak a lakóház bomlása, de hát tétnek lenni kell
Ha ez a szavazás most meg is bukik, akkor is fenntartom, hogy a háborús rendszer reformra szorul...

(Az istenek visszatérésének alapötletéhez köszönetem chechsnek )
Dátum: 2009.11.20. 09:51:33
Nagyon jó, köszönöm a választ. Akkor természetesen az 1-es pont az üdvözítő
Dátum: 2009.11.20. 08:59:42
Volt egy olyan javaslat is, nagyon sokaktól, hogy a vf kerüljön ki az akadémiáról. Hát úgy tűnik ezek a nagyon sokak nem voltak elolvasva, nem került be (legalábbis nem tudom beilleszteni). Úgyhogy: "Ne nyú'j hozzá!!!"
Dátum: 2009.11.20. 01:00:09
Idézet: Failure - 2009.11.20. 00:51:57
Miklós esetében nyilván van egy másik probléma azzal, ha mindenki ráál a VF-re: a lassuló játék miatt ritkábban, és kevesebb prémium tárgy fog fogyni, ergo, bevételkiesés.


Ezzel viszont mondasz valamit... Ezen tényleg valahogy segíteni kéne...
Dátum: 2009.11.20. 00:54:31
De könyörgöm!!! Akkor tessék kinyírni villámsebesen a spektrális manipulációt is (kötelező!!!), a sajtolást is (kötelező!!!), az ultraspecet is (kötelező!!!) a transzplantációt is (kötelező!!!)... És utána maradjon egy jó kis kattingatós játék, amibe szép képet lehet feltölteni, meg jókat dumcsizni 34 másik emberrel... Ja, hogy erre van a skype és az gyorsabb? Akkor is! Mert a topok azt mondják!!
Dátum: 2009.11.20. 00:47:21
Megjegyezném, nem is lenne feltétlenül baj, ha (akár a vf által) lassulna a szerver és Miklósék jutnának némi lélegzethez a fontosabb dolgokra, nem mindig új szörnyeket, meg tárgyakat bepakolni, de ez persze sajnos megvalósíthatatlan, lévén a topok játékstílusa mást követel. Amit mi megértünk (én legalábbis meg). De örülnénk, ha ez visszafelé is menne.
Dátum: 2009.11.20. 00:35:41
Ez az érem egyik oldala csak Ariel. A vf hátrányai.
No nézzük miért is lenne ez kötelező? Jelenleg a karakterek 40%-a él vele ugye.A többi 60% egy része azért nem mert nem éri el, a maradék, mert nem akarja használni!!!
A játék jövőjéről kétfelé szakadást emlegettünk, de ez így nem igaz. Lesztek ti, akik elhúztok messze. Leszünk mi akik befékezünk. És akik később indultak, de nem tetszik nekik ez az út, azok kb befutnak a kettő közti résbe (minket lehagy, téged nem ér utol). Ezt ők fogják kitölteni. Ők lesznek a középmezőny. A kis szövik epickillerei valószínűleg, sokat ér majd a manakonstijuk és egymás ellenfelei lesznek. Szövetségeik értékes és megbecsült tagjai. Ez is egy lehetőség, amit aki akar, követhet. Nem érzem a szakit kötelezőnek...