Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Buildermann

Dátum: 2014.11.10. 15:24:15
Leszamitva az allando celponthianyt jo kis moka volt. Koszonom minden jatekostarsamnak aki reszt vett benne, kulonosen a Probacseresznye szovetseg tagjainak. Jot haboruztunk, nelkuletek nem lett volna az igazi.
Dátum: 2014.11.08. 22:05:48
Azt hiszem ezt nevezik fustbe ment tervnek.
Dátum: 2014.11.07. 18:15:18
Lol, akkor alacsony szinten a kis templom micsoda egy poknak?
Anno Ywgarrddal csinaltam ezt. Egy evnyi templomozassal a teljes LE-diffem tobb mint felet lehetett volna igy kihozni. Mindezt ugy, hogy kevesebb mint 0.1 szintnyi TP-t szedek be. Nerfet a templomnak is! Es ezt most komolyan mondom. 15. szinten 50000+ LE/TP-t sikerult igy osszehoznom.
Dátum: 2014.11.07. 16:02:40
Lan: nincs semmi kulonbseg szerintem. Megertem, hogy nem igy gondolod, de kerlek indokold meg miert. Ez nem kenyelmi funkcio. Kenelmi funkcio az, hogy pl. idomitaskor eleg egyszer kattintani az allat idomitasahoz, ami azonnal megtortenik. Idomitaskor csak az idotenyezot csokkenti a rendszer, semmifele valasztasi lehetosegre nincs semmilyen hatassal. Annal amit kertek, nem ez a helyzet. Azt szeretnetek, hogy a rendszer konnyitse meg a mezo kivalasztasat. Ez a valasztas megkonnyitese. Nevezhetjuk ezt kenyelmi funkcionak, mert vegul is az. Csak eppen eddig soha nem volt semmilyen ehhez hasonlo szemleletu fejlesztes a vu torteneteben. Ez nem lenne mas, mint , mint a gondolkodas kivaltasa. Szerintem epp ezert helytallo az elozo hsz-emben vont parhuzam.
*Ahhoz hogy tamadjatok, nem kell excel, mint ahogy portyazashoz sem. Mindket esetnem eleg kattintani. Viszont ha biztosan szeretned tudni, hogy ellenfeled vegigallja a csata 6-7 koret, akkor kenytelen vagy kemgombozni. Ha pedig szovetsegi banokin szeretnel eredmenyesebb lenni, akkor ugyanugy exra idot kell raszanni. Ez igy van rendjen.

Offs: ez nem igy mukodik. A parancsnok kiadja a parnacsot az ijaszoknak, hogy hova lojenek, eddig stimmel a levezetesed. De az ellenseg (a jatekban ellenfel) sorai kozt okozott karokat soha nem foga valos idoben latni. Pontos szamokat meg vegkepp. Ugyanugy ahogy a vesztesegeket sem. Azt keritek, hogy minden egyes katona pontosan tudja, hogy az osszes tobbi ijasz, mikor, hova, milyen eredmenyessegel es hany nyilvesszot lott ki. Ennek nemsok koze van a valosaghoz. Nagyjaboli szamokat akkor fog tudni a parancsnok, ha raszanja az idot az fejlemenyek nyomokovetesere. Vagy ha nem o, akkor a tisztjei Olyan nem letezik, hogy kiadja a parancsokat, majd tojik az egeszre es mindennel tokeletesen kepben lesz.
Dátum: 2014.11.07. 13:50:33
Tobbnyire egyet szoktam erteni a meglatasaiddal, de ebben az esetben ez nem igy van. Mint irtatok, ez egyfajta kenyelmi funkcio a velemenyetek szerint. A kenyelmi funkciok idot sporolnak egy adott tevekenyseg vegrehajtasahoz, itt nem errol lenne szo. Az atlalatok kert valtoztatas nem konyiti meg a pp-k elkolteset, semmilyen idosporolo hatasa nincs. Amit kertek az pusztan egy segitseg, hogy optimalisabban tudjatok tamadni a mezoket. Ezt ahhoz tudnam hasonlitani, hogy kulon szinnel jelolje meg a portyalstaban azokat a karaktereket a jatek, akik xezer ep felett vannak, hogy ne doljon ki ido elott kuldetesporgetes kozben. Ehhez hasonlo eddig soha nem volt a jatekban, es en szemely szerint nem is tamogatom. A pp-t enelkul is be lehet tolni a mezokre minden tovabbi nelkul. En ugy latom ez egy olyan fejlesztes, ami eddig a legjobbra sikeredett a vu tortenelmeben: megoldja a magas szinten jellemzo celponthianyt, emellett lehetoseget biztosit akar a kisebbeknek is, hogy valamiben melto vetelytarsai legyenek a legnagyobb szovetsegeknek es a legerosebb karaktereknek. A jutalmazas is ehhez mert, inkabb szimbolikus mintsem nelkulozhetetlen tap.
En ugy gondolom, nem veletlen, hogy ez egy olyan valtoztatas volna, amit a jatekosallomany (megkockaztatom, hogy a fizeto jatekosallomany sem) tobbsege nem tamogatna a fentebb leirt okok miatt.
Dátum: 2014.11.05. 02:16:44
Idézet: Shutruk Nahhunte - 2014.11.05. 00:40:18
JÓ hogy megint olyan emberek fejtik ki, az egészet akiknek fingjuk nincs hogy miről van szó... De akkor le írom, de úgy se értik mivel nem jut el, mert nem akarják. Van A, akinek van B,C,D,E,F ellenfele. C erősebb, tehát be kell hoznia, küldizik a maradék 4 emberen. ebből 2 úgy dönt hogy harag ital, mit tehet A, segítek semmit... Valós probléma? Igen. Hatással van ez arra akinek nincs célpont gondja? Nem! Kértem af nerfelést ? Nem! Nem szabad gyengíteni a harag italát, de nem is szabad engedélyezni, ahol karakter stagnálást, és megrekedést okoz. Azzael, Zoole Karakter szintre lennék kiváncsi?


Pont celponthianyra talaltak ki a szovetsegi bajnokit, ezzel az indoklassal kizart, hogy kezdjenek vele barmit is. Altalanos tapasztalat.
Dátum: 2014.11.04. 17:33:39
Ezek jol hangzanak, koszonjuk.

Meg par eszrevetel.
- 11. szinten a szintfeladatok kozul a harcolj az arenaban teljesithetetlen. A szinthatarat fel kellene tenni 25-re, akkor mar realis.
- A portyacelpontok hianyat a szubplazma sem oldja meg teljesen, tesztvilagon korabban tobbszor a teljes mezonyt vegigprobaltam, es nem talaltam celpontot. Ha mar elerheto a beke csarnoka koran az epuletek kozul, a havoru csarnokaval is ugyanezt kellene tenni, 1. szintre olcso epitesi koltseggel.
- Demoralizalo, hogy 11. szinten 5 percre ugrik a vadaszat ideje. Baratibb volna, ha szintenkent fel pervet ugrana es ugy erne el fokozatosan az 5 percet. (legalabb tesztvilagon)

Vegul egy kerdes. Meddig megy a tesztszerver: 1 nap, 1 het..?

*es meg valami: az inspiracio az entitas kihivhatosaganak az idejere is hasson. V5-on 6naponta 1/2-3/4 EP-bol utom oket kettessevel ismetelheto kuldetest teljesitve rajtuk, olyan hurkak. A kivalthato kincsek minden 15. utan a tapasztalati szintemnel sokkal alacsonyabbak.
Dátum: 2014.11.01. 23:27:51
Ertem. Ez V6-on igazsagosnak tunik az inspiracio megvaltoztatasaval, hogy ott mar az eroforrasok regeneralodasi idejet csokkenti. V5-on viszont mas a helyzet, ott csak vadaszatra ad boostot az inspiracio. Ha V5-on is modosul az inspiracio, gyakorlatilag kioli az egyetlen elonyt a szerverrol, amit a jatekvezetes altal preferalt jatekstilus kinal (minden eroforrast elhasznal a krakter). Remelem ez a modositas csak V6-ra lesz bevezetve.

A szovetsegi bajnokival az a gond, hogy az indulasi feltetelei 20. szintet felteteleznek. Jelenleg tesztszerveren jelen allas szerint 9. szinttol mindenki celponthiannyal kuzd. De lehet sokat is irtam es mar alacsonyabb szinten sincs nagyon kit utni. Az megsem lehet megoldas 20. szintig, hogy esetemben pl. szubplazmaval tamadok 5. szintut 11. szintrol.

Amiket meg korabban irtam, es eddig nem kerult modositasra:
11. szinten tul korai az arenaban torteno harcolas kerese. Jelenleg tesztszerveren meg a kozeleben sincsenek a szovetsegek az arenanak. 20-25. szinten talan realis a feladat.
A masik a kiegett osko toltese a kristalyositoba. Ugyanaz a problema, amit irtam az elobb: tul korai, kristalyositoja egyetlen szovetsegnek sincs meg ilyen alacsony szinten

V5-os emlekeim szerint raadasul ezeket a feladatokat igen surun kellene teljesiteni 10-25 szint kozott. (Ezekrol az elso "feladatos" V4 idejen leveleztem is Miklossal, es hajlott a valtoztatasra, bizonyara most sem lenne maskepp).
Dátum: 2014.11.01. 15:08:51
Idézet: Birka - 2014.10.31. 18:32:15

Az inspirációs szorzó/ TOP lassítás szorzó-val (minimum 1) csökkentendő


A top lassitassal valo osztasra miert van szukseg? Tenyleg nem ertem. Oszinten szolva azt sem ertem, minek top lassitas.

szövi bajnoki miatt célponthiány ugye nem lehet


Ez most komoly? 10. szinten sajat klon ellen harcoljon a karakter? Bar jobb megoldas nincs a leprogramozottak kozt, az igaz. De ez igy eleg kedvszego.

Illetve a 11. szintu feladatoknal amiket meg irtam, azokat mindenkepp modositani kell. Ezeket leszamitva szerintem rendben van.
Dátum: 2014.11.01. 11:55:48
Ugyanez nalam. Jeleztem usz-re, hogy elesre javitsak.
Dátum: 2014.11.01. 11:54:55
11. szinten feladatok:
Harcolj az arenaban - nem teljesitheto/csak penzert
epits 10 kiegettet/vegyel kovet - csak penzert teljesitheto

Ezeket is felul kell vizsgalni.
Dátum: 2014.10.31. 22:18:03
De eddig legalabb nehany szubplazmabol meg lehetett oldani a szintfeladatokat. Az elobb zongoraztam vegig a toplistat egyenkent 5. szinttol felfele, es vagy 480perc vagy alacsony EP jott fel.
Dátum: 2014.10.31. 20:24:06
"A beállított feltételekkel egy végzeturat sem hívhatsz ki portyázni."

Ami azert kulonosen kellemetlen, mert lassan lepnem a kovetkezo szintet...
Dátum: 2014.10.31. 12:59:46
Ha van szubplazmad, azzal mar uthetsz 5. szintueket. en igy tudtam megcsinlani.

Mas.. Ugye azt tudjatok, hogy 10/11. szinten a vadaszat szepen visszaal majd az 5perces alapra?

Birka, a V5-os inspiracio nagyobb mint 2*szeres, szerintem mashol lesz a bibi.
Dátum: 2014.10.30. 20:51:48
Ami mar v5-nel is gond volt (amire bizonyara emlekszel) : az inspiracio merteke tul nagy. A ma regisztralt tesztkarakterem 1.8-as szorzot kap vadaszat tp-re es le-re a regihez kepest. Ez igy biztosan hibas.

Amik biztos nem derulnek ki az egy het alatt, de v5-on gondot okoz (kulonosen inspiracio mellett) a szintfeladatokban:
- a teljesits kuldetest: x szintlepos, vagy x db y jelzoju lenyes kuldetese kozben lehetetlen teljesiteni
- vegyel at 2 zsaknyi jutalmat a temploban: ez is huzos (olykor akkor is, ha minden zsakot csak szintfeladatra hasznalsz el)

Ezeket az inspiracio miatt szinten modositani lell.
Dátum: 2014.10.30. 12:08:16
Detto. A kuldetes meg beragadt...:/
Dátum: 2014.10.29. 17:56:24
Idézet: Birka - 2014.10.29. 15:18:43
Na ne már 5. szintig LAZÁN, őskő nélkül megcsináltam az összes feladatot...


5. szintig nincs gond. ott ismet jon az allatidomitas, illetve a tamadj meg es gyozz le 3 magasabb szintu karaktert/hasznalj el 3 szubplazmat. Szubplazma eddig nem mukodott, a jovoben fog, problema megoldva. Allat 20. szinttol feladatok alatt maskepp lesz, problema megoldva.
6. szint:
3 magasabb szintu legyozese sajat tamadasbol/3 szubplazma
idomits be egy allatot
hasznalj el/szerezz 4 templomkristalyt (a templomi feladatok nem teszik lehetove, hogy cs[-tulcsordulas nelkul megoldjam, mert a szerezheto templomkristalyokat -szinten 4-et- mar fel kellett hasnzalni korabbi feladatnal)
porgesd meg a szerencsekereket 3-szor. Sorsjegy kellett elozo feladathoz, kavicsos forgatassal megoldhato, egyebkent 3 nap

Az 5. es 6. szint fenti feladatait oldd meg a modositasok bevezetese es osko nelkul. Nem lehet.
Dátum: 2014.10.29. 17:15:28
Idézet: Birka - 2014.10.29. 13:50:15
Örülök, ha 9 naponta le tudok faragni egy entitást, pedig nekem semmi másra nem kell az erőforrás, mivel gyakorlatilag csak az enti sebez...
Hívj ki folyamatosan +3 szintes entiket, és hirtelen neked is "belassul" az ölési sebesség!


Inspiracios kornyezetrol beszelunk. V5-on 153. szintu vagyok, ismetelheto kuldikhez olom az entitasokat kettessevel folyamatosan +3-asokat kihivva. Talan fel maxEP-m megy ra a kuldetesre, es van olyan csata amikor gyogyulok beloluk.
Dátum: 2014.10.29. 13:42:15
Idézet: Birka - 2014.10.29. 11:30:21
Ezekre kaptam OK-ot (Remélem globális dolgok lesznek...):
-Az idomítás max annyi perc lesz a hanyadik szintű vagy.
-A "Tégy fel kvízkérdést" helyére valószínűleg jön a "Vegyél át feladatok oldalon nagy jutalmat"


Ez jo hir. A tobbivel/eddigiekkel kapcsolatban van fejlemeny?
Illetve meg egy aprosag, ami ezen a teszten nem fog kiderulni, de kulonbseget szul. Az entitasok kihivhatosaga. Az inspiraciohoz hasonloan csokkenteni kellenea 2 leny lehetseges kihivasa kozti idot.
Dátum: 2014.10.29. 13:40:05
Az elso korrel nekem sem volt baj, de az 5. szint utan a 6. szint is keri. Nem tudok templomkristalyt szerezni, a csp-im szama mar 150. Leggyorsabban meg 6 nap mire megszerzek/elkoltok 4 kristalyt. Es lehetne rosszabb is a helyzet, ha a templom kellemetlenebb feladatot kap. Ez nalam a nem teljesitheto kategoria, mert gondolhatok en barmit az optimalis jatekstilusrol, attol meg ha fejen allok sem fogom tudni teljesiteni.