Hozzászólások - Tyberius06
Dátum: 2009.10.10. 22:24:47
ez az ötlet nem valami nagyon nagy szabású dolog, mindössze arról lenne szó, hogy jó lenne berakni egy olyan módosítást, hogy a törölt karakterek fórumhozzászólásainál a törölt karakter felirat mellett maradjon meg a karakter neve. A kép átváltozhatna, de a karakter neve ne törlődjön, csak kerüljön mellé a törölt karakter felirat.
Dátum: 2009.10.10. 14:52:53
Macinál a pont, nagyon szépen levezette, hogy miről is van szó...
Dátum: 2009.10.10. 12:53:09
Hát nem tudok veled egyetérteni Tompapa, én ugyanis se megkeseredettnek se tehetetlennek nem érzem magam, a citadellát pedig a játék szerves részének gondolom, aminek egy célja van: szopasd a másikat. Ugyanez a helyzet a másodlagos támadásokkal (másodlagos vari). Szopatják az ellen és minimális taktikai előnyt biztosítanak neked. Lopás más tészta, mert az azon túl, hogy szopatja az ellent gyakorlati hasznot hoz neked.
Szerintem semmi probléma a citadellával, ha nem lenne ez a nagy ellenkezés ellene, akkor simán észrevehetné mindenki, hogy semmi para vele, mert a jelenlegi szinten már tök könnyen semlegesíthető. Amit én gyomorforgatónak találok, hogy két szövetség háborújába, más szövetségek, akik nem is érintettek a háborúban belepofáznak egyik vagy másik oldal mellett állást foglalva. X szövetséget támadás éri Y szövetségtől. X szövetség ezért citadellázik, Y pedig vissza, és mellette hívja a haverokat, hogy ők is lőjjenek. Szerintem ez a megkeseredettség és tehetetlenség.
Ettől eltérő a V2-es helyzet, ahol a citadella ellenzőivel szembe alakult farmszövetségekből egy védekező csoportosulás, és kvázi ez a két szövetségi rendszer vívja egymással a citadella háborúkat... Tudom, mert részese vagyok, igaz pont a citadella ellenzők táborába tartozó szövetség tagjaként, de attól még nem ítélem el a citadella használatát.
Örök téma, de ha már része a játéknak, akkor igenis lehet használni, nemtom miért kell túlreagálni és túlparázni a cucc jelentőségét. V1-en anno még lehet hogy überbrutál cuccnak számított és félelmükben igazoltnak látták egyes optimalizátor szövik és karakterek a létrehozását egy citadella-ellenes szövetségnek, de azok az idők már rég elmúltak, múltbéli félelmeiket nem kéne kivetíteni minden egyes kurva szerverre...
Szerintem semmi probléma a citadellával, ha nem lenne ez a nagy ellenkezés ellene, akkor simán észrevehetné mindenki, hogy semmi para vele, mert a jelenlegi szinten már tök könnyen semlegesíthető. Amit én gyomorforgatónak találok, hogy két szövetség háborújába, más szövetségek, akik nem is érintettek a háborúban belepofáznak egyik vagy másik oldal mellett állást foglalva. X szövetséget támadás éri Y szövetségtől. X szövetség ezért citadellázik, Y pedig vissza, és mellette hívja a haverokat, hogy ők is lőjjenek. Szerintem ez a megkeseredettség és tehetetlenség.
Ettől eltérő a V2-es helyzet, ahol a citadella ellenzőivel szembe alakult farmszövetségekből egy védekező csoportosulás, és kvázi ez a két szövetségi rendszer vívja egymással a citadella háborúkat... Tudom, mert részese vagyok, igaz pont a citadella ellenzők táborába tartozó szövetség tagjaként, de attól még nem ítélem el a citadella használatát.
Örök téma, de ha már része a játéknak, akkor igenis lehet használni, nemtom miért kell túlreagálni és túlparázni a cucc jelentőségét. V1-en anno még lehet hogy überbrutál cuccnak számított és félelmükben igazoltnak látták egyes optimalizátor szövik és karakterek a létrehozását egy citadella-ellenes szövetségnek, de azok az idők már rég elmúltak, múltbéli félelmeiket nem kéne kivetíteni minden egyes kurva szerverre...
Dátum: 2009.10.06. 20:17:03
Birka nálam most épp ez verte a ki a biztosítékot, ami szerintem szemét dolog, nemcsak itt hanem mindhárom világon, még akkor is ha V2-ön az én szövi is egy ilyen szervezet tagja, mellesleg nem rajtam múlott, hogy azok vagyunk...
"Meg mertünk kérdezni pár szövit, hogy értelmetlen PC használat ellen mi lenne ha közösen lépnénk fel."
Minek ez? Le van írva, hogy semmi értelme, mert könnyen semlegesíthető, akkor minek ilyen buzi szervezkedéseket csinálni. Ha megint megtámadtok megint lövünk, és akkor mi lesz szóltok sírva a többi szövetségnek, hogy ők is lőjjenek minket, mert kaptatok egy citadellát az arcotokba??? Nekik mi közük egy kettőnk szövetsége közötti háborúhoz. Mi lövünk citadellát, ti visszalövitek és ennyi... Persze bele lehet keverni a többi szövetséget is csak épp tök értelmetlen és szánalmas dolog...
"Meg mertünk kérdezni pár szövit, hogy értelmetlen PC használat ellen mi lenne ha közösen lépnénk fel."
Minek ez? Le van írva, hogy semmi értelme, mert könnyen semlegesíthető, akkor minek ilyen buzi szervezkedéseket csinálni. Ha megint megtámadtok megint lövünk, és akkor mi lesz szóltok sírva a többi szövetségnek, hogy ők is lőjjenek minket, mert kaptatok egy citadellát az arcotokba??? Nekik mi közük egy kettőnk szövetsége közötti háborúhoz. Mi lövünk citadellát, ti visszalövitek és ennyi... Persze bele lehet keverni a többi szövetséget is csak épp tök értelmetlen és szánalmas dolog...
Dátum: 2009.10.06. 19:45:43
Már megbocsáss, de tudtommal a citadella a játék része, az hogy mi egy támadó szövetség ellen használjuk szívünk joga. Az hogy amikor mi támadtunk anno és nem használták ellenünk - de pl a nem prémesek két perccel a háború kezdete után citadelláztak minket, majd kapituláltak -, az egy dolog, megtehették volna. Az hogy lőttük a Kod-ot, és hogy az a háború kitörése előtt kb 19 perccel ment el az kis kommunikációs hiba és megbocsátható túlbuzgóság volt, ha még a köv nap is tartott volna a háború, akkor pontosan ment volna... Ezután majd jobban figyelünk, hogy a minket megtámadók pontban a háború kitörésekor kapják a citadellát az arcukba, mert mint a játék részét továbbra is szándékozunk használni a minket megtámadókkal szemben. Nem tartom etikátlannak, azt viszont igen, hogy pc-zés esetén az a szövetség, aki kapja a citadellát sírva rohan a többi rinyálóhoz, hogy júj a szemét lőtt minket, gyertek ti is adjatok az arcuknak (mert kb erről szól a Rács).
Nem támogatok semmilyen citadellával kapcsolatos egyezményt, minden szövetség maga felelős a használatáért, viszont elítélem ha egy csapást szenvedő fél, nem csak maga próbálja meg egyenlíteni a számlát, de másokat is belevon ebbe...
Nem támogatok semmilyen citadellával kapcsolatos egyezményt, minden szövetség maga felelős a használatáért, viszont elítélem ha egy csapást szenvedő fél, nem csak maga próbálja meg egyenlíteni a számlát, de másokat is belevon ebbe...
Dátum: 2009.10.06. 17:34:54
A másik, hogy a legnagyobb köcsög dolog a citadella használata ellen összeszövetkezni. Szerintem egy kurva jó épület, védekezésre lehet faszán használni, és az, hogy a sok optimalizátor sír a használata ellen az elég szánalmas...
Ha már egyesek barom módjára citadella ellenes szövetségekbe tömörülnek, igenis létjogosultsága van egy citadellát támogató tömörülésnek, bár én mindkettőt ellenzem. Minden szövetségnek a saját ügyeivel kellene törődnie, ha egy szövetség védekezés közben használja a citadellát, szíve joga hozzá, teljesen jogos, de ha erre másik x szövetség mondván ők ellenzik a citadella használatát válaszolnak, na az az ősbukóság és parasztság netovábbja...
Szóval ennyit a V3-as citadellarács kezdeményezésről...
Ha már egyesek barom módjára citadella ellenes szövetségekbe tömörülnek, igenis létjogosultsága van egy citadellát támogató tömörülésnek, bár én mindkettőt ellenzem. Minden szövetségnek a saját ügyeivel kellene törődnie, ha egy szövetség védekezés közben használja a citadellát, szíve joga hozzá, teljesen jogos, de ha erre másik x szövetség mondván ők ellenzik a citadella használatát válaszolnak, na az az ősbukóság és parasztság netovábbja...
Szóval ennyit a V3-as citadellarács kezdeményezésről...
Dátum: 2009.10.06. 16:49:09
Elárulnád nekem, hogy mégis honnan szerzed az információidat a szövetségünk belügyeiből? Olyan dolgokat irogattál itt le, amikről még én se tudok. Szóval akkor mi is a helyzet, jogtalanul lépsz be más id-jával a szövetségünkbe, vagy van egy karaktered nálunk, ami viszont multizás, szóval sehogy sem áll össze a kép...
Dátum: 2009.09.27. 20:19:44
Pontosan, nagyon jól vázoltad a dolgot valami ilyesmire gondoltam, sőt dettó erre gondoltam, csak nem részleteztem, de igen, ott a pont.
Dátum: 2009.09.27. 00:26:23
Nem nem tudtam, bár tény, de igazából nem is nagyon érzem ezt a smaragd varisebzés bónuszt, pedig van iq-tau-ra speicalizált smari karakterem, de ez lényegtelen. Sőt azt se érzem, hogy a rubinoknak nagyon meglenne a harcibónuszuk, valahogy elveszik, nem érzékelhető... De lehet csak én érzem így....
Teljesen egységes tápokat nem lehet adni, max hasonló jelentőségüeket, de annak semmi értelme, hogy mindegyik horda kap valamennyi plusz sebzést, csak az egyik többet a másik kevesebbet, mert akkor megint nincs meg a specializáció. Specializáció alatt én mindig azon gondolkodok, hogy úgy egyensúlyt teremteni, hogy minden horda a profiljának megfelelő bónuszt kap, ami hosszabb rövidebb távon kompenzálja a másik horda speckóit. Smaragdnál egyértelmű, hogy a varijaival, varisebzéssel kapcsolatos bónuszt kap, a rubin a fizikai sebzéssel, vagy ehhez kapcsolódó szakikkal, a gyémánt és a zafír a fogasabb mert ők nem harcos karakterek alapvetően. Ergó nekik kell olyan tápokat kapniuk, amikkel ha rövid távon egyből nem is sikerül megfogniuk a harci karikat, de hosszabb távon (márpedig ez egy hosszabb távú játék) megéri a hordájuknál maradni, mert esetenként olcsóbban tudnak olyan tulajdonságokat fejleszteni, amik kompenzálják a másik két harci horda harci bónuszait.
Erre írtam anno is meg most is, hogy csak hosszas tesztelés után lehet ilyen változással bármit is kezdeni, mert nem egyszerű megtalálni azt az egyensúlyt, ami nem teszi tönkre a nem harci hordába tartozók játékát, de elegendő bónuszt ad a harci hordáknak is....
Amit anno írtam az egy elképzelés volt, hogy valami ahhoz hasonlót is lehetne kreálni, csak ami elsőre tök érdekes tápnak tűnt a smaragdnál (fizikai harciköröket szakértelemmel felváltanák varázslat elmondási körök), arról kiderült, hogy olyan táp, ami nem megengedhető, illetve első pillantásra túl erősnek tűnik a jelenlegi játékkörnyezetben.
Persze utána miután kapcsoltam, erre is találtam megoldást, mégha látatlanban nem tudni, hogy mennyire lenne jó: az első kör után a fáradság miatt csökken a varázslat hatékonysága, plusz ahhoz, hogy esetenként 4 varázslat kört végigvigyen egy csatában egy kari ahhoz 4-szer kell elköltenie a varázslat elmondásának vp költségét, amihez iszonyú magas mágiát kell fejleszteni, vagy olyan tárgyakkal rendelkezni, amik ezt csökkentik.
Mindegy, egyébként tartom magam, hogy ha már mágusokról van szó, akkor ehhez hasonló tápot kaphatnának, hogy fizikai köreik helyett varázsolnak, de minden körben egyre gyengébben muzsikálnának a varik, vagy be se jönnek, ugyanis felváltva varázsló varázsol, másik hordás varázsol, jön a második smaragd varikör, erre egy fizikai kör jön a másik részéről és így tovább, plusz a másik fél nem fárad a mágus varázslataival szemben így ő maxos iq-tau-véddel nézz szembe a varázsló variköreivel, míg a mágus fárad.
De persze ennek hatékonyságát teszt nélkül a kutya nem tudja megmondani... Erős táp, de lehet úgy gyengíteni, hogy megérje kifejleszteni és a játékosok se akarjanak tömegesen átvándorolni, mert hogy ez annyira erős, hogy csak így lehet nyerni...
Teljesen egységes tápokat nem lehet adni, max hasonló jelentőségüeket, de annak semmi értelme, hogy mindegyik horda kap valamennyi plusz sebzést, csak az egyik többet a másik kevesebbet, mert akkor megint nincs meg a specializáció. Specializáció alatt én mindig azon gondolkodok, hogy úgy egyensúlyt teremteni, hogy minden horda a profiljának megfelelő bónuszt kap, ami hosszabb rövidebb távon kompenzálja a másik horda speckóit. Smaragdnál egyértelmű, hogy a varijaival, varisebzéssel kapcsolatos bónuszt kap, a rubin a fizikai sebzéssel, vagy ehhez kapcsolódó szakikkal, a gyémánt és a zafír a fogasabb mert ők nem harcos karakterek alapvetően. Ergó nekik kell olyan tápokat kapniuk, amikkel ha rövid távon egyből nem is sikerül megfogniuk a harci karikat, de hosszabb távon (márpedig ez egy hosszabb távú játék) megéri a hordájuknál maradni, mert esetenként olcsóbban tudnak olyan tulajdonságokat fejleszteni, amik kompenzálják a másik két harci horda harci bónuszait.
Erre írtam anno is meg most is, hogy csak hosszas tesztelés után lehet ilyen változással bármit is kezdeni, mert nem egyszerű megtalálni azt az egyensúlyt, ami nem teszi tönkre a nem harci hordába tartozók játékát, de elegendő bónuszt ad a harci hordáknak is....
Amit anno írtam az egy elképzelés volt, hogy valami ahhoz hasonlót is lehetne kreálni, csak ami elsőre tök érdekes tápnak tűnt a smaragdnál (fizikai harciköröket szakértelemmel felváltanák varázslat elmondási körök), arról kiderült, hogy olyan táp, ami nem megengedhető, illetve első pillantásra túl erősnek tűnik a jelenlegi játékkörnyezetben.
Persze utána miután kapcsoltam, erre is találtam megoldást, mégha látatlanban nem tudni, hogy mennyire lenne jó: az első kör után a fáradság miatt csökken a varázslat hatékonysága, plusz ahhoz, hogy esetenként 4 varázslat kört végigvigyen egy csatában egy kari ahhoz 4-szer kell elköltenie a varázslat elmondásának vp költségét, amihez iszonyú magas mágiát kell fejleszteni, vagy olyan tárgyakkal rendelkezni, amik ezt csökkentik.
Mindegy, egyébként tartom magam, hogy ha már mágusokról van szó, akkor ehhez hasonló tápot kaphatnának, hogy fizikai köreik helyett varázsolnak, de minden körben egyre gyengébben muzsikálnának a varik, vagy be se jönnek, ugyanis felváltva varázsló varázsol, másik hordás varázsol, jön a második smaragd varikör, erre egy fizikai kör jön a másik részéről és így tovább, plusz a másik fél nem fárad a mágus varázslataival szemben így ő maxos iq-tau-véddel nézz szembe a varázsló variköreivel, míg a mágus fárad.
De persze ennek hatékonyságát teszt nélkül a kutya nem tudja megmondani... Erős táp, de lehet úgy gyengíteni, hogy megérje kifejleszteni és a játékosok se akarjanak tömegesen átvándorolni, mert hogy ez annyira erős, hogy csak így lehet nyerni...
Dátum: 2009.09.26. 17:08:30
Random... Másoknak is volt már hasonló...
Dátum: 2009.09.26. 17:02:40
Abban igazad van, hogy nagyon ki kell dolgozni és utána számolni meg ilyenek, lásd ott volt az ehhez kapcsolódó másik topikban fél oldalon közölt hordaspeces öltetem, minden hordára külön és rögtön az első tápnál elbukott, mert kurva erős lett, holott a többi se volt gyenge, csak azok erőforrás tápot adtak ez meg harci tápot. Másik topikban meg lehet találni, szép hosszú szösszenet...
Dátum: 2009.09.26. 16:59:18
winnie, anno én is belevettem ezt a problémát és nagyon egyszerűen megoldható. a spec hordafüggő szakiknál, ha hordát váltasz két opció léphet be:
1. elveszíted a fejlesztéseket és visszakapod a belefeccölt LE-t
2. megmaradnak, de az új hordában nem érvényesülnek, nem tudod használni őket, olyan mintha ott lennének 0 értékkel és nem lehet őket fejleszteni. Persze amint visszamész a hozzá tartozó hordába, ismét aktivizálódnak, míg a másik hordába szerzettek inaktívvá válnának.
Ez alap, egyéb esetben még a hülyének is megérné folyton beváltani másik hordába a tápokért, így viszont csak az adott hordában élvezheti a hozzá tartozó tápokat.
Hordaspecifikus tárgyaknál ugyanez, egyszerűen más hordába nem viselhetné használhatá az adott hordához tartozó tárgyakat. Nem veszti el, de nem is adnak tápot. Különben semmit nem érne a specifikáció, mert nem lenne...
1. elveszíted a fejlesztéseket és visszakapod a belefeccölt LE-t
2. megmaradnak, de az új hordában nem érvényesülnek, nem tudod használni őket, olyan mintha ott lennének 0 értékkel és nem lehet őket fejleszteni. Persze amint visszamész a hozzá tartozó hordába, ismét aktivizálódnak, míg a másik hordába szerzettek inaktívvá válnának.
Ez alap, egyéb esetben még a hülyének is megérné folyton beváltani másik hordába a tápokért, így viszont csak az adott hordában élvezheti a hozzá tartozó tápokat.
Hordaspecifikus tárgyaknál ugyanez, egyszerűen más hordába nem viselhetné használhatá az adott hordához tartozó tárgyakat. Nem veszti el, de nem is adnak tápot. Különben semmit nem érne a specifikáció, mert nem lenne...
Dátum: 2009.09.24. 23:33:19
Én viszont nem értem mi ezzel a probléma?
Mond már el, nem kötekedés, tényleg kíváncsi vagyok...
Válaszod előre is köszönöm.
Mond már el, nem kötekedés, tényleg kíváncsi vagyok...
Válaszod előre is köszönöm.
Dátum: 2009.09.24. 22:12:11
alapvetően semmi probléma nincsen vele, de akkor már mértnem a legmagasabb támadó szinthez igazítjuk, miért 15%? Én pl a saját szintemről szinte soha nem kapok támadást, alulról se, felülről viszont 3-7 szinttel magasabbról is. Nah ez a 15-16% nekik semmit se ér, mert ezután se tudják támadni a karaktert, és ha már itt tartunk, mi van ha a karakter 17%-on megy el támadni az epikust, akkor ő sebez mondjuk 2000-et, az epik meg max 200-at, nehogy 16% alá essen a karakter? Ez így viszont már nem kóser...
Dátum: 2009.09.24. 21:38:59
Egyébként ott a gáz, hogy mindenki 15%-kal van megáldva, holott a pozitív szintkülönbséggel ez jóval több, lehet akár 25-30%-is, attól függ hány szinttel fentebbről jön a támadás. Szóval nem értem miért a 15% a határ, mert ez csak az alulról és azonos szintről jövő támadásoknál jelentős, fentről akkor se tudnak támadni, ha 15%-on van a kari...
Na jó ez egy feltételezett értetlenség, mert értem én, csak azt nem, hogy miért mindenki a 15%-on lovagol. Meg basszus tényleg ott normál epik, a térkapu, vagy valami baszott magas karakter, vagy haveri szövetség valamely erős karaktere, akinél az ember leveretheti magát... Most jönne hozzá mégegy, hát nagy kunszt, asszem a világ nem fog összedölni, bár lehet igen...
Na jó ez egy feltételezett értetlenség, mert értem én, csak azt nem, hogy miért mindenki a 15%-on lovagol. Meg basszus tényleg ott normál epik, a térkapu, vagy valami baszott magas karakter, vagy haveri szövetség valamely erős karaktere, akinél az ember leveretheti magát... Most jönne hozzá mégegy, hát nagy kunszt, asszem a világ nem fog összedölni, bár lehet igen...
Dátum: 2009.09.24. 20:00:33
Szerintem meg pont jó, a sebgyógyításnak amúgy is van haszna én pl. mindhárom világon, még az egyéni epikus epikus feltételeként való megjelölés előtt felhúztam 30-ra, hogy egyszerre gyógyíthassam az összes állatom. Az hogy közbe gyógyulok támadásnál, hát basszus, fejlesszen az ember szép nagy egészséget és annál szebb az élet. Egyébként lehetne ezt még inkább cifrázni, de ezen tényleg felesleges agyalni. Én pl. a vastagbőrt nem fejlesztem, majd talán egyszer...
Dátum: 2009.09.24. 19:48:28
Hát nekem pont az a bajom, hogy kurvára átlátok szinte mindent. És az, hogy krisályokkal speicalizáljak valamit, hát az édes kevés. Egyébként simán lehetetnének bizonyos bónuszt adó felszerelés szettek, de szerintem erről is volt már említés. Nagyon egyszerűen meg lehetne ezt oldani a meglévő tárgyakból és rengeteg új kombinálási lehetőséget adnának, mert mindig lenne egy elemük, amit nem lehet ripsz-ropsz összeszedni, vagy azért, mert kurva magas lenne a szintje, vagy mert csak aukción vagy epiktől lehetne megszerezni... stb...
HORDASPECIFIKÁCIÓK!!!!
Ez kellene ide, persze erre azt mondod, hogy túl sok idő kidolgozni, meg a játékosok több időt töltenének gép előtt, mert mire kitalálják, hogy számukra mi az optimális ötször lemegy a nap. Meg átláthatatlan lenne, jönnének az előre nem látható bugok, exploitok stb... Kérdem én: Na és?! Eddig is megvoltak, aztán csak akkor foglalkoztatok vele, amikor kiborult a bili, lehet belőle tanulni. Illetve lehetne hordaspec 150-200-as szinttől, mennyi idő is az, még egy év, vagy fél év, ennyi idő csak elég a kidolgozására.... Vagy valami...
Tárgyakhoz visszatérve: minél több a variációs lehetőség annál több az eltérő taktika és az titeket ne zavarjon, hogy a "hülye" játékos nem látja át, mert ha nem foglalkozik vele annyira, akkor tök mindegy neki, ha meg igen, akkor legalább van mivel taktikáznia, hogy ilyen ügyességekkel emelkedjen felül társain. És itt vissza is lehetne kanyarodni a hordaspeces felvetéshez. Lehetnének olyan tárgyak, amik csak egyik-másik horda számára lehetnének elérhetőek, illetve bizonyos szakértelmek illetve épületek kellenének ahhoz, hogy feltáruljanak a kufárnál. Pl. 110-es szinten lenne egy tárgy, amit csak akkor vehetnének meg kifejeztten csak gyémántok, ha alap kereskedelmük legalább 50-es, tanulásuk 60-as, van legalább 10-es szintű palóta a szöviben, a tárgyat nem lehetne előre megvenni, csak akkor ha az adott gyémánt karakter legalább 110-es, lehetne mondjuk őskő költsége, de nem feltétlen kéne, és ha hordát vált, akkor a tárgy ugyan el nem veszik, de nem használhatná más horda tagjaként...
És a szetekhez visszatérve, akár ilyen tárgyakból is lehetne tucatnyi szinten egy szetet összeállítani... persze ez távlati tervezés, de íme itt egy ötlet, hogy újabb célt adjunk az embereknek. Persze minden hordának meglennének a saját specifikus tárgyai, épületei, amit csak az adott horda tagjaként élvezhetne, használhatna ki...
Persze időigényes egy ilyet kidolgozni, de a jövőre nézve kurva hasznos lenne, hogy legyen új elemek.
Mint ahogy mondtad az egyéni epikus is egy táp, ezek is ilyen célt adó, és játékélményt nyújtó tápok lennének, mert gondolkodásra késztetik az embert.
HORDASPECIFIKÁCIÓK!!!!
Ez kellene ide, persze erre azt mondod, hogy túl sok idő kidolgozni, meg a játékosok több időt töltenének gép előtt, mert mire kitalálják, hogy számukra mi az optimális ötször lemegy a nap. Meg átláthatatlan lenne, jönnének az előre nem látható bugok, exploitok stb... Kérdem én: Na és?! Eddig is megvoltak, aztán csak akkor foglalkoztatok vele, amikor kiborult a bili, lehet belőle tanulni. Illetve lehetne hordaspec 150-200-as szinttől, mennyi idő is az, még egy év, vagy fél év, ennyi idő csak elég a kidolgozására.... Vagy valami...
Tárgyakhoz visszatérve: minél több a variációs lehetőség annál több az eltérő taktika és az titeket ne zavarjon, hogy a "hülye" játékos nem látja át, mert ha nem foglalkozik vele annyira, akkor tök mindegy neki, ha meg igen, akkor legalább van mivel taktikáznia, hogy ilyen ügyességekkel emelkedjen felül társain. És itt vissza is lehetne kanyarodni a hordaspeces felvetéshez. Lehetnének olyan tárgyak, amik csak egyik-másik horda számára lehetnének elérhetőek, illetve bizonyos szakértelmek illetve épületek kellenének ahhoz, hogy feltáruljanak a kufárnál. Pl. 110-es szinten lenne egy tárgy, amit csak akkor vehetnének meg kifejeztten csak gyémántok, ha alap kereskedelmük legalább 50-es, tanulásuk 60-as, van legalább 10-es szintű palóta a szöviben, a tárgyat nem lehetne előre megvenni, csak akkor ha az adott gyémánt karakter legalább 110-es, lehetne mondjuk őskő költsége, de nem feltétlen kéne, és ha hordát vált, akkor a tárgy ugyan el nem veszik, de nem használhatná más horda tagjaként...
És a szetekhez visszatérve, akár ilyen tárgyakból is lehetne tucatnyi szinten egy szetet összeállítani... persze ez távlati tervezés, de íme itt egy ötlet, hogy újabb célt adjunk az embereknek. Persze minden hordának meglennének a saját specifikus tárgyai, épületei, amit csak az adott horda tagjaként élvezhetne, használhatna ki...
Persze időigényes egy ilyet kidolgozni, de a jövőre nézve kurva hasznos lenne, hogy legyen új elemek.
Mint ahogy mondtad az egyéni epikus is egy táp, ezek is ilyen célt adó, és játékélményt nyújtó tápok lennének, mert gondolkodásra késztetik az embert.
Dátum: 2009.09.23. 20:11:12
Anno ehhez hasonló ötletem volt nekem is, kifejtettem több száz karakterben, aztán kb. jött rá három-négy válasz, és azok is elakadtak az első tápban, amit utólag belátok tényleg lehetetlenül erősre vettem, de hát ez van...
Elküldtem az ötletet Miklóséknak is, reakció zéró.
Én alapvetően azt preferálnám, ha a négy hordát totál szét lehetne választani, teljesen más taktikával menne a négy horda, más bónuszokat kapnának, lennének egyéni hordaspecifikus, csak adott horda által építhető épületek, illetve fejleszthető szakértelmek... Ezzel együtt a hordák közötti váltás magas szinten, az egész elszeparálódás csak magas szinten kezdődne (100-150 vagy valami hasonló), csak úgy mőködne, hogy ha x horda specializációit kifejlesztetted és váltanál egy másik hordára, akkor kvázi hordahűség miatt, bukod a speckó fejlesztéseket, szóval azokat nem viheted magaddal a másik hordába. De ez megint nem ide, ebbe a topikba tartozik...
Elküldtem az ötletet Miklóséknak is, reakció zéró.
Én alapvetően azt preferálnám, ha a négy hordát totál szét lehetne választani, teljesen más taktikával menne a négy horda, más bónuszokat kapnának, lennének egyéni hordaspecifikus, csak adott horda által építhető épületek, illetve fejleszthető szakértelmek... Ezzel együtt a hordák közötti váltás magas szinten, az egész elszeparálódás csak magas szinten kezdődne (100-150 vagy valami hasonló), csak úgy mőködne, hogy ha x horda specializációit kifejlesztetted és váltanál egy másik hordára, akkor kvázi hordahűség miatt, bukod a speckó fejlesztéseket, szóval azokat nem viheted magaddal a másik hordába. De ez megint nem ide, ebbe a topikba tartozik...
Dátum: 2009.09.03. 15:09:57
Meg miért lenne az a cél, hogy minél magasabb legyen a szinted ha semmi jutalom nem jár érte. Nincs vége a játéknak elvileg, mert végtelenítve van, szóval tök mindegy milyen magas a szinted... Vagy valaki indokolja meg normálisan ha valamit rosszul tudok, mert én nem látom benne a logikát.
Dátum: 2009.09.03. 15:08:37
Oké, de a miértre nem válaszoltál. Meg lehetne győzni, hogy nektek van igazatok, de nem mondtok indokot. Miért jó, hogy nem tudtok magasabb szinten (vegyük csak az első oldalt) portyázni, csak vadászni, meg max epikusozni stb... De pont a pvp részét nem használhatjátok ki normálisan... A VF egy optimalizálási lehetőség, hogy adott szinten erős legyen a kari, és esetleg legyen esélye a fentről jövő támadásokkal szemben... Anélkül még kevesebb lenne ezek kivédésére. De leginkább arra lennék kíváncsi, hogy mi a jó abban, hogy minél magasabb szintű vagy, de a játék pvp részét nem tudod kihasználni... Miért?