Hozzászólások - BlackSheep77HUN
Dátum: 2011.08.22. 20:56:16
Nem értem, nekem az 5 döntetlen simán összejött 5 döntetlenből! Lehet szerencsém volt, hogy nem lett az egyik döntetlenem másmilyen csata!
Dátum: 2011.08.22. 18:14:39
Ugyan az a szintkülönbség lesz/volt mit egy TK-s ellenfél esetén!
Dátum: 2011.08.22. 14:22:40
Te az szeretnéd tudni mikor indul! Én meg azt szeretném tudni, hogy akkor most mi is indul!
Jó lenne tudni mi lett a végleges verzió! Maradt az első hsz. szerinti! Vagy a Maffia féle dolog valósul meg. Esetleg a kettőből lesz egy egyveleg? Ha utóbbi akkor nem ártana egy leírás!
Miklós a nagy hallgatással nehogy megint öngólt rúgjatok. A fórumozók véresszájúak és ha valami nem úgy lesz ahogy, akkor majd megint megy a szájkarate és jöhetnek az utólagos nerfek, aminek meg senki nem fog örülni.
Jó lenne tudni mi lett a végleges verzió! Maradt az első hsz. szerinti! Vagy a Maffia féle dolog valósul meg. Esetleg a kettőből lesz egy egyveleg? Ha utóbbi akkor nem ártana egy leírás!
Miklós a nagy hallgatással nehogy megint öngólt rúgjatok. A fórumozók véresszájúak és ha valami nem úgy lesz ahogy, akkor majd megint megy a szájkarate és jöhetnek az utólagos nerfek, aminek meg senki nem fog örülni.
Dátum: 2011.08.16. 15:42:23
De sokkal egyszerűbb lenne! Csak éppen ez az ötlet nem Mikós fejéből pattan ki, de még csak nem is Biriéből! Így szóba sem jöhet! Pedig ez lenne a legkézenfekvőbb megoldás!
Dátum: 2011.08.16. 14:45:02
Erre kb. 10 perc múlva érdemben fogok tudni válaszolni! Most a 15 kritt varázslatot csinálom. Szabályszerűen nem vesztes csatákra játszva csak éppen a támadhatósági limitem legaljáról bogarászva! Ha kapok TP-t a normál játékért amit a szabályzat és az általatok beállított szintlimit megenged akkor a nerf és a 180-as korlát rossz! Mert ebben az esetben büntetve vagyok a normál játékomért.
Mod:
Sajna nem lettem okosabb! Nem találtam elég célpontot és kénytelen voltam felfelé is ütni, ráadásul 24 csata kellet a küldetéshez! Ez nálam már soknak számít! De ebben az esetben nem kaptam plusz Tp-t. Mondjuk 1 küldetésből nem lehet messze menő következtetést levonni.
Mod:
Sajna nem lettem okosabb! Nem találtam elég célpontot és kénytelen voltam felfelé is ütni, ráadásul 24 csata kellet a küldetéshez! Ez nálam már soknak számít! De ebben az esetben nem kaptam plusz Tp-t. Mondjuk 1 küldetésből nem lehet messze menő következtetést levonni.
Dátum: 2011.08.16. 13:52:36
Nem, még így sem lesz elégedett senki! Mert az egésznek semmi értelme! Ha olvastad a topikot akkor észrevehetted, hogy az embereket maga a nerf dühíti, meg az eljárás a bevezetése körül.
Az egészet a Nemzeti Konzultációhoz tudnám hasonlítani, mi elmondjuk mit szeretnénk Ti meg csináljátok azt amit kigondoltok.
Az egészet a Nemzeti Konzultációhoz tudnám hasonlítani, mi elmondjuk mit szeretnénk Ti meg csináljátok azt amit kigondoltok.
Dátum: 2011.08.16. 13:36:22
Nagyon egyszerű megoldását látom a történetnek! A kérdés csak az, hogy Miklósék hajlandóak-e egy kicsit előre is tervezni a játékban.
jelenleg a játékosok többsége a TP-t büntetésnek tekinti, hiszen a lényeg az hogy egy szinten belül a lehető legjobb LE/TP arányt tudjuk kihozni! A játék jelenlegi struktúrájából adódik, hogy a szintlépést mindenki hátrányként amolyan büntetésként éli meg. Ezen majdnem sikerült változtatni az AF pontokkal és az AF képességekkel. Szerintem nem érte el a kellő hatást és még mindig az a főbb szempont, hogy az LE/TP arány jó legyen.
Az én meglátásom szerint ezen egyféle képen lehet változtatni. A szintlépést jutalommá kell változtatni. Az már édes kevés ennyi nerf és belejavítás mellet, hogy a szintlépéssel nő az ÉP és VP meg hogy újj tárgyak lesznek elérhetőek.
Én azt javasolnám, hogy:
Az egy TP-ért kapható AF pontokat egy kicsit emeljük meg.
A szintlépésért a játékos kapjon 12 Tulajdonság pontot, amit tetszés szerint oszthat el a tulajdonságai között (kivéve szerencse)
Szintfüggően kapjon x mennyiségű LGY-t (mert úgye a kalandokon kívül ez máshogy nem beszerezhető)
Valamint szintfüggően kapjon x mennyiségű AF pontot
Úgy gondolom, hogy ezzel megszüntethető az hogy az emberek a TP-t büntetésnek éljék meg. És mivel mindenkire azonos időben kerül bevezetésre és azonos mértékben így azt sem lehet mondani, hogy ezzel a magasabb szintű játékosok hátrányba kerülhetnek, hiszen az ütőtávon belüli játékosokra ugyan olyan hatással van.
jelenleg a játékosok többsége a TP-t büntetésnek tekinti, hiszen a lényeg az hogy egy szinten belül a lehető legjobb LE/TP arányt tudjuk kihozni! A játék jelenlegi struktúrájából adódik, hogy a szintlépést mindenki hátrányként amolyan büntetésként éli meg. Ezen majdnem sikerült változtatni az AF pontokkal és az AF képességekkel. Szerintem nem érte el a kellő hatást és még mindig az a főbb szempont, hogy az LE/TP arány jó legyen.
Az én meglátásom szerint ezen egyféle képen lehet változtatni. A szintlépést jutalommá kell változtatni. Az már édes kevés ennyi nerf és belejavítás mellet, hogy a szintlépéssel nő az ÉP és VP meg hogy újj tárgyak lesznek elérhetőek.
Én azt javasolnám, hogy:
Az egy TP-ért kapható AF pontokat egy kicsit emeljük meg.
A szintlépésért a játékos kapjon 12 Tulajdonság pontot, amit tetszés szerint oszthat el a tulajdonságai között (kivéve szerencse)
Szintfüggően kapjon x mennyiségű LGY-t (mert úgye a kalandokon kívül ez máshogy nem beszerezhető)
Valamint szintfüggően kapjon x mennyiségű AF pontot
Úgy gondolom, hogy ezzel megszüntethető az hogy az emberek a TP-t büntetésnek éljék meg. És mivel mindenkire azonos időben kerül bevezetésre és azonos mértékben így azt sem lehet mondani, hogy ezzel a magasabb szintű játékosok hátrányba kerülhetnek, hiszen az ütőtávon belüli játékosokra ugyan olyan hatással van.
Dátum: 2011.08.15. 22:04:27
Én ezen már meg sem lepődőm, pedig nagyon is igazad van!
Dátum: 2011.08.15. 21:51:50
Idézet: Birka - 2011.08.15. 21:27:49
Amugy, ha egy maratoni versenyen mindenki kap egy 50 kilós zsákot, akkor a "teher" elosztása egyenletes...
Most nézem, hogy fórumon is csak 5-10 közt lehet már pontozni???
Pontosan ez a baj, hogy mindenki zsákot kap! A fejlesztések/nerfek többsége korlátozás! A jó az lenne, a gyengébb játékosokat segítő fejlesztések történnének amik nincsenek hatással egy másik irányt játszó játékosra!
A Spektális növelést ilyen lett volna! Ösztönöző a vadászatra, de ha nem akarsz nem vadászol. Viszont a vadászóknak jelentett volna egy kis segítséget. Ezzel a portyázók nem szenvednek hátrányt, hiszen játszhatják a saját játékukat. Sőt lehet, hogy még ők is vadásznának!
De ez az agyon korlátozunk mindent nem vezet jó irányba. Legalábbis szerintem! kezdődött a Láthatatlan vadászattal, most meg a küldetésekért is Tp-t számolúnk ez nonszensz!
Sokkal ésszerűbb lett volna egy olyan fejlesztés ami arra ösztönzi az embert, hogy ne vadásszo láthatatlanul. A AF erre jó is lett volna ha egy kicsit magasabb pontot kapott volna a nép 1 TP-ért. Akkor a láthatatlan vadászat magától kihat volna hiszen végérvényesen lemarad az AF képességekben. De ha meg ezt válallja akkor meg miért ne csinálja!
Most meg itt van ez a fejlesztés/nerfelés. Megint egy korlátozás. Ahelyett, hogy ösztönöznénk az embert a játékra. Az AF pontok erre is jók lettek volna. Hiszen a 0 Tp-s portya esetén nincs AF pont.
Sokkal ésszerűbb és kézenfekvőbb megoldások is vannak mint a korlátozások.
A pontozás nekem is feltűnt!
Amugy, ha egy maratoni versenyen mindenki kap egy 50 kilós zsákot, akkor a "teher" elosztása egyenletes...
Most nézem, hogy fórumon is csak 5-10 közt lehet már pontozni???
Pontosan ez a baj, hogy mindenki zsákot kap! A fejlesztések/nerfek többsége korlátozás! A jó az lenne, a gyengébb játékosokat segítő fejlesztések történnének amik nincsenek hatással egy másik irányt játszó játékosra!
A Spektális növelést ilyen lett volna! Ösztönöző a vadászatra, de ha nem akarsz nem vadászol. Viszont a vadászóknak jelentett volna egy kis segítséget. Ezzel a portyázók nem szenvednek hátrányt, hiszen játszhatják a saját játékukat. Sőt lehet, hogy még ők is vadásznának!
De ez az agyon korlátozunk mindent nem vezet jó irányba. Legalábbis szerintem! kezdődött a Láthatatlan vadászattal, most meg a küldetésekért is Tp-t számolúnk ez nonszensz!
Sokkal ésszerűbb lett volna egy olyan fejlesztés ami arra ösztönzi az embert, hogy ne vadásszo láthatatlanul. A AF erre jó is lett volna ha egy kicsit magasabb pontot kapott volna a nép 1 TP-ért. Akkor a láthatatlan vadászat magától kihat volna hiszen végérvényesen lemarad az AF képességekben. De ha meg ezt válallja akkor meg miért ne csinálja!
Most meg itt van ez a fejlesztés/nerfelés. Megint egy korlátozás. Ahelyett, hogy ösztönöznénk az embert a játékra. Az AF pontok erre is jók lettek volna. Hiszen a 0 Tp-s portya esetén nincs AF pont.
Sokkal ésszerűbb és kézenfekvőbb megoldások is vannak mint a korlátozások.
A pontozás nekem is feltűnt!
Dátum: 2011.08.15. 21:01:23
Azt Te sem gondolhatod komolyan, hogy ez a nerf majd megoldja a lefelé támadás problémáját!
Ha lefelé jobb farmok vannak akkor nerf ide vagy oda akkor is lefelé fognak támadni az emberek. Miért is támadna felfelé, ha a küldetés végén a Tp-t így is úgyis megkapja és lentről jobban rabolhat.
A másik dolog amibe még belerondít ez a nerf és erre senki nem gondolt szerintem, az a szövetségek közötti háborúk! Így sem háborúztak a szövetségek ezután meg még kevésbé fognak. Ezzel a nerfel a VF-esek is erőteljesen szívnak! VF-ként nem portyázik vagy csak keveset, de a háborúkban azért sokan kiveszik a részüket. A kevesebb TP reményébe lefelé támadva. Ha már háborúzik akkor lenyomja a küldetést is ami mellé már Tp-t is kap. Eddig VF-ként harcolt mert a plusz bevétel jó a szövetségnek, a nyert csaták is jól jöttek a győzelemhez, harcolt a sok 0 Le-s háborús portya ellenére is mert a küldetés valamennyire kárpótolta. Most már ennek is fuccs. Még egy érv lesz háborúk ellen.
Ha lefelé jobb farmok vannak akkor nerf ide vagy oda akkor is lefelé fognak támadni az emberek. Miért is támadna felfelé, ha a küldetés végén a Tp-t így is úgyis megkapja és lentről jobban rabolhat.
A másik dolog amibe még belerondít ez a nerf és erre senki nem gondolt szerintem, az a szövetségek közötti háborúk! Így sem háborúztak a szövetségek ezután meg még kevésbé fognak. Ezzel a nerfel a VF-esek is erőteljesen szívnak! VF-ként nem portyázik vagy csak keveset, de a háborúkban azért sokan kiveszik a részüket. A kevesebb TP reményébe lefelé támadva. Ha már háborúzik akkor lenyomja a küldetést is ami mellé már Tp-t is kap. Eddig VF-ként harcolt mert a plusz bevétel jó a szövetségnek, a nyert csaták is jól jöttek a győzelemhez, harcolt a sok 0 Le-s háborús portya ellenére is mert a küldetés valamennyire kárpótolta. Most már ennek is fuccs. Még egy érv lesz háborúk ellen.
Dátum: 2011.08.15. 19:32:15
Való igaz az, hogy ne döglesszük egymás tehenét! Az utolsó részt tükörnek szántam! A fenti probléma valóban igaz (ha nem csak agyszülemény) lehet V5-re, ha jól tudom ott robbant ki ez a botrány. Azt meg, hogy hány játékos csinálja vagy próbálja csinálni senki nem tudja megmondani. Ugyanis egy véletlenül elveszített csatában is lehetnek krittek.
Nem azzal van bajom, hogy próbálják kordában tartani az ügyeskedéseket. Azzal van bajom, hogy a kiérdemelten felül is kapok Tp-t. Az igaz (elkerülte a figyelmem) hogy a rablás nem számít, de még mindig ott van a lefelé ütés problémája. Ha lefelé ütök akkor kb. 70-77 Tpvel meg van 1 küldetés ebből következik, hogy nem ügyeskedek, csak lefelé támadok mégis Tp-t kapok a végén. Nonszensz szerintem.
Annak sokkal többen és sokkal jobban ürültek volna ha lefelé támadások szintjét korlátozták volna!
Nem azzal van bajom, hogy próbálják kordában tartani az ügyeskedéseket. Azzal van bajom, hogy a kiérdemelten felül is kapok Tp-t. Az igaz (elkerülte a figyelmem) hogy a rablás nem számít, de még mindig ott van a lefelé ütés problémája. Ha lefelé ütök akkor kb. 70-77 Tpvel meg van 1 küldetés ebből következik, hogy nem ügyeskedek, csak lefelé támadok mégis Tp-t kapok a végén. Nonszensz szerintem.
Annak sokkal többen és sokkal jobban ürültek volna ha lefelé támadások szintjét korlátozták volna!
Dátum: 2011.08.15. 16:55:44
Pontosan erről van szó! Már leírtam milyen pepecselős és nehéz a 0 Tp-s portyára figyelni! Több buktatója van és irtózatosan lassú.
A másik meg én úgy emlékszem, hogy az volt a legrosszabb ötlet, hogy aki kevés (alacsony szintre üt) TP-t kap vagy 0 TP-t az fog plusz TP-t kapni a küldetésért. Ez a nerf viszont még ettől is rosszabb lett mert LE/TP arányt néz. Ha bejön egy jobb rablás akkor már büntetés Tp-t kapsz.
Ez így felháborító, mert nem csak az ügyeskedők lesznek büntetve hanem azok is akiknek összejön küldetés közben egy jobb rablás is amiért amúgy is megkapják a Tp-jüket.
A javaslatom akkor büntessük agyon a vadászatot is. Mégpedig úgy hogy a kisebb küldetés alatt valaki sajtol az kapja meg a TP-t a sajtolásért! szívjon mindenki! Kíváncsian várom, hogy ezen hányan háborodnánk fel!
A másik meg én úgy emlékszem, hogy az volt a legrosszabb ötlet, hogy aki kevés (alacsony szintre üt) TP-t kap vagy 0 TP-t az fog plusz TP-t kapni a küldetésért. Ez a nerf viszont még ettől is rosszabb lett mert LE/TP arányt néz. Ha bejön egy jobb rablás akkor már büntetés Tp-t kapsz.
Ez így felháborító, mert nem csak az ügyeskedők lesznek büntetve hanem azok is akiknek összejön küldetés közben egy jobb rablás is amiért amúgy is megkapják a Tp-jüket.
A javaslatom akkor büntessük agyon a vadászatot is. Mégpedig úgy hogy a kisebb küldetés alatt valaki sajtol az kapja meg a TP-t a sajtolásért! szívjon mindenki! Kíváncsian várom, hogy ezen hányan háborodnánk fel!
Dátum: 2011.08.15. 15:52:47
Szerintem, nincs benne semmilyen gát!
Ha semlegesítitek a lövés akkor már a köv Pc. hatásos lesz!
Szerintem nem kell tartani attól, hogy majd agyon PC-zik egymást a szövetségek! A KH-t akárkik lőhetik. Ők a legjobb megoldás a küldetésre!
Ha semlegesítitek a lövés akkor már a köv Pc. hatásos lesz!
Szerintem nem kell tartani attól, hogy majd agyon PC-zik egymást a szövetségek! A KH-t akárkik lőhetik. Ők a legjobb megoldás a küldetésre!
Dátum: 2011.08.15. 11:59:55
Igaz! Így a pontos! De ez ezen felül kapott lövések már nem lesznek hatással.
Dátum: 2011.08.15. 11:00:24
A küldetés nem azt mondja, hogy használjátok a PC-t különböző szövetségekre! Csak azt, hogy használjátok x alkalommal.
Erre a küldetésre tökéletesen jó a KH. Nem kell ezt túlragozni.
Az egyszemélyes inaktív szövetségekről meg csak annyit, hogy egy szövetségen csak annyi PC-lehet egyszerre amennyi tagból áll. Vagyis hiába lőnek rá 200-at akkor is csak 1 az első lövés lesz hatással a szövire. Vagyis hiába a sok 100 lövés akkor is csak 5k lesz a semlegesítés, ha esetleg egyszer újra játszik a játékos.
Erre a küldetésre tökéletesen jó a KH. Nem kell ezt túlragozni.
Az egyszemélyes inaktív szövetségekről meg csak annyit, hogy egy szövetségen csak annyi PC-lehet egyszerre amennyi tagból áll. Vagyis hiába lőnek rá 200-at akkor is csak 1 az első lövés lesz hatással a szövire. Vagyis hiába a sok 100 lövés akkor is csak 5k lesz a semlegesítés, ha esetleg egyszer újra játszik a játékos.
Dátum: 2011.08.05. 12:50:45
Részben egyetértünk! De ez a Topik csak V5 specifikus! Inkább privátban írom le az álláspontomat!
Dátum: 2011.08.05. 12:26:55
Idézet: Miklós - 2011.08.05. 11:39:31
Eleve ezt a problémát nem konkrétan a V5-re kellene orvosolni, hanem olyan dolgot berakni, amelyik minden világon egyformán működik!
Amúgy Birka elolvastad Miklós Hsz-t rendesen! Ajánlom figyelmedbe a fenti sorokat!
Eleve ezt a problémát nem konkrétan a V5-re kellene orvosolni, hanem olyan dolgot berakni, amelyik minden világon egyformán működik!
Amúgy Birka elolvastad Miklós Hsz-t rendesen! Ajánlom figyelmedbe a fenti sorokat!
Dátum: 2011.08.05. 12:18:10
Hozzád méltó, hogy komolyan is veszed!
Dátum: 2011.08.05. 12:04:10
He-he! Nagyon egyszerű megoldás!
Ki kell venni a játékból a VF-et és az EH-t A csp és a pp azonos értéket képviselne! A pp értékét kell a csp értékéhez igazítani. Ki kell venni a kreatívot is. A portyában megszűnik a rablás. Így a portya és a vadászat azonos értékűvé válik! De mégsem!
A vadászatért kapható + százalékokat meg kell növelni!
A portyánál csak a LE szívás számít + plusz bevételnek. Fel kell erősíteni a LE szívást.
Meg kell növelni a térkapuért, a küldetésekért és a szövetségi küldetésekért kapható Jutalom LE-t!
Helyre állt a portya és vadászat közötti egyensúly. A vadászatért is és a portyáért is mindenki ugyan annyi LE-t és Tp-t kap. És az egészet csak két dolog befolyásolja Csp esetén a +% pp esetén csak a LE szívás!
Ki kell venni a játékból a VF-et és az EH-t A csp és a pp azonos értéket képviselne! A pp értékét kell a csp értékéhez igazítani. Ki kell venni a kreatívot is. A portyában megszűnik a rablás. Így a portya és a vadászat azonos értékűvé válik! De mégsem!
A vadászatért kapható + százalékokat meg kell növelni!
A portyánál csak a LE szívás számít + plusz bevételnek. Fel kell erősíteni a LE szívást.
Meg kell növelni a térkapuért, a küldetésekért és a szövetségi küldetésekért kapható Jutalom LE-t!
Helyre állt a portya és vadászat közötti egyensúly. A vadászatért is és a portyáért is mindenki ugyan annyi LE-t és Tp-t kap. És az egészet csak két dolog befolyásolja Csp esetén a +% pp esetén csak a LE szívás!
Dátum: 2011.08.05. 10:46:30
Köszi ez valahogy elkerülte a figyelmemet!