Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BlackSheep77HUN

Meg kéne csinálni???
Ne vicceljél már. Akkor Te sem értetted Modi hozzászólásának a lényegét. Én személy szerint nagyon sokat beszélgettem erről vele. A lényeg itt a a jelenlegi portyarendszer kifigurázása volt. Modinak is és még sok más játékosnak abból van elege, hogy a szintjén a top közé tartozik de egy középszerű karakter +7 szintről elveri. Ez a rendszer így nagyon rossz. Az a bizonyos olló ahelyett, hogy csukódna egyre csak nyílik. A fejlesztés egy idő után szélmalom harccá válik. Mert akárhogy fejlesztesz egy +7-9 szintről érkező támadást nem tudsz kivédeni.

A Portyát egyetlen dologban kell módosítani. Mégpedig a szintek áttámadhatóságát kell csökkenteni. Különben a Végzetúr érdektelenségbe fog fordulni, mert nem lesz sikerélmény benne.
Dátum: 2009.10.20. 23:41:18
Pontosan. Az egyéni statnak a frissítés késése miatt kevesebbet vagy egyenlőt kéne mutatnia a valósnál, de többet semmiképpen nem lenne szabad.
Dátum: 2009.10.20. 23:13:41
Igazából nem találtam más helyet a problémámnak:

A V2-ön Martalócok vs. MEMENTO két top szövetség háborúja. És ismételten szarakodik a statisztika ráadásul bekever a valós eredményekbe is.

17:17 az állás a Háború/Kapitulációk szerint.

A statisztika szerint is 17:17 a győzelem vereség.

De most vagy én nem tudok számolni vagy a gép!!!!

Eddigi győzelem: 17 Eddigi vereség: 17
Karakter neve Győzelem Vereség
Next 4 1
Manowar 3 3
Bregdar 3 0
Cedrik 3 1
Kelcas 3 2
Nekem8 2 0
Reloop 1 0
Bagoly 1 0
Kingsrac 1 4
ZHOR 1 0
Raulh de Con 1 0
Blackdiablo 0 1
Batuking 0 1
Rexxar 0 1
BundosAlos 0 2
Jákhábel Gyura 0 1

A 0 0 eredményeket kivettem, hogy átlátható legyen.
Ez nem 23-17???

Megköszönném, ha megnéznétek és a lehető leggyorsabban javítanátok a hibát.

Írtam e-mailt, de nem fűzők hozzá sok reményt még a korábbi leveleimre sem válaszoltak ami úgyszintén eredmény hibák miatt volt. Kihez fordulja segítségért?
Dátum: 2009.10.09. 20:35:12
A legyőzöttek kifoszthatók. Védekezni az nem tud akit legyőzetek. Fejleszd a szakértelmet és szerez Te is. A vadász talál, a portyázó kifoszt. Teljesen rendben van így szerintem.
Dátum: 2009.10.09. 18:24:09
Nekem lenne egy alapötletem az összeolvadásra aztán ezt finomítsátok.

A szövetségi oldalon megjelenne egy összeolvadás gomb.
Az összeolvadás feltétele:

- Az összeolvadni kívánt szövetségek maximális szavazatmennyisége. Mind a két szövetség tagjainak meg kell szavazni az összeolvadást. Az utolsó szavazat leadásával az összeolvadás megtörténik.
- a két szövetség üres helyinek száma egyenlő vagy magasabb kell, hogy legyen mint a kisebb taglétszámú szövetség tagjainak száma, vagy maximális őrtoronnyal kell rendelkezniük a szövetségeknek.
- az új szövetség maximális taglétszáma nem nőhet 35 fő főlé.

Játéktechnika:

- Kút:
A kisebb kúttal rendelkező olvad bele a nagyobb kúttal rendelkezőbe.
- Az összeolvadással a kút mérete a kisebb kút 30%-val megnő.
- A kút töltöttsége minden esetben maximumra vagy a kis kút töltöttségétől függően a maximum fölé is nőhet.
- Épületek:
- Az összeolvadással azonos épületek esetén a nagyobb szintű épületet kapja meg a szövetség.
- Ha a beolvadó szövetség rendelkezik olyan épülettel ami a befogadó szövetségnek nincs azt automatikusan megkapja az létrejött új szövetség.
- Szavazatok:
- A beolvadó szövetség tagjai megtarthatják a már leosztott szavazataikat.

Szerintem a fenti feltételekkel lehet ösztönözni a kisebb szövetségeket az összeolvadásra. Így megmarad a társaság is hiszen senkinek nem kell lemondani senkiről, viszont jelentős bónuszokhoz lehet jutni.

A fentieket lehetne finomítani, hogy játéktechnikailag is megoldható legyen ugyanakkor ne járjon lemondásokkal és megmaradjon vonzónak a szövetségek számára.
Dátum: 2009.10.04. 11:52:31
.
Dátum: 2009.09.23. 21:23:10
A szint x 50 győztes portya nem sok egy kicsit? Már a második szint aktiválásával is sok szövetség bajban lenne. Mert 100 győztes portyát összehozni nehéz egy olyan háborúban ahol 5 HCS mellet +30k bevételné összesen 30 nyert csatánál már kapitulál az ellenfél mert nem akar többet veszíteni. Gondolj bele egy 25. szintű épület működéséhez 1250 nyert csata kell ha a háború elhúzódik 3 hétig ez akkor sem jön össze mert az a HCS miatt brutális + bevételt jelentene.

A mi még nem tiszta számomra hogy az épület építéséhez is kell a x 50 vagy az építés mehet a nyert LE-ből folyamatosan.

Az ilyen magas működési költségnek van még egy hátulütője mégpedig az, hogy ha mondjuk megvan az 1250 nyert csata maxos épületnél akkor onnantól kezdve az épületbónuszok miatt nem háborúzik tovább a szövetség. Nehogy elveszítse azt.

Az épület bónusz indított és kapott háborúnál is elúszik ha nem nyer a szövetség? Az értelem szerű, hogy indított háborúnál igen, de kapott háborúnál is. Mert ha igen akkor egyáltalán nem éri meg az épületeket ilyen aktivációs költség mellet felépíteni. Mert mondjuk egyszerre fut két háború az elsőt megnyerjük megkapjuk a bónuszt, de köv. háború ami 1 perccel később ér véget elbukjuk.

Szerintem jó az ötlet, de bőven elég a szint x 10 vagy 15 győztes csata az aktiváláshoz és persze a győzelem.

Így is nehéz lesz összehozni a 250 csatát.
Dátum: 2009.09.23. 20:53:28
A 100% fertőzés a 0% szembe akárhogy is nézzük csak hátrányokkal jár. Az már más kérdés, hogy ki hogyan tudja kihasználni a fertőzését.
Abban viszont egyetértek, hogy a visszatámadás lehetőségét meg kellene adni. De nem szabad az egész horda számára támadhatóvá tenni a fertőzöttet. Mondjuk az egy másik kérdés, hogy a megtámadott tud-e majd élni a visszatámadással.
Azért sem szabad a horda számára lehetővé tenni a támadás lehetőségét, mert lehet az aki elérte a 100% sosem fog a saját hordájából portyázni. És egyszerűen csak játéktechnikailag hozta meg azt a döntést, hogy nem költ a fertőzésre.
Dátum: 2009.09.22. 18:26:05
Egy utólagos szabály módosítás nagyon sok játékossal kibabrálna. Aki a 100% irányát választották és még azelött dönttöttek így, hogy Winnie megkapta volna "bonuszt"!

Sőt ha az egész horda támadhatja a fertözöttet az még kiszurás is, mert korántsem biztos, hogy azért mert valaki 100%os támadni fogja a saját hordáját. Abban viszont biztos vagyok, hogy olyan játékos meg tuti lenne aki a 100%osnak odaverne, már csak poénból is.
Az viszont megoldás, hogy azokat akiket esetleg megtámad azok visszatámadhatnak rá.
Dátum: 2009.09.17. 20:04:12
Hogy hogyan lehetne érdekesebbé, érdekeltebbé, és izgalmasabbá tenni a háborút. Egyéni díjazással.

A statisztikák bevezetésével már csak egy lépés az egyéni díjazás átszámítása. A háborúkban aki aktívan részt vesznek azok egyéni jutalomban is részesülnének. Valamilyen átszámítással LE-t kapnának, mondjuk a győzteset a töltődés*0.25 LE-t. A vesztesek legjobbjai meg szint*50Le-t. (ezt lehet változtatni másra is nem fontos az LE ez csak a Példa)
Így a nagyobb jutalom érdekében az lenne a cél, hogy minél erősebb szövetséget támadj meg és győzz le, mert tőlük kapsz többet ha nyersz.

A taglétszámhoz egy gondolat, szerintem mindkét félnek igaza van részben az alacsony taglétszámú szövetség könnyebben talál célpontot egy nagyobb létszámú szöviben, de győzni is kell. A személyes tapasztalatom az, hogy mindegy milyen létszámú szövetségek találkoznak össze egy háborúban. Minden a szervezettségen múlik. Hiába támad meg egy 35 fős szövit egy 10 fős szövetség a több célpont miatt. Ez a taktika ellenük is fordítható.
Itt van rá a példa.

Egy háborúban van öt célpont. Mivel nem kockáztatok ezért csak 3 támadok óránként. A másik kettőt nem támadom. Egy jó taktikával az 5 fél egyszerre 6 perc eltéréssel visszatámad. Az Ép-m eleve kevesebb mert támadtam 3-mat most kapok még 5 támadást és a 8 támadásból az ép-m máris 15% alatt van onnantól kezdve az 5ös fogatnak már csak arra kell figyelnie, hogy 15% alatt tartsa az embert és mint kibukkan egyből kivégezzék. És ez 5 óránként 1 támadás. Vagyis még csak különösebb odafigyelést sem igényel. A kezdeti 6-8 győzelemmel meg nem ér semmit. Mert a következő órától folyamatosan kivégzik. Tehát a taglétszám egy jól szervezett szövetségben mindegy, hogy mennyi, a lényeg az aktivitáson a fegyelmen és az odafigyelésen múlik.

A félreértések elkerülésese végett:
Amit leírtam azzal csak azt akartam példázni, hogy amíg egy kis szövetségnek több célpontja van egy nagyobb elleni háborúban addig a nagyobbnak több támadója. Persze ez a taktika nem válik be +200 Tö különbségnél, de közel azonos TÖ-él már nyerő lehet. Nyilván a háborút a szemben álló felek formálják és a taktika is percről percre változhat.
Dátum: 2009.09.17. 01:22:33
Zarknod az Én meglátásom szerint Pro és Kontra.

Pro:
- Relikviák
- Gyógyitalok és Varázsitalok
- Jól kitalált jutalmazás
- Szint független játék (értelem szerűen 3. szinttől)
- Különbontott Toplista.

Kontra:
- Egyhangú, unalmas játékmenet
- Elhúzódó fázisok
- Aránytalanul nagy ramdom
- Csepegtetett információk.

A kezdeti felháborodást az aktiváláshoz szükséges LE/Cs és a kapott Tp arányában szerintem jól kompenzálta a végén a jutalmazással a Beho.

Én lényegében két dologgal vagyok elégedetlen, de azt betudom annak, hogy ez az első ilyen játék és voltak gyerekbetegségei. Az első a csepegtettet információ. A kezdetek kezdetén nagyon kevés információ állt a játékosok rendelkezésére és ezzel bizonytalanságba és sokakat tévedésbe ejtett a Beho ami szerintem egy normálisan megtervezett bevezetéssel elkerülhető lett volna. A második probléma az, hogy a játék unalomba fulladt, ezért muszáj volt a fázisokba belenyúlni és a feltöltésen változtatni. A 3 fázis tökéletesen ugyanaz volt ami úgyszintén kedvét szegte a játékosoknak. Szerintem egy kicsit több idő ráfordításával sokkal ötletesebbé és változatosabbá lehetett volna tenni. Reméljük a következő event már változatos lesz.
Amit még problémának tartok az a ramdom volt. Nem tudom, hogy hogyan volt beállítva, de Mikós mondott olyat, hogy a leölt manók számával változott az esélye a relikviák esésének. Szerintem itt egy kicsit túlságosan is kicsire vették a manó szorzót.
Dátum: 2009.09.15. 18:21:44
Sznoopy, ha a manózás óta növeltél TÖ-t akkor az csökkenti a jutalmat.

Batu, a -5% fertőzés csak azoknak jár akiknek a fertőzése 10%, Ha kevesebb akkor csökken 9.én 4, 8-nál 3, 7-nél 2, 6-nál 1, 5-nál 0 jutalom csökkentés jár. Ez Miklós ötlete volt, hogy az utolsó szinteken mindenki maga küzdjön.
Dátum: 2009.09.14. 21:39:39
Raulh de Con - 42. szintű végzetúr

Felhasznált LE: 29.041

Legyőzött manók:
Összesen 106 db

Relikviák
transzcendális fókusz
Mágiaelnyelő
Portyagömb

Most már csak töltenem kell egy keveset :-) \m/
Dátum: 2009.09.13. 11:59:50
Na most már Én sem tudom. visszaolvastam Miklós hozzászólásait és az egyikben azt írja, hogy a szintlépésnél a jutalom aktiválódik. (a fertőzés csökkentés is jutalom) Egy másikban meg azt, írja, hogy aki a 100%os fertőzésre hajt az nem tud mit kezdeni az 5%os csökkentéssel vagyis ebből arra lehet következtetni, hogy nem kötelező átvenni.

talán majd este válaszol ha belép.

A top10 tehát a -1mp vadászatot és a 10 dukátot kapja meg illetve egy medált?
Dátum: 2009.09.13. 11:37:45
Valahol olvastam, de nem találom a Top10-nek mi a jutalma?
Dátum: 2009.09.13. 11:18:23
Főleg hogy a következő szintlépésnél aktiválódik! Így megkapja ha akarja, ha nem!
Dátum: 2009.09.12. 21:28:58
Nálunk még nincs vége az eseménynek és így a leírtak alapján tudok számolgatni hogy hogyan csináljam tovább a manóölést. Az én véleményem az, hogy a 10% bukta nagyon sok. 1,5M befektet LE-nél az 150K ami rengeteg. Mivel Miklósék az elején azt írták, hogy nem szívatás és nem a tápolásról szól ezért max. a +/- 1% eltérés lenne megengedhető. Szerintem igyekeztek úgy megcsinálni a végét, hogy az mindenkinek kb 0-ra jöjjön ki. Persze így is lesz aki bukik rajta, mert nem jutott hozzá a relikviákhoz, a manó ölés miatt vett italokat. De alapjában véve jó a jutalmazás. Én még ennyire sem számítottam.
Dátum: 2009.09.12. 20:08:38
Köszi megértettem!
Dátum: 2009.09.12. 18:15:20
Miklós akkor ebből a válaszból én arra következtetek, hogy nem lettek rögzítve az adatok a kezdéskor és a jutalom osztás a végén lévő éppen aktuális karakterlap adatok alapján kerül kiosztásra.

Vagyis ha növelem a TÖt akkor kevesebbet kapok mert drágul illetve ha növelem a spektrálist akkor többet mert ezzel nő a vadászatbevételem is.

Két dolgot szeretnék kérdezni amit nem tudok vagy elkerülte a figyelmemet az egyik a tudatturbó beleszámít-e a szakértelmek összegébe a másik a keratív affinitás számít-e? Hiszen a feltöltéshez nem csak vadászattal hanem portyázással is lehetett LE-t szerezni.
Dátum: 2009.09.12. 18:06:07
Szerintetek a szakértelmeket a végén veszik figyelembe, vagy a kezdetekor meglévővel számolnak? Vagyis a kérdés az, hogy ha most növelném a spektrálist a végén számítana-e?