Mennyit tudjátok szapulni azt a szerencsétlen VF-et. Fejleszd vagy ne fejleszt. Ez a döntések játéka. Támadsz vagy nem támadsz. Mindenki tudja vagy ha utána néz tudhatja, hogy a döntései milyen következményekkel járhat.
A vége az lesz hogy 2-3 síró-pityogó miatt a VF-et kifejlesztők büntetést kapnak ha szingut támadnak.
A VF-el sem lesz sokkal lassabb a játék. Én így is két-három naponta lépkedem a szinte sajnos.
Egyébként meg nem tudom mi tiltja, hogy a VF mellé fejleszd a Szingut is. Szerintem semmi. Úgyhogy erről ennyit.
Hozzászólások - BlackSheep77HUN
Dátum: 2009.12.31. 14:55:07
Dátum: 2009.12.30. 23:36:37
Nem, nincs benne ellentmondás. Csak elsőre tűnik annak. Nem az a lényeg, hogy mennyi időt töltesz a játékkal, hanem az, hogy az ez idő alatt szerzett LE-t hogyan hasznosítod.
Pl.
Peti napi 1 órát játszik szerez 100 LE-t 10 Tp
Gabi napi 5 órát játszik és szerez 500 LE-t 50 Tp.
10 nap elteltével.
Petinek lesz 1000 Elhasznált LE-je és 100Tp-je
Gabinak 5000 LE-je és 500TP-je
Kettőjük fejlődésében nincs különbség. Ha Gabi elmegy nyaralni attól Ő még nem lesz gyengébb csak Peti utoléri.
Vagyis az időnek a fejlesztés szempontjából nincs jelentősége. Az időnek egyedül arra van hatással ki milyen gyorsan fejlődik, de a hogyanjára nem hat. Abban igazatok van, hogy Gabi gyorsabb fejlődésének köszönhetően átmenetileg erősebb lesz mint Peti, de összességében nem. Mert ha Peti is napi 5 órát játszana akkor ugyan ott tartana mint Gabi. Tehát az időnek a lépéstartásban van szerepe a fejlődésben nincs.
Ez nem olyan bonyolult, hogy ne lehessen megérteni.
Pl.
Peti napi 1 órát játszik szerez 100 LE-t 10 Tp
Gabi napi 5 órát játszik és szerez 500 LE-t 50 Tp.
10 nap elteltével.
Petinek lesz 1000 Elhasznált LE-je és 100Tp-je
Gabinak 5000 LE-je és 500TP-je
Kettőjük fejlődésében nincs különbség. Ha Gabi elmegy nyaralni attól Ő még nem lesz gyengébb csak Peti utoléri.
Vagyis az időnek a fejlesztés szempontjából nincs jelentősége. Az időnek egyedül arra van hatással ki milyen gyorsan fejlődik, de a hogyanjára nem hat. Abban igazatok van, hogy Gabi gyorsabb fejlődésének köszönhetően átmenetileg erősebb lesz mint Peti, de összességében nem. Mert ha Peti is napi 5 órát játszana akkor ugyan ott tartana mint Gabi. Tehát az időnek a lépéstartásban van szerepe a fejlődésben nincs.
Ez nem olyan bonyolult, hogy ne lehessen megérteni.
Dátum: 2009.12.30. 22:08:13
Ok, nem értettelek félre (legalábbis azt hiszem) pont ebben szerettelek volna megerősíteni Én is. De van aki nem ért egyet velünk ebben.
Dátum: 2009.12.30. 22:02:20
Kifejtenéd!
Dátum: 2009.12.30. 21:59:28
Nem értem, hogy miért a VF-et hibáztatod a portyarendszer hibájáért. A VF pontosan a szintátütések miatt lett bevezetve. Vagyis egy foltnak érkezett a portyarendszerre. Nem volt átgondolva a fejlesztés és ez azt eredményezte, hogy azonos szinten belül is óriási TÖ-SZÖ különbségek lettek.
A VF-t már nem lehet kiszedni a játékból azon nem lehet érdemi változtatást sem csinálni. Anno a VF helyett a szintátütéseket kellet volna módosítani. De ez még most is megléphető lenne.
A VF fejlesztése mindenkinek adott az nem egy kiváltság az egy lehetőség. Aki él vele és aki nem az is tudja mivel jár és vállalja annak következményeit.
Ennek a játéknak nem az a lényege, hogy gyűjtsd a TP-t és rohanj előre. Itt a lényeg az hogy 1 szinten a lehető legtöbb LE-t termeld ki és fordítsd fejlesztésre.
Vagy ha rohanni akarsz és TP-t gyűjtesz akkor vállalod azt, hogy nem lesz portya ellenfeled és amíg elérsz a szintben legmagasabbak közé addig az alacsony TÖ-SZÖ miatt bokszzsák leszel.
A VF-t már nem lehet kiszedni a játékból azon nem lehet érdemi változtatást sem csinálni. Anno a VF helyett a szintátütéseket kellet volna módosítani. De ez még most is megléphető lenne.
A VF fejlesztése mindenkinek adott az nem egy kiváltság az egy lehetőség. Aki él vele és aki nem az is tudja mivel jár és vállalja annak következményeit.
Ennek a játéknak nem az a lényege, hogy gyűjtsd a TP-t és rohanj előre. Itt a lényeg az hogy 1 szinten a lehető legtöbb LE-t termeld ki és fordítsd fejlesztésre.
Vagy ha rohanni akarsz és TP-t gyűjtesz akkor vállalod azt, hogy nem lesz portya ellenfeled és amíg elérsz a szintben legmagasabbak közé addig az alacsony TÖ-SZÖ miatt bokszzsák leszel.
Dátum: 2009.12.30. 21:29:08
Szerintem nincs jelentősége, annak, hogy ki mikor kezdte a játékot. A játék ugyanis az eltelt idő szempontjából nem lineális nincs kötelező napi fejlesztési idő sőt a játékidő végtelen. Ha a játékot abbahagyom és karakteremet katakombákba rakom attól a karakterem 1 hónap elteltével sem lesz gyengébb. Max az váltózik, hogy akikkel 1 szinten voltam azok 10 szinttel előrébb lesznek és akik mögöttem voltak azok beérnek, de csak szintben.
Igazából ebben csak egy dolog lehet ami borítja ezt, azok pedig a fejlesztők által készített Zarknodhoz, hasonló eventek és az ez idő alatt bevezettet új olyan fejlesztések amik a korábbitól eltérő fejlesztési utat szabnak meg a játékosoknak. (Pl. Lélekgyémánt, kalandok, Entitáns)
A játékidőnek nincs jelentős szerepe a fejlesztésben. Fontos dolog az, hogy mennyi időt töltesz el a játékkal napi szinten, de az nem mérvadó a fejlesztés sikerességének szempontjából csak abban, hogy lépést tudj tartani azokkal a játékosokkal akikkel egy szinten mozogsz.
Igazából ebben csak egy dolog lehet ami borítja ezt, azok pedig a fejlesztők által készített Zarknodhoz, hasonló eventek és az ez idő alatt bevezettet új olyan fejlesztések amik a korábbitól eltérő fejlesztési utat szabnak meg a játékosoknak. (Pl. Lélekgyémánt, kalandok, Entitáns)
A játékidőnek nincs jelentős szerepe a fejlesztésben. Fontos dolog az, hogy mennyi időt töltesz el a játékkal napi szinten, de az nem mérvadó a fejlesztés sikerességének szempontjából csak abban, hogy lépést tudj tartani azokkal a játékosokkal akikkel egy szinten mozogsz.
Dátum: 2009.12.30. 19:14:37
Látom az elmúlt időben sem változott a pontozási szokás. Szánalmas. A lepontozás az megy, de érdemi hozzászólást már nem írnak mellé!
A félreérések elkerülése végett Morti nem rád gondoltam.
A félreérések elkerülése végett Morti nem rád gondoltam.
Dátum: 2009.12.30. 19:05:12
Nem, a kezelhetetlen különbségek nem ezért vannak. A különbség abból van, hogy valaki tudja mit csinál, valaki meg kattintgat. De az idegesítő, és unfair, hogy az aki tudja mit csinál kikap egy +7-9 sziten lévő kattintgatótól, pusztán a szintkülönbségből adódóan létrejött TÖ-SZÖ különbség miatt és a magasabb szintű felszerelés miatt.
És ostoba módon ezért lett betéve a játékba a VF. hogy még jobban le tudj maradni. De ez a problémát nem oldotta meg csak meg egyet generált. Mégpedig azt, hogy azonos szinten is eltolódtak a TÖ-SZÖ különbségek annak a javára aki hamarabb jött rá, hogy a VF által brutálisan lehet erősödni.
Mivel a VF-t kivenni már nem lehet, ezért a szintekkel kell kezdeni valamit.
És ostoba módon ezért lett betéve a játékba a VF. hogy még jobban le tudj maradni. De ez a problémát nem oldotta meg csak meg egyet generált. Mégpedig azt, hogy azonos szinten is eltolódtak a TÖ-SZÖ különbségek annak a javára aki hamarabb jött rá, hogy a VF által brutálisan lehet erősödni.
Mivel a VF-t kivenni már nem lehet, ezért a szintekkel kell kezdeni valamit.
Dátum: 2009.12.30. 18:55:30
Nem az a kérdés, hogy mennyi idő alat jut el valaki adott szintre, hanem az, hogy adott szinten mennyi a TÖ-SZÖ mutatója és a statisztikája.
Dátum: 2009.12.30. 18:47:57
Erre még mindig ugyan az a válaszom mint korábban is írtam, nem 20 emberhez kell igazodni 100nak, hanem a 20nak a 100hoz.
Nem azzal van a baj hogy van átüthetőség, hanem az hogy túl nagy léptékben nyílik az a bizonyos olló. Vicc, hogy 50-60. szint környékén már 7-9. szint az átüthetőség. Bőven elég lenne a 3 és szépen folyamatosan 10 szintenként lehetne növelni 1 szinttel.
A problémát meg lehetne oldani csak akarni kéne. Ráadásul úgy lehetne megoldani, hogy annak senki ne érezze a hátrányát.
1-10. szint 0
10-20. szint 1 szint
21-30. szint 2 szint
31-40. szint 3 szint
41-50. szint 3 szint
51-60. szint 4 szint
61-70. szint 4 szint
71-80. szint 5 szint
81-90. szint 5 szint
91< 6 szint. maximum
Tehát lehetne csak akarni kéne. Ez most itt "hasraütésszerűen" csináltam.
Nem azzal van a baj hogy van átüthetőség, hanem az hogy túl nagy léptékben nyílik az a bizonyos olló. Vicc, hogy 50-60. szint környékén már 7-9. szint az átüthetőség. Bőven elég lenne a 3 és szépen folyamatosan 10 szintenként lehetne növelni 1 szinttel.
A problémát meg lehetne oldani csak akarni kéne. Ráadásul úgy lehetne megoldani, hogy annak senki ne érezze a hátrányát.
1-10. szint 0
10-20. szint 1 szint
21-30. szint 2 szint
31-40. szint 3 szint
41-50. szint 3 szint
51-60. szint 4 szint
61-70. szint 4 szint
71-80. szint 5 szint
81-90. szint 5 szint
91< 6 szint. maximum
Tehát lehetne csak akarni kéne. Ez most itt "hasraütésszerűen" csináltam.
Dátum: 2009.12.30. 13:53:42
"+500-600 TÖ ellen védekezés: legyél mindig 15% alatt"
Ez miért lenne védekezés. Ezt magyarázza már el nekem valaki. Mért védekezés az, hogy nem tudsz térkapuzni, hogy nem tudsz Epikusozni, hogy nem tudsz Entitánsozni, hogy nem tudsz portyázni, és hogy nem tudod a kínzódat feltölteni. Ez miért lenne védekezés. A 15% alatt tartás nem védekezés, hanem folyamatos szívás.
Azzal nem tudsz és nem is kell semmit sem csinálni, hogyha azonos szinten vannak TÖ különbségek. Vannak jobb és kevésbé jobb fejlesztők. Ez a játék lényege, a fejlesztés. Azzal viszont kell és lehetne kezdeni valamit, hogy +7-9 szintről ne csapjon szét egy középszerű játékos egy jobb karakter fejlesztőt. Csak a szintkülönbség miatti előnyökből. A portyarendszernek ez a hibája és nem rabolható LE vagy VF. Aki ezekre hivatkozik az nem látja át a portyarendszert.
VFként én is támadok lefelé amíg a rendszer engedi fogok is. Engem is támadnak fentről és fognak is. Tőlem nem vagy csak ritkán visznek LE-t mert vigyázok rá. De aki nem figyel azt lerabolják ez nem a szintkülönbség függvénye. Ma én is 9k-t hoztam el egy portyából -6 szintről.
Ez miért lenne védekezés. Ezt magyarázza már el nekem valaki. Mért védekezés az, hogy nem tudsz térkapuzni, hogy nem tudsz Epikusozni, hogy nem tudsz Entitánsozni, hogy nem tudsz portyázni, és hogy nem tudod a kínzódat feltölteni. Ez miért lenne védekezés. A 15% alatt tartás nem védekezés, hanem folyamatos szívás.
Azzal nem tudsz és nem is kell semmit sem csinálni, hogyha azonos szinten vannak TÖ különbségek. Vannak jobb és kevésbé jobb fejlesztők. Ez a játék lényege, a fejlesztés. Azzal viszont kell és lehetne kezdeni valamit, hogy +7-9 szintről ne csapjon szét egy középszerű játékos egy jobb karakter fejlesztőt. Csak a szintkülönbség miatti előnyökből. A portyarendszernek ez a hibája és nem rabolható LE vagy VF. Aki ezekre hivatkozik az nem látja át a portyarendszert.
VFként én is támadok lefelé amíg a rendszer engedi fogok is. Engem is támadnak fentről és fognak is. Tőlem nem vagy csak ritkán visznek LE-t mert vigyázok rá. De aki nem figyel azt lerabolják ez nem a szintkülönbség függvénye. Ma én is 9k-t hoztam el egy portyából -6 szintről.
Dátum: 2009.12.28. 16:05:07
Morti és ebből, hány VF és mikortól? A V2 is voltak olyanok akik elkezdtek ezerrel Tp gyűjteni, hogy elhúzzanak. Egy ideig sikerült is. Aztán unalmas lett nekik a játék, mert nem volt akit üthettek volna akkor meg elkezdek 1000rel lassítani és most ott tartanak. hogy azok akik a TP helyett a VF-et választották ütik őket mint a répát annak ellenére, hogy korábban a Toplistát vezették és a legerősebbek voltak.
Az hogy magas szinten kevés a játékos az még nem ok arra, hogy középszinten is tönkretegyük mások játékörömét. Ez nonszensz dolog. Nehogy már 10-20 emberhez legyen igazítva több száz másik, csak azért hogy nekik jó legyen.
Az hogy magas szinten kevés a játékos az még nem ok arra, hogy középszinten is tönkretegyük mások játékörömét. Ez nonszensz dolog. Nehogy már 10-20 emberhez legyen igazítva több száz másik, csak azért hogy nekik jó legyen.
Dátum: 2009.12.28. 15:05:45
A portyának egyetlen egy baja van. Amit már írtam korábban is a +7 szintes vagy talán nagyobb átütések. Ezt kéne levinni és max 2 vagy esetleg 3 szintben limitálni. Játszhatóbb lenne a játék. Ezt az ollót összecsukni kéne és nem jobban szétnyitni.
Bár azt is tudom, hogy az átütés szintenkénti növelésével Miklóséknak az volt a terve, hogy magasabb szinteken is legyen elég ellenfél, de ez már átesett a ló másik oldalára. Mert sok fejlesztés meg növelte a szinteken belüli különbséget is. És ha 1 szinten vannak 200-500 TÖ különbségek akkor ez a hatványosan hat +7-8-9 szinttel.
Rohadtul unfair dolog az amikor egy Top fejlesztő +7 szintről egy középszerű vagy gyenge játékostól kap támadást és kikap. Pusztán a szintkülönbség miatt.
Bár azt is tudom, hogy az átütés szintenkénti növelésével Miklóséknak az volt a terve, hogy magasabb szinteken is legyen elég ellenfél, de ez már átesett a ló másik oldalára. Mert sok fejlesztés meg növelte a szinteken belüli különbséget is. És ha 1 szinten vannak 200-500 TÖ különbségek akkor ez a hatványosan hat +7-8-9 szinttel.
Rohadtul unfair dolog az amikor egy Top fejlesztő +7 szintről egy középszerű vagy gyenge játékostól kap támadást és kikap. Pusztán a szintkülönbség miatt.
Dátum: 2009.12.28. 14:56:53
Nem értem mit kell ennyit rágódni a VF-en. Ez egy szakértelem nem kiváltság, aki akarja fejleszti aki nem akarja az nem fejleszti. Senkinek nincs megtiltva. Azok nyavalyognak miatt a legtöbbet akik későn jöttek rá, hogy a Tp csökkentés a sikeres fejlesztés érdekében elengedhetetlen ebben a játékban.
A játék elején a szintlépést én is úgy fogtam fel mint egy átlagos RPG-ben ahol a szinlépés együtt jár az erősödéssel. Kb. 25. szint kellet ahhoz hogy rájöjjek itt a TP és a gyors szintlépés itt hátrány és nem előny.
A VF miatt nem nyavalyogni kell, hanem minél gyorsabban és a lehető leghamarabb kifejleszteni. Azok akiknek meg lassabban esett le a tantusz - mint nekem is - próbáljanak felzárkózni a szintjükön és ne azokat szapulni, esetleg egy módosítással hátrányba sodorni akik gyorsabban kapcsoltak.
A játék elején a szintlépést én is úgy fogtam fel mint egy átlagos RPG-ben ahol a szinlépés együtt jár az erősödéssel. Kb. 25. szint kellet ahhoz hogy rájöjjek itt a TP és a gyors szintlépés itt hátrány és nem előny.
A VF miatt nem nyavalyogni kell, hanem minél gyorsabban és a lehető leghamarabb kifejleszteni. Azok akiknek meg lassabban esett le a tantusz - mint nekem is - próbáljanak felzárkózni a szintjükön és ne azokat szapulni, esetleg egy módosítással hátrányba sodorni akik gyorsabban kapcsoltak.
Dátum: 2009.12.15. 21:48:57
A köveknek semmi köze a prémium tagsághoz. Ha veszel kavicsot tudsz belerakni fk-t.
Az a szakadék amiről te beszélsz nem ezen múlik. Ráadásul az egy a fejlesztők által generált direkt megkülönböztetés.
Az a szakadék amiről te beszélsz nem ezen múlik. Ráadásul az egy a fejlesztők által generált direkt megkülönböztetés.
Dátum: 2009.12.15. 21:39:32
Ezzel nem értek egyet. A több slot több variációs lehetőséget biztosít. Mindenki a saját fejlesztési irányának, vagy stílusának megfelelő követ rakhatna bele. Most viszont többségében a legtöbb cucc egy adott szinten ugyanaz.
Dátum: 2009.12.13. 13:38:47
Az is eléggé gusztustalan húzás, ha egy hadüzenettel a szövetségből elkezdenek kilépkedni a tagok. Nyilván amikor hadat üzen egy szövetség akkor előtte felméri a lehetőségeit és számba veszi, hogy a vereségek mellé több győzelmet tud hozni. Nyilván ezért üzen hadat. És nem azért, hogy a megtámadott szövetségből kilépkedjenek a tagok.
Én azt javasolnám, hogy érvényben lévő hadüzenet esetén ne lehessen kilépni, kirúgni a szövetségből senki. Azért van a katakomba, hogy azt használják. Ha nem tudják akkor így jártak.
Én azt javasolnám, hogy érvényben lévő hadüzenet esetén ne lehessen kilépni, kirúgni a szövetségből senki. Azért van a katakomba, hogy azt használják. Ha nem tudják akkor így jártak.
Dátum: 2009.12.13. 13:21:38
Az idomítást is lehet gyorsítani ami ellen szerintem Miklósnak sem lenne kifogása. Egyszerűen LE függővé kell tenni. Amennyi LE-d van annyiszor fél órát idomíthatsz. A fejlesztés nem kötne gép elé. Vagy legyen egy alternatíva hozzá hogy a beállított idomítás nem 30 perc, hanem 45 perc. Így választhatsz, hogy nyomkodsz 30 percenként és a gép előtt kuksolsz (cserébe hamarabb kész vagy). Vagy elindítod az idomítást és mész focizni.
Vagy egy teljesen már megközelítés, az idomítás idejét a szaki csökkentse.
Ha Miklós csökkenteni szeretné a játék idejét akkor az idomítással mindenképpen foglalkoznia kell.
Vagy egy teljesen már megközelítés, az idomítás idejét a szaki csökkentse.
Ha Miklós csökkenteni szeretné a játék idejét akkor az idomítással mindenképpen foglalkoznia kell.
Dátum: 2009.12.13. 13:05:50
Akkor tényleg félre olvastam vagy értettem valamit.
Dátum: 2009.12.13. 12:50:09
Nekem is lenne egy javaslatom. A fegyverek, páncélok, pajzsok, gyűrűk, láncok, csizmák, fókuszkritály befogadó helyeit egyről lehetne kettőre növelni. Ezzel eltérőbb és egyedibb felszereléseket készíthetnének maguknak a tulajdonosok.