Hozzászólások - Tigristappancs
Dátum: 2011.06.23. 14:58:35
Található valahol összesítés a várható dolgokról?
Dátum: 2011.06.22. 17:12:03
V5
Katherin, a káprázatos
1281 térkép (...) (...) (1056)
239 követő (+3) (+10) (+15) (-5)
Marietta, az elbűvölő
1179 térkép (...) (...) (1020)
163 követő (0) (-8 ) (-13) (+1)
Agnaesh, a csábító
1245 térkép (...) (...) (1058 )
129 követő (-5) (-4) (-6) (+1)
Ericath, az elragadó
1232 térkép (...) (...) (1058 )
143 követő (+2) (+2) (+4) (+3)
Hahaha. Beindult az ellenkező irányú mozgás. Beparáztak, h Kati lekerült első helyről pár napja és átlépegettek a többibe. Ennek köszönhetően Kati megint elugrott a többiektől csúnyán. Vicces lesz ez még.
Katherin, a káprázatos
1281 térkép (...) (...) (1056)
239 követő (+3) (+10) (+15) (-5)
Marietta, az elbűvölő
1179 térkép (...) (...) (1020)
163 követő (0) (-8 ) (-13) (+1)
Agnaesh, a csábító
1245 térkép (...) (...) (1058 )
129 követő (-5) (-4) (-6) (+1)
Ericath, az elragadó
1232 térkép (...) (...) (1058 )
143 követő (+2) (+2) (+4) (+3)
Hahaha. Beindult az ellenkező irányú mozgás. Beparáztak, h Kati lekerült első helyről pár napja és átlépegettek a többibe. Ennek köszönhetően Kati megint elugrott a többiektől csúnyán. Vicces lesz ez még.
Dátum: 2011.06.21. 17:01:09
V5
Katherin, a káprázatos (1056)
244 követő (+3) (+10) (+15)
Marietta, az elbűvölő (1020)
162 követő (0) (-8 ) (-13)
Agnaesh, a csábító (1058 )
129 követő (-5) (-4) (-6)
Ericath, az elragadó (1058 )
143 követő (+2) (+2) (+4)
Az látszik, hogy Marietta jóval lentebb lenne ha nincsenek átlépések, Kati pedig jóval fentebb, egyelőre az átlépések kiegyenlítik a térképtalálati különbségeket.
Ágnes meg Erika közel ugyanannyit bukott/nyert ezek is kiegyenlítődnek.
Amíg ilyen mértékű átlépegetések vannak, egyik csapat sem fog tudni elhúzni, sőt a helyzet csak romlik, ahogy egyre több térképet találnak a népek és egyre nagyobb a nyereség/veszteség.
Katherin, a káprázatos (1056)
244 követő (+3) (+10) (+15)
Marietta, az elbűvölő (1020)
162 követő (0) (-8 ) (-13)
Agnaesh, a csábító (1058 )
129 követő (-5) (-4) (-6)
Ericath, az elragadó (1058 )
143 követő (+2) (+2) (+4)
Az látszik, hogy Marietta jóval lentebb lenne ha nincsenek átlépések, Kati pedig jóval fentebb, egyelőre az átlépések kiegyenlítik a térképtalálati különbségeket.
Ágnes meg Erika közel ugyanannyit bukott/nyert ezek is kiegyenlítődnek.
Amíg ilyen mértékű átlépegetések vannak, egyik csapat sem fog tudni elhúzni, sőt a helyzet csak romlik, ahogy egyre több térképet találnak a népek és egyre nagyobb a nyereség/veszteség.
Dátum: 2011.06.19. 11:58:27
KH mellett lehetne éppen másik horda is, a 36-70. játékosokból.
Apróság, de jó lenne, ha a pihenéseket be lehetne váltani az AukciósHázban való CSP-s dolgozás újraaktiválására.
Apróság, de jó lenne, ha a pihenéseket be lehetne váltani az AukciósHázban való CSP-s dolgozás újraaktiválására.
Dátum: 2011.06.19. 11:54:37
Ez lényegében a Shakes and Fidget rendszere egy az egyben, ott nagyon jól működött.
Egyébként a két rendszert párhuzamosan is lehetne futtatni, aztán majd kiderül melyiket használják többet.
Egyébként a két rendszert párhuzamosan is lehetne futtatni, aztán majd kiderül melyiket használják többet.
Dátum: 2011.06.17. 17:10:10
V5
Katherin, a káprázatos
229 követő (+3) (+10) | 431 térkép
Marietta, az elbűvölő
175 követő (0) (-8 ) | 389 térkép
Agnaesh, a csábító
135 követő (-5) (-4) | 398 térkép
Ericath, az elragadó
139 követő (+2) (+2) | 432 térkép
Elég vicces eddig, Mariettától nagyon mennek el, Ágnestől szivárognak, a zöme Katihoz jön, az átlépések viszont kompenzálják a gyűjtési előnyt és kiegyenlített marad a dolog.
Ez alapján 678 aktívnak mondható játékos van a V5-ön, az nem túl sok.
Katherin, a káprázatos
229 követő (+3) (+10) | 431 térkép
Marietta, az elbűvölő
175 követő (0) (-8 ) | 389 térkép
Agnaesh, a csábító
135 követő (-5) (-4) | 398 térkép
Ericath, az elragadó
139 követő (+2) (+2) | 432 térkép
Elég vicces eddig, Mariettától nagyon mennek el, Ágnestől szivárognak, a zöme Katihoz jön, az átlépések viszont kompenzálják a gyűjtési előnyt és kiegyenlített marad a dolog.
Ez alapján 678 aktívnak mondható játékos van a V5-ön, az nem túl sok.
Dátum: 2011.06.08. 18:17:56
Továbbra is fennáll három kérdésem:
1., A csapatváltás során melyik mennyiség kerül figyelembe vételre a csapat darabszám jóváírásnál/csökkentésnél? Hogy mennyi volt eredetileg, vagy az az érték ami már a csapatváltás miatti büntetéssel csökkentve van?
2., További kérdésem, hogy a csapatváltásokról lesz e valamiféle jelzés? Legalább egy lista, hogy honnan hova hány pont került?
3., Választhatnak e egyel jobb jutalmat majd a jól teljesítők?
Annak nem lenne értelme ennél az eventnél, hogy mindenki ugyan azt választhassa csapatfüggetlenül, annak viszont igenis sok értelme lenne, hogy csapaton belül mondjuk két választható jutalom legyen. Ezzel a felmerült problémák zöme megoldódna.
Ezt az event indítást most megint nagyon elkapkodottnak érzem...
1., A csapatváltás során melyik mennyiség kerül figyelembe vételre a csapat darabszám jóváírásnál/csökkentésnél? Hogy mennyi volt eredetileg, vagy az az érték ami már a csapatváltás miatti büntetéssel csökkentve van?
2., További kérdésem, hogy a csapatváltásokról lesz e valamiféle jelzés? Legalább egy lista, hogy honnan hova hány pont került?
3., Választhatnak e egyel jobb jutalmat majd a jól teljesítők?
Annak nem lenne értelme ennél az eventnél, hogy mindenki ugyan azt választhassa csapatfüggetlenül, annak viszont igenis sok értelme lenne, hogy csapaton belül mondjuk két választható jutalom legyen. Ezzel a felmerült problémák zöme megoldódna.
Ezt az event indítást most megint nagyon elkapkodottnak érzem...
Dátum: 2011.06.08. 15:44:44
Üdvözölnék egy számlálót ami mutatja mikor kérhetek ki új entitást.
Dátum: 2011.06.08. 14:16:14
További kérdésem, hogy a csapatváltásokról lesz e valamiféle jelzés? Legalább egy lista, hogy honnan hova hány pont került?
Dátum: 2011.06.08. 13:37:54
"Az esemény közben lehet csapatot váltani. Az első váltás költsége a térképdarabjaid 10%-a (de legalább 1) a másodiké 20%, stb (de naponta csak egyszer lehet váltani). Az utolsó napon nem lehet váltani! A váltáskor azonban nem az történik, hogy az elhagyott csapat pontszámából átkerülnek a gyűjtött térképdarabjaid az új szövetséghez, hanem pont fordítva! Ha átmész A csapatból B-be, és 10 térképdarabod van, akkor a B csapat pontszáma 10-zel csökken, az A-é 10-zel nő."
A csapatváltás során melyik mennyiség kerül figyelembe vételre a csapat darabszám jóváírásnál/csökkentésnél? Hogy mennyi volt eredetileg, vagy az az érték ami már a csapatváltás miatti büntetéssel csökkentve van?
A csapatváltás során melyik mennyiség kerül figyelembe vételre a csapat darabszám jóváírásnál/csökkentésnél? Hogy mennyi volt eredetileg, vagy az az érték ami már a csapatváltás miatti büntetéssel csökkentve van?
Dátum: 2011.05.31. 20:24:01
1., Nehezen látom be ennek az értelmét. Az kétségtelen, hogy elképzelhetőek lennének emiatt csapat helycserék, de azt hiszem ez a metódus csak ilyen dögöljön meg a szomszéd tehene is jellegű eseménysorozatot váltana ki, ami azt gondolom felesleges feszültségekhez vezetne.
2., Az aktív játékosok jutalmazása pozitív ötlet.
3., Felesleges.
A többi játékostól való térképlopást jó ötletnek tartom, ki lehetne egyensúlyozni úgy, hogy lopásra csak akkor van esély, ha a megtámadottnak több térképdarabja van mint a támadónak és a dolog sztem mehetne simán a Lopás szaki szabályai szerint.
A csapatok közti versenyt lehetne erősíteni úgy, hogy az egyes csaptok támadást intézhetnének időnként egymás ellen, körmérkőzés szerint mondjuk. Például LE töltéssel versenyeznének egymás ellen, a támadó csapat csökkent egy "falat" építéssel, a védekező pedig növeli azt, a csapatok az össz birtokolt térkép darab szerinti fordítottan arányos súlyozást kapnának az építésre (több térképet nehezebb védeni), így a gyengébb csapatoknak is lenne esélye az erősebbek ellen. Amennyiben pedig a támadás sikerrel jár, a megtámadott fél játékosai X térképet elveszítenek, a támadók pedig ugyanezt megkapják. Ezzel megvalósulhatna a sokat hiányolt csapatjáték és összmunka is.
2., Az aktív játékosok jutalmazása pozitív ötlet.
3., Felesleges.
A többi játékostól való térképlopást jó ötletnek tartom, ki lehetne egyensúlyozni úgy, hogy lopásra csak akkor van esély, ha a megtámadottnak több térképdarabja van mint a támadónak és a dolog sztem mehetne simán a Lopás szaki szabályai szerint.
A csapatok közti versenyt lehetne erősíteni úgy, hogy az egyes csaptok támadást intézhetnének időnként egymás ellen, körmérkőzés szerint mondjuk. Például LE töltéssel versenyeznének egymás ellen, a támadó csapat csökkent egy "falat" építéssel, a védekező pedig növeli azt, a csapatok az össz birtokolt térkép darab szerinti fordítottan arányos súlyozást kapnának az építésre (több térképet nehezebb védeni), így a gyengébb csapatoknak is lenne esélye az erősebbek ellen. Amennyiben pedig a támadás sikerrel jár, a megtámadott fél játékosai X térképet elveszítenek, a támadók pedig ugyanezt megkapják. Ezzel megvalósulhatna a sokat hiányolt csapatjáték és összmunka is.
Dátum: 2011.05.27. 17:58:07
A térkép esemény nem túl élmény dús, valami csavar kellene abba is.
Mondjuk térkép darabok ellopása a többi kufár segítőitől. A térkép meg a kufárok csatája esemény valamiféle összevonása a térkép darabok elrablásával fűszerezve egészen mókás lenne.
Mondjuk térkép darabok ellopása a többi kufár segítőitől. A térkép meg a kufárok csatája esemény valamiféle összevonása a térkép darabok elrablásával fűszerezve egészen mókás lenne.
Dátum: 2011.05.27. 17:20:11
Nem kell az amúgyis tápos kockákat még jobban tápolni.
Lehetne viszont talán a különféle erőforrás jutalmakat választhatóvá tenni. Kaland teljesítésnél például választható lehetne hogy Lélekgyémánt vagy LE jár érte, ilyesmikre gondolok.
A játék jelen formájában szerintem nagyon sok forrást használ (LE, AF pont, Lélekgyémánt, Aranydukát) amik ráadásul elég korlátozott módon szerezhetőek be, ez szerintem feleslegesen széttagoltá teszi a játékot.
Lehetne viszont talán a különféle erőforrás jutalmakat választhatóvá tenni. Kaland teljesítésnél például választható lehetne hogy Lélekgyémánt vagy LE jár érte, ilyesmikre gondolok.
A játék jelen formájában szerintem nagyon sok forrást használ (LE, AF pont, Lélekgyémánt, Aranydukát) amik ráadásul elég korlátozott módon szerezhetőek be, ez szerintem feleslegesen széttagoltá teszi a játékot.
Dátum: 2011.05.17. 19:35:23
Kár, hogy a csapatok közt nem volt semmiféle verseny és eldőlt az egész az első nap.
Dátum: 2011.04.27. 17:31:33
Hát igen, poén a csapogatás meg a klassz LE/TP arány, de az event maga mint olyan az teljes fail, ahogy a folyamatosan buherált Xeno is az volt és pont úgy eldől az egész az elején ahogy a Térkép gyűjtögetés is.
Ez a probléma ezzel, ha a már meglévő játékelemeket kapjuk eventként kicsit újracsomagolva, kiegyensúlyozatlanul és nem balanszolva.
Az egyik fő problémát ott látom, hogy miközben a fejlesztők nagy hangsúlyt fektetnek az excel tábláik mögül a nekik ideális TP/LE arányt minden áron védő, állandó jelleggel sipítozó hangos kisebbség bonyolult matematikai igényeinek kiszolgálására, elsikkad az eventet játékélménnyé formáló makro koncepciók rendes átgondolása.
A fórumon hangos vita folyt hogy mi lesz szegény pókokkal (a játékosok mondjuk 1%-a), hogy elromlik a TP arányuk, meg jaj jaj, miközben ilyen alapvető dolgok nem kerültek kidolgozásra, hogy a Térkép event tanulságai alapján az egyes kufárok csapatai hogyan legyenek valamennyire kiegyensúlyozva.
Ezt én igen komoly fejlesztési koncepció hibának tartom a Beho részéről. Lehet, hogy most néhány sipítozó örül, hogy nem romlik annyira az kikockázott fejlesztési íve, közben meg a csendes nagy többség bosszankodik, hogy megint kaptunk egy eventet ami ugyan vicces egy ideig, csak épp a játékélménye nulla.
Ez a probléma ezzel, ha a már meglévő játékelemeket kapjuk eventként kicsit újracsomagolva, kiegyensúlyozatlanul és nem balanszolva.
Az egyik fő problémát ott látom, hogy miközben a fejlesztők nagy hangsúlyt fektetnek az excel tábláik mögül a nekik ideális TP/LE arányt minden áron védő, állandó jelleggel sipítozó hangos kisebbség bonyolult matematikai igényeinek kiszolgálására, elsikkad az eventet játékélménnyé formáló makro koncepciók rendes átgondolása.
A fórumon hangos vita folyt hogy mi lesz szegény pókokkal (a játékosok mondjuk 1%-a), hogy elromlik a TP arányuk, meg jaj jaj, miközben ilyen alapvető dolgok nem kerültek kidolgozásra, hogy a Térkép event tanulságai alapján az egyes kufárok csapatai hogyan legyenek valamennyire kiegyensúlyozva.
Ezt én igen komoly fejlesztési koncepció hibának tartom a Beho részéről. Lehet, hogy most néhány sipítozó örül, hogy nem romlik annyira az kikockázott fejlesztési íve, közben meg a csendes nagy többség bosszankodik, hogy megint kaptunk egy eventet ami ugyan vicces egy ideig, csak épp a játékélménye nulla.
Dátum: 2011.03.16. 13:31:37
Mely ország folyói ezek: Duna, Dnyeper, Dnyeszter, Donyec?
Litvánia
Ukrajna
Kolumbia
Magyarország
A helyes válasz Ukrajna volt, ott viszont nem nagyon folyik a Duna...
A kérdés hibás
Litvánia
Ukrajna
Kolumbia
Magyarország
A helyes válasz Ukrajna volt, ott viszont nem nagyon folyik a Duna...
A kérdés hibás
Dátum: 2011.02.26. 09:26:27
V5-ön nekem sem megy a besorolás
Dátum: 2011.02.15. 17:57:03
Kiről nevezték el Tokaj színházát?
Bacchus
Paulay Ede
Móricz Zsigmond
II. Rákóczi Ferenc
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
http://www.google.hu/#hl=hu&xhr=t&q=tokaj+színház
Azért ez kicsit balfaszság ám az "értékelőktől", miközben a kvíz tele van helyesírási hibás meg pontatlan kérdésekkel.
Bacchus
Paulay Ede
Móricz Zsigmond
II. Rákóczi Ferenc
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
http://www.google.hu/#hl=hu&xhr=t&q=tokaj+színház
Azért ez kicsit balfaszság ám az "értékelőktől", miközben a kvíz tele van helyesírási hibás meg pontatlan kérdésekkel.
Dátum: 2011.02.05. 19:29:34
Hát az rohadt ciki lenne, ha V5-ön nem épülnének fel a csapdák és senki nem kapna jutalmat.
Én ma délután tettem bele az 1600 építés pontnyi LE-t, de nem nagyon vettem észre szignifikáns változást.
Én ma délután tettem bele az 1600 építés pontnyi LE-t, de nem nagyon vettem észre szignifikáns változást.
Dátum: 2011.01.31. 22:35:38
Csúnyán el lett kalibrálva a királynők ereje.