Végig erről volt szó xD
Sztem rendben van egyébként, legalább van valami amire lehet még figyelni
Hozzászólások - Tigristappancs
Aurri, pontosan arra reagáltam, amit nem értettél, mégpedig úgy, hogy leírtam miért gondolom ezt, csak te nem láttad meg az összefüggést, de sebaj. : )
Birka, amit te írsz azok megint csak olyan extrém szélső értékek, amikkel nem kell foglalkozni. Pontosan erre írtam, hogy a sok hozzászólás a kockáktól felnagyítja a problémák jelentőségét és eltorzítja a helyzet pontos értékelését.
A te megjegyzéseid értékét épp amiatt, hogy te teljesen más dimenzióban játszol, mint a játékosok 99%-a el kell osztani a hozzászólásaid számával.
Ugyanakkor az ilyen szélsőséges játék hoz ki olyan problémákat amiket utána megintcsak ti felnagyítotok. A helyzet kiválóan orvosolható lenne azzal amit írtam, hogy a játékosok a szinten eltöltött idő után szorzókat kapnának a TP szerzéseikre, így kimozdulnának a begyöpödtek a beállt mocsarukból és az ezáltal generálódott problémák döntő hányada megszűnne.
Birka, amit te írsz azok megint csak olyan extrém szélső értékek, amikkel nem kell foglalkozni. Pontosan erre írtam, hogy a sok hozzászólás a kockáktól felnagyítja a problémák jelentőségét és eltorzítja a helyzet pontos értékelését.
A te megjegyzéseid értékét épp amiatt, hogy te teljesen más dimenzióban játszol, mint a játékosok 99%-a el kell osztani a hozzászólásaid számával.
Ugyanakkor az ilyen szélsőséges játék hoz ki olyan problémákat amiket utána megintcsak ti felnagyítotok. A helyzet kiválóan orvosolható lenne azzal amit írtam, hogy a játékosok a szinten eltöltött idő után szorzókat kapnának a TP szerzéseikre, így kimozdulnának a begyöpödtek a beállt mocsarukból és az ezáltal generálódott problémák döntő hányada megszűnne.
Miért ne gondolnám komolyan. Az egész alapprobléma az, hogy a játékosok egy része kevés TP-t kap sok LÉ mellett, a játékstílusoskból adóan, ezért extrém erősek lesznek a szintjükön, vagy nem?
A felfelé ütés több LE-t ad mint lefelé ütni. Ha TP-ben ugyan az lesz, akkor a fenti hatás fog erősödni, mivel felfelé ütés LE > lefelé ütés LE, miközben felfelé ütés TP = lefelé ütés TP. Ergo, akkor jár jól valaki, ha minél többen vannak felette.
Ezt annyira borzalmasan egyszerű belátni, hogy nem is értem miért kérdeztél erre vissza. : )
A felfelé ütés több LE-t ad mint lefelé ütni. Ha TP-ben ugyan az lesz, akkor a fenti hatás fog erősödni, mivel felfelé ütés LE > lefelé ütés LE, miközben felfelé ütés TP = lefelé ütés TP. Ergo, akkor jár jól valaki, ha minél többen vannak felette.
Ezt annyira borzalmasan egyszerű belátni, hogy nem is értem miért kérdeztél erre vissza. : )
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek.
Ezzel gyakorlatilag azt érnétek el, hogy aki eddig se fejlődött, az méginkább nem fog, hogy maga elé engedjen minél több potenciális célpontot és belőlük jobb TP/LE arányt érjen el. : )
A jelenlegi helyzet se jó, de ez ennél még rosszabb.
Az sem megoldás, hogy a lefelé ütést bünteti a rendszer mert az ugyan ezzel jár.
A felfelá ütés jutalma nem kevesebb TP vagy több LE kellene hogy legyen, hanem más előnyök - az AF pl jó ötlet, de csak ha kerülnek még be AF képességek, mert a jelenlegi lehetőségek kezdenek erősen szűkülni.
A helyzetet szerintem nem itt kellene megoldani, hanem egyrészt a vadászat erősítésével, ami már sokszor lett emlegetve, mégsem történt semmi, vagy pedig azon néhány ember büntetésével akik egyébként az egész TP/LE polémiát keltik, a hangjuk pedig sokkal nagyobb a játékban betöltött jelentőségüknél. Valami olyan rendszer kellene, hogy ha valaki eltölt X időt egy adott szinten, ez után az idő után egyre nagyobb TP szorzót kap minden egyes TP szerzésére, hiszen annyit nézelődött már azon a környéken, hogy sokkal gyorsabban megtanulja a megtanulni valót. : ) A cél nyilván a szélsőségek kiküszöbölése lenne, úgy kellene belőni a szisztémát.
Vagy ki kéne szedni a VF-et mindenhol aztán sokkal kevesebb probléma lenne. : p
V5 powah. : )
Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek.
Ezzel gyakorlatilag azt érnétek el, hogy aki eddig se fejlődött, az méginkább nem fog, hogy maga elé engedjen minél több potenciális célpontot és belőlük jobb TP/LE arányt érjen el. : )
A jelenlegi helyzet se jó, de ez ennél még rosszabb.
Az sem megoldás, hogy a lefelé ütést bünteti a rendszer mert az ugyan ezzel jár.
A felfelá ütés jutalma nem kevesebb TP vagy több LE kellene hogy legyen, hanem más előnyök - az AF pl jó ötlet, de csak ha kerülnek még be AF képességek, mert a jelenlegi lehetőségek kezdenek erősen szűkülni.
A helyzetet szerintem nem itt kellene megoldani, hanem egyrészt a vadászat erősítésével, ami már sokszor lett emlegetve, mégsem történt semmi, vagy pedig azon néhány ember büntetésével akik egyébként az egész TP/LE polémiát keltik, a hangjuk pedig sokkal nagyobb a játékban betöltött jelentőségüknél. Valami olyan rendszer kellene, hogy ha valaki eltölt X időt egy adott szinten, ez után az idő után egyre nagyobb TP szorzót kap minden egyes TP szerzésére, hiszen annyit nézelődött már azon a környéken, hogy sokkal gyorsabban megtanulja a megtanulni valót. : ) A cél nyilván a szélsőségek kiküszöbölése lenne, úgy kellene belőni a szisztémát.
Vagy ki kéne szedni a VF-et mindenhol aztán sokkal kevesebb probléma lenne. : p
V5 powah. : )
Jogos.
Dátum: 2012.02.04. 16:50:04
Az is hihetetlen mennyiség amit te kalandra meg epikre költesz xD
A játék ingyenes. A játékban szerezhető előnyök nem. Ez mindenhol így van, ez az aktuálisan futó legelterjedtebb üzleti modell.
Tehát pl. a 99. szintű sisak 297 szilánkba kerül, a fókuszkristály 99-be. Ha minden nap 21 szilánkot gyűjtesz, akkor 19 nap után tudod megvenni. Ha 1 cselekvést kihagysz, és napi 13 szilánkot gyűjtesz, akkor ez 30 napba kerül. Ha kifejleszted a plusz AF képességet, akkor 396/31=13 nap egy sisak, ha 1 cselekvést kihagysz, akkor 396/15=26.4 nap. 5 szintenként lesz új sisak.
Ez alapján az első sisak behúzása fog a legtovább tartani. Utána már gyakorlatilag mindenki úszni fog a sisakszilánkban.
5 szintenként lesz sisak, az ugye 10 szint lépést követel meg, az alatt annyi szilánkot fog összeszedni mindenki, hogy a szintx3 szilánk árat simán kifizeti, nem az lesz a szűk keresztmetszet. Nyilván kell időnek eltelni, hogy látszódjon mennyire jönnek a szilánkok, de most így első érzésre azt gondolom, hogy csak az első sisakig lesz kihívás. Lehet, hogy a fókuszkristályok szilánk árát lenne érdemes növelni, azt gyanítom az talán sűrűbben is lesz cserélgetve mint maga a sisak.
AF-hez azért van kötve, mert az AF-pontok is hamarabb gyűlnek annak aki vadászik + lassan elfogynak az AF képességek amire érdemes pakolni a pontot és bővíteni kell a kört. : )
Izgi : )
Dátum: 2012.01.28. 10:47:35
Igen, pozitív hatással van rá. : )
Dátum: 2012.01.26. 20:12:48
V5, Kastélyok szintje.
Szövetség - 11.11.13 - 11.12.18 - 12.01.26
Zafír Istenek - 31 - 34 - 37
JólesőHullaszag - 31 - 31 - 34
HSW - 28 - 31 - -34
Dicső Faj - 31 - 34 - 37
Smaragd Tanács - 28 - 31 - 34
Szellemölők - 28 - 28 - 31
Álmok Álmodói - 25 - 28 - 31
Vadócok Bandája - 25 - 28 - 31
Friends will be Friends - 28 - 28 - 31
Shibusen - 11 - 25 - 25
Bulls - 25 - 28 - 28
SWAT - 25 - 28 - 31
Tűz Gyémántja - 25 - 28 - 28
Borcsa Kft. - ? - 12 - 12
Rett Egek ? - 25 - 25
Zafír démonok - ? - 25 - 28
Szövetség - 11.11.13 - 11.12.18 - 12.01.26
Zafír Istenek - 31 - 34 - 37
JólesőHullaszag - 31 - 31 - 34
HSW - 28 - 31 - -34
Dicső Faj - 31 - 34 - 37
Smaragd Tanács - 28 - 31 - 34
Szellemölők - 28 - 28 - 31
Álmok Álmodói - 25 - 28 - 31
Vadócok Bandája - 25 - 28 - 31
Friends will be Friends - 28 - 28 - 31
Shibusen - 11 - 25 - 25
Bulls - 25 - 28 - 28
SWAT - 25 - 28 - 31
Tűz Gyémántja - 25 - 28 - 28
Borcsa Kft. - ? - 12 - 12
Rett Egek ? - 25 - 25
Zafír démonok - ? - 25 - 28
Dátum: 2012.01.23. 16:56:33
Az eventek ütemezése és azok követési távolságának felgyorsítása igen örvendetes fejlemény, ugyanakkor legalább egy új típusú eventet szívesen láttam volna az idén.
Dátum: 2012.01.14. 08:28:10
Ott volt.
Dátum: 2012.01.06. 19:33:34
Biztos hogy nem kerek a devizahitel sztori, de aligha hiszem, hogy valaha is megtudjuk az igazságot.
Mindenesetre a devizahitelesek itthon mattot kaptak. A HUF elszállt a dilettáns gazdaságpolitika miatt, aminek a következménye a forint kamatok folyamatos emelkedése. Hiába rángatták át a devizahiteleseket forintba, az emelkedő kamatok miatt cseberből-vederbe estek.
Egyáltalán nem lenne szükség semmiféle mentőcsomagra meg ilyen marhaságra, ha hiteles, tervezhető gazdaságirányítással rendelkeznénk és nem mi lennénk a csorda végén botladozó beteg gnú, amit először vadásznak le az oroszlánok.
Mindenesetre a devizahitelesek itthon mattot kaptak. A HUF elszállt a dilettáns gazdaságpolitika miatt, aminek a következménye a forint kamatok folyamatos emelkedése. Hiába rángatták át a devizahiteleseket forintba, az emelkedő kamatok miatt cseberből-vederbe estek.
Egyáltalán nem lenne szükség semmiféle mentőcsomagra meg ilyen marhaságra, ha hiteles, tervezhető gazdaságirányítással rendelkeznénk és nem mi lennénk a csorda végén botladozó beteg gnú, amit először vadásznak le az oroszlánok.
Dátum: 2012.01.05. 12:23:10
Arról volt szó valahol, hogy a kufár event után kezdenek neki
Dátum: 2011.12.29. 08:14:49
- A turbózható szakértelmek listájában ne jelenik már meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni.
Ezt nem sikerült megoldani, 105 a kreatívom, de attól függetlenül még ott van mint turbózható
Dátum: 2011.12.28. 17:56:13
valaki átírhatná a szkriptet krómra is
Dátum: 2011.12.27. 12:33:20
3-ával kezdődő egyhetes nevezési időszak jó lenne, 10-ei kezdéssel
Dátum: 2011.12.25. 19:13:48
Szeritem idén már nevezés se lesz