Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BlackSheep77HUN

Dátum: 2010.10.03. 21:07:32
Ugyan arra gondolunk, de így ahogy leírtad valóban sokkal pontosabb és érthetőbb!
Dátum: 2010.10.03. 20:03:24
Let.

Lehet rosszul fogalmaztam, de még Zarknodnál rákérdeztem pár hsz-el feljebb ott van Bumbornyak be is linkelte. Miklos válaszát! Minden egyes event alatt történő TŐ növelést követően újraszámolódik a jutalom.

LoWs

Értem.
Dátum: 2010.10.03. 19:34:05
Nem vagyok biztos benne, hogy működik!
Azt tudjuk 100%os bizonyossággal, hogy ha az Event ideje alatt növelsz TÖ-t akkor az arra fordított LE levonódik a végösszegből és annyival kevesebb lesz a TÖ-d!
Azt is tudjuk, hogy ha az eventet, pont szintlépéssel zárod akkor a magasabb szinteden számolják át a vadászatot.
Azt is tudjuk, hogy nincsenek rögzített adatok vagyis egy folyamatosan változó képlettel számolnak majd.

Trükközni talán abban a rövid időben lehet, ami az event lezárása és a jutalom kiosztása között (esetleg átvétele között) van. De korántsem vagyok biztos benne, hogy működne. (mivel nem rögzített adatokból számol a képlet)
Ráadásul elég nagy kavics költséggel is járna, illetve rengeteg LE-t kéne arra az időre felhalmozni amit, ha bele tolsz az eventbe ugyanott vagy!

Mindenesetre érdekes felvetés és akár működhet is!

Én inkább arra lennék kíváncsi mi lesz a maradék LE-vel! Azt ugye tudjuk, hogy valamilyen képlettel átszámolják a csp-t az aktuális szintnek megfelelően vadászattá. Abból LE lesz és az átszámolt LE-t osztják vissza TÖ-nek. De mi van az átszámolás végén megmaradt LE-vel. A Zarkis eventnél nem volt LE visszaosztás, ha jól emlékszem. Mi lesz ha valakinek olyan szerencsétlenül jön ki a vége, hogy pár 1000 LE hiányzik az utcsó TÖ-höz? Az elbukja a fent maradó LE-t vagy felkerekítik neki a végén.
Dátum: 2010.09.24. 13:56:08
Elképzelhető, hogy a 3. körben benne lesz!
Dátum: 2010.09.24. 13:24:47
A portyagömb és a fáradhatatlanság medálja összeadódik! 5 alkalommal tudsz portyázni levonás nélkül!
Dátum: 2010.09.23. 10:10:12
Ha már a fertőzést gyorsító, növelő tárgyat nem kaphatunk akkor lehetne kérni egy olyan tulajdonságot ami gyorsítja, növeli a fertőzés mértékét.
Dátum: 2010.09.23. 08:10:15
Idézet: Miklós - 2010.09.22. 22:56:08

Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.


Ezek nagyon jók! Persze a többi is, de ezek különös képen tetszenek.
Dátum: 2010.09.21. 22:13:44
71. szintű VF-es vagyok. A probléma engem nem igazán érint és lehet pont ezért látom másképpen a dolgot mit azok, akik már bőven a 80 felett járnak.

De ha mondjuk 90. szinten járnék akkor nem biztos, hogy örülnék annak, ha egy EH-s a több AF tulajdonságával utólérne és igaz kevesebb a TÖje, de az AF bónuszai miatt összecsomagolna.
Dátum: 2010.09.21. 22:06:12
Idézet: S0laris - 2010.09.21. 21:46:21
A VF-esnek továbbra is marad súlyos LE többlete az EH használóhoz képest. A kívánatos az lenne, ha az EH hosszabb távon partiban lenne a VF-el.


Most még igen, de már a Miklós által írt AF tulajdonságok között láttam olyat ami azt hiszem 5%-kal tovább erősíti az EH-t.
Dátum: 2010.09.21. 22:01:03
Ezzel csak az a baj, hogy egy játékosból indultok ki és megint csak a V1-ben tudtok gondolkozni!

Az előző hsz-m 21:57:43 kor!
Dátum: 2010.09.21. 21:57:43
Lehet!

Tegyük fel én 80. szintű EH-s vagyok Te 90. szintű VF-es. A VF-ből adódóan Te lassabban lépkeded a szinteket. Én meg csak egy "átlag" játékos vagyok és lépkedem a szinteket. x idő múlva utol foglak érni. Mondjuk mire 100. szintű vagy addigra én is elérem a 100. szintet.

80. szinten kerül bevezetésre az AF. Tehát velem szemben neked lesz 10 szintnyi hátrányod amit tovább mélyít az, hogy én a 20. szint alatt a sokszorosát kapom az AF pontoknak mint Te a 10 szint alatt.
Úgye még ah azonosan lennének elosztva a pontok akkor is 10 szintnyivel többet kapnék, de az alapján amire felhívtad a figyelmemet sokkal többet fogok kapni. És azt sokkal több tulajdonságra tudom elosztani.
Dátum: 2010.09.21. 21:40:43
Igazából erre nem gondoltam, de akkor ez tovább mélyíti a problémát. Ugyanis nem elég, hogy az EH-s utólérheti a VF-est, de még több pontot is kaphat. Vagyis a ha maradunk a 10 szint leküzdésénél akkor azt gyorsan megteheti és még több AF pontot is gyűjt amit ugye több tulajdonságra oszthat szét.

Vagy esetleg rosszul látom?
Dátum: 2010.09.21. 21:19:56
A TF-et már én is nagyon várom. De az igazából a Beho szempontjából nem lesz elvonó tényező.
Dátum: 2010.09.21. 21:10:55
Bár nem olvastam végig 100%osan az összet hsz-t, de Arielt elég gyorsan lehurrogtátok! De a felvetése valós problémát is okozhat!

Gondoljátok csak végig a játék nyílt végű, vagyis nincs vége. Ebből következik az, hogy a 80. szintű EH-s egyszer majd x idő múlva utol érheti a 120. szintű VF-es játékost. Lehet, hogy 2 év múlva, és 200. szintre, de elméletileg lehetséges. Még akkor is ha kicsi a valószínűsége. És mindez csak a kapható tp-k közötti különbségből adódóan.
Mondhatjátok azt, hogy ez lehetetlen, de ha mégis utolérné akkor is a VF-s erősebb lenne. Ez azért korántsem biztos.

De ha erre azt mondjátok, hogy lehetetlen, meg ilyen úgysem történik akkor mi van a csak 10. szint különbségen belül VF-essel és EH-sal. A probléma kisebb szintkülönbség esetén máris kézzel foghatóbb.

Vegyünk alapul mondjuk egy 80. szintű EH-st és egy 90. szintű VF-est. Mennyi idő kell hogy utol érje aktív játék esetén és mondjuk még egy Tp- gyűjtőgető Zarki vagy Lan event végigjátszásával. 2 hónap esetleg 3. Máris közelebbi az idő és akkor bizony ott lesz az a a 10. szint kezdő különbségből adódó AF eltérés. Ami lehet nem fog okozni problémát, de lehet, hogy fog.

Tehát elméletben akármekkora szintkülönbséget lelehet küzdeni, de a realitás talaján megmaradva a valós probléma az én meglátásom szerint, pontosan a viszonylag kis szintkülönbségek között adódhat.

Remélem viszonylag érthető, hogy mit akartam leírni.

Tehát, ha figyelembe veszük azt, hogy fejlődés üteme nem azonos sőt játékosonként eltérő akkor bizony okozhat problémát.

Ezért át kéne gondolni még egyszer azt a lehetőséget, hogy bizony a bevezetés szintje feletti játékosoknak vissza kéne osztani az AF pontokat, vagy minden szerveren a kezdő szintet a szerver legmagasabb szintű játékosához kell igazítani.

Vagy ha nem is 100%osan vissza osztani a pontokat, de egy szinthez meghatározott kezdő AF-ponttal indítani náluk az újítást.

HA MÁR LEPONTOZOL AKKOR AZT PRÓBÁLD MEGINDOKOLNI MIÉRT IS TESZED! Mert lehet, hogy hibás az elméletem.
Dátum: 2010.09.21. 19:05:26
Azért jó vagyis jobb a szorzó, mert nem állandó! Azt nem tudom, hogy milyen időközönként frissít, de legalább már nem úgy van mit a Zarknodosban volt, hogy csak az aktív belépők után kitaláltak egy állandó szorzót és azzal megy végig az event. Most nem az aktív belépők után, hanem a tényleges játék után kapjuk a szorzót ami ráadásul változó!

Így lehet, hogy V3-on most jobban állanak a Rubinok, de két-három nap múlva már lehet, hogy egy másik hordának lesz nagyobb a szorzója mert a szintlépésekkel nekik alakul kedvezőbben.
Dátum: 2010.09.20. 20:45:38
V2

Megint a Rubin vezet! Pedig napközben volt utolsó helyen is kb. 20k-val lemaradva az akkor vezető Zafírtól.

A pilon aktiválására eddig elköltött LE:
Rubin 579395
Smaragd 571446
Zafír 561661
Gyémánt 555614
Összes töltés: : 2268116 LE

Azt hiszem itt az ideje bocsánatot kérnem Miklóséktól, mert az "új" horda szorzó számítás nagyon el lett találva. Végre van verseny a hordák között. Nincs az, hogy az egyik elhúz a többiek meg loholnak utána. Óráról órára változhat a sorrend. Gratulálok.
Dátum: 2010.09.18. 11:24:09
Természetesen a nyelv kérdésében igazad van. Ha nem lesz magyar verziója akkor nem lesz tényező a magyar piacon!
A második felével a hsz-ednek addig nem igazán lehet vitázni, amíg nem tudjuk, hogy mibe fog kerülni a másik.

Én inkább arra szeretnék célozni, hogy Miklósék már nem tehetik meg azt mint 1, másfél évvel ezelőtt, hogy csak erősen idéző jelben ülnek a babérjaikon. Már nem lesz elég évente egy event. Egyre több játék jelenik meg a piacon és egyre nagyobb lesz a küzdelem a játékosokért. A játékosokat meg ha csak magyar nyelv viszonylatában gondolkozunk akkor a játékélmény és az olcsóság szempontjából tudják megfogni.
Jelenleg a VU ebben verhetetlen, de nem lesz mindig így. El kell kezdeni azon dolgozni, hogy ha kell akkor havonta legyenek kisebb nagyobb eventek és azok tudjanak újat adni, legyenek új fejlesztések és újítások, hogy a játékosok kitartsanak a VU mellett.

mód:
Nem azt mondom, hogy nincsenek fejlesztések a VU-ban! Az utóbbi időben volt jó pár fejlesztés. De még többre lesz szükség és leginkább újításokra lesz szűkség. És végre olyan mumusokkal is el kell kezdeni foglalkozni mint a portya rendszer és a háborúk reformja!
Dátum: 2010.09.18. 11:08:08
Én még egy dolognak örülök a cikkel kapcsolatban. Mégpedig, hogy a Végzetúr és ezzel Miklósék is kapnak konkurenciát. A Gal6-ot nem venném igazi konkurenciának, bár nem ismerem a játékot, de mivel merőben eltérő a stílusa (sci-fi) így még ha jobb lenne akkor sem tudna lekötni. A DR viszont elég profi csapat, gondoljunk csak a korábbi PC-s sikereikre és az ő készülő játékuk is fantasy stílusú lesz.

A konkurencia alatt elsősorban azt értem, hogy Miklóséknak végre komolyan kell venniük a fejlesztést, a bővítést és játékélmény növelését. Eventeket kell kidolgozniuk és folyamatosan beépíteni a játékba. Megszűnik a monopol helyzetük és ezzel küzdeniük kell a játékosokért, ami reményeim szerint pozitívan fog hatni a játékra és a VU jelenlegi arculatára.

Mert akármennyire fájó, de véleményem szerint A DR játéka képes lesz játékosokat elvonni a VU-tól. Remélem ezt a "fenyegetést" Miklósék komolyan veszik majd és megindul ezzel egy egészséges harc a fejlesztések terén a játékosokért.
Dátum: 2010.09.17. 19:17:09
A láthatatlanság adta bónuszok érvényesülnek amikor sárkányt támadsz?
Dátum: 2010.09.15. 19:05:32
Igen! Itt is megköszönöm!