Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Butchman

2-es pont:
Szerintem meg igenis rá kell óránként nézni, mert vagy gyenge a szintjén a karaktered, és el kell tüntetni 15% felől, vagy erős, és azt kell lesd, hogy mikor jön fel az ellen 15% felé. A nyusziknál csupa ügyes, és erős tag van. Hasonlóan a SÖ-höz. Nálatok tényleg csak annyi, ha van épp időm akkor kiütök pár, akár 4-5 szinttel magasabbat is. Nálunk, de akár sorolhatnám a BCS-vel rendelkező, nagy fórumon sosem megjelenő szövetségeket szintén! És kapaszkodjatok meg: ők vannak többen, csak hangjuk nincs!
1. Miklós fél a visszaélésektől, tehát ilyen nem lesz.
2. Csak a beragadt háború ténye nem elég vigasz a védekező, esélytelen szövetségnek.

Szerintem nagyon nem egy nyelvet beszélünk. Szerencsére Miklós már jó látja a problémákat: a háborúban több tagot kellene bevonni, túl sok az időigénye, túl kevés a nyereség.
Nem akarom az aktívakat sújtani semmivel. Félreértesz. A "nem akarja" pedig ironikus volt. A hozzászólásodból ragadtam ki. Hidd el, van olyan aki tudná mit kellene és hogyan, de nincs rá ideje. És nem megoldás hogy akkor menjen tevét nevelni, mert MINDEN karakterrel aki töröl, kevesebb lesz a TE játékod is! Érthetetlen számomra, hogy miért vagy ennyire ellenséges a "hobbi" játékosokkal szemben. Egyébként hamarosan én is ebbe a kategóriába fogok tartozni, mert az új céges víruskereső, tűzfal miatt melóból már vége a VU -nak.
Ha nem 10-15 szövetség játszóterévé, tápolásává akarjátok tenni a háborút, akkor igenis az időfaktort kell lejjebb csökkenteni. A javaslataim nem arról szóltak, hogy még egy lehetőség a védekezésre, hanem adjunk lehetőséget azoknak a szerencsétlen, játszani nem tudó, és megtanulni nem akaró családanyáknak / apáknak / nem informatikusként napi tíz órákat güriző EGYSZERŰ JÁTÉKOSOKNAK is, akik szégyenszemre nem képesek 10 percenként leveretni magukat, és nem képesek frissítgetni a portyalistát.

Lehet lepontozni.
Dátum: 2009.11.23. 20:33:51
Nekem eddig 89-ig sikeredett, de Te lehet feljebb fogod vinni.

Jelenlegi információk szerint ez egy vég nélküli játék, tehát bármeddig.
Dátum: 2009.11.23. 17:23:04
Nem tudom linkelte-e már valaki, de én majd bepisiltem ettől: (régi Mézga család, nem most lett aktualizálva)

http://www.youtube.com/watch?v=MtRJvilGTng#t=6m22s

Nem meglepő, hogy aktuális lett.
Ha a manakostrukciót felezzük az nem elég nyeremény? Ezt persze nem én találtam ki, hanem valahol máshol olvastam.
Javasoltam, de ezek szerint nem olvasta csak Richardo és Prisma. Mégegyszer: nem az épületekkel van baj, de mire ezt leprogramozzák Miklósék, addigra lehet, hogy késő! Alapvetően a háborús rendszeren kell javítani.
Tyberius, Byzon,
Szerintem tök jó, érdekes, stb ötleteket vázoltatok, de ezek főként új épületek. Szerintem a háborúk alapvető problémái, amivel kellene GYORSAN tenni valamit a következők:

- Kevés nyereség a győztesnek.
- Nincs érdekeltté téve a megtámadott szövetség a kitartásra.
- Brutális mértékű helyettesítés (multizás? ) vagy időráfordítás szükséges a háborúhoz.

Ha ezeket gyorsan akarjuk megoldani, akkor nem feltétlenül a legjobb megoldás az új épületek bevezetése. Persze ez csak az én véleményem.
Dátum: 2009.11.22. 12:55:43
Ha ezt megváltoztatják visszamenőleg, és pont EZÉRT (nem növeli a szaki költséget) dobott ki 800k-t NAGYON sok ember a ef 111-re, akkor nagyon el leszek szomorodva.
Így igaz. Szervezettség, és infó szétosztás kérdése. Valóban jó lehetne ez a napi, átmeneti védelmi lehetőség. Ez nagyon tetszik. * Szerintem is csak a pontszerzési lehetőséget vonjuk el, ne korlátozzuk a portyát!*

Volna még egy ötletem, ami izgalmassá, érdekessé tenné a háborút:

"
Mivel a fertőzés leküzdésével szövetséged jól halad, lehetőségetek van "Háború" helyett "Szövetségi viadalt" vívni. A Szövetségi viadalra minden szövetség bajnokokat (1-2 per kategória?) jelöl ki 5 szintenként (esetleg 10, esetleg X, esetleg bajnoki viadal szintkategóriák szerint), akik naponta egyszer megküzdenek az ellenfél szövetség bajnokaival. (bajnoki viadal "motorját használva") Amint valamelyik szövetség eléri a dupla győzelmet, de legalább 20-at (ez is változhat), akkor a szövetségi viadal befejezésre kerül. A győztes jutalma az, hogy 3 napig (ez lehet változó is) a vesztes szövetség manakonstrukciójának fele a Ti kutatokat is tölti. A viadalra a szövetségek a kihívás megérkezése, és a torna elkezdése közti időben jelölheti ki tagjait. Amennyiben nem neveztek senkit egy kategóriában, akkor automatikusan sorsolódik valaki oda. Ha a két szövetség által feltölthető kategóriák több mint 50%-ban (ez is változhat) nincs átfedés a két szövetség között, úgy a viadal nem jöhet létre, mivel szövetségeitek ereje nagyon eltérő.
"

Talán ha ezt bevezetjük, akkor kiküszöböljük az aktivitást, kiküszöböljük a farmháborút, kiküszöböljük a sokkal kisebb/nagyobb szövetségek támadásait, ergó mindenki a súlycsoportjának megfelelő ellenfelet választhat. Persze lehet, hogy rosszul látom a dolgokat.

mod:*
Dátum: 2009.11.21. 13:06:58
Mi lenne, ha nem lenne eladható? Akkor tényleg csak idő kérdése, hogy "xy és csapata" fulltáp legyen, és kiszálljon a versenyből. Az előnyük megvan, és jópárunkhoz képest még meg is lesz 1 évig.
Két dolog, ami eszembe jutott.
1: Minden szövetségre vonatkozóan lehetne egy arányszámot nyilvántartani, hogy milyen esélyekkel nyert. Ez a szám valamilyen mértékben növelhetné a nyereményt. Ezzel lehetne ellensúlyozni a túl kevés nyereményt, amiért már esetleg érdemes küzdeni. Tehát ha olyan szövetség kap ki, aki háborúra van specializálódva, attól többet lehessen hozni tőle. Ennek a számnak a kiszámolásához még túl sok plusz adatbázis növekedés sem társulna, mert nem kell más, csak a háború statisztikából lehetne egy osztással generálni. Ha tovább gondoljuk, akkor akár 2 szövetség egymás elleni eredményeit is lehetne hozni innen, tovább finomítva a dolgot.

2: Nálunk nagy gondot jelent, mivel nem akarunk senkit kirúgni, játékát korlátozni, ezáltal több viszonylag inaktív tagon sok pontot hoz az ellenfél. Meg lehetne azt oldani, hogyha olyat támadnának, akin már eddig is sok pontot hoztak (pl. 0:20-as arányú tag), akkor az csak minden második, harmadik, x-edik ütésre adjon az ellenfélnek pontot. Ezzel kompenzálható lenne az is, mint ami sok háborús szövetségnél van, hogy mindenki tudja a másik belépési kódját, és folyamatosan leveretik éjjel az üthető szövetségi társaikat. Ha ezt szintén továbbgondoljuk akkor egy brutális "verőlegény" fülöncsípése jelenthetne plusz pontot is, a győzelmi arányától függően.

Természetesen a számokat megfelelően kellene beállítani, ami nem kis feladat. Ezt a dolgot valamelyik nagy excel gurura bíznám.

Nem tudom, hogy mások számára ezek a dolgok mit jelentenének, de például a Ronin számára esetleg a háborúk vérkeringésébe való visszatérés esélyét.
Byzon jók az ötleteid, de én úgy érzem, hogy ez a reform még nem elég. A háborúk rendszerére vonatkozóan persze.
Az, hogy valamennyit fog a kitartó szövetségek veszteségén csökkenteni az új épületed, az nem garancia arra, hogy a HCS által okozott napi, akár több 10.000 LE-t is kompenzálni fogja, ergó nincs túl nagy hatása. Én úgy látom, hogy ha valaki hamar feladja, annak az az oka, mert van a támadójának háború csarnoka, ami miatt nagyon sok LE-t tud bukni. Persze tudom, hogy ez a manakonstrukcióhoz képest elhanyagolható, ez nem kérdéses.

Vegyük a mi szövetségünk példáját:
Van egy viszonylag nagy kutunk, van egy viszonylag magas átlagszintünk, illetve vannak szintjükön nagyon gyenge karaktereink. Támadást kapunk egy kis taglétszámú, alacsony átlagszintű szövetségtől, akik mind nagyon jó játékosok (erősek, aktívak). Az történik, hogy (mivel van HCS-jük) naponta 10.000-20.000 LE -vel fognak többet vinni, még akkor is, ha esetleg valahogyan tudjuk az eredményt tartani (katakomba, kilépés, stb). Ha esetleg 1-2 hét után nyerésre állnánk akkor is csak egy nulla közeli nyereményt kapnánk. Szerinted adna az új épület annyi pluszt, amivel ezt a mínuszt pótolni lehetne? Mert ha nem akkor továbbra sem lenne túl sok értelme kitartani. Már ha az új épületednek az lenne a célja, hogy izgalmasabb, hosszabb, érdekesebb csaták legyenek, és ne 5 percesek.

Bármennyire is hazabeszélek, de a háborús rendszert úgy lehetne érdekesebbé tenni, hogy hendikepp rendszert vezetünk be. Azt hiszem ezt már Damage felajánlotta számunkra, de nem fogadtuk el, mivel jelenleg nem a rendszer része, ezért megalázó lenne.
A túraautó bajnokságban (WTCC) úgy tették izgalmassá a futamokat, hogy aki nyer plusz sújt fog kapni. Ha ismét nyer, akkor még többet. (egy bizonyos határig) Persze most majd mondjátok, hogy miért jutalmazzuk a bénákat? Hát ne jutalmazzuk, csak akkor folyamatosan rajt-cél győzelem lesz a vége. Az elsők besöprik a jól megérdemelt jutalmukat mindig, de ne is reklamáljunk, hogy nincs kihívás.
Sajnos érdemi javaslatom nincs, hogy ezt hogyan lehetne megvalósítani, de gondolkodok a dolgon, ha nem azt tapasztalom, hogy mindenki automatikusan 1-est nyom a hozzászólásomra.
Dátum: 2009.11.19. 20:48:58
Teljesen okos dolgot mondott Mortimer. Nem bántott senkit. Miért pontozzátok le?
Dátum: 2009.11.19. 15:12:29
V1 #3669 karakter
44. szintű lopás próba

Azért ezt "picit" sokallom.
Dátum: 2009.11.18. 20:50:28
Tökéletes a meglátásod, levezetésed. Kérdés: amikor fél évvel ezelőtt mondtuk, hogy gáz lesz belőle, akkor miért nem gondolkodtál ezen?

Szerintem egyébként az egészet úgy lehetne megoldani, ha az egész tapasztalati szint dolgot kivennétek a fenébe a játékból, és a karaktereket a FELHASZNÁLT LE alapján rangsorolnátok. Persze ez most senkinek sem fog tetszeni, várom a lepontozást, de szerintem csakis ennek volna értelme, a többi toldozás, foltozás.

50. szintű, aki X milliót költött eddig a karakterére
40. szintű aki 0,95X milliót költott, stb.

Természetesen a taktikai elemek kevésbé fognak számítani, és sokkal nehezebb lesz olyan karaktert "csinálni", aki 99 %-ban nyer mindenki ellen, de azért nem mindegy, hogy az x milliómat milyen baromságokra költöm el, ergó lenne tagozódás rendesen.
Ja és emellett megoldódna az a probléma is, hogy szétszakad a mezőny, mert senkinek nem lesz érdeke kevesebb LE-t a karijára költeni, mert igaz hogy gyengébb ellenfelek ellen kell harcolnia, de ő is gyengül.
Dátum: 2009.11.17. 22:27:01
Tudom, hogy akartatok adni, de az milyen már? Elfogadta egyáltalán valaki?
Én azért nem játsznék a Polgár lányokkal egy sakkpartit, mert bár lehetne olyan hendikeppet adni, ahol 100-ból 1 szer döntetlen lenne és nem kapnák ki, de piszkosul megalázó. Bocs, de én így látom.
A 15% alatti ütéssel sem lenne más, nyernétek, de legalább lenne valami kis öröme Jóska Pistának, aki hazaesik a ládagyárból este 8-kor, és belök egy gyógyitalt és LEGALÁBB megtámadja valamelyik nyuszit. Ez most nem menne, mert aki ütőtávban van, és verhető az 1-2 percre "látszik", és az is éjjel 2:13-2:15-ig.
Dátum: 2009.11.17. 21:44:17
Volna megoldás: Ha egy szövetség a második azonnali kapitulációt teszi egy hadat üzenő csapat ellen, akkor tűnjön el a 15%-os üthetőségi limit mindkét oldalon a következő háborúban. Ezáltal:
-1. lenne lehetőség arra, hogy tegyen valamit a védekező, de kevésbé aktív csapat. (akinek van gyereke, munkája, ÉLETE a mátrixon kívül is. )
-2. meg lehetne mutatni, hogy nem a gerilla taktika miatt nyernek folyton.

Persze most úgyis lepontoznak a nyuszkók, de mindegy, ugyanúgy nem foglalkozok vele, mint ők mások kéréseivel, véleményével.
Csak így tovább mutassátok meg! Kemények vagytok, bármit megtehettek! (Figyeljetek, mert már csak 10-15-öt kell aludni és jöhettek revansot venni a Roninon.)

PS: Bocsi Damage, de kicsit az elkeseredés szólt belőlem.
Dátum: 2009.11.16. 17:15:58
Freez,
Akkor csináld a 20 kiégett ősköveset és a döntetlent. Akkor nem kell ugyanazt a hármat. Egyébként valóban kár volt a munkáér, HACSAK nem lesz folytatás.