Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Új szakértelmek
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
61. hozzászólás - 2014.10.20. 20:18:24 (Válasz Zooleee #60 hozzászólására.)
Ez az ötlet is tetszik
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.54
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
911 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
62. hozzászólás - 2014.10.20. 20:49:59
Záporoznak az ötletek, már csak szemezgetni kell
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.97
kedvencTigrisnyulNő
Végzetúr mester
1019 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
63. hozzászólás - 2014.10.20. 21:00:04 (Válasz Gwindor #62 hozzászólására.)
Plusz megvalósítani belőle párat!:)
PittyPötty - V1
ResCat - V3
Cheri Lady - V6
Pontszám: 8.16
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
64. hozzászólás - 2014.10.21. 09:28:45 (Válasz Zooleee #60 hozzászólására.)
Idézet: Zooleee - 2014.10.20. 19:55:26
És ha lenne egy megszerezhető Vadász fétis is? Amit tud: 10 lépett szintenként +0,2% (esetleg több LE vadászatra), ezzel lenne egy új fétis, valamint a megszerzéshez kellene "Vadászat kristály", amely találási esélye x% vadászatonként! Beváltható lenne a fétisre, ezenkívül szintnek megfelelő gyógyitalra, vagy Vadászat italára! Szerintem ez végre átbillenthetné a mérleg nyelvét egy kicsit a vadászat irányába!

Várom a reakciókat!


Ez nagyon tetszik
Pontszám: 7.68
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
65. hozzászólás - 2014.10.21. 15:57:13
Mindenesetre jó lenne, ha mihamarabb történne valami, mert jelenlegi állás szerint se több időt, se több őskövet nem kell fektetnem a karakterbe.

Ma, 15:54 Offsboy *Saeckuc* A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 15:53 Offsboy *Iarkaamudregu* Te nyerted a csatát. A jutalmad 12722 lélekenergia és 52 TP.
Ma, 15:53 Offsboy *Enipetr* Te nyerted a csatát. A jutalmad 12722 lélekenergia és 52 TP.
Ma, 15:53 Offsboy *Trayiwiiyoom* A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 15:53 Offsboy *Unkuskeudr* A csatát ellenfeled nyerte.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.83
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
66. hozzászólás - 2014.10.24. 11:40:35
Ha már új szakik, és ha már az állatok gyengítésével tökönrugjuk a harcos karikat, mi lenne, ha nerfelnénk kicsit a mágusokat is? Az amúgy is elavult varázslatelnyelésre gondoltam (mert azért valljuk be 20-30ezer sebzésnél oly keveset ér az a 2500 elnyelés).

Gyémánt bőr (AF képesség)
Max szint: 5
Költség: 50

Minden szintje után százalékra csökkenti a téged ért varázslatok sebzését az alap varázslatelnyelésed függvényében. A varázslatelnyelésed 0,1%át kapod meg minden szintje után %os védelemben. Tehát 2000 varázslatelnyeléssel és 5ös Gyémán bőrrel (amikor 0,5% a szorzó) 10%al csökken a téged ért varázslat sebzése.

Lehet finomítani rajta, de úgy érzem, valami hasonlóra szükség lenne, ha bevezetik az állatok gyengítését...
Pontszám: 7.65
kedvelt tagAbcdefgFérfi
Végzetúr tehetség
185 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
67. hozzászólás - 2014.10.24. 13:12:20 (Válasz NEMESIS 13 #66 hozzászólására.)
Ezt úgy kéne finomítani, hogy nem vezetik be az állatok gyengítését. A lehető legnagyobb baromság az, amikor nem a saját erőmet, vagy védelmemet növelem, hanem a másik karaktert gyengítem.
Mi ez, hagymás bab?
Nem. Krumplis hal.
Pontszám: 7.74
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
68. hozzászólás - 2014.10.24. 15:25:49 (Válasz NEMESIS 13 #66 hozzászólására.)
Idézet: NEMESIS 13 - 2014.10.24. 11:40:35
mi lenne, ha nerfelnénk kicsit a mágusokat is?


Ez már megtörtént a 200 feletti varázslatok kegyetlenül brutális sebzés csökkentésével....
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 8.58
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
69. hozzászólás - 2014.10.25. 10:24:21 (Válasz Iceman_96 #68 hozzászólására.)
A 200 feletti varázslatok sebzéscsökkentése érinti ugyanúgy a harcosokat is, mivel varázslat helyett egyelőre ők sem tehetnek fel egy második kardot, így első körben ugyanúgy varázslattal próbálnak sebezni. Az ő sebzésük is csökkent. Nem utolsó sorban, a 200. szint feletti dolgok a játékosok elenyésző részét érintik jelenleg, és igen sokáig tart, amíg valaki felér odáig. Az senkit nem vigasztal, ha most kap egy brutális nerfet, de cserébe, úgy 3-4 év múlva amikor eléri a 200. szintet, akkor a varázslatok kicsit gyengébbet sebeznek majd rajta.

Egyébként a nerfelgetést, mint megoldást, nagyjából a játékosok 99,99%-a elítéli. Biztosan 1-2 órával tovább tartana leprogramozni egy normális megoldást, például nagy varázslatsebzés ellen használható varázslatelnyelés kifejlesztésének a lehetősége-nem ez a jelenlegi vicc kategória-, nagy fizikai sebzés ellen elnyelés fejlesztésének a lehetősége, állatsebzés ellen állatok elleni elnyelés fejlesztése, összességében nagy sebzés kompenzálására pedig normális gyógyitalok. Az elnyelések kellőképpen drágán, hogy mindenki csak egyet tudjon kifejleszteni igazán, de a többi fejlesztésének a lehetősége ne legyen tőle elvéve teljes mértékben és véglegesen, mint ahogyan itt szokás. Persze ehhez nem az a hozzáállás szükséges amit most tapasztalunk, hogy mindenre az a válasz, hogy ezt lehetetlen leprogramozni, illetve nagyon sokáig(akár három óra...) tartana, és ehelyett beraknak egy olyan újítást, amitől a játékosállomány hátán feláll a szőr is, mikor meglátja. Inkább várunk hónapokat, programozzák le a legnagyobb nyugalommal a szükséges dolgokat, de normális, átgondolt, és hasznos újítások legyenek bevezetve, ne az idegtépő, napok alatt összedobott, átgondolatlan és hátrányos hülyeségek.
A hozzászólást Zoole módosította 2014.10.25. 10:37:20-kor
Pontszám: 9.41
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
70. hozzászólás - 2014.10.25. 15:53:16
A 200 feletti varázslatok sebzése teljesen el volt szállva. Amikor a játékba kerültek, akkor az elsődleges szempont az volt, hogy az epikusokat kellőképp erősítsék ezek a varázslatok.
Akit érdekel, utána tud számolni a wikin szereplő infók alapján, hogy mennyi plusz sebzést jelent +1 erő és +1 taumaturgia, és látni fogja, miért kellett gyengíteni a varázslatokat 200-ik szint felett.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.01
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
71. hozzászólás - 2014.10.30. 19:18:42 (Válasz Zoole #69 hozzászólására.)
Idézet: Zoole - 2014.10.25. 10:24:21
A 200 feletti varázslatok sebzéscsökkentése érinti ugyanúgy a harcosokat is, mivel varázslat helyett egyelőre ők sem tehetnek fel egy második kardot, így első körben ugyanúgy varázslattal próbálnak sebezni.


Zoole mekkora ötlet! Dual wield a harcosoknak!!! Miklós, ezt programozzátok le légyszives!!!

Kétkezes harcmodor ( szerintem AF-nek lenne legjobb megcsinálni).

Hatás: ha akarod, varázslatod helyére berakhatsz egy másik fegyvert is. Ha így teszel, mindkét fegyvered csak 75%át adja az eredeti értékeinek.

Ment a tízpont...
A hozzászólást NEMESIS 13 módosította 2014.10.30. 19:20:47-kor
Pontszám: 7.73
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
72. hozzászólás - 2014.10.30. 21:18:23
Köszi

Ha egy ilyen irányú újítás megvalósítható lenne, akkor lényegesen színesebbé tehetné a játékmenetet, és lehetne valódi harcos/mágus kasztot vinni, nem csak ezt a mostani paladint
Viszont ami a valósághoz, illetve az igen egyszerű programozáshoz közelebb állna, az a varázslatok helyett felvehető íj/számszeríj. Ha tróger módon szeretnénk lekódolni, akkor új varázslatok lennének gyakorlatilag íj képpel, más sebzési értékkel és másodlagos hatásokkal, ha viszont rászánnának 1-2 hónapot, akkor egy teljesen új fegyvernemet is összehozhatnának belőle, kapcsolódó AF-el, szakival, ne adja ég, tulajdonsággal. Aztán lehetne fokozni még apróságokkal, mint a véges számú nyilvessző, illetve sajátos tulajdonságokkal felruházott nyílvesszők, akár napi ajánlatos tételként, akár minievent nyereményeként. Nagyon sok hasonló ötlettel fel lehetne dobni ezt a játékot, ha lenne rá hajlandóság, és a programozás részénél némi kitartás, lelkesedés, átélés, na meg kreativitás.

Nem lenne egy utolsó ötlet az sem, ha valaki, aki közel áll a vezetőséghez, az nyitna három új topicot. Az elsőt tele lehetne szemetelni, akinek valamilyen irányultságú ötlete, kívánsága, nyűgje van, azt ott közkinccsé teszi(mint a javaslatok topic, csak nem telespamolva). A másodikba néhány illetékes beválogatja a valóban használható felvetéseket, kidolgozhatnánk a részleteket, a harmadik, zárt topic pedig egyenesen Miklóséknak szólna, ide a szelektált, alaposan átgondolt és kidolgozott javaslatok kerülhetnének be. Így nem tétlenül várnánk hogy jöjjön végre valami újítás, ami vagy tetszik majd vagy nem, ötletes, hangulatos eleme lesz a játéknak, vagy csak nyögvenyelős kényszerújítás ami erősebbé teszi ugyan a karaktert valamilyen módon, de már a játék világától is elrugaszkodott, elmebeteg dolog összességében(Érdekes belegondolni például, hogy minden végzetúr már egy komplett csordát vonszol maga után, teljesen életszerű, még egy képzeletbeli világban is...), összességében közösen alakítanánk a játékot, ami nem lenne rossz.
Pontszám: 8.82
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
911 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
73. hozzászólás - 2014.10.30. 21:23:01
Jó ötlet, tényleg színesedne a fejlődési lehetőség.
Ha még a pajzs helyére is bekerülhetne egy fegyver...
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.88
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
74. hozzászólás - 2014.10.30. 21:25:54
Tisztában vagyok vele, hogy az egyik kezedben pajzs van, a másikban szúró/vágófegyver, de eddig se okozott senkinek problémát, hogy a harmadik kezével dobálja a tűzgolyókat
Pontszám: 7.65
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
911 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
75. hozzászólás - 2014.10.30. 21:35:52 (Válasz Zoole #74 hozzászólására.)

Az biztos, hogy a 4 alaptárgy kínálata (főleg magasabb szinten) elég sovány.
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.88
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
76. hozzászólás - 2014.11.01. 17:59:01 (Válasz Miklós #55 hozzászólására.)
Miklós ez egy nagyon jó megoldás lenne. Mikorra várható?
Részemról a második verziót javaslom, vagy mindkettőt. Az, hogy 5öt megiszik a kari rövidtávon megoldja a gondokat, de később egy egészségre gyúrt kari ismét csak megszívja. A 80% fölé gyógyulás korrektnek tűnik, csak ne kelljen ezért is prémet, VIPet, vagy bármi mást kiváltani...
Pontszám: 7.73
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
77. hozzászólás - 2014.11.18. 08:13:09
új szakértelmek mellé ÚJ AF képesség?

Hasznos térkapu
Max szint 40, költség 5

Minden szint 1%-kal növeli a térkapuból kinyerhető LE-t.
Előfeltétel : 10-es Hasznos Energiák képesség.


Ok: VF-fel 2.5x kb a kinyerhető LE térkapuból. Ezt az ollót csökkentené le 1.8-2x közé.

üdv
v3 - taspi
Pontszám: 8.07
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
78. hozzászólás - 2014.11.18. 09:03:13 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2014.10.16. 15:52:49
Felmerült 3 új szakértelem ötlete:

1.) fenevad reflex. Az ellenfél állatai +1% támadást kapnak minden lépett szintjük után, a szakértelem ezt a bónuszt csökkenti.
Magyarázat: az állatok találati esélye jelenleg a maximális, 90% körül mozog, mivel a képlet 50% + tárgybónusz + állat szinte + állat lépett szintje - ellenfél szintje. Ha az állat lépett szintjéből jövő bónuszt részben vagy egészben kompenzálná egy szakértelem, akkor az esély 40-90% között mozogna.
Javasolt képlet: 200. szintig 4 szintenként 1% csökkentés. 201-300 szintig 3 szintenként 1% csökkentés. 301-400. szinting 2 szintenként 1% csökkentés. 401. szinttől szintenként 1% csökkentés.
Példa: egy 500-as szakértelem egy 233. lépett szintű állat szintből eredő támadás bónuszát kompenzálná.

2.) mágikus gyengítés. A szövetségi bajnokságban és a hordák harcában csökkenti ellenfeled taumaturgiáját. Előfeltétele, hogy nincs fizikai gyengítésed.
(képlet a fentihez hasonló; hatásfokát igény szerint más NJK ellenfelekre is kiterjeszthetjük)

3.) fizikai gyengítés. A szövetségi bajnokságban és a hordák harcában csökkenti ellenfeled erejét. Előfeltétele, hogy nincs mágikus gyengítésed.

Várjuk véleményeteket!



Jó lenne, ha már a mostani hordák harca eseménynél élvezhetnénk az új szakértelmeket!
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.85
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
79. hozzászólás - 2014.11.18. 09:06:50 (Válasz Offsboy #78 hozzászólására.)
Nem valószínű, hogy ma délig le programozzák ha azóta szó sem esett róla.

Feltéve ha ma délben indul egyáltalán a HH event ..
Pontszám: 7.46
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szakértelmek
80. hozzászólás - 2014.11.18. 09:09:35 (Válasz Fsanyi82 #79 hozzászólására.)
Nem is az elején, de ha 1 hét után bekerül, akkor már az is valami. Mellesleg rendszerint ráérzek az ilyenekre, és remélhetőleg 2-3 napon belül bejelentik, hogy bent vannak. Már ha a V6-al nem kell annyit pluszba foglalkozni.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.57
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!