Valahogy én lemaradtam az új épületek javaslatairól, de most pótolom:
Edzőterem (új épület)
Maximális szintje: 60
Előfeltétel: Gyakorlótér 25, Védőfal 25
Hatása: Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 12 szintenként +1 a próbadobásokhoz.
Zseniális ötlet! Ha választhatnék akkor ez kéne hogy legyen az első fejlesztés. Lehetne a max szintje akár 100 is. Egy időre mindenkinek lenne építenivalója és megnövelné a kalandok szerepét a játékban (ami nem elhanyagolható szempont)
Kémgömb (upgrade)
Maximális szintje: 20 (30?).
Hatása:Szintenként 1.5 (1?) perccel csökkenti a kémgömb újrahasználás idejét. Maximális szinten 30 percenként lehet így kémkedni.
Jó ötlet szintén, a kémkedéssel nem lehet visszaélni úgysem és kicsit sok az az 1 óra várakozási idő. Esetleg lehetne beépített kémadatbázist csinálni a saját kémkedésekről. És mondjuk kémgömb max. szintnél ne kelljen kémkedni a saját szövetségi tagokat.
Katalizátor (upgrade)
Maximális szintje: 20
Hatása: 15 fölött minden szint 1 nappal csökkenti két lélekkút kisütés közötti várakozási időt. Ez a funkció minimum 60. tapasztalati szinttől használható.
20 naponta (időtorzítóval) lélekkút kisütés. Nem rossz. A 60. szinttől való bevezetési korlátot eltörölném. 60 alatt mért ne lehetne?
További javaslatok:
Nekrofun fókusz(upgrade)
Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Mágustorony 50, Nagymesteri építészet
Hatása: Minden 15 feletti szintje 1%-al növeli a VP regenerációt.
50. szinten prémium tagok mostantól beállíthathatják, hogy ha max. VP-re regenerálnak lőjje el a manakonstrukciót (ha lehetséges).
Ezen már túlvagyunk. Jó ötlet volt a +35 mágia. Az auto konstrukció ellövése nem rossz ötlet egyébként. Be lehetne vezetni akár kényelmi funkciónak is.
Átokpiramis (upgrade)
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Átokpiramis 20, Kínzókamra 15
Hatása: Minden 20. feletti minden szintje 5%-al csökkenti az segítő kéz hatékonyságát.
30. szinttől átkozhatsz hordatársat is. 40. szinttől blokkolja a védelem italát.
40. szint felett minden szintje 1%-al növeli az átkozás hatékonyságát.
Jó ötletnek tűnik szintén. V3-on kicsit több értelmet nyerne ezzel a fejlesztéssel.
Kínzókamra (upgrade)
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Átokpiramis 50
Hatása: 15. szint felett minden további 10 felépült szint után további 1 végzeturat hurcolhatsz el a kínzókamrádba.
25. szint felett a kínzókamra hatékonysága növekszik szintenként 0,1%-al, megátkozott végzeturak esetén 0,5%-al.
Jó kis pók táp lenne. Megnövelné az aktivitást a szerveren, a gyengébb karakterek kárára. Ezen nem ártana kicsit csiszolni.
Palota (upgrade)
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Bűvös kunyhó 50, kennel 49
Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet ad. Minden további 2 szint + 1 vezetőkészséget ad.
30. szinttől a lélelkufárnál vásárolható tárgyak LGY költsége csökken szintenként 0,5%-al.
A több öltözet nagyon jó ötlet lenne. Jó lenne ha megvalósulna. Maximális szinten +10 vezetőkészség? Tehát összesen 15 állat a kennelben? Nem rossz, nem rossz Az LGY ár csökkentő hatás meg a kalandok kárára menne, kevesebb kalandot oldanának meg a játékosok. Azt inkább ne tegyük bele.
Párbajterem
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Nagymesteri építészet
Hatása: .
- szintenként 5%-eséllyel növeli a Kihívásért járó Kristálypont mennyiséget (20. szinttől fix +1 KP, 40. szinttől fix +2 KP/kihívás). Az állatok szintenként 1%-al több TP-t kapnak megnyert kihívás esetén.
Éppen írni akartam valamikor hogy a kihívásokért ne 1,2,3 kristálypont járjon, hanem magasabb szinteken skálázódjon kis mértékben. Mondjuk 10 szintenként arányosan növekedve. De ez is egy megoldás a kérdésre. Az állatok szintenként 1 %-kal több TP az összesen +50 %/. Az elég brutális lenne. Nem mintha ellenezném
Bánya (új)
Maximális szintje: 10
Előfeltétel: A Hatalom Tornya legalább 1 napi birtoklása bármikor korábban.
Hatása: A 10. szint megépültekor a bánya kimerül, új bányát kell nyitni. Ilyenkor felszínre kerül egy különösen értékes relikvia, az élet köve, amely minden tagnak +1 egészséget biztosít.
Minden 10 szint ugyanannyiba kerülne? Mert akkor egyrészt kiütné a szövetségi küldetést mivel instant lehetne felhúzni nagyobb lélekkúttal, ill. a top szövetségek nagyon nagyon sok plusz egészséget szereznének. Valahogy szövetségi kút arányossá kellene tenni az építési költségét vagy x %-kal növelni minden felépítésekor.