A fertőzés leküzdése mennyi? 670k körül van. A szint növekedés miatt inflálódott ez az érték, hogy nullában legyél, mondjuk a dupláját kell visszahoznia. 1.35 millió LE-t is megtermel mondjuk 10 szint alatt (hasra ütök így éjszaka, Kocos szerintem már kiszámolta a pontos adatokat, remélem kisegít majd ebben) utána tiszta tápot termel.
A portyában alapból nincs LE, ha ezt megkoronázom még 50%-kal túl sokat azért nem tápoltam.
A Fertőzés teljes mértékben uralja elmédet! A téboly miatt még saját hordatársaidra is rátámadhatsz (kivéve szövetségi társaidat), és 50%-kal több lélekenergiát zsákmányolsz.
Saját szövetségi társra nem lehet támadni, tehát a kreatívos bónusz is leleplezhető. (És csak annyira használható, mint a mostani korlátozott rendszerben.) Kamrázni a fertőzött is csak 15-öt tud, tehát túl sok előnyt nem kap. (Minden karakter hasonló mennyiségű LE-t tud termelni.) Az élmezőnyben kevés a célpont, ezért nem olyan táp, a középmezőnyben a túl sok célpont miatt viszont lehet senki nem kamrázza előtted a delikvenst, ott azért nem olyan táp.
Ha ki akarom aknázni a bónuszomat, akkor most már mindenkit farmolnom kell, azokat is akik velem egy klánban voltak eddig. Számtalan levélből éreztem már, hogy az embereket bizony fel tudja bosszantani, ha 15-20k LE-t visznek el tőlük egyetlen portyázással. Így ez nem egy túl jó megoldás. Szerepjátékosan klassz dolog, hogy kívülálló leszek, viszont az élmezőnyben elég haszontalan. (Sőt, lehet a középmezőnyben is.)
Ha tápolni szeretnék azt mondanám, hogy bármikor kifizetném a ~700k-t, hogy leküzdhessem a fertőzést (nem, 50 szint alatt már nem éri meg), mint hogy használjam a mostani bónuszt. (Pedig én napi 50-60k LE-t portyáztam az elmúlt hónapban össze.)
Az a problémám, hogy a fertőzés egyik vége nyers tápot adott, még a másik vége szerepjátékosan beilleszthető, hangulatos bónuszt. Nem lehet őket összehasonlítani. (A szerepjátékos rész miatt tetszik a fertőzés 100%, maximum csinálok egy új klánt csak fertőzött smaragdoknak majd.)