winnie![Nő](images/female.png)
2177 hozzászólás
ilyenkor érdemes lenne forrást is megosztani. mert az, ha igaz, ha nem, kimeríti az inszinuáció tényállását, hogy alap nélkül feltételezel és az alap nélküli feltételezést még meg is indoklod egy másik alap nélküli indokkal. ez így necces.
szóval kéne valami konkrétum. mert, ha igaz, amit írtál, akkor nagy butaság (legalábbis akkor, ha nem mindig így volt és anno rosszul lett leírva, hogy csak a támadás pluszos). szóval, ha változtattak, az teljesen értelmetlen, hiszen a kivégzés épp a "kicsik" egyik fegyvere a "nagyok" ellen.
Pontszám: 5.03
Ricardo![Férfi](images/male.png)
1600 hozzászólás
Pöppemet szerettem volna ma elkapni ép határnál. (8 szinttel magasabb) Nem sikerült pár száz ép híja volt. Levelezni kezdtünk, írtam neki, hogy nem értem miért nem találtam el egyszer sem, mikor ugyanakkora volt a támadóm, mint az ő védője. Ő írta, hogy nem olyan régen lett megváltoztatva a dolog és hogy valószínűleg amiatt nem találtam el, hogy kapott a védőértékére is egy százalékos bónuszt.
Úgy gondolom, hogy ha nem lenne valóságalapja, akkor ilyet nem írt volna le, ezért szeretném megtudni, hogy pontosan mi is a helyzet.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.
Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.87
Ricardo![Férfi](images/male.png)
1600 hozzászólás
Re: Kivégzés skill reform?
323. hozzászólás - 2009.11.11. 12:02:25
Nagyszerű. Baraty nem adhat ki információt a portya képletével kapcsolatban. Tekintve hogy 24 óra alatt 0 hozzászólás érkezett, gyanús hogy nem fogok választ kapni a kérdéseimre.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.
Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.73
Almási Viktor![Férfi](images/male.png)
1277 hozzászólás
Én úgy tudtam ez mindig is így volt, a támadás ha jól emlékszem azért híresült el mert egyszer ezt hozta fel Miklós példában a magasabb szintű előnyére, de úgy emlékszem nem volt róla szó hogy csak erre kapna egy magasabb szintű pluszt, hanem inkább mindenre.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.55
LanMaffia![Férfi](images/male.png)
3358 hozzászólás
Én is emlékszem olyanra hogy a magasabb szintű valamennyi védelmet kap a kisebb szintűvel szemben, de ez nagyon régi dolog, év elején is benn volt, akkor még huszonadik szintű voltam.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.38
Re: Kivégzés skill reform?
327. hozzászólás - 2009.11.11. 19:59:28
Azért az mókás, ha tényleg az elvileg erősebbet védi a rendszer.
V1
Pontszám: 8.04
Butchman![Férfi](images/male.png)
619 hozzászólás
Azért az is mókás, hogy a magas szint szükséges rossz egy "majdnem" szerepjátékban, és arra vagy késztetve minden által, hogy csak a szinteden legyél erős, és ne haladj túl gyorsan előre. Nonszensz, főleg olyannak, aki játszott már bármilyen fejlesztgetős játékot.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 6.90
Ariel![Férfi](images/male.png)
3532 hozzászólás
Miklós említett olyat, hogy ha magasabb szintű támad lefelé, akkor 1%-al növekszik a találat esélye minden szintkülönbség után. Gondolom hasonló történhet a védelemmel is, ha a karaktert alulról támadják, akkor minden szintkülönbség után kap +1 védelmet a védekező karakter.
A hozzászólást Ariel módosította 2009.11.12. 10:44:06-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.04
Kormendi![Férfi](images/male.png)
Végzetúr tanonc
![](images/star.png)
![](images/star.png)
11 hozzászólás
Re: Kivégzés skill reform?
330. hozzászólás - 2010.03.29. 18:16:12
Nem olvastam el mind az 1700 hozzászólást, de a kivégzés valóban reformra szorul, és ha ezen már kb egy éve gondolkodtok, de még semmi nem történt, az elég gáz.
Jelenleg a szakértelem fejlesztésének költsége négyzetesen emelkedik, miközben hatása lineáris, és ami ellen kellene, hogy hatásos legyen, az is négyzetesen emelkedik, így képtelenség ésszerű szintre felhozni, vagy azon tartani.
Javaslatom, hogy hatása is legalább minimálisan vegye figyelembe a szintet!
Megoldás lehet az is, ha egy bizonyos szint fölött van némi kompenzáció, vagy a játék elkezdi támogatni azokat, akik egy-két szakértelmet szeretnének magas szintre hozni. Például, ha az egyik szakértelem szintje eléri az összes szakértelem 33%-át, akkor annak a fejlesztése kerüljön lényegesen kevesebbe.
Nagyon aránytalan egy szakértelmet 43.000 LE-ből fejleszteni, míg egy olyat, amire nincs szükségem, 8.000-ből is fejleszthetek.
Pontszám: 7.67
Kormendi![Férfi](images/male.png)
Végzetúr tanonc
![](images/star.png)
![](images/star.png)
11 hozzászólás
Re: Kivégzés skill reform?
331. hozzászólás - 2010.03.29. 18:23:59
Az előző hozzászólást a Kivégzés skill reformhoz írtam, de ott nem találom. Nem tudok kiigazodni ezen a fórumon. Ha van válasz, inkább a játékban írjatok Sámánnak.
Pontszám: 6.50
PottomPanna![Nő](images/female.png)
2518 hozzászólás
Pedig ott vagy.
![](images/smileys/mock.gif)
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.88