Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1
Szerző
Topic neve: Entitás reset
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3649 hozzászólás
Profil megtekintése
Entitás reset
1. hozzászólás - 2025.01.28. 12:33:19
A legutóbbi VU találkozón megbeszélt fejlesztések között szerepelt egy olyan javaslat, hogy lehessen teljesen restelni az entitást, azaz bárhol is tartasz, ha megnyomod ezt a gombot, újra az 50. szintűtől kezdve csépelheted őket. Ennek leprogramozását befejeztük, de azért kiírom előtte itt a fórumon is, ha bármilyen gondot láttok ezzel a fejlesztéssel, még előtte beszéljük át. A funkciónak lesz egy őskö költsége is, ez attól függ, milyen szintű vagy (400. szintűeknél + halhatatlanság), hiszen ettől függ, hány entitást hívhatsz ki. Ez a költség ennek a szintnek 0,9 szerese lesz.

Ezzel a módszerrel ugye elég sok küldetést lehet utána teljesíteni, fejlesztőköveket kiszedni, hiányzó epikus relikviákat beszerezni, azokat akár aranydukátra váltani. De az entitások közötti támadásra azért van időlimit, tehát megvan az egésznek a maga korlátja. Más, hasonló "táp" mechanizmusok már vannak a játékban, és tény, hogy ez legalább egy új célt fog adni azoknak, akik elérték már a "plafont".
Pontszám: 8.51
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
601 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Entitás reset
2. hozzászólás - 2025.01.28. 14:55:45
Nem voltam ott a találkozón, nem tudom hogy mi a javaslat motivációja, illetve hogy milyen elakadások vannak amik miatt játékosok ezt igényelték. Ha jól tudom, akkor a fő gond az hogy VT kéri, de entitásvadászat AF meg tiltja, tehát nem lehet újat kérni.

Nekem személy szerint az a véleményem, hogy az epikusok és az entitások is irtó gyengék, szövetségen belül egyeztetni kell hogy ki üti az epikust, várólisták vannak, meg le kell vetkőzni hogy ne nyírjuk ki egyből. Bolygó uráról ne is beszéljünk, ahol 10 ütést kell túlélnie egy epikusnak, szóval még a gyógyulást is várni kell... Az epikusok erősítése megérne egy külön diszkussziót, de olyan szintre hogy nemhogy egyedül ne lehessen legyőzni, de akár ketten vagy hárman se, hanem egyszerre sokan kelljen ütni, összebeszélni hogy mikor ütjük, esetleg lehessen egymást buffolni, entitást debuffolni, stb. Mint egy összefogó csapat = szövetség.

Azon kívül hogy a "végezz 2 entitással" küldit lehet pörgetni, (ami egyébként tök frusztráló mert nem írja pl a rendszer hogy a mostani utáni entitást már kihívhatom-e egyből, és ha nem akkor buktam azt az 1 csatát is mert 24 óráig tuti nem fogok várni, akkor 1/2-es teljesítéssel eldobom a küldetést és kész) más tápot nem nagyon látok ebben.

Legendás fejlesztőköveknél még nem tartok hogy abba érdemi hozzászólásom legyen.

Mivel már lefejlesztettétek, ezért kb mindegy, de szerintem sokkal izgalmasabb megoldás lett volna egyszerűen eltörölni az entitás üthetőségi limitet (meg a várakozási időt két hívás között) AF-et meg relikviára költött kavicsot mindenkinek visszaadni, és akkor ebből is lehet egy folyamatos verseny, hogy ki tudja a legerősebb entitást megölni. Kb mint a kihívás tornya, vagy a kutatásban az erősődő xenók, amik azért már elég komoly kihívást jelentettek sokszor. A lényeg hogy ne az legyen a limit, hogy hány napja/éve játszok és hányszor felejetettem el 3 naponta visszahívást (mod: "új entitást") kérni, hanem hogy mennyire erős a karakter. Ami egyébként a kutatásnál is nagyon jól működött, emlékszem amikor Heimdall itt flexelt a fórumon hogy napi 100 xenót leölt és teljesen el voltam képedve hogy nekem már a 40-ediktől kifeküdt a karakterem.

Szóval az entitás rendszer lehetne egy ilyen állandóan elérhető, és minden X-edik (mondjuk 5) legyőzött entitás után lenne valami kis jutalom, mint pl a kihívás tornyában, remény városában, stb. Nem egy ultratáp dolog, de nem is olyan hogy leszarom mert nem ér semmit. Próbálok egyébként olyan megoldásokat mondani, amik már megvannak a játékban tehát van hozzá kód, csak kicsit kell rajta módosítani.

Talán ilyen alapszabályok még hozzá, hogy:
- epikus specializáció szaki határozza meg a támadási időt (tehát 4 percet várni kell és nincs ősköves gyorsítás, mert...
- az entitás gyógyuljon, úgy mint az epikus, tehát ne lehessen úgy megölni hogy ütök rá 1 milliószor 100-at egy makróval
- ha akarunk őskövezni, akkor őskőért, platináért, vagy bármilyen ide kapcsolódó új tárggyal lehessen venni 1 órára magadnak valami buffot, pl plusz +10% ÉP vagy +10% valamelyik tulajdonságodra, vagy +10% közelharci vagy varisebzés vagy +1 harci kör, viszont 1 órára csak egyszer lehessen venni, és ha lejár, akkor 1 óráig nem vehetsz újat.
- vagy te választod ki hogy mikor kezded el ütni az entitást, de ha 1 óra alatt 4 percenként ütve nem bírod kinyírni, akkor vesztettél és felgyógyul max ÉP-re
- a 6 elemet behozni és öltözni kell rá

Ez megoldaná szerintem:
- a VT feladat problémáját (ha elérted a maxot amit ki tudsz nyírni, akkor is tudod ütni csak max megdöglesz és iszol 5x isteni italt)
- az entitás jutalmazási rendszer hibáit (lsd lentebb)
- és csinálna egy tök érdekes versenyt a játékosok között, amiért jár táp és amúgy menő is.

Mivel a táp mindenkinek ugyanaz lenne, így nem kapna senki több vagy kevesebb tápot, de aki ügyesen csatázik az hamarabb átveheti a jutalmakat.

A másik pedig, hogy szerintem ha már legyőztem egy adott szintű entitást, akkor annak a kincsét egy epikus kincsesládából bármikor illene tudnom kivenni, mert már "unlockoltam" a jutalmat, legyőztem azt a szintet. Nonszensz ha mondjuk 380-as entitás kincseknél vagyok, és kéne a 280-as vadászgyűrű mert az ad a legtöbb TP-t egy vadászatra (megtörtént eset), akkor vissza kell fognom az epikus sort hogy visszahívjunk olyat ami 280-asat dob, és drukkolni a randomnak hogy kiessen ami kell.

A harmadik meg hogy ha jól tudom akkor az entitásból való kincskivétel jelenleg 10 dukátba kerül, és 1-ért veszi be az aukciós ház, szóval az nettó 9 dukát bukó fixen 15 entitásonként amíg 0-ról el nem jut a karakter a 460+-os kincseket dobó entitásokhoz ami, ha 920+-os entitásból esik, akkor (920-50)/3/15 = 19,333 kincs * 9 dukát = 171 dukát bukó és 72 óránként lehet egy 3 szintugrást kérni, akkor átlag napi 1 szint, tehát 2,38 év mire ide egy resetelő karakter a nulláról eljut oda hogy olyan tápot kap ami szintén hasznos neki.

Na, bocs kicsit hosszú lett, de már elég régóta gondolkodtam egy ilyen fejlesztésen, gondoltam leírom, Miklós ha érdekel ez, akkor szívesen kidolgozok egy részletesebb tervet, ami már a játékban főleg meglévő mechanikákat használja, és akkor nem lenne sok idő és pénz lefejleszteni.
A hozzászólást Lebufe001 módosította 2025.01.28. 16:41:59-kor
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 9.31
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3649 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Entitás reset
3. hozzászólás - 2025.01.31. 16:59:47 (Válasz Lebufe001 #2 hozzászólására.)
Az ilyen végtelen üthetőség sosem jó, mert oda vezet, hogy 72 órán keresztül nonstop csapkodod, ínhüvelygyulladást kapsz, aztán meg elfogyott a tartalom, soha többé csak hetente 1x... Na az ilyennel utána pláne lenne igény, hogy resetelni lehessen

Az epikusoknál azt is könnyű leverni, ahol normálisan tartotok? Nem csak a visszahívottat?

Bármilyen ötletet, javaslattervet szívesen látunk, legjobb emailbe, doksi formájában. Nem garantálom, hogy meg is valósul, ezért érdemes alapban csak vázlatosan, és ha rábólintunk, lehet részletesebben is. Nagyon sok szempont van, amit egy esemény tervezésekor figyelembe kell venni, szóval nem olyan egyszerű a dolog, de nem is lehetetlen.
Pontszám: 7.77
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
601 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Entitás reset
4. hozzászólás - 2025.02.01. 13:11:09 (Válasz Miklós #3 hozzászólására.)
Rendben, köszi!

Igen, azt is könnyű ahol tartunk.
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 7.66
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
856 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Entitás reset
5. hozzászólás - 2025.02.01. 13:52:41 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
... (400. szintűeknél + halhatatlanság), hiszen ettől függ, hány entitást hívhatsz ki. Ez a költség ennek a szintnek 0,9 szerese lesz.

Ez az ár egy kicsit borsos, mondhatni k. drága, az ár/performancia eléggé alacsony, kifejtem, hogy miért:

Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
Ezzel a módszerrel ugye elég sok küldetést lehet utána teljesíteni...

2 entitás egy küldetés. Ezt az entitások regenerálódása miatt kb 6-7 naponta lehet egyszer teéjesíteni, ezt azért ne nevezzük TÁP-nak

Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
fejlesztőköveket kiszedni ...

A jutalom 15 entitásonkén érkezik, ott lehet kivenni 1 azaz egy kincset 10 dukát árán. Ez időben ugye 45 nap, ha nincs csúszás. Kérdés, hogy a fejlesztéssel együtt megoldottátok-e azt, hogy minden entitás dobjon kincset, mert akkor tényleg lehetne egy kis TÁP faktor a dologban, ha minden kicslista tartalmazza a fejlesztőkövet, de ehhez nem fűzök reményeket

Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
hiányzó epikus relikviákat beszerezni, azokat akár aranydukátra váltani ...

A hiányzó epikus relikviákat a szövi visszatapsolt epikussal megoldja, azzal nincs probléma, ezt azért ne nevezzük előnynek, mert ahhoz, hogy a megfelelő kincset lehessen választani, még az entitás szintjével is célozgatni kell ...

Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
De az entitások közötti támadásra azért van időlimit, tehát megvan az egésznek a maga korlátja ...

Így van, az időlimit elég komoly, két entitás között 3 nap, kincsek között 15 entitás azaz 45 nap.

Idézet: Miklós - 2025.01.28. 12:33:19
Más, hasonló "táp" mechanizmusok már vannak a játékban, és tény, hogy ez legalább egy új célt fog adni azoknak, akik elérték már a "plafont".

Az új cél rendben van, a TÁP mechanizmuságát azért vitatom

Összefoglalva, egy 400/50-es karakternek ez 450*0,9 azaz 400 őskő, és ezért a borsos árért kap egy kő kemény időlimites dolgot, ami a mindennapi tevékenységbe nem illeszthető bele, mire újra eléri az értelmes reset szintet az epikus addigra eltelik akár több év is, mert ugye 30. szinttől szintenként egyet lehet leverni, most az entitásvadászat AF 100 max így a 400/50-es karakter legközelebb 450-30+100= 520 db után fog értelmesen visszahívni, ez ugye 520*3 nap azaz 1560 nap, ez kb 4,2 év elég feszes menetrenddel, és időközben a karakter lép vagy 100 szintet is.

Egy szó mint száz, k.drága a reset...

Azt javaslom, hogy maga a reset legyen 50kő, és az azonnali entitás idézés pedig mondjuk 5kő, ezt az idézést lehet limitálni napi szinten N darabban
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 9.44
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Entitás reset
6. hozzászólás - 2025.02.01. 18:12:29
En mar ebben a fejlesztoko dologban sem latom a sok ertelmet. Csak a statjait lehet novelni.
A ko koltseg mindig annyi ahova fejleszteni akarom. Mondjuk 4-rol 5-re 5 ko.
Meg egy kisebb szoviben is ha mondjuk havonta kiszedek 10-et nagyon hamar elerunk oda h a 6 fele targy 7 fele statjabol (azaz osszesen 42) havonta egyszer 1-et tudok novelni.
Ezt olyan kornyezetben ahol 90000-100000-es tulosszegek vannak.

Ez csepp a tengerben. Nem latom ertelmet az egesznek amiert erdemes lenne csinalni.

Amikor ez az egesz be lett jelentve en arra gondoltam a 6 targy specialis tulajdonsagait lehet majd novelni. (LE szivas, portya LE bonusz, transzdestrukcio,stb)

Na annak mar lenne ertelme.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.92
Oldal: 1
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője