Felhasználónév: Jelszó:

Utolsó hozzászólások

Oldal: 12345
Dátum: 2025.10.22. 15:41:17
népszerűZsurepiFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Mi nem igaz a gyilkos galócára?


piros alapon fehér pettyes a kalapja *
spóratartó lemezei fehérek
tönkjén bocskor és gallér is megfigyelhető
halálosan mérgező

Ezen válaszok mindegyike igaz a gyilkos galócára. Tessék javítani.

https://www.karcagtv.hu/life-styles/item/4686-megtalalhattak-a-gyilkos-galoca- mergenek-ellenszeret
https://bffd.hu/gyilkos-galoca-mergezes-tunetek-veszelyek-es-elsosegely-tippek/
Dátum: 2025.10.22. 07:48:37
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
542 hozzászólás
Profil megtekintése
Pedig már olyan régen kongnak a vészharangok..... De nem akaródzik nekik észrevenni.
Dátum: 2025.10.21. 23:06:15
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
660 hozzászólás
Profil megtekintése
Nálam nagyon nem talált be ez a Városos játék.

Karakterfejlesztő RPG-t akartam játszani, nem pedig város managert.

Így eléggé rá is untam, most 21 nap inaktivitás után jöttem vissza kicsit benézni. Gigatemplom lejárt, bukta 8 pálca, xenó eventből kimaradtam, bukta a 4% küldetés LE és a 8% AF...

Igazából csak szólnék, hogy ezennel Thilysius elköszön, aki kb 2-3 év játék alatt 0-ról felkerült a V1 toplista 4. lapjára, 322. szinttel.
TÖ-ben V1 toplista 39. hely - 36 431
SZÖ-ben V1 toplista 41. hely - 33 210
Építésben V1 toplista 19. hely - 183 MRD

Tartalékban maradt még 160e TK, 138db Templomi Pálca, 26db Verempálca, rengeteg energia vermeben, rengetek CSP és PP ital.

Nálam ez a városos fejlesztés ami az utolsó csepp volt a pohárban és ezt szeretném le is írni hogy miért.

Csatlakozom az előttem szólókhoz, vakvágány, nem illik a játékba, és ráadásul fölöslegesen is túl bonyolult szerintem és átláthatatlan.

Amivel a legjobban egyetértek az LanMaffia hozzászólásában a "nincs hova fejlődni és amúgy is minek" mondatrész.

Ezt éreztem már mióta. Nincs semmilyen endgame content amiért érdemes lenne fejleszteni a karaktert. Sőt, meg vagy böntetve konkrétan ha fejleszted, mert pl. túl erőset ütsz az epikusba, veremben nem megy végig a 6-7-8 ütés mert kinyírod a szörnyet, és sorolhatnám.

Unalmassá vált a napi rutin, és céltalanná számomra. Ott áll 160 ezer templomkristályom, és annyi kedvem nem volt hozzá, hogy feltoljam az állatokat 32ezresre, és lesajtoljak több 10 milliárd LE-t, mert MINEK?

Nem változik semmi. Ugyanaz a szürke napi rutin, ütni az SZB-t, csinálni a vermet, pörgetni a templomot. Eventek is unalmasak de kötelezők, és beleerőltetnek a napi belépésbe, aktivitásba, különben bukod a jutalmat, és lemaradsz.

Egyelőre a karakter inaktív lesz, néha nézegetem a fórumot, ha lesz olyan fejlesztés, ahol:
1. lesz valami játékvégi kontent amit ÉLVEZETTEL lehet csinálni, kihívást jelent, stb nem csak sok sok kattintgatás a semmiért ÉS
2. bekerülnek új mechanizmusok amikkel fel lehet zárkózni nemcsak szintben vagy LE szerzésben, hanem verempálca, templomi pálca és harci csatlós szintösszegben is

akkor elgondolkodom a visszatérésen.

Az elmúlt 3 évben rendszeres maxos befizető voltam még a talikon is, sőt volt hogy azon kívül is pörgettem az őskövet hogy vegyek sok sok verempálcát szörnykihívás nullázóval, így remélem hogy ezzel a kommentemmel tudok adni egy szavazatot amellett hogy milyen irányba szerettem volna hogy menjen a játék, aminek sokszor sokszor hangot adtam itt a fórumon is és az élő fórumon is.

És a legnagyobb szívfájdalmam az, hogy nem lettünk meghallgatva. Apró dolgok történtek aminek örültünk, de ez mind-mind csak foltozgatás volt, ami alapvetően nem oldotta meg a problémákat. Ez az új fejlesztés pedig számomra egyértelműen jelez egy mélyebb dolgot. Azt, hogy a JV nem érti már a saját játékát, nem játszik már a saját játékával, nem érti már a játékosokat és hogy ki milyen motivációból játszik, hanem a hasára üt hogy akkor a bukott Argum City-t újraéleszti itt. És amikor a játékosok egyértelműen jelzik (vagy legalábbis nagytöbbség), hogy ez nekünk nem tetszik, akkor pedig nem hallja és implementálja ezeket a visszajelzéseket.

Emiatt már nem reménykedem abban, hogy ez egyszer majd jobb lesz.

A végzetúr számomra egy tinédzserkori játékként indult, melynek új nosztalgiáját éltem meg fiatal felnőttként, de mindennapi kötelező kényszer lett nekem, így én itt kiszállok.

Köszönöm mindenkinek akivel együtt játszottunk:
V1 - Zugivó Italbarátok még Xenomorf karakteremmel
V6 - Árral Szemben ahol Thilysius kezdett, külön kiemelve Redlips, goliát és Brutális Vadállatot, majd innen átvittem a karaktert V1-re, ahol
V1 - Azúr Légió, külön kiemelve LanMaffia, Unr34l, nektek külön köszönöm a sok sok tippet és fejlesztési tanácsot amit megosztottatok velem!

MOD: Bocsánat V5 - Husosfagyi és V3 Zafírszemű Nadalith kimaradt. Örülök hogy megismerhettelek titeket is!

Thilysius egyelőre hibernálja magát, várva egy jobb világra. Addig álmaiban másik játékokkal szórakoztatja magát.

Sziasztok!
Dátum: 2025.10.20. 14:06:16
mindenki kedvencepancser66Férfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Csak becsukott szemmel láthatjuk, mi az?


álom *
fogtündér
ufo
sötétség

Nem feltétlenül az álom a megfejtés. Csukott szemmel sötét van, tehát az is jó. És ugye egyes tudatmódosító szerrel, ébren is lehet álmodni.
Dátum: 2025.10.14. 11:01:40
közkedveltTelumatanFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Küldetések oldalon, ha már imételhető küldiknél tartasz és az utolsó 3 (ebben nem vagyok biztos, lehet több/kevesebb) küldetésed állatszintlépés volt megjelenik egy gomb, amivel automatikusan végrehajt 10 szintlépős küldit. Ha több ismételhető küldit csinálsz egyszerre, akkor is megjelenik egy hasonló gomb a küldetések oldal alján.
Dátum: 2025.10.14. 09:26:44
kedvencDodoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
A templomkristályoknál a kiképzéssel nem lehet egyszerre több szintet fejleszteni az állatokon? Elég időigényes és idegesítő egyessével nyomogatni a kiképzést. Van 200k. templomkristályom és javát el szeretném használni erre.
Dátum: 2025.10.13. 20:48:20
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
890 hozzászólás
Profil megtekintése
A kovászolás egy fermentációs eljárás, ahol a különböző baktériumtörzsek és élesztőtörzsek együttműködése révén savanyú végtermék jön létre. Amennyiben magas cukor és keményítő tartalmú dolgok erjednek, az élesztők szaporodnak el jobbára, ennek az eredménye pl: a kovászos kenyér. Ha alacsony a cukor és keményítő tartalma a kovászolandó dolgoknak, akkor jobbára a tejsavbaktériumok szaporodnak el, így jön létre pl: a savanyú káposzta és a kovászos uborka is.

És egy szép példa arra, hogy a kovászolás nem a kenyértől függ:
https://minalunk.hu/budaors/svab-kovaszos-uborka/
Dátum: 2025.10.13. 07:31:54
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
542 hozzászólás
Profil megtekintése
A Hűség Útjánál jó volna, ha nem csak a keltetős, hanem a műhelyes küldinél is ki lene írva, hogy mit kell még csinálni.
Dátum: 2025.10.12. 07:52:24
népszerűMorobeyFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Kovászos finomságok – a nyár igazi slágerei
A kovászolás egy régi, természetes fermentációs technika, amely során a zöldség sóval, meleggel és némi kenyérrel együtt elindítja a természetes erjedést. A kovászos termékek íze enyhébben savanyú, de gazdagabb, összetettebb, és rendkívül egészségesek – tele vannak probiotikumokkal, amelyek jót tesznek az emésztésnek.

Tehát a válasz helytálló.
Dátum: 2025.10.11. 20:13:24
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
890 hozzászólás
Profil megtekintése
Milyen savanyítási eljárás a kovászolás?
préseléses erjesztés
forróvizes erjesztés
ecetsavas erjesztés
*kenyérrel erjesztés

Ha valaki tudatlan, akkor legalább ne álljon ki büszkén a világ elé a baromságaival...
Kenyérrel erjesztés, ne röhögtesse már ki magát a "szerző". Legalább a guglit használja mielőtt baromságot ír.
Dátum: 2025.10.11. 16:47:06
kedvelt tagEMTybFérfi
Végzetúr tehetség
106 hozzászólás
Profil megtekintése
Van valahol valami leírása ennek a város dolognak?
Olyasmire gondolok, mint a szövetségi épületek egymástól függése, mert ez így ebben a formában nagyon gáz, hogy építesz valamit aztán, lesz valami... Ha semmi értelmes leírás nincs evvel kapcsolatban, akkor inkábbhagyom az egészet a fenébe, semmi kedvem +időt meg gondolkodást befektetni arra a JV hozzáállásra, hogy fedezd fel. Inkább az egész játékot abbahagyom.
Dátum: 2025.10.09. 17:14:52
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3378 hozzászólás
Profil megtekintése
Több gondolatom is van

Mindenekelőtt a lelkesedés abszolút dicsérendő. Van benne energia és átgondolás is.

Ez a fórum kb. alkalmatlan arra, hogy hosszabb gondolatmenetet értelmes formában, befogadhatóan át lehessen adni.

Érzek ellentmondásokat ott, hogy túl sok időbe kerül a játék, majd mindenféle upgrade lehetőségek és plusz event.

A VIP-val kapcsolatos okfejtés is sántít nekem. Ezt egyszer kell megvenni és kész, plusz ott a prémium és vissza lehet állítani a hűségbónuszt. Én is többször visszaállítottam már.

Szerintem a játék egyik fő problémája, hogy nincs hova fejlődni és amúgy is minek. LÉ-ből TÖ egy idő után megfeneklik, a karakterépítés TÖ részének jelentős része már alternatív módon teljesül, lásd csatlószintösszeg és gigatemplomok darálása a végtelenbe.

Egy új, ismeretlen event elég vonzó dolog játékosként, fejlesztőként viszont állati sok mindent át kell gondolni, nincs-e túlbonyolítva, érthető-e, megéri-e lefejleszteni stb. Ebből a szempontból nálam a városépítés nagyon alacsony pontszámot kap, a leírás és a játék adta információ észszerűtlenül kevés.

Egy ilyen új fejlesztési ötletnél lehet csinálnék valami demot vagy core-t, ami viszonylag észszerű idő alatt lefejleszthető, átlátható (!), tesztelhető, és utána építeném bele a többi részét. Ez így elsőre lehet sok. Persze itt egy vizuális prezentáció is nagyon sokat jelenteni, elválasztásokkal, nyilazással, feltételekkel, stb.

A régi eventek újragondolásával maximálisan egyetértek és nem csak jutalom szinten. Koncepcionális szinten nem érdekel +10.000 darab energiakoncentrátum vagy akármi ilyesmi. Viszont vannak még játékosok, akiknek egy-egy event tök jó szórakozás, szóval nekem nem fáj csak elkattintgatni.

A közösségépítő tevékenységek beépítése talán a leginkább jó vonal, akár szövetségi, akár világszinten. Az emberek csinálnának valamit közösen, ott az energia, csak nem tudnak.

A játék kényelmesebbé tételével is egyetértek. Ebben azért vannak lépések a játékvezetéstől. De azt az oldalt is megértem, hogy ne legyen már 2 kattintással minden megoldható, akkor minek a játék, minek csinálni bármit.

Jók lennének ilyen gondolatébresztő beszélgetések egyébként
Dátum: 2025.10.09. 11:57:22
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
692 hozzászólás
Profil megtekintése
Koszi kiprobalnam de nem szoktam csak telefonon jatszani.

Meg azert jonlenne ha nem trukkozni kene hanem alapbol benne lenne.

Mint pl az esszencia atvaltas. Ha at akarok valtani 1000 x fajtat mondjuk 250 VF vagy EH-ra az most vagy 1250 kattintas 250 oldaltoltessel es scrollozgatassal vagy irok ra egy scriptet.

Ahelyett hogy atirhatova tennek a 4est az atvaltasnal es kesz 5 kattintassal. Ezert is regota konyorgok...
Dátum: 2025.10.09. 09:18:41
közkedveltTelumatanFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Én úgy szoktam, hogy megnyitom a végzetúr honlapot böngészőben, leveszem a nézetablak méretarányát 25%-ra (chrome-ban Ctrl&- billentyűk) és nyomom a támadás gombot ezerrel. Nem 10x gomb, de pár perc alatt kiszórható vele 1000 támadás is.
Dátum: 2025.10.09. 06:25:30
népszerűÖrdögFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Tele vagy fantasztikus ötlettel, remélem valamit felhasznál belőle a Beholder. Grat
Dátum: 2025.10.08. 22:51:11
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
692 hozzászólás
Profil megtekintése
Nagyon kellene az a 10x tamadom a xenokat gomb...
Dátum: 2025.10.08. 14:29:01
kedvelt tagKerzsakovFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Most is 8 óránként lesz a váltás vagy az változott?
Dátum: 2025.10.08. 08:57:40
kedvencsivaNő
Végzetúr tehetség
236 hozzászólás
Profil megtekintése
Remèlem a Beholder Kft felajánl neked egy játékfejlesztő állást, ez nagyon hiányzik, hogy valaki belülről lássa a játékot. Èrdekesek, jók amiket leírtál, ilyenekre várunk a játèkban.
Köszönjük.
Ami a legfontosabb ès sokszor mondjuk az Idő! Rengeteg idő ha aktívan tolja az ember
Dátum: 2025.10.07. 10:09:09
népszerűBigHeroFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Nektek is elindult a VÁROS? Mi lett a teszt vége, mármint a konklúzió? Van erről valami/bármi információ?
Dátum: 2025.10.07. 01:31:07
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
218 hozzászólás
Profil megtekintése
Kettő hozzászólásba sem fért bele. Bocsánat, hogy szétoffolom, de ha már megírtam, közzéteszem.

Lejutás a szurdokba:
10 szint, minden szinten egy ellenség, mely Harci illúzióval győzhető le. Egy selectorból kiválasztható melyik harci illúziót szeretné a játékos használni. A harci illúziók használatához maximum ÉP-n és VP-n kell lenni! Az illúzió használatához az összes VP-re szükség van (ezt használatkor fel is használja)! Ha sikeres a használat akkor a max ÉP 50%-át veszti el a játékos, ha sikertelen az ÉP-je nullázóik.
Illúziókat 15 percenként lehet használni (esetleg őskővel azonnal). Első szinten 10 lehetőség van (minden játékosnak más a sorrend, melyik illúzióval juthat tovább, itt nem lehet megosztani tehát melyik illúzió kellett, mindenkinek saját magának kell kiállnia az ÉP és VP gyilkos próbákat), második szinten már csak 9.. a szerencsésebbek előbb végeznek, akiknek nem volt szerencséjük nekik több idő, de pár nap alatt le lehet pörgetni.
Minden szinten használható, ha sikerült az ellenfelet legyőzni bármelyik Teremtő illúzió, itt a fix az illúzióhoz rendelt jutalmat megkapja a játékos, kis jutalom és nagy jutalom is előfordulhat (én az alábbi listát preferálom: 50 templomkristály, 40 hűségszilánk, 70 energiakoncentrátum, 10 Kisebb térkapu stimulátor, Templomi pálca, Verempálca, 30 vadászat itala, 50 portyázás itala, 30 relikviaforgács, 25 ork sör)

A szurdokba lejutva a játékosokat egy tölcsér alakú „pálya” (azaz a szurdok fogadja)

Szurdok felépítése: 2 darab féltölcsér A féltölcsér – jutalommező – B féltölcsér:
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 gomb: lejutás a szurdok kriptájába.
J








A B




T

• feladatmezők kékkel, nagyjából egyező feladatú mezők ugyanolyan kékkel, jutalommező sárgával, tovább gomb pirossal.

A szurok A és B féltölcsére egymástól függetlenül megoldható a kritérium, hogy az adott sor feladatai meg legyenek oldva, ha nincs kész pl az első sor első 5 feladata akkor nem mehet lejjebb.
Egy kis csavar: a feladatok az A és B féltölcsérben egyszerre is megoldhatóak, ha valaki szemfüles, mivel egymástól függetlenek, és az A féltölcsér első 5 feladata megegyezik a B féltölcsér második 5 feladatával, viszont fordítva ez nem teljesen igaz, a lényeg, hogy mindig legyenek olyan feladatok, amik megegyeznek 1 szint eltolódással, így a 2 féltölcsér egyszerre könnyebben megoldható, a játékosoknak a logikát kelljen megtalálni, mi a legcélszerűbb.
A feladatok szerintem lehetnek a megszokottak vagy akár egy Szurdokpanel-be behelyezhető a vadászat, portyázás, kihívás, térkapu, kaland, kvízkérdéshez az „orákulum”: pl vadássz a szurdokban 50 alkalommal  csak a szurdokpaneles vadászattal oldható meg a feladat, portyázz a szurdokban itt pl csak klónok ellen lehet harcolni, természetesen a jutalmak is változhatnak, mint a normál, de ha lenne egy külön panel a feladatokhoz akkor elkülönülne a normáltól, ami jó lenne, hiszen egy plusz élmény.
A szurdok összes feladatának teljesítésére a játékosnak 30 napja van, de legelőbb 15 nap után tud továbblépni a kriptába.

Lejutás a szurdok kriptájába: megnyomva az utolsó gombot a játékos lejut a Kriptába.

Kripta

A Kripta felépítése:

Déli szárny – A smaragd kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Nyugati szárny – A zafír kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Északi szárny – A gyémánt kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Keleti szárny – A rubin kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Központi mag – A kristály kripta – bejutás Kulcs Illúzióval, és az előző 4 kripta adta komponensekkel!

Minden szárnyhoz (kivéve központi mag!) kraftolni kell még az első 100 napon 10 vagy 20 darab a kripta nevéhez fűződő talizmánt (maximum 20 darabot!): smaragd talizmán, gyémánt talizmán, zafír talizmán, rubin talizmán.
A talizmánokat a kripta megfelelő szárnyában lehet felhasználni és kell is, minden talizmán felhasználásakor (1 csp vagy 1 pp + talizmán) a játékos egy jutalmat kap. 5-10 percenként lehet talizmánt használni, 20. alkalomra a játékos jutalomként megkapja a - A kristály kripta egyik komponensét a smaragd a smaragd elem-et adja, a gyémánt a gyémánt elemet..stb. A 4 elemet összerakva (pár csp, őskő) megkapja a játékos a Kristály kriptához szükséges védőpajzsot, hiszen itt sok veszély fenyegetheti, másrészt enélkül be sem juthat.
A 20. alkalom után még 10 alkalommal van lehetősége a játékosnak a jutalmakért menni talizmán nélkül, vagy ha nincs megfelelő mennyiségű talizmánja akkor 1 őskő és 1 csp és „X” LE áron folytathatja talizmán nélkül (azaz megéri kraftolni a talizmánokat) folytathatja a kincsek összeszedését. A kincseket a mágikus kripta adja, nem sírrablásról van szó!

A központi mag - A kristály kripta – A mélység temploma.

A kristály kripta nem más, mint a Mélység Temploma, ahol feladatok várnak a végzeturakra, hogy elnyerjék azt a kegyet, melyet a kripta ad (hogy mi ez a kegy arra van ötletem, de rád bíznám a legvégső jutalmat).

A mélység temploma:

Felépítés 9*9-as mátrix, 81 normál mező: 76 feladat, 5 jutalommező
Haladás a templomban először a 9*9 mátrix peremén lévő feladatokat kell megoldani – egy mező jutalommező - ha kész az összes feladat átveheti a jutalmat majd, jöhet a már 8*8 mátrix feladatai, szintén csak a külső mezők feladatai aktívak, majd így sorban és a végén amikor már 2*2-es mátrix marad az már az utolsó 3 feladat és a végső jutalom mezője. A feladatok a megszokottak lehetnek, a lényeg és az újdonság a felépítés és haladás.

Ábrázolom neked egy táblázatban. A piros mezők a jutalommezők. Első körben a világoskék feladatokat lehet csak megoldani, ha kész és átveszi a játékos a piros mezőben a jutalmat, utána oldhatja csak meg a következő színnel jelölt feladatokat, így szépen befelé jutva, a feladatok száma csökken, a jutalmak nőnek!

(jutalom előre csak az ismert amelyik „körben” van a játékos! (kis meglepi legyen mindig!).

A templom megoldására mindenkinek 60 napja van.

A vázlat itt véget ért, a jutalmak és kraftolható dolgok, ha megvalósul az event az rád van bízva akár visszajöhetnek az épületek is. Ha lesznek épületek akkor minden adott hozzájuk és lehet, hogy kelleni is fognak, hiszen az átváltások, selectorok egy ilyen eseménynél kellenek.
A küldetéslistát preferálom, hogy az event közben is legyenek előre látható jutalmak.
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőGigászok - a HKK legújabb kiegészítője