Van esetleg kívánság, hogy milyen funkciójú kódos relikviát szeretnétek látni most a Relikviák oldalon (Álomháború kódbeváltás)?
Utolsó hozzászólások
Dátum: 2025.11.07. 10:13:34
Dátum: 2025.11.07. 10:12:38
Ha nincs ellenvetés, kezdjük a fejlesztést...
Dátum: 2025.11.06. 21:03:46
Termèszetesen
Dátum: 2025.11.06. 18:44:04
Hali,
A téglaépítő fülnél átállítottad, hogy az IQ-t szeretnéd növelni?
A téglaépítő fülnél átállítottad, hogy az IQ-t szeretnéd növelni?
Dátum: 2025.11.06. 09:43:26
Ja, èn is teszteltem, tegnap amikor láttam mit irtál. 7 802 958 le kellett beèpitettem 820 000 lèt, most 6 982 958 kell a növekedèshez 22886 az iqm. De furcsa is lenne ha így menne...
Dátum: 2025.11.06. 08:45:54
Én teszteléssel jöttem rá.
Most is néztem, 16663 volt az iq-m, vettem 5 téglát 174175-ért és 16664 let az iq.
Őszintén szólva ez a felismerés döntötte el, hogy csinálom-e, vagy nem a városok-at, mert amúgy nagyon nem a szívem csücske az a dolog a Végzetúr világában.
Most is néztem, 16663 volt az iq-m, vettem 5 téglát 174175-ért és 16664 let az iq.
Őszintén szólva ez a felismerés döntötte el, hogy csinálom-e, vagy nem a városok-at, mert amúgy nagyon nem a szívem csücske az a dolog a Végzetúr világában.
Dátum: 2025.11.06. 08:12:33
Hát, ha ez tènyleg így van akkor nagyon nagy a gebasz. Nekem kb 12 nap egy IQ fejlesztés a napi 10 tèglám 820 000 Lèèrt
Dátum: 2025.11.05. 21:35:22
Tudtam én, hogy beszléni kell róla.
A teszt után az éles induláskor a Jv jelezte, hogy már ki lehet válszasztani, hogy milyen tulajdonságot növeljen a téglavásárlás.
A városon belül a téglaépítő fülön ki lehet választani azt a tulajdonságot, amit növelni szeretnél a téglavásárlás során. És ez nem úgy növeli a tulajdonságot, mint a szerencse, hanem fixen naponta 1-gyel nő a téglavásárlás során.
Nálam iq van kijelölve. Naponta 174000 le-ért veszek 5 téglát, ami minden nap 1-gyel növeli azt az iq-t, ami a karilapon (95% kevezménnyel) 16 millió lenne.
Ez évente 365 iq mindenkinek.
A teszt után az éles induláskor a Jv jelezte, hogy már ki lehet válszasztani, hogy milyen tulajdonságot növeljen a téglavásárlás.
A városon belül a téglaépítő fülön ki lehet választani azt a tulajdonságot, amit növelni szeretnél a téglavásárlás során. És ez nem úgy növeli a tulajdonságot, mint a szerencse, hanem fixen naponta 1-gyel nő a téglavásárlás során.
Nálam iq van kijelölve. Naponta 174000 le-ért veszek 5 téglát, ami minden nap 1-gyel növeli azt az iq-t, ami a karilapon (95% kevezménnyel) 16 millió lenne.
Ez évente 365 iq mindenkinek.
Dátum: 2025.11.05. 19:29:16
Ezt én is támogatom. 

Dátum: 2025.11.05. 19:09:53
Ha téglát veszel, akkor az kb. olyan mértékben fejlszti a szerencsédet, mint a szövetségi építés. Az egyéb kiválasztott tulajdonságot nem tudom, nem vizsgáltam.
Tehát, ha csak a szerencse növelés miatt veszel téglát, akkor sztem jobban jársz, ha a szövetséget építed. Persze, akinek tízezres nagyságrendű tulajdonságai vannak, az tök mindegy mit csinál, jelentős előrelépést nem fog elérni párdarab tégla megvásárlásával
Tehát, ha csak a szerencse növelés miatt veszel téglát, akkor sztem jobban jársz, ha a szövetséget építed. Persze, akinek tízezres nagyságrendű tulajdonságai vannak, az tök mindegy mit csinál, jelentős előrelépést nem fog elérni párdarab tégla megvásárlásával

Dátum: 2025.11.05. 15:28:21
A 14. hozzászólásban elhangzott, mint találgatás, hogy vajon lesz(nek)-e fétis(ek) a városból kiszedhető jutalmak között, de egyelőre nem tudjuk, legalábbis ebben a topicban nincs erről infó. Egyelőre azt tudjuk, hogy tápokat kiszedni a Piac épületből lehet, aminek a jutalmait 5. épületszintig ismerjük jelenleg (208. hozzászólás vagy http://vegzetur.wikidot.com/piac)
Dátum: 2025.11.05. 08:42:59
Nem tudom, hogy elhangzott már a kérdés, mert nem olvastam végig ezt a 10-en pár lapot, de a városban lehet majd előbb-utóbb város fétist gyártani?
Személy szerint díjaznám ha lehetne!
Személy szerint díjaznám ha lehetne!
Dátum: 2025.11.03. 06:08:32
Ezt kérlek fejtsd ki bővebben, mert nem biztos, hogy ugyanarra a dologra gondolunk.
Dátum: 2025.11.02. 22:50:25
Idézet: Miklós - 2025.10.31. 13:58:10
Nekem már emiatt is tetszik. Hajrá!
és épp ezért ki szeretnénk kérni a véleményeteket, hogy tetszik a tervezet, nehogy olyasmivel dolgozzunk, ami nem elég népszerű.
Nekem már emiatt is tetszik. Hajrá!
Dátum: 2025.11.02. 20:38:46
Az építés elhanyagolható, mert az a szövi építéstől is nő.
Dátum: 2025.11.02. 09:55:22
A bányából szerezhető unobtániumból vehetsz majd tápokat. Plusz a napi táglavásárlásért nő 1-et a kiválasztott tulajdonságod.
Dátum: 2025.11.02. 09:17:51
Sziasztok.
Van a városépítésnek bármi értelme? Mert úgy látom a karakterre és fejlődésére semmilyen hatàssal nincs.
Van a városépítésnek bármi értelme? Mert úgy látom a karakterre és fejlődésére semmilyen hatàssal nincs.
Dátum: 2025.10.31. 21:58:36
milyen tigris nem létezik?
bengáli tigris
kinai tigris
fehér tigris
szibériai tigris
Kína hosszú í-vel írandó
bengáli tigris
kinai tigris
fehér tigris
szibériai tigris
Kína hosszú í-vel írandó

Dátum: 2025.10.31. 16:53:56
Elso olvasasra igeretesnek tunik. 

Dátum: 2025.10.31. 13:58:10
Sziasztok! Tevrezzük a következő évi új nagy eseményt, és épp ezért ki szeretnénk kérni a véleményeteket, hogy tetszik a tervezet, nehogy olyasmivel dolgozzunk, ami nem elég népszerű.
Az esemény alapötlete Baratyé, ezt próbáltam továbbgyúrni, itt vannak a részletek:
A végzeturak végre elkezdték békés városaikat megépíteni, azonban ezek a vadonban élő kegyetlen szörnyek számára zsákmányt jelentenek. A portyázó szörnycsapatokat egy nagyhatalmú Thasrgodan sereggé fogja össze, és megindul az invázió, hogy elsöpörjék az újonnan épülő városokat...
Az esemény egy 20x20-as térképen zajlik. Minden térképmező a játékosokhoz, vagy a szörnyekhez tartozik. Kezdetben a szörnyeké a felső 15 sor, a játékosoké az alsó 5 sor. Minden térképmezőhöz tartozik egy mérőszám (erősség), ami azt mutatja meg, hogy a birtokló csapat milyen erős.
- Az a csapat nyer akinek sikerül az összes mezőt elfoglalnia.
- Az eseményre nevezéskor a játékos eldöntheti, melyik (játékos) mezőről indul. Az esemény indulása után még korlátozott ideig lehet csatlakozni.
- Minden nevező után felkerül a térképre 500 szörny. Ha valaki később nevez, arányosan kevesebb szörny kerül fel, az eltelt napok szerint.
- Minden nap 8-24 óráig vannak körök. Egy kör 4 órás, minden kör elején 10 eseménypontot kap a játékos. (Aki később nevezett, visszamenőleg megkapja a pontok 80%-kát). 1 támadás 1 eseménypontba kerül, de max. 20 támadás adható le 1 körben.
- A játékos választhat, hogy az eseménypontjait harcra, mozgásra vagy toronyépítésre költi.
Cselekvések:
- Harc: 1 eseménypontért csata indítható egy szomszédos szörny mezőre (átlósan nem). Ilyenkor lezajlik egy veremhez hasonló csata, győzelem esetén megsemmisült 1 szörny az adott mezőről. Ha a szörnyek elfogytak, bemozoghatnak a játékosok. Van rá esély, h erősebb v akár jelentősen erősebb szörnybe fut a játékos a mezőn (kapitány ill. parancsnok), de ezt már a támadás elkezdése előtt is lehet látni. A veremhez hasonlóan lehet a csata előtt buffokat használni.
- Mozgás: 1 eseménypontért egy szomszédos mezőre mozoghat a játékos.
- Építés: Ha vki nem akar csatázni, az eseménypontból építheti a tornyot a mezőn. Egy toronyhoz 100 eseménypont kell. A jutalmak szempontjából ez is ugyanúgy eseménypont költésnek számít, mint a harc. A torony állapotai: építés alatt (ekkor a játékosokat lökik hátra a szörnyek), ép vagy már romboltak bele a szörnyek (ekkor a tornyot építik). Tehát amikor épités alatt van, és 50 az állapota, akkor a játékosokat lökik, ha már lerombolták 50-ig, akkor azt rombolják, és a tornyot építeni nem lehet, csak ha teljesen lerombolták.
Kör vége:
- Ha egy játékosmezővel szomszédos szörnymezőkön legalább 10x annyi szörny van, mint ahány játékos az adott mezőn, akkor támadják a játékos mezőt. Ha van rajta torony, először azt rombolják (25-tel csökken az ereje). Ha nincs, akkor onnan kiszorítanak (hátrébb levő mezőre mozgatnak) valahány játékost. (a játékosok 1/3-át, de max 10 játékost)
Ha egy támadás után egy mezőn nem marad játékos, akkor rákerül szomszédos mezőkön levő szörnyszám x 25% szörny (de a kiindulókról nem tűnnek el).
Az utolsó 5 mezőt, ahol a szörnyek bázisa van, nehezebb támadni, minden szörny kapitány erősségű, az utolsó 3 pedig parancsnok. (vagy akár epikushoz hasonlóan sok ép-je van amit több menetben kell leverni).
Jutalmazás:
- a remény városához hasonlóan lesz egy két oszlopos jutalomsor, ahol a jobb oldali jutalmakhoz őskövet is kell költeni (mint az elit építész cím).
- azt hogy a sorban melyik jutalom jön, az elköltött eseménypontok határozzák meg.
- a legutolsó tápos jutalmat csak az esemény után lehet átvenni, és csak akkor ha legyőzték a szörnyeket.
- táposabb jutalmak lehetnek: új fétis, fejleszthető relikvia ami a következő hasonló eventen bónuszt ad az építésre/harcra, új erőforrás, amivel a tulajdonságok százalékosan növelhetők stb.
Az esemény évente 1-2 alkalommal jelentkezne, meghatározott ideig tartana (ha nem sikerül előbb győzni).
Az esemény alapötlete Baratyé, ezt próbáltam továbbgyúrni, itt vannak a részletek:
A végzeturak végre elkezdték békés városaikat megépíteni, azonban ezek a vadonban élő kegyetlen szörnyek számára zsákmányt jelentenek. A portyázó szörnycsapatokat egy nagyhatalmú Thasrgodan sereggé fogja össze, és megindul az invázió, hogy elsöpörjék az újonnan épülő városokat...
Az esemény egy 20x20-as térképen zajlik. Minden térképmező a játékosokhoz, vagy a szörnyekhez tartozik. Kezdetben a szörnyeké a felső 15 sor, a játékosoké az alsó 5 sor. Minden térképmezőhöz tartozik egy mérőszám (erősség), ami azt mutatja meg, hogy a birtokló csapat milyen erős.
- Az a csapat nyer akinek sikerül az összes mezőt elfoglalnia.
- Az eseményre nevezéskor a játékos eldöntheti, melyik (játékos) mezőről indul. Az esemény indulása után még korlátozott ideig lehet csatlakozni.
- Minden nevező után felkerül a térképre 500 szörny. Ha valaki később nevez, arányosan kevesebb szörny kerül fel, az eltelt napok szerint.
- Minden nap 8-24 óráig vannak körök. Egy kör 4 órás, minden kör elején 10 eseménypontot kap a játékos. (Aki később nevezett, visszamenőleg megkapja a pontok 80%-kát). 1 támadás 1 eseménypontba kerül, de max. 20 támadás adható le 1 körben.
- A játékos választhat, hogy az eseménypontjait harcra, mozgásra vagy toronyépítésre költi.
Cselekvések:
- Harc: 1 eseménypontért csata indítható egy szomszédos szörny mezőre (átlósan nem). Ilyenkor lezajlik egy veremhez hasonló csata, győzelem esetén megsemmisült 1 szörny az adott mezőről. Ha a szörnyek elfogytak, bemozoghatnak a játékosok. Van rá esély, h erősebb v akár jelentősen erősebb szörnybe fut a játékos a mezőn (kapitány ill. parancsnok), de ezt már a támadás elkezdése előtt is lehet látni. A veremhez hasonlóan lehet a csata előtt buffokat használni.
- Mozgás: 1 eseménypontért egy szomszédos mezőre mozoghat a játékos.
- Építés: Ha vki nem akar csatázni, az eseménypontból építheti a tornyot a mezőn. Egy toronyhoz 100 eseménypont kell. A jutalmak szempontjából ez is ugyanúgy eseménypont költésnek számít, mint a harc. A torony állapotai: építés alatt (ekkor a játékosokat lökik hátra a szörnyek), ép vagy már romboltak bele a szörnyek (ekkor a tornyot építik). Tehát amikor épités alatt van, és 50 az állapota, akkor a játékosokat lökik, ha már lerombolták 50-ig, akkor azt rombolják, és a tornyot építeni nem lehet, csak ha teljesen lerombolták.
Kör vége:
- Ha egy játékosmezővel szomszédos szörnymezőkön legalább 10x annyi szörny van, mint ahány játékos az adott mezőn, akkor támadják a játékos mezőt. Ha van rajta torony, először azt rombolják (25-tel csökken az ereje). Ha nincs, akkor onnan kiszorítanak (hátrébb levő mezőre mozgatnak) valahány játékost. (a játékosok 1/3-át, de max 10 játékost)
Ha egy támadás után egy mezőn nem marad játékos, akkor rákerül szomszédos mezőkön levő szörnyszám x 25% szörny (de a kiindulókról nem tűnnek el).
Az utolsó 5 mezőt, ahol a szörnyek bázisa van, nehezebb támadni, minden szörny kapitány erősségű, az utolsó 3 pedig parancsnok. (vagy akár epikushoz hasonlóan sok ép-je van amit több menetben kell leverni).
Jutalmazás:
- a remény városához hasonlóan lesz egy két oszlopos jutalomsor, ahol a jobb oldali jutalmakhoz őskövet is kell költeni (mint az elit építész cím).
- azt hogy a sorban melyik jutalom jön, az elköltött eseménypontok határozzák meg.
- a legutolsó tápos jutalmat csak az esemény után lehet átvenni, és csak akkor ha legyőzték a szörnyeket.
- táposabb jutalmak lehetnek: új fétis, fejleszthető relikvia ami a következő hasonló eventen bónuszt ad az építésre/harcra, új erőforrás, amivel a tulajdonságok százalékosan növelhetők stb.
Az esemény évente 1-2 alkalommal jelentkezne, meghatározott ideig tartana (ha nem sikerül előbb győzni).










