Dátum: 2025.11.05. 19:29:16
Prinyo
294 hozzászólás
Ezt én is támogatom.

Dátum: 2025.11.05. 19:09:53
_8._sz._ÁÉV
64 hozzászólás
Ha téglát veszel, akkor az kb. olyan mértékben fejlszti a szerencsédet, mint a szövetségi építés. Az egyéb kiválasztott tulajdonságot nem tudom, nem vizsgáltam.
Tehát, ha csak a szerencse növelés miatt veszel téglát, akkor sztem jobban jársz, ha a szövetséget építed. Persze, akinek tízezres nagyságrendű tulajdonságai vannak, az tök mindegy mit csinál, jelentős előrelépést nem fog elérni párdarab tégla megvásárlásával

Dátum: 2025.11.05. 15:28:21
rpotor
Végzetúr tanonc


10 hozzászólás
A 14. hozzászólásban elhangzott, mint találgatás, hogy vajon lesz(nek)-e fétis(ek) a városból kiszedhető jutalmak között, de egyelőre nem tudjuk, legalábbis ebben a topicban nincs erről infó. Egyelőre azt tudjuk, hogy tápokat kiszedni a Piac épületből lehet, aminek a jutalmait 5. épületszintig ismerjük jelenleg (208. hozzászólás vagy http://vegzetur.wikidot.com/piac)
Dátum: 2025.11.05. 08:42:59
Neo26
124 hozzászólás
Nem tudom, hogy elhangzott már a kérdés, mert nem olvastam végig ezt a 10-en pár lapot, de a városban lehet majd előbb-utóbb város fétist gyártani?
Személy szerint díjaznám ha lehetne!
Dátum: 2025.11.03. 06:08:32
Husosfagyi
541 hozzászólás
Ezt kérlek fejtsd ki bővebben, mert nem biztos, hogy ugyanarra a dologra gondolunk.
Dátum: 2025.11.02. 22:50:25
LanMaffia
3378 hozzászólás
Idézet: Miklós - 2025.10.31. 13:58:10 és épp ezért ki szeretnénk kérni a véleményeteket, hogy tetszik a tervezet, nehogy olyasmivel dolgozzunk, ami nem elég népszerű.
Nekem már emiatt is tetszik. Hajrá!
Dátum: 2025.11.02. 20:38:46
_8._sz._ÁÉV
64 hozzászólás
Az építés elhanyagolható, mert az a szövi építéstől is nő.
Dátum: 2025.11.02. 09:55:22
Husosfagyi
541 hozzászólás
A bányából szerezhető unobtániumból vehetsz majd tápokat. Plusz a napi táglavásárlásért nő 1-et a kiválasztott tulajdonságod.
Dátum: 2025.11.02. 09:17:51
Cyrus Cronos
179 hozzászólás
Sziasztok.
Van a városépítésnek bármi értelme? Mert úgy látom a karakterre és fejlődésére semmilyen hatàssal nincs.
Dátum: 2025.10.31. 21:58:36
pityu
888 hozzászólás
milyen tigris nem létezik?
bengáli tigris
kinai tigris
fehér tigris
szibériai tigris
Kína hosszú í-vel írandó

Dátum: 2025.10.31. 16:53:56
Razor
689 hozzászólás
Elso olvasasra igeretesnek tunik.

Dátum: 2025.10.31. 13:58:10
Miklós3670 hozzászólás
Sziasztok! Tevrezzük a következő évi új nagy eseményt, és épp ezért ki szeretnénk kérni a véleményeteket, hogy tetszik a tervezet, nehogy olyasmivel dolgozzunk, ami nem elég népszerű.
Az esemény alapötlete Baratyé, ezt próbáltam továbbgyúrni, itt vannak a részletek:
A végzeturak végre elkezdték békés városaikat megépíteni, azonban ezek a vadonban élő kegyetlen szörnyek számára zsákmányt jelentenek. A portyázó szörnycsapatokat egy nagyhatalmú Thasrgodan sereggé fogja össze, és megindul az invázió, hogy elsöpörjék az újonnan épülő városokat...
Az esemény egy 20x20-as térképen zajlik. Minden térképmező a játékosokhoz, vagy a szörnyekhez tartozik. Kezdetben a szörnyeké a felső 15 sor, a játékosoké az alsó 5 sor. Minden térképmezőhöz tartozik egy mérőszám (erősség), ami azt mutatja meg, hogy a birtokló csapat milyen erős.
- Az a csapat nyer akinek sikerül az összes mezőt elfoglalnia.
- Az eseményre nevezéskor a játékos eldöntheti, melyik (játékos) mezőről indul. Az esemény indulása után még korlátozott ideig lehet csatlakozni.
- Minden nevező után felkerül a térképre 500 szörny. Ha valaki később nevez, arányosan kevesebb szörny kerül fel, az eltelt napok szerint.
- Minden nap 8-24 óráig vannak körök. Egy kör 4 órás, minden kör elején 10 eseménypontot kap a játékos. (Aki később nevezett, visszamenőleg megkapja a pontok 80%-kát). 1 támadás 1 eseménypontba kerül, de max. 20 támadás adható le 1 körben.
- A játékos választhat, hogy az eseménypontjait harcra, mozgásra vagy toronyépítésre költi.
Cselekvések:
- Harc: 1 eseménypontért csata indítható egy szomszédos szörny mezőre (átlósan nem). Ilyenkor lezajlik egy veremhez hasonló csata, győzelem esetén megsemmisült 1 szörny az adott mezőről. Ha a szörnyek elfogytak, bemozoghatnak a játékosok. Van rá esély, h erősebb v akár jelentősen erősebb szörnybe fut a játékos a mezőn (kapitány ill. parancsnok), de ezt már a támadás elkezdése előtt is lehet látni. A veremhez hasonlóan lehet a csata előtt buffokat használni.
- Mozgás: 1 eseménypontért egy szomszédos mezőre mozoghat a játékos.
- Építés: Ha vki nem akar csatázni, az eseménypontból építheti a tornyot a mezőn. Egy toronyhoz 100 eseménypont kell. A jutalmak szempontjából ez is ugyanúgy eseménypont költésnek számít, mint a harc. A torony állapotai: építés alatt (ekkor a játékosokat lökik hátra a szörnyek), ép vagy már romboltak bele a szörnyek (ekkor a tornyot építik). Tehát amikor épités alatt van, és 50 az állapota, akkor a játékosokat lökik, ha már lerombolták 50-ig, akkor azt rombolják, és a tornyot építeni nem lehet, csak ha teljesen lerombolták.
Kör vége:
- Ha egy játékosmezővel szomszédos szörnymezőkön legalább 10x annyi szörny van, mint ahány játékos az adott mezőn, akkor támadják a játékos mezőt. Ha van rajta torony, először azt rombolják (25-tel csökken az ereje). Ha nincs, akkor onnan kiszorítanak (hátrébb levő mezőre mozgatnak) valahány játékost. (a játékosok 1/3-át, de max 10 játékost)
Ha egy támadás után egy mezőn nem marad játékos, akkor rákerül szomszédos mezőkön levő szörnyszám x 25% szörny (de a kiindulókról nem tűnnek el).
Az utolsó 5 mezőt, ahol a szörnyek bázisa van, nehezebb támadni, minden szörny kapitány erősségű, az utolsó 3 pedig parancsnok. (vagy akár epikushoz hasonlóan sok ép-je van amit több menetben kell leverni).
Jutalmazás:
- a remény városához hasonlóan lesz egy két oszlopos jutalomsor, ahol a jobb oldali jutalmakhoz őskövet is kell költeni (mint az elit építész cím).
- azt hogy a sorban melyik jutalom jön, az elköltött eseménypontok határozzák meg.
- a legutolsó tápos jutalmat csak az esemény után lehet átvenni, és csak akkor ha legyőzték a szörnyeket.
- táposabb jutalmak lehetnek: új fétis, fejleszthető relikvia ami a következő hasonló eventen bónuszt ad az építésre/harcra, új erőforrás, amivel a tulajdonságok százalékosan növelhetők stb.
Az esemény évente 1-2 alkalommal jelentkezne, meghatározott ideig tartana (ha nem sikerül előbb győzni).
Dátum: 2025.10.31. 10:35:56
Tiss
255 hozzászólás
2025.november 29-én, szombaton kerül megrendezésre a 63. Beholder Találkozó keretein belül a XXXIV. Végzetúr Találkozó!
A találkozó helyszíne:
Kondor Béla Közösségi Ház
1181 Budapest Kondor Béla sétány 8.
(Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól / Kőbánya-Kispest – KÖKI/ a 136 jelzésű busszal 10. megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra KÖKI felé.)
A találkozó 9 órakor kezdődik.
Fórumokkal, aukciókkal, kvízekkel, tombolával, HKK versennyel, dedikáló grafikusokkal, különleges HKK zsákbamacskával, rengeteg nyereménnyel és meglepetésekkel várunk minden kedves érdeklődőt.
Érdemes lesz tehát eljönni, hiszen mindenki megtalálhatja a kedvére való programot.
Részletes program:
9.00 Nyitás
9.00 Nevezések: - HKK Álomháború Frissen bontott verseny – nagyterem
- Activity Party 2*12 fő – előtér
- Álom/Világ – Mókás vetélkedő 2*12 fő – előtér
10.00 HKK – Álomháború- Frissen bontott verseny – nagyterem
10.30 Activity Party – I. emelet 106-107. terem
11.40 Túlélők Földje Fórum – Beszélgetés a játék fejlesztőivel – Fsz. 13-14. terem
12.40 Aukció a Túlélők Földje játékosok számára – Fsz. 13-14. terem
13.30 Aukció a Végzetúr játékosok számára – Fsz. 13-14. terem
14.00 Végzetúr Fórum – Beszélgetések a játék fejlesztőivel – Fsz.13-14. Terem
14.40 Álom/Világ – Mókás vetélkedő – I. emelet 106-107. terem
15.40 Online Kvíz Party – Okos telefonokat elő! – I. emelet 106-107. terem
16.10 TF Lottó – Sorsolás élőben – I. emelet 106-107. terem
16.15 Tombola Katival! – Sok nyeremény! – I. emelet 106-107. terem
17.30 Zárás (A HKK verseny tovább tart)
NAPI PROGRAMOK:
Számítógépes játék az előtérben bárkinek:
MINIJÁTÉKOK –Várunk mindenkit, aki szeretné kipróbálni a vezetői tudását az Autóverseny játékunkban, próbára tenné a memóriáját a Memóriajátékban vagy szívesen végezne egy kis agy és reflex gyakorlatot a Boulder Dash pályáin. Összesen 9 Argum City-s minijátékkal tölthetitek kellemesen az időt. A résztvevő játékosok közül 12 nyertest sorsolunk ki 16 órakor. Sok sikert!
Számítógépes játékok Végzetúr játékosoknak:
KVÍZ OLIMPIA - Teszteld a tudásod nyereményekért.
SZERENCSEKERÉK - Pörgesd ki a szerencsédet!
Beholder Kvíz Fal - Előtér
Többféle kvíz vár rátok: Beholder Kvíz, Képrejtvények, QR-kódos kvíz. Mindenki megtalálhatja a kedvencét. Természetesen a nyeremények sem maradnak el. Az eredményhirdetéskor kiderül, hogy szerencséd volt-e. A HKK nyertesek helyben vehetik át a nyereményüket.
Földszint 10-es teremben lévő programok 9-17.15-ig,
KEDVEZMÉNYES BEFIZETÉSEK:
ŐSKŐ: 15,6 Ft/db,
A VÉGZET MEDÁLOKN beírása
Egyéb programok:
Mindent vagy semmit! avagy +TP és +LE a láthatáron. Ha a találkozó végére sikerül egy puzzle képet kirakni, akkor a TF-es és a VÚ-s játékostársadalom is részesülhet nyereményből.
Keresd a párod!: Keresd a fehér borítékokat a találkozó helyszínén és találd meg a párodat!
BEHO! - Keresd a kis borítékokat, válaszolj a benne levő kérdésre és vedd át a jutalmadat!
BEHOLDER és Mythicalmarkets Kirakodóvásár - Kedvezményes kártyák, könyvek, társasjátékok, dobókockák, pólók, bögrék és egyéb termékek vására, amik akár ajándéknak is megfelelőek lehetnek.
BEHOLDER SZEME NASSOLDA az előtérben, ahol édes meglepetésekkel várunk.
TOMBOLA: 300 Ft. Vásárolható az elárusító pultnál.
A VENDÉGKÖNYVBE várjuk észrevételeiteket, véleményeiteket a találkozóról.
A programokon való részvétel mindenkinek a saját felelősségére történik.
A program változtatás jogát fent tartjuk.
A belépő 600 Ft, amit majd a HKK játékosok nevezési díjából levonunk.
Kellemes szórakozást kívánunk!
Beholder Kft 2025.11.29.
Dátum: 2025.10.30. 08:52:24
rpotor
Végzetúr tanonc


10 hozzászólás
Itt egy ilyen Excel fájl, ami a V1 top 3750 karakterének toplista statjait tartalmazza 2025. május 17.-én és október 23.-án. Egy adott karaktert akkor tekint a táblázat aktívnak ("L" oszlop), ha a két időpont között változott a TÖ és/vagy az SZÖ összege.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/18idw5-CcH4o_r2bRlguHf5Jn8l_EgQZl/edit? usp=sharing&ouid=110513955551560321609&rtpof=true&sd=true
Dátum: 2025.10.27. 23:04:00
pityu
888 hozzászólás
Hany felora van egy napban?
24
46
48
12
Ezt így ekezetek nelkul?

Dátum: 2025.10.24. 22:50:01
pityu
888 hozzászólás
Melyik a világ második legnépesebb országa?
India
Japán
Kina
Tibet
Rossz válasz, a helyes válasz: India
Ez volt egy vermes kíz... Én Kínát (ami amúgy nem Kina) jelöltem meg, ami a mai állapotokat tükrözi.
Dátum: 2025.10.23. 17:45:52
Gloria
290 hozzászólás
Hát, a kérdés nem az enyém, de szerintem jó, nagy tévedésben élsz
A gyilkos galóca majdnem teljesen fehér gomba, aki a lemezeket nem nézi meg, képes összekeverni a csiperkével, ebből ered a legtöbb halálos gombamérgezés.
A piros kalapú fehér pettyes gomba a légyölő galóca:
https://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9gy%C3%B6l%C5%91_gal%C3%B3ca
A gyilkos galóca pedig ilyen:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Gyilkos_gal%C3%B3ca
Dátum: 2025.10.23. 13:07:40
VEXING X MAN
71 hozzászólás
Dátum: 2025.10.22. 15:44:01
rpotor
Végzetúr tanonc


10 hozzászólás
Szerintem az a kérdés, hogy "minek" nagyjából minden egyes játékra ráhúzható. :-) Mert érted teljesen haszontalan, minden játék effektíve csak annyit csinál, hogy jól elcseszed vele az idődet. Én játszom például a Shakes & Fidget mobilos játékkal. Naponta végignyomkodod nagyjából ugyanazokat a gombokat és végeredményben annyi történik, hogy a karaktered szintje szépen lassan kúszik felfelé, de tök repetitív az egész, semmi értelme, semmi nincs a "végén", sőt egyáltalán nincs is vége, mert elméletben a végtelenségig húzhatod a karaktered szintjét. És mégis AKKOR IS :-) le kell nyomni a napi kötelező gomb nyomkodást, mert van valami addiktív és örömet okozó motívum abban, hogy látod, hogy a karaktered szintje szépen lassan emelkedik, de közben tudod, hogy az egésznek totál semmi értelme. Mint asszem a Lost sorozatban volt, hogy így nyomkodni kellett minden nap egy gombot vallásosan, mielőtt lejárt egy ilyen visszaszámláló. Bár ott úgy emlékszem valami nagy baj történt amikor egyszercsak nem nyomták meg időben a gombot (azaz kiszálltak a játékból).
Dátum: 2025.10.22. 15:41:17
Zsurepi
Végzetúr tanonc


41 hozzászólás
Mi nem igaz a gyilkos galócára?
piros alapon fehér pettyes a kalapja *
spóratartó lemezei fehérek
tönkjén bocskor és gallér is megfigyelhető
halálosan mérgező
Ezen válaszok mindegyike igaz a gyilkos galócára. Tessék javítani.
https://www.karcagtv.hu/life-styles/item/4686-megtalalhattak-a-gyilkos-galoca- mergenek-ellenszeret
https://bffd.hu/gyilkos-galoca-mergezes-tunetek-veszelyek-es-elsosegely-tippek/