Szerintem az a kérdés, hogy "minek" nagyjából minden egyes játékra ráhúzható. :-) Mert érted teljesen haszontalan, minden játék effektíve csak annyit csinál, hogy jól elcseszed vele az idődet. Én játszom például a Shakes & Fidget mobilos játékkal. Naponta végignyomkodod nagyjából ugyanazokat a gombokat és végeredményben annyi történik, hogy a karaktered szintje szépen lassan kúszik felfelé, de tök repetitív az egész, semmi értelme, semmi nincs a "végén", sőt egyáltalán nincs is vége, mert elméletben a végtelenségig húzhatod a karaktered szintjét. És mégis AKKOR IS :-) le kell nyomni a napi kötelező gomb nyomkodást, mert van valami addiktív és örömet okozó motívum abban, hogy látod, hogy a karaktered szintje szépen lassan emelkedik, de közben tudod, hogy az egésznek totál semmi értelme. Mint asszem a Lost sorozatban volt, hogy így nyomkodni kellett minden nap egy gombot vallásosan, mielőtt lejárt egy ilyen visszaszámláló. Bár ott úgy emlékszem valami nagy baj történt amikor egyszercsak nem nyomták meg időben a gombot (azaz kiszálltak a játékból).
Utolsó hozzászólások
Dátum: 2025.10.22. 15:44:01
Dátum: 2025.10.22. 15:41:17
Mi nem igaz a gyilkos galócára?
piros alapon fehér pettyes a kalapja *
spóratartó lemezei fehérek
tönkjén bocskor és gallér is megfigyelhető
halálosan mérgező
Ezen válaszok mindegyike igaz a gyilkos galócára. Tessék javítani.
https://www.karcagtv.hu/life-styles/item/4686-megtalalhattak-a-gyilkos-galoca- mergenek-ellenszeret
https://bffd.hu/gyilkos-galoca-mergezes-tunetek-veszelyek-es-elsosegely-tippek/
piros alapon fehér pettyes a kalapja *
spóratartó lemezei fehérek
tönkjén bocskor és gallér is megfigyelhető
halálosan mérgező
Ezen válaszok mindegyike igaz a gyilkos galócára. Tessék javítani.
https://www.karcagtv.hu/life-styles/item/4686-megtalalhattak-a-gyilkos-galoca- mergenek-ellenszeret
https://bffd.hu/gyilkos-galoca-mergezes-tunetek-veszelyek-es-elsosegely-tippek/
Dátum: 2025.10.22. 07:48:37
Pedig már olyan régen kongnak a vészharangok..... De nem akaródzik nekik észrevenni.
Dátum: 2025.10.21. 23:06:15
Nálam nagyon nem talált be ez a Városos játék.
Karakterfejlesztő RPG-t akartam játszani, nem pedig város managert.
Így eléggé rá is untam, most 21 nap inaktivitás után jöttem vissza kicsit benézni. Gigatemplom lejárt, bukta 8 pálca, xenó eventből kimaradtam, bukta a 4% küldetés LE és a 8% AF...
Igazából csak szólnék, hogy ezennel Thilysius elköszön, aki kb 2-3 év játék alatt 0-ról felkerült a V1 toplista 4. lapjára, 322. szinttel.
TÖ-ben V1 toplista 39. hely - 36 431
SZÖ-ben V1 toplista 41. hely - 33 210
Építésben V1 toplista 19. hely - 183 MRD
Tartalékban maradt még 160e TK, 138db Templomi Pálca, 26db Verempálca, rengeteg energia vermeben, rengetek CSP és PP ital.
Nálam ez a városos fejlesztés ami az utolsó csepp volt a pohárban és ezt szeretném le is írni hogy miért.
Csatlakozom az előttem szólókhoz, vakvágány, nem illik a játékba, és ráadásul fölöslegesen is túl bonyolult szerintem és átláthatatlan.
Amivel a legjobban egyetértek az LanMaffia hozzászólásában a "nincs hova fejlődni és amúgy is minek" mondatrész.
Ezt éreztem már mióta. Nincs semmilyen endgame content amiért érdemes lenne fejleszteni a karaktert. Sőt, meg vagy böntetve konkrétan ha fejleszted, mert pl. túl erőset ütsz az epikusba, veremben nem megy végig a 6-7-8 ütés mert kinyírod a szörnyet, és sorolhatnám.
Unalmassá vált a napi rutin, és céltalanná számomra. Ott áll 160 ezer templomkristályom, és annyi kedvem nem volt hozzá, hogy feltoljam az állatokat 32ezresre, és lesajtoljak több 10 milliárd LE-t, mert MINEK?
Nem változik semmi. Ugyanaz a szürke napi rutin, ütni az SZB-t, csinálni a vermet, pörgetni a templomot. Eventek is unalmasak de kötelezők, és beleerőltetnek a napi belépésbe, aktivitásba, különben bukod a jutalmat, és lemaradsz.
Egyelőre a karakter inaktív lesz, néha nézegetem a fórumot, ha lesz olyan fejlesztés, ahol:
1. lesz valami játékvégi kontent amit ÉLVEZETTEL lehet csinálni, kihívást jelent, stb nem csak sok sok kattintgatás a semmiért ÉS
2. bekerülnek új mechanizmusok amikkel fel lehet zárkózni nemcsak szintben vagy LE szerzésben, hanem verempálca, templomi pálca és harci csatlós szintösszegben is
akkor elgondolkodom a visszatérésen.
Az elmúlt 3 évben rendszeres maxos befizető voltam még a talikon is, sőt volt hogy azon kívül is pörgettem az őskövet hogy vegyek sok sok verempálcát szörnykihívás nullázóval, így remélem hogy ezzel a kommentemmel tudok adni egy szavazatot amellett hogy milyen irányba szerettem volna hogy menjen a játék, aminek sokszor sokszor hangot adtam itt a fórumon is és az élő fórumon is.
És a legnagyobb szívfájdalmam az, hogy nem lettünk meghallgatva. Apró dolgok történtek aminek örültünk, de ez mind-mind csak foltozgatás volt, ami alapvetően nem oldotta meg a problémákat. Ez az új fejlesztés pedig számomra egyértelműen jelez egy mélyebb dolgot. Azt, hogy a JV nem érti már a saját játékát, nem játszik már a saját játékával, nem érti már a játékosokat és hogy ki milyen motivációból játszik, hanem a hasára üt hogy akkor a bukott Argum City-t újraéleszti itt. És amikor a játékosok egyértelműen jelzik (vagy legalábbis nagytöbbség), hogy ez nekünk nem tetszik, akkor pedig nem hallja és implementálja ezeket a visszajelzéseket.
Emiatt már nem reménykedem abban, hogy ez egyszer majd jobb lesz.
A végzetúr számomra egy tinédzserkori játékként indult, melynek új nosztalgiáját éltem meg fiatal felnőttként, de mindennapi kötelező kényszer lett nekem, így én itt kiszállok.
Köszönöm mindenkinek akivel együtt játszottunk:
V1 - Zugivó Italbarátok még Xenomorf karakteremmel
V6 - Árral Szemben ahol Thilysius kezdett, külön kiemelve Redlips, goliát és Brutális Vadállatot, majd innen átvittem a karaktert V1-re, ahol
V1 - Azúr Légió, külön kiemelve LanMaffia, Unr34l, nektek külön köszönöm a sok sok tippet és fejlesztési tanácsot amit megosztottatok velem!
MOD: Bocsánat V5 - Husosfagyi és V3 Zafírszemű Nadalith kimaradt. Örülök hogy megismerhettelek titeket is!
Thilysius egyelőre hibernálja magát, várva egy jobb világra. Addig álmaiban másik játékokkal szórakoztatja magát.
Sziasztok!
Karakterfejlesztő RPG-t akartam játszani, nem pedig város managert.
Így eléggé rá is untam, most 21 nap inaktivitás után jöttem vissza kicsit benézni. Gigatemplom lejárt, bukta 8 pálca, xenó eventből kimaradtam, bukta a 4% küldetés LE és a 8% AF...
Igazából csak szólnék, hogy ezennel Thilysius elköszön, aki kb 2-3 év játék alatt 0-ról felkerült a V1 toplista 4. lapjára, 322. szinttel.
TÖ-ben V1 toplista 39. hely - 36 431
SZÖ-ben V1 toplista 41. hely - 33 210
Építésben V1 toplista 19. hely - 183 MRD
Tartalékban maradt még 160e TK, 138db Templomi Pálca, 26db Verempálca, rengeteg energia vermeben, rengetek CSP és PP ital.
Nálam ez a városos fejlesztés ami az utolsó csepp volt a pohárban és ezt szeretném le is írni hogy miért.
Csatlakozom az előttem szólókhoz, vakvágány, nem illik a játékba, és ráadásul fölöslegesen is túl bonyolult szerintem és átláthatatlan.
Amivel a legjobban egyetértek az LanMaffia hozzászólásában a "nincs hova fejlődni és amúgy is minek" mondatrész.
Ezt éreztem már mióta. Nincs semmilyen endgame content amiért érdemes lenne fejleszteni a karaktert. Sőt, meg vagy böntetve konkrétan ha fejleszted, mert pl. túl erőset ütsz az epikusba, veremben nem megy végig a 6-7-8 ütés mert kinyírod a szörnyet, és sorolhatnám.
Unalmassá vált a napi rutin, és céltalanná számomra. Ott áll 160 ezer templomkristályom, és annyi kedvem nem volt hozzá, hogy feltoljam az állatokat 32ezresre, és lesajtoljak több 10 milliárd LE-t, mert MINEK?
Nem változik semmi. Ugyanaz a szürke napi rutin, ütni az SZB-t, csinálni a vermet, pörgetni a templomot. Eventek is unalmasak de kötelezők, és beleerőltetnek a napi belépésbe, aktivitásba, különben bukod a jutalmat, és lemaradsz.
Egyelőre a karakter inaktív lesz, néha nézegetem a fórumot, ha lesz olyan fejlesztés, ahol:
1. lesz valami játékvégi kontent amit ÉLVEZETTEL lehet csinálni, kihívást jelent, stb nem csak sok sok kattintgatás a semmiért ÉS
2. bekerülnek új mechanizmusok amikkel fel lehet zárkózni nemcsak szintben vagy LE szerzésben, hanem verempálca, templomi pálca és harci csatlós szintösszegben is
akkor elgondolkodom a visszatérésen.
Az elmúlt 3 évben rendszeres maxos befizető voltam még a talikon is, sőt volt hogy azon kívül is pörgettem az őskövet hogy vegyek sok sok verempálcát szörnykihívás nullázóval, így remélem hogy ezzel a kommentemmel tudok adni egy szavazatot amellett hogy milyen irányba szerettem volna hogy menjen a játék, aminek sokszor sokszor hangot adtam itt a fórumon is és az élő fórumon is.
És a legnagyobb szívfájdalmam az, hogy nem lettünk meghallgatva. Apró dolgok történtek aminek örültünk, de ez mind-mind csak foltozgatás volt, ami alapvetően nem oldotta meg a problémákat. Ez az új fejlesztés pedig számomra egyértelműen jelez egy mélyebb dolgot. Azt, hogy a JV nem érti már a saját játékát, nem játszik már a saját játékával, nem érti már a játékosokat és hogy ki milyen motivációból játszik, hanem a hasára üt hogy akkor a bukott Argum City-t újraéleszti itt. És amikor a játékosok egyértelműen jelzik (vagy legalábbis nagytöbbség), hogy ez nekünk nem tetszik, akkor pedig nem hallja és implementálja ezeket a visszajelzéseket.
Emiatt már nem reménykedem abban, hogy ez egyszer majd jobb lesz.
A végzetúr számomra egy tinédzserkori játékként indult, melynek új nosztalgiáját éltem meg fiatal felnőttként, de mindennapi kötelező kényszer lett nekem, így én itt kiszállok.
Köszönöm mindenkinek akivel együtt játszottunk:
V1 - Zugivó Italbarátok még Xenomorf karakteremmel
V6 - Árral Szemben ahol Thilysius kezdett, külön kiemelve Redlips, goliát és Brutális Vadállatot, majd innen átvittem a karaktert V1-re, ahol
V1 - Azúr Légió, külön kiemelve LanMaffia, Unr34l, nektek külön köszönöm a sok sok tippet és fejlesztési tanácsot amit megosztottatok velem!
MOD: Bocsánat V5 - Husosfagyi és V3 Zafírszemű Nadalith kimaradt. Örülök hogy megismerhettelek titeket is!
Thilysius egyelőre hibernálja magát, várva egy jobb világra. Addig álmaiban másik játékokkal szórakoztatja magát.
Sziasztok!
Dátum: 2025.10.20. 14:06:16
Csak becsukott szemmel láthatjuk, mi az?
álom *
fogtündér
ufo
sötétség
Nem feltétlenül az álom a megfejtés. Csukott szemmel sötét van, tehát az is jó. És ugye egyes tudatmódosító szerrel, ébren is lehet álmodni.
álom *
fogtündér
ufo
sötétség
Nem feltétlenül az álom a megfejtés. Csukott szemmel sötét van, tehát az is jó. És ugye egyes tudatmódosító szerrel, ébren is lehet álmodni.
Dátum: 2025.10.14. 11:01:40
Küldetések oldalon, ha már imételhető küldiknél tartasz és az utolsó 3 (ebben nem vagyok biztos, lehet több/kevesebb) küldetésed állatszintlépés volt megjelenik egy gomb, amivel automatikusan végrehajt 10 szintlépős küldit. Ha több ismételhető küldit csinálsz egyszerre, akkor is megjelenik egy hasonló gomb a küldetések oldal alján.
Dátum: 2025.10.14. 09:26:44
A templomkristályoknál a kiképzéssel nem lehet egyszerre több szintet fejleszteni az állatokon? Elég időigényes és idegesítő egyessével nyomogatni a kiképzést. Van 200k. templomkristályom és javát el szeretném használni erre.
Dátum: 2025.10.13. 20:48:20
A kovászolás egy fermentációs eljárás, ahol a különböző baktériumtörzsek és élesztőtörzsek együttműködése révén savanyú végtermék jön létre. Amennyiben magas cukor és keményítő tartalmú dolgok erjednek, az élesztők szaporodnak el jobbára, ennek az eredménye pl: a kovászos kenyér. Ha alacsony a cukor és keményítő tartalma a kovászolandó dolgoknak, akkor jobbára a tejsavbaktériumok szaporodnak el, így jön létre pl: a savanyú káposzta és a kovászos uborka is.
És egy szép példa arra, hogy a kovászolás nem a kenyértől függ:
https://minalunk.hu/budaors/svab-kovaszos-uborka/
És egy szép példa arra, hogy a kovászolás nem a kenyértől függ:
https://minalunk.hu/budaors/svab-kovaszos-uborka/
Dátum: 2025.10.13. 07:31:54
A Hűség Útjánál jó volna, ha nem csak a keltetős, hanem a műhelyes küldinél is ki lene írva, hogy mit kell még csinálni.
Dátum: 2025.10.12. 07:52:24
Kovászos finomságok – a nyár igazi slágerei
A kovászolás egy régi, természetes fermentációs technika, amely során a zöldség sóval, meleggel és némi kenyérrel együtt elindítja a természetes erjedést. A kovászos termékek íze enyhébben savanyú, de gazdagabb, összetettebb, és rendkívül egészségesek – tele vannak probiotikumokkal, amelyek jót tesznek az emésztésnek.
Tehát a válasz helytálló.
A kovászolás egy régi, természetes fermentációs technika, amely során a zöldség sóval, meleggel és némi kenyérrel együtt elindítja a természetes erjedést. A kovászos termékek íze enyhébben savanyú, de gazdagabb, összetettebb, és rendkívül egészségesek – tele vannak probiotikumokkal, amelyek jót tesznek az emésztésnek.
Tehát a válasz helytálló.
Dátum: 2025.10.11. 20:13:24
Milyen savanyítási eljárás a kovászolás?
préseléses erjesztés
forróvizes erjesztés
ecetsavas erjesztés
*kenyérrel erjesztés
Ha valaki tudatlan, akkor legalább ne álljon ki büszkén a világ elé a baromságaival...
Kenyérrel erjesztés, ne röhögtesse már ki magát a "szerző". Legalább a guglit használja mielőtt baromságot ír.
préseléses erjesztés
forróvizes erjesztés
ecetsavas erjesztés
*kenyérrel erjesztés
Ha valaki tudatlan, akkor legalább ne álljon ki büszkén a világ elé a baromságaival...
Kenyérrel erjesztés, ne röhögtesse már ki magát a "szerző". Legalább a guglit használja mielőtt baromságot ír.
Dátum: 2025.10.11. 16:47:06
Van valahol valami leírása ennek a város dolognak?
Olyasmire gondolok, mint a szövetségi épületek egymástól függése, mert ez így ebben a formában nagyon gáz, hogy építesz valamit aztán, lesz valami... Ha semmi értelmes leírás nincs evvel kapcsolatban, akkor inkábbhagyom az egészet a fenébe, semmi kedvem +időt meg gondolkodást befektetni arra a JV hozzáállásra, hogy fedezd fel. Inkább az egész játékot abbahagyom.
Olyasmire gondolok, mint a szövetségi épületek egymástól függése, mert ez így ebben a formában nagyon gáz, hogy építesz valamit aztán, lesz valami... Ha semmi értelmes leírás nincs evvel kapcsolatban, akkor inkábbhagyom az egészet a fenébe, semmi kedvem +időt meg gondolkodást befektetni arra a JV hozzáállásra, hogy fedezd fel. Inkább az egész játékot abbahagyom.

Dátum: 2025.10.09. 17:14:52
Több gondolatom is van 
Mindenekelőtt a lelkesedés abszolút dicsérendő. Van benne energia és átgondolás is.
Ez a fórum kb. alkalmatlan arra, hogy hosszabb gondolatmenetet értelmes formában, befogadhatóan át lehessen adni.
Érzek ellentmondásokat ott, hogy túl sok időbe kerül a játék, majd mindenféle upgrade lehetőségek és plusz event.
A VIP-val kapcsolatos okfejtés is sántít nekem. Ezt egyszer kell megvenni és kész, plusz ott a prémium és vissza lehet állítani a hűségbónuszt. Én is többször visszaállítottam már.
Szerintem a játék egyik fő problémája, hogy nincs hova fejlődni és amúgy is minek. LÉ-ből TÖ egy idő után megfeneklik, a karakterépítés TÖ részének jelentős része már alternatív módon teljesül, lásd csatlószintösszeg és gigatemplomok darálása a végtelenbe.
Egy új, ismeretlen event elég vonzó dolog játékosként, fejlesztőként viszont állati sok mindent át kell gondolni, nincs-e túlbonyolítva, érthető-e, megéri-e lefejleszteni stb. Ebből a szempontból nálam a városépítés nagyon alacsony pontszámot kap, a leírás és a játék adta információ észszerűtlenül kevés.
Egy ilyen új fejlesztési ötletnél lehet csinálnék valami demot vagy core-t, ami viszonylag észszerű idő alatt lefejleszthető, átlátható (!), tesztelhető, és utána építeném bele a többi részét. Ez így elsőre lehet sok. Persze itt egy vizuális prezentáció is nagyon sokat jelenteni, elválasztásokkal, nyilazással, feltételekkel, stb.
A régi eventek újragondolásával maximálisan egyetértek és nem csak jutalom szinten. Koncepcionális szinten nem érdekel +10.000 darab energiakoncentrátum vagy akármi ilyesmi. Viszont vannak még játékosok, akiknek egy-egy event tök jó szórakozás, szóval nekem nem fáj csak elkattintgatni.
A közösségépítő tevékenységek beépítése talán a leginkább jó vonal, akár szövetségi, akár világszinten. Az emberek csinálnának valamit közösen, ott az energia, csak nem tudnak.
A játék kényelmesebbé tételével is egyetértek. Ebben azért vannak lépések a játékvezetéstől. De azt az oldalt is megértem, hogy ne legyen már 2 kattintással minden megoldható, akkor minek a játék, minek csinálni bármit.
Jók lennének ilyen gondolatébresztő beszélgetések egyébként

Mindenekelőtt a lelkesedés abszolút dicsérendő. Van benne energia és átgondolás is.
Ez a fórum kb. alkalmatlan arra, hogy hosszabb gondolatmenetet értelmes formában, befogadhatóan át lehessen adni.
Érzek ellentmondásokat ott, hogy túl sok időbe kerül a játék, majd mindenféle upgrade lehetőségek és plusz event.
A VIP-val kapcsolatos okfejtés is sántít nekem. Ezt egyszer kell megvenni és kész, plusz ott a prémium és vissza lehet állítani a hűségbónuszt. Én is többször visszaállítottam már.
Szerintem a játék egyik fő problémája, hogy nincs hova fejlődni és amúgy is minek. LÉ-ből TÖ egy idő után megfeneklik, a karakterépítés TÖ részének jelentős része már alternatív módon teljesül, lásd csatlószintösszeg és gigatemplomok darálása a végtelenbe.
Egy új, ismeretlen event elég vonzó dolog játékosként, fejlesztőként viszont állati sok mindent át kell gondolni, nincs-e túlbonyolítva, érthető-e, megéri-e lefejleszteni stb. Ebből a szempontból nálam a városépítés nagyon alacsony pontszámot kap, a leírás és a játék adta információ észszerűtlenül kevés.
Egy ilyen új fejlesztési ötletnél lehet csinálnék valami demot vagy core-t, ami viszonylag észszerű idő alatt lefejleszthető, átlátható (!), tesztelhető, és utána építeném bele a többi részét. Ez így elsőre lehet sok. Persze itt egy vizuális prezentáció is nagyon sokat jelenteni, elválasztásokkal, nyilazással, feltételekkel, stb.
A régi eventek újragondolásával maximálisan egyetértek és nem csak jutalom szinten. Koncepcionális szinten nem érdekel +10.000 darab energiakoncentrátum vagy akármi ilyesmi. Viszont vannak még játékosok, akiknek egy-egy event tök jó szórakozás, szóval nekem nem fáj csak elkattintgatni.
A közösségépítő tevékenységek beépítése talán a leginkább jó vonal, akár szövetségi, akár világszinten. Az emberek csinálnának valamit közösen, ott az energia, csak nem tudnak.
A játék kényelmesebbé tételével is egyetértek. Ebben azért vannak lépések a játékvezetéstől. De azt az oldalt is megértem, hogy ne legyen már 2 kattintással minden megoldható, akkor minek a játék, minek csinálni bármit.
Jók lennének ilyen gondolatébresztő beszélgetések egyébként

Dátum: 2025.10.09. 11:57:22
Koszi kiprobalnam de nem szoktam csak telefonon jatszani.
Meg azert jonlenne ha nem trukkozni kene hanem alapbol benne lenne.
Mint pl az esszencia atvaltas. Ha at akarok valtani 1000 x fajtat mondjuk 250 VF vagy EH-ra az most vagy 1250 kattintas 250 oldaltoltessel es scrollozgatassal vagy irok ra egy scriptet.
Ahelyett hogy atirhatova tennek a 4est az atvaltasnal es kesz 5 kattintassal. Ezert is regota konyorgok...
Meg azert jonlenne ha nem trukkozni kene hanem alapbol benne lenne.
Mint pl az esszencia atvaltas. Ha at akarok valtani 1000 x fajtat mondjuk 250 VF vagy EH-ra az most vagy 1250 kattintas 250 oldaltoltessel es scrollozgatassal vagy irok ra egy scriptet.
Ahelyett hogy atirhatova tennek a 4est az atvaltasnal es kesz 5 kattintassal. Ezert is regota konyorgok...
Dátum: 2025.10.09. 09:18:41
Én úgy szoktam, hogy megnyitom a végzetúr honlapot böngészőben, leveszem a nézetablak méretarányát 25%-ra (chrome-ban Ctrl&- billentyűk) és nyomom a támadás gombot ezerrel. Nem 10x gomb, de pár perc alatt kiszórható vele 1000 támadás is.
Dátum: 2025.10.09. 06:25:30
Tele vagy fantasztikus ötlettel, remélem valamit felhasznál belőle a Beholder. Grat
Dátum: 2025.10.08. 22:51:11
Nagyon kellene az a 10x tamadom a xenokat gomb... 

Dátum: 2025.10.08. 14:29:01
Most is 8 óránként lesz a váltás vagy az változott?
Dátum: 2025.10.08. 08:57:40
Remèlem a Beholder Kft felajánl neked egy játékfejlesztő állást, ez nagyon hiányzik, hogy valaki belülről lássa a játékot. Èrdekesek, jók amiket leírtál, ilyenekre várunk a játèkban.
Köszönjük.
Ami a legfontosabb ès sokszor mondjuk az Idő! Rengeteg idő ha aktívan tolja az ember
Köszönjük.
Ami a legfontosabb ès sokszor mondjuk az Idő! Rengeteg idő ha aktívan tolja az ember
Dátum: 2025.10.07. 10:09:09
Nektek is elindult a VÁROS? Mi lett a teszt vége, mármint a konklúzió? Van erről valami/bármi információ?








