Felhasználónév: Jelszó:

Utolsó hozzászólások

Oldal: 12345
Dátum: 2025.09.10. 10:13:34
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1107 hozzászólás
Profil megtekintése
Javítottam a tojáskeresést, most már működnie kell a számlálónak.
Dátum: 2025.09.09. 01:14:04
kedvencLacsyFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Melyik országból származik a tollaslabda?

Anglia
India
Kína
Egyitom

Helyes válasznak Kínát fogadja el.

AI-alapú áttekintés
A modern versenysportágként ismert tollaslabda ANGLIÁBÓL származik, ahol az 1870-es években alakult ki a mai formájában...
Azonban a tollaslabda játék gyökerei régebbre nyúlnak vissza, az ősi formáját az INDIAI "poona" játék jelentette, amelyet a brit katonatisztek honosítottak meg Angliában.
Továbbá: A tollaslabda játék több ezer éves múltra tekinthet vissza. Számos őse közül említésre méltó a KÍNAI “dsi-dsien-dsi”...

Tehát Egyiptomon kívül a másik 3 akármelyike is lehetne jó válasz.
Dátum: 2025.09.08. 09:41:46
kedvencGabusFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Sziasztok átléptem én is a limitet bukta 100milliárd LE-t, így viszont az őskő költésnek nem nagyon lesz értelme amit a templomi meg verempálcákra nyomtunk mert nem ad akkora tápot ami megéri, én elég sok őskövet vettem eddig mert ezeket megérte innen nem fogok venni mert nincs mire értelmes dologra elkölteni, lassan vége a játéknak nem lehet normálisan fejlődni
Dátum: 2025.09.06. 18:37:18
kedvencCsumperFérfi
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Sziasztok!

Nagyobb karaktert keresek 120+ ( ha lehet erős fajtából ) át / meg venném.
csempefestes@gmail.com
Megköszönöm ha maradhat!
Játszani szeretnék, de nincs mivel jeligére
Dátum: 2025.09.06. 16:17:49
kedvelt tagTrunkFérfi
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Egy párhuzamos eszencia relikvia mint jutalom szerintem sokunknak tetszene
Dátum: 2025.09.04. 14:31:33
népszerűÖrdögFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Én 16 éve játszom kisebb nagyobb megszakításokkal, és minden egyes ilyen-olyan pálcáért, minden eventért megszenvedtem. Jönnek az újak, és a wiki segítségével néhány év alatt behoznak mind tulajdonság, mind szakértelem pontban,mert nem a sötétben tapogatóznak. Belépnek egy szövetségbe és csak úgy dől az epikus relikvia, amiért nekem 15 éve sorba kellett állnom. Soroljam hogy miért nem jó ha még ingyen is kapnának olyan cuccot, amiért nekem fizetnem kell ..
Ezért tetszik nekem a Hűség Útja. Mindenki maga kaparja ki a gesztenyét és egyenlő jutalomban részesül ha elég szorgalmas és végigcsinálja az egészet.
Vagy a Kutatás amit mindenki saját tempóban végig tudott végigjárni. Jutalom megint csak egyforma volt.
Dátum: 2025.09.04. 00:02:03
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3373 hozzászólás
Profil megtekintése
Nekem most sajnos nem volt időbeli kapacitásom foglalkozni ezzel a játékelemmel, főleg nem úgy, hogy fel is fedezzem. Pedig nagyon szeretek ilyesmit csinálni. Amit nem szeretek, az a lemaradás, szóval 1-2 hét lemaradás esetén nagyon megcsappanna a motivációm De akkor is, ha semmi értelme ezzel foglalkozni.

Alapvetően tartom magam ahhoz a hosszabb poszthoz, amit még az elején írtam. Szerintem a PvP, mint a játékelem a játék nagy részében halott, és nem is kell visszahozni. Nem ez fogja megmenteni a világot. Alapvetően azért, mert ennek kulcseleme az aktív játékosok viszonylag magas száma, akik akarnak PvP-zni, illetve a "zsákmányok" magas száma, akiket meg ez nem zavar. Ez a játék már PvE. Akik most portyáznak, azok is leginkább kamrázás miatt. Így én inkább a PvE világ adta lehetőségeket próbálnám kiaknázni. DAVE jól mondta, voltak itt nagyon jó ötletek a több hónapig tartó eventekben.

A fejlesztés mindenképpen hasznos, ha más nem azért, mert egyrészt bizonyítja, hogy a játékvezetés továbbra is elkötelezett az új lehetőségek beépítése kapcsán, másrészt pedig jól beindította a fórumot. Ha van nyitottság a játékvezetéstől arra, hogy viszonylag nagyobb jellegű átdolgozást kapjon az új funkció / lehetőség, akkor szerintem többen is nyitottak vagyunk a segítésre. De ha ragaszkodunk idejétmúlt megoldásokhoz pusztán azért, mert már lefejlesztettük, akkor felesleges belekezdeni
Dátum: 2025.09.03. 21:27:37
kedvencXinxFérfi
Végzetúr tehetség
100 hozzászólás
Profil megtekintése
"Miklós következő mondata: Mi ezen hónapokat dolgoztunk, nem fogjuk kidobni!"

Akkor mi dobjuk ki a VU-t.
Ennyi. Miklós meg mehet a SPAR-ba kasszásnak.

10-15 év játék után tényleg belefárad az ember ha alapvető fejlesztések helyett mindig jön valami új hülyeség.
Ismétlődő eventek, szokásos befizetési akciók, gagyi vermek, tervezd meg a fegyvered típusú fegyverek mert már azt sem tudják maguktól kitalálni.

Magasról tojok a városokra.

Korábban a Végzetúr nagyon komoly szövetségi együttműködést igényelt, most már csak halovány.

Tosf te jó karaktert tolsz, jó fej vagy (találkozó alapján).
Lehet LE-t szerezni igen. Néha azért eljut oda az ember hogy nincs kedve belépni, De be kell mert bukta x jutalmát, csatlóscsatáját stb.

Ennyi mert telóról írok. Kipicsogtam magam.
Dátum: 2025.09.03. 20:48:34
kedvencTosfFérfi
Végzetúr
89 hozzászólás
Profil megtekintése
nem olyan nehéz LE-t szerezni, csak játszani kell. Azt érzem, hogy azok követelik a játékélményt, akik napi 10 percben túl akarnak lenni rajta. mi a következő szint? be se akarok lépni, csak fejlődni?
ez játék! játszál, akkor élvezed! ha le se tojod, ne oszd azt észt! itt nincs szakszervezet, ha nem tetszik, akkor tipli, ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye!
Dátum: 2025.09.03. 18:52:40
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
685 hozzászólás
Profil megtekintése
En ezt minimum 2szer de haromszor is kerdeztem mar es javaslatot is tettem.
Legyen ingyen a tegla. A LE a jatekosnal marad. Arra kolti amire akarja.

Ezt inkabb most megbonyolitanad egy masodik specializacio szamlaloval. A LEm egy reszet az egyik, egy masik reszet meg egy masik specializacio szerint kolthetem el? Bonyi.

Eskuszom nem ertem miert fontos ennyire h LEbe keruljon.
Dátum: 2025.09.03. 17:29:13
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3665 hozzászólás
Profil megtekintése
Nem győzöm hangsúlyozni, de ennek a fórumnak és a tesztnek is az volt az egyik fő célja, hogy tegyetek javaslatokat, mit szeretnétek változtatni.
De inkább csak bugreportok voltak, ill "nem tetszik" kommentek.
Nyugodtan lehet javaslatokat is tenni!

Pl.
"Az építés ne csak a szerencsét fejlessze. A specializációhoz hasonlóan, lehessen megadni, hogy a LE melyik tulajdonságra menjen, és ezt bizonyos időközönként lehessen megváltoztatni."

Ha ezt megcsináljuk, akkor is kell az, hogy felezzük a tégla árát?
Dátum: 2025.09.03. 17:26:34
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3665 hozzászólás
Profil megtekintése
volt olyan játékunk, ahol pontosan erre fókuszáltuk, hogy nagyon komplex stratégia legyen szükséges a játékhoz, minden egyes ellenfélnél más-más beállítások. Önmagában az, hogy le tudd győzni az ellenfelet, nagy sikerélmény volt. Hosszú távon azonban frusztrálta a játékosokat. Ha napi szinten játszol valamivel hosszú távon, akkor nem mindig lesz időd energiád arra, hogy próbálkozz, megtaláld a jó taktikát, és akkor csak bosszantani fog, hogy nem sikerül. Igazándiból bárki bármilyen javaslatot tesz, 99,99% az esélye, hogy azt úgy már kitalálták és ki is próbálták játékban, és vagy nem működött, vagy már benne van
Kutatás jellegű esemény - ugye ilyen most már kettő is volt, ha tetszett, szivesen csinálunk jövőre egy harmadikat is, ha sokan támogatják.
Azzal egyébként nincs gond, hogy bizonyos fejlesztések csak magasabb szintűeknek készülnek. Sőt, pont az elején javasolta is Lanmaffia, hogy a város is csak magasabb szinten legyen elérhető, ezzel nincs gond, tegyetek egy javaslatot, és úgy lesz!
De jutalom kell mindig, ez tapasztalat.
Dátum: 2025.09.03. 16:02:22
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
657 hozzászólás
Profil megtekintése
Nekem egyelőre a CSP nagyobb hiánycikk, szóval megspóroltam a napi 5 CSP imádkozást már egy ideje és inkább vermezek a CSP-ből.

Szerintem sem a barna sem a kék mytora adott % bónusz nem ér annyi CSP-t amibe kerül. De nem számoltam ki, lehet tévedek. Csak igazából ez a szintén fölösleges kategória, mert most kb tök mindegy hogy kicsit több-e a harci ereje a csatlósaimnak, ígyis úgyis hozzák a napi 18 csatát, aki meg top azt meg úgyse érem utól mert van 40 harci szint lemaradásom ami behozhatatlan ha mindenki napi 18 csatát tol. Kék meg jelenleg nem szűk keresztmetszet mert szürkéből van hiány nálam.

"En meg mindig nagyon szeretnem tudni hogy miert kell epiteshez kotni a teglat." - hát gondolom hogy ha már téglát veszel akkor az építés, akkor adjon szerencsét. Amúgy nem rossz dolog a szerencse
Dátum: 2025.09.03. 15:20:29
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
685 hozzászólás
Profil megtekintése
En meg mindig nagyon szeretnem tudni hogy miert kell epiteshez kotni a teglat. Ugyanugy ahogy a huseg utjaban sem ertem.

Ezzel csak annyit ertek el hogy a LE bevetelt a szerencsere iranyitjatok.

Es egy ido utan a LE bevetel mar nagyon kellemetlen %-a megy erre a tulajdonsagra.

Miert nem lehet ingyen adni es a jatekosra bizni mire kolti a LE-t?

Ez miert jo nektek?
Dátum: 2025.09.03. 15:16:17
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
685 hozzászólás
Profil megtekintése
Idézet: Lebufe001 - 2025.09.03. 14:43:32
Idézet: Miklós - 2025.09.02. 18:32:49
A kutatás jutalmai is nagyon jóra sikerültek, az isteneké már szerintem kevésbé, de nem is ez a lényeg.


nagyon finoman fogalmaztal. Az istenekenel jobban unbalanced jutalmak meg soha nem voltak ebben a jatekban. Kb a jatekosok 98%-a Elenios vagy Tharr hivo...
Dátum: 2025.09.03. 14:43:32
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
657 hozzászólás
Profil megtekintése
Idézet: Miklós - 2025.09.02. 18:32:49
A paradoxon, amibe jó ideje már beleütközünk, hogy
"ne adjon komoly jutalmat, hogy ne legyen kötelező csinálni"
"ha nem ad komoly jutalmat, nincs értelme csinálni"


Először is köszi, hogy olvasod a fórumot és reagáltál az üzeneteinkre.

Főleg erre az idézetre szeretnék reagálni. Teljesen valós a paradoxon, és ezt nagyon nehéz lehet játékfejlesztőként belőni. Én azt látom, hogy talán az lenne ebből a paradoxonból a kiút, ha nem a jutalom lenne a fókusz, hanem az oda vezető út és a játékélmény. Hogy elérjük azt, hogy nem azért játszunk mert kötelező különben lemaradok, hanem azért mert van kedvem játszani, mert élvezem a játékot alapjaiban. Szerencsés esetben a munkát sem azért csináljuk ami fizetést kapunk a hónap végén, hanem azért mert élvezzük csinálni. Mert önmagában jutalmazó élmény az hogy megoldok egy problémát, hogy olyan munkát adok ki a kezeim közül amire büszke vagyok, vagy hogy értéket adok másoknak. Egy játékban is talán ezek azok a dolgok amik hosszú távon megőrzik a játékélményt, hogy van valami intrinsic élmény ami miatt jó érzés játszani. Nem amiatt hogy milyen bónuszt kapok, hogy mennyi LE-t kapok, mennyi pálca esik stb. Ez mind-mind külső megerősítés, ami nyilván fontos egy játékban, mert enélkül nem is tudja a játékos hogy jó irányba megy-e vagy nem, de úgy érzem, hogy a VÚ-ban már nagyon eltolódott ez az egyensúly, és minden a külső megerősítésről meg a tápolásról szól.

Kontrasztba helyezve azzal, hogy régen (a játék kezdetekor mi volt az élmény):
- Vártam a szintlépéseket mert új tárgyak jöttek, új Legendát lehetett olvasni, jöttek új küldetések ha pl. elakadtam mert Drakint csak a 9. legenda oldalon lehetett megtalálni.
- Izgalmas volt a portyázás mert nem mindig volt biztos hogy nyerek-e.
- Ütöttük együtt az epikusokat csapatban

Ezek mind-mind olyan élmények voltak, amiket nem a jutalom vezérelt (persze fontos volt az is), hanem inkább a kíváncsiság, a felfedezés élménye, a rizikó, vagy a csapat összetartozás élménye.

Szerintem ez kifogyott a végzetúrból a legendás tárgyakkal, az ismétlődő eventekkel amikre már lassan scriptet lehetne írni mert mindegyik kiszámítható és a farmolásról szól, sőt megkockáztatom az ismétlődő templomokkal vagy kárhozat vermekkel.

Ami szerintem az utóbbi időben nagyon jól betalált fejlesztés volt az a Kutatás és a Ghalla istenei, ha nem a jutalmat hanem az élményt nézem. Voltak tök érdekes feladatok, volt benne kihívás (pl egyre erősödő xenók), volt benne új templom új küldetésekkel, stb. A kutatás jutalmai is nagyon jóra sikerültek, az isteneké már szerintem kevésbé, de nem is ez a lényeg. Szerintem tökre illett a Végzetúrba ez a felfedezős, solo PvE cucc amiben voltak azért közösségi elemek is. Talán az ilyen mesterkélt időbéli lassítások lehettek volna rövidebbek, pl 50 nap helyett csak 14 az epikus csatánál, de ez már tényleg apróság.

Még reflektálnék erre: "A játékosok erőssége, fejlettsége, igényei nagyon szerteágazók, ezért nehéz olyan fejlesztést berakni, ami mindenkinek egyformán imponáló."

És ezt nem lehet, hogy pont az alakította ki, hogy minden fejlesztést úgy csináltok, hogy kis szinten és nagy szinten is élvezhető legyen? Ha lennének olyan játékelemek és tápok amik csak nagy szinten elérhetőek, akkor be lenne építve egy motiváció mindenkinek hogy tessék haladni felfele. Megfelelő inspirációs mechanikákkal azért lehet menni iszonyú gyorsan fel. Nagyon sok MMORPG-vel játszottam, mindenhol volt egy max szint, amit teljesíteni kellett ahhoz hogy lehessen menni a "nagyokkal" játszani, dungeonbe meg ilyenekbe. És amíg ez nem volt meg, addig vagy nem vettek be a csapatba, vagy egyszerűen a game nem engedett be. Itt meg elég sok minden elérhető nagyon kicsi (100 alatti) szinten, ami megöli a motivációt, mert ha mindennel tudok játszani ugyanúgy 100. szinten, akkor minek menjek feljebb, ahol majd jól szétvernek az erősebbek? Így kialakult a pók karakterek jelensége, és mindenki tud játszani, csak éppen senki sem élvezi igazán. A pók ráun hogy minden csatát megnyer, az áldozata ráun hogy mindig lefarmolják, a top szintű karik meg unatkoznak mert nincs célpont, vagy egyáltalán nincs kivel játszani, és szükség sincs rá, mert minden tök easy.

"ahol nincs leküzhetetlen előnye annak, aki régóta játszik." - Erre simán lehetnének ilyen catch-up templomi pálca csomagok. Meg kell nézni, hogy mennyi a legtöbb templomi pálca amit a top karakterek megszereztek (nem elköltöttek, ismerek olyat aki 700+ db templomi pálcán csücsül), és minden 10 szinten megnyitni valami kedvezményes ősköves csomagot, amivel mire 400. szintre ér, be tudja hozni a templom és verem lemaradását. Vagy akárcsak verempálcát adni szintlépések után minden 10 szinten 1db-ot (ki kell számolni). Mert a régóta játszók előnye abban van, hogy minden hónapban nyílik egy új verem ingyen. Tehát aki 10 éve tolja, ahhoz képest egy újonnan indulónak van 120 verempálca lemaradása. Ha ez ki lenne számolva, és lenne erre egy felzárkóztatás, akkor szerintem kialakulna egy fair rendszer. Aki régóta játszik és végigtolta a vermeket, az megvette pénzért a templomi pálcákat, ezt nem fair ingyen odaadni senkinek. De az ingyen nyitott vermeket, ahol az új játékosnak is megadatik a lehetőség, hogy elköltse a pénzét templomi pálcára, szerintem biztosítani kéne.

Köszi, hogy elolvastátok
Dátum: 2025.09.03. 10:58:49
népszerűÖrdögFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Omen már 3 alkalommal megtámadott, de nem vitt tőlem semmit pedig van vagy 180 unoptánium és 150 kaja nálam ( nem tudom neked mit adott ki ) Viszont a toplistás karakter eddigi elköltése a 2153 őskő nagyon durva, hány templom pálca jöhet ki belőle ?? Vagy hány hét prémium ?? És már nem is kémkedek, leadom az 5 támadást , kis szerencsével valami esik is. És ennyi voltam. 18 szint, 67 épület, 54 sereg erősség. Tehát ez durván 2 perc és 5 őskő, mert kaja az kell doszt ha nem rabolok. És ha az éles játékot mindenki kihagyja, akkor pláne nem.. Én írtam az elején, hogy egy kicsit szerepjátékos vonulat, kicsit a szövetségi élet felpezsdítése lenne jó. Közös építés és közös csata. Városrészek amit mindenki maga épít, de pl. eldönthetné, egy adott csatához hány katonát ad, és ki vezeti a támadást mondjuk egy másik szövetség városrésze ellen. Értelme lenne a kémkedésnek, és a segítő kézhez hasonlóan be is lehetne védeni egy két városrészt ( tagot ) . A piacon egymás közt lehetne cserélni nem csak unoptániumot, hanem kaját, téglát stb...
Talán színesebb lenne a dolog
Dátum: 2025.09.03. 09:08:22
népszerűrpotorFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
A fizikai / mágikus gyengítés szakértelmek a leírásuk szerint csak SZB és HH csatákra vonatkoznak. Elolvasva az erről szóló 2014-es topicot viszont úgy látom, hogy ott felmerült az, hogy a klónozott NPC-kre illetve akár még az epikusokra / entitásokra is ki lehetne terjeszteni a hatásukat. Ez végül megtörtént? Vagyis a kérdés, hogy ezek a szakértelmek jelenleg hatnak például a verem csatákra, kaland csatákra, epikusokra, entitásokra?
Dátum: 2025.09.02. 20:37:17
fórumozóépítőv3Férfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
.
Dátum: 2025.09.02. 18:32:49
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3665 hozzászólás
Profil megtekintése
A paradoxon, amibe jó ideje már beleütközünk, hogy
"ne adjon komoly jutalmat, hogy ne legyen kötelező csinálni"
"ha nem ad komoly jutalmat, nincs értelme csinálni"

A városnál az első pont kapott prioritást, egy érdekes, építkezős játékot akartunk berakni, ami nem KÖTELEZŐ, de más, mint amit eddig lehetett a játékban csinálni. És nem kell a végtelenségig beépíteni a napi kattintgatások közé.
Ha úgy érzi valaki, hogy mivel nem ad elég tápot, ezért nem is érdemes foglalkozni vele, akkor ez nem indok még arra, hogy ne kerüljön be a játékba - nyilván lesz, aki így is foglalkozik vele.

Ha úgy érzed, hogy lehetne még tuningolni rajta, hogy érdekesebb és megérősebb legyen, akkor pedig jöhet konkrét javaslat, mit mire cseréljünk benne, mit változtassunk.
Ezekre természetesen lesz lehetőség az éles verzióban is, a VU élete során rengeteg fejlesztés volt, ami elsőre nem volt 100%-os, de idővel tuningoltuk, tökéletesítettük.

A játékosok erőssége, fejlettsége, igényei nagyon szerteágazók, ezért nehéz olyan fejlesztést berakni, ami mindenkinek egyformán imponáló.
A legnehezebb pedig a kihívás.
Épp ezért próbálunk olyan fejlesztéseket csinálni, ahol nincs leküzhetetlen előnye annak, aki régóta játszik.
De persze talán itt lenne az ideje visszanyúlni a régi gyökerekhez, és klasszikus pvp elemet vagy ladder jellegű kihivást berakni, a meglévő statok alapján. Itt azonban óriási a szakadék, szóval szerintem ez csak úgy megoldható, ha a karaktereket valamilyen formában - csak az új eseményben - kicsit normálformára hozzuk - pl. 500-ig a tulajdonság 1:1 számít, 500-1000-ig kap egy 2-es osztót stb. Állatok hasonlóképp.
Én attól sem zárkózom el - sőt, az lenne a legideálisabb! - ha lenne egy fórum, ahol ti játékosok, közösen, együtt találtok ki egy fejlesztést, és mi megcsináljuk nektek, ha megvalósitható.
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!