A láthatatlanság önmagában megoldotta a problémát, köszi a tippet.
Utolsó hozzászólások
Dátum: Ma, 09:10:29
Dátum: Ma, 02:52:52
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57
Tudom van pl az eve online ahol sok hónapig építesz egy hajót, több ezer dollárt ráköltesz és egy lövéssel szétlövik, vagy a diablóban is volt hc mód ahol egy életed van, jön a lag és meghaltál... És van, akinél ez pörgeti az adrenalint, de a többségnél nem, és a többség érdekeit kell nézni.
Szerintem összehasonlíthatatlan a két játék. Ez egy tamagocsizós karakterfejlesztés (jó értelemben), viszont nálam adrenalinszintet már nagyon régóta nem mozgatott meg. Eve-ben meg Diablo aki ezt játékmódot választotta, tudatosan választotta ezt, vállalva a kockázatot. De ha már játékhasonlatokat nézünk, tulajdonképpen nem sokat tudnék felsorolni, ahol agresszorként nem veszíthetek semmit.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57
A grafikát nem dobjuk ki, sokat dolgoztunk vele, de nyilván lesz majd olyan mód, ahol rögtön a csata végére ugrasz.
Köszi! Iszonyatosan hajtépős újra és újra és újra végignézni ugyanazt. Másabb lenne persze, ha mindezt bármilyen taktikai elemmel lehetne bővíteni később, lásd katonai felállás, formációk, támadás-visszavonulás rendje, bármilyen harcközbeni bónusz, stb. Például ha Heroes-os lenne a csata, akkor mindjárt 1 milliószor nagyobb ereje lenne a fejlesztésnek.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57
Amit írsz, hogy a seregekkel kalandok, rengeteg lehetőség van még ebben jövőbeli fejlesztésekre, gyűjtsük ezeket, és ha elkészül, tudjuk bővíteni a kívánságaitok szerint. És lehetnek NPC városok is, de azért valljuk be, ez pont a pve felé vinné az egészet.
Ez a játék pve. Ne ámítsuk magunkat. És jó ez így. Szubplazmás kamrázások, tét nélküli SZB ütések. Most meg az az alapdefiníció, hogy nem lehet katonákat veszíteni. Ez PVE és kész. Akkor viszont ne erőszakoljuk meg, hanem erre építsük a fejlesztést.
Kifejezetten szívesen adok ötleteket, tesztelek rengeteget, de perpill nem látom a specifikációt és a teszt most baromi hosszú. Viszont érdemes közös elméleti alapra helyezni a fejlesztést célokat tekintve. Például ahogy az előzőhöz is írtam, ez a fejlesztés igen nagy eséllyel kötelező elem lesz minden legalább közepes szintű karakternek.
A magam részéről a saját városfejlesztős ötlet nagyon tetszik. A ráépített koncepciót nem érzem magaménak (még).
Tudom van pl az eve online ahol sok hónapig építesz egy hajót, több ezer dollárt ráköltesz és egy lövéssel szétlövik, vagy a diablóban is volt hc mód ahol egy életed van, jön a lag és meghaltál... És van, akinél ez pörgeti az adrenalint, de a többségnél nem, és a többség érdekeit kell nézni.
Szerintem összehasonlíthatatlan a két játék. Ez egy tamagocsizós karakterfejlesztés (jó értelemben), viszont nálam adrenalinszintet már nagyon régóta nem mozgatott meg. Eve-ben meg Diablo aki ezt játékmódot választotta, tudatosan választotta ezt, vállalva a kockázatot. De ha már játékhasonlatokat nézünk, tulajdonképpen nem sokat tudnék felsorolni, ahol agresszorként nem veszíthetek semmit.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57
A grafikát nem dobjuk ki, sokat dolgoztunk vele, de nyilván lesz majd olyan mód, ahol rögtön a csata végére ugrasz.
Köszi! Iszonyatosan hajtépős újra és újra és újra végignézni ugyanazt. Másabb lenne persze, ha mindezt bármilyen taktikai elemmel lehetne bővíteni később, lásd katonai felállás, formációk, támadás-visszavonulás rendje, bármilyen harcközbeni bónusz, stb. Például ha Heroes-os lenne a csata, akkor mindjárt 1 milliószor nagyobb ereje lenne a fejlesztésnek.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57
Amit írsz, hogy a seregekkel kalandok, rengeteg lehetőség van még ebben jövőbeli fejlesztésekre, gyűjtsük ezeket, és ha elkészül, tudjuk bővíteni a kívánságaitok szerint. És lehetnek NPC városok is, de azért valljuk be, ez pont a pve felé vinné az egészet.
Ez a játék pve. Ne ámítsuk magunkat. És jó ez így. Szubplazmás kamrázások, tét nélküli SZB ütések. Most meg az az alapdefiníció, hogy nem lehet katonákat veszíteni. Ez PVE és kész. Akkor viszont ne erőszakoljuk meg, hanem erre építsük a fejlesztést.
Kifejezetten szívesen adok ötleteket, tesztelek rengeteget, de perpill nem látom a specifikációt és a teszt most baromi hosszú. Viszont érdemes közös elméleti alapra helyezni a fejlesztést célokat tekintve. Például ahogy az előzőhöz is írtam, ez a fejlesztés igen nagy eséllyel kötelező elem lesz minden legalább közepes szintű karakternek.
A magam részéről a saját városfejlesztős ötlet nagyon tetszik. A ráépített koncepciót nem érzem magaménak (még).
Dátum: Ma, 02:39:47
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Ez egy nagyon jó példa arra, hogy ezt az új fejlesztést nyomni KELL (!), ha nem akar az ember lemaradni. Jelenleg a csatlósszintek húzása az egyik legerősebb és leghatékonyabb karakterfejlesztési mód a játékban. Iszonyat TÖ összegeket adnak a csatlósok. Én jelenleg 3910 TÖ-t kapok mindenre. Ízlelgessük ezt egy kicsit. Tehát nem egy tingli-tangli, jajj kapsz 5 CSP-t és jól van téma ez. Ha csak hajszálnyi esély van rá, hogy ez a fejlesztés bármikor is kilő ebbe az irányba (és ki fog), akkor ez egy kötelező játékelem. Ebből következik, hogy az aktív játékosok kifejezetten szeretnék, ha ez élvezetes, balanszos, hasznos fejlesztés lenne.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Még erősebb epikusok meg hasonlók
Ez már olyan régóta kért fejlesztés, hogy valaki már kétszer törölt és visszajött azóta
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Felzárkóztatás nagyon sok van a játékban már most is, de ezt sem lehet túlzásba vinni, ha én 17 éve játszom egy játékot és valaki 3 év alatt ugyanoda el tud jutni, azt frusztrálónak érezném.
Én speciál nem, ha közben lenne játékoskooperációs fejlesztés és így még több emberrel tudnék együtt játszani
Ha nem tetszik, szerintem nyugodtan ignoráld. Így 17 évvel az indulás után amúgy is a korlátlan szabadságnak köszönhetően bármekkora különbség is lehet a játékosok között, nem ezen fog múlni, hogy ezzel behozd a lemaradásod, vagy még nagyobb előnyre tegyél szert.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Jobb új rendszereket berakni (ilyen volt a csatlós aréna is), ahol mindenki tiszta lappal kezd, de azért a jutalmak kihatnak a fő karakterre.
Ez egy nagyon jó példa arra, hogy ezt az új fejlesztést nyomni KELL (!), ha nem akar az ember lemaradni. Jelenleg a csatlósszintek húzása az egyik legerősebb és leghatékonyabb karakterfejlesztési mód a játékban. Iszonyat TÖ összegeket adnak a csatlósok. Én jelenleg 3910 TÖ-t kapok mindenre. Ízlelgessük ezt egy kicsit. Tehát nem egy tingli-tangli, jajj kapsz 5 CSP-t és jól van téma ez. Ha csak hajszálnyi esély van rá, hogy ez a fejlesztés bármikor is kilő ebbe az irányba (és ki fog), akkor ez egy kötelező játékelem. Ebből következik, hogy az aktív játékosok kifejezetten szeretnék, ha ez élvezetes, balanszos, hasznos fejlesztés lenne.
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Még erősebb epikusok meg hasonlók
Ez már olyan régóta kért fejlesztés, hogy valaki már kétszer törölt és visszajött azóta

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Felzárkóztatás nagyon sok van a játékban már most is, de ezt sem lehet túlzásba vinni, ha én 17 éve játszom egy játékot és valaki 3 év alatt ugyanoda el tud jutni, azt frusztrálónak érezném.
Én speciál nem, ha közben lenne játékoskooperációs fejlesztés és így még több emberrel tudnék együtt játszani

Dátum: 2025.07.11. 22:10:00
A csatak ful alatt van
Dátum: 2025.07.11. 21:31:37
Hali!
A veremnél sokféle szörny van. Ha jól tudom, akkor ami sima "szörny" tehát 2 kard a logója, az nem klónoz. Ami ilyen sárga emberke az a klónod, az klónozni fog. A sárkány és a démon szintén nem klónoz.
Ami segíthet kis szinten az a láthatatlanság, illetve ha 8. és 9. szinten tolod a vermet, mert akkor vakuval jönnek a szörnyek és az nem sebez.
Tárgyak is mindenképpen jó ha van erősebb, ott még 1-1 szint nagyon sokat számít. Több állathoz a hordázás szakértelem kell majd, 10, 30, 60 és 100. pontja enged +1-1 állatot. Utolsó csak Az Uralkodó Pálcájával elérhető.
A veremnél sokféle szörny van. Ha jól tudom, akkor ami sima "szörny" tehát 2 kard a logója, az nem klónoz. Ami ilyen sárga emberke az a klónod, az klónozni fog. A sárkány és a démon szintén nem klónoz.
Ami segíthet kis szinten az a láthatatlanság, illetve ha 8. és 9. szinten tolod a vermet, mert akkor vakuval jönnek a szörnyek és az nem sebez.
Tárgyak is mindenképpen jó ha van erősebb, ott még 1-1 szint nagyon sokat számít. Több állathoz a hordázás szakértelem kell majd, 10, 30, 60 és 100. pontja enged +1-1 állatot. Utolsó csak Az Uralkodó Pálcájával elérhető.
Dátum: 2025.07.11. 18:38:18
Szia!
Mutatja valahol, hogy mikor jár le a védelem. Ezzel a kérdéssel eddig nem foglalkoztam, most meg ahogy keresem, nem látom sehol a karakteremnél, illetve a Város alatt.
Mutatja valahol, hogy mikor jár le a védelem. Ezzel a kérdéssel eddig nem foglalkoztam, most meg ahogy keresem, nem látom sehol a karakteremnél, illetve a Város alatt.
Dátum: 2025.07.11. 17:40:05
Sziasztok!
Szintet lépet a karakterem, most már kemény 5. szintű és azzal szembesültem a végzet vermében, hogy most inkább veszítek a csatáknál, mint nyerek. (6-ból 1 nyert). Nem nagyon emlékszem, már hogy működik a szörnyek generálása. A szinthez van igazítva és fixen erősödik, vagy a karakterem klónozza stb. Szóval a kérdésem az mielőtt vadul elkezdek bármit fejleszteni, hogy szerintetek mi a jó irány amivel konzisztensen tudnám hozni a nyertes csatákat? Fejlesszem a tulajdonságaimat, vagy annak nincs sok értelme mert az ellenfél is erősebb lesz a klónozás miatt? Vagy növeljem a kereskedelmet, hogy a szintemnél magasabb felszerelésem legyen? Esetleg fogjak el több állatot? Mitől függ, hogy hány állatot vihetek a harcba elég ha növelem a vezetőkészséget?
Köszi, előre is ha valaki erre időt szán és helyzetbe hoz.
Szintet lépet a karakterem, most már kemény 5. szintű és azzal szembesültem a végzet vermében, hogy most inkább veszítek a csatáknál, mint nyerek. (6-ból 1 nyert). Nem nagyon emlékszem, már hogy működik a szörnyek generálása. A szinthez van igazítva és fixen erősödik, vagy a karakterem klónozza stb. Szóval a kérdésem az mielőtt vadul elkezdek bármit fejleszteni, hogy szerintetek mi a jó irány amivel konzisztensen tudnám hozni a nyertes csatákat? Fejlesszem a tulajdonságaimat, vagy annak nincs sok értelme mert az ellenfél is erősebb lesz a klónozás miatt? Vagy növeljem a kereskedelmet, hogy a szintemnél magasabb felszerelésem legyen? Esetleg fogjak el több állatot? Mitől függ, hogy hány állatot vihetek a harcba elég ha növelem a vezetőkészséget?
Köszi, előre is ha valaki erre időt szán és helyzetbe hoz.
Dátum: 2025.07.11. 12:33:53
Hol található Peru?
Keletázsia
Középafrika
Nyugateurópa
Délamerika
Helyeísrás
Keletázsia
Középafrika
Nyugateurópa
Délamerika
Helyeísrás
Dátum: 2025.07.11. 12:33:06
ki nem játszik a godzilla és kong filmben?
rebecca hal
dan stevens
fala chan
jackie chan
Ilyen film nincs is, plusz helyesírás...
rebecca hal
dan stevens
fala chan
jackie chan
Ilyen film nincs is, plusz helyesírás...
Dátum: 2025.07.10. 18:44:43
Én utaztam és csak napi 1x tudtam belépni. Mivel elfogytak a lélektégláim közben, leállt minden, és csak napi 1x tudtam 5x-et gyártani.
Olyan beállítás szerintem hasznos lenne, hogy ha nap végéig (vagy itt a 8 óra végéig) nincs váltás, akkor automatikusan gyárt max LE-ért téglát a játék.
Olyan beállítás szerintem hasznos lenne, hogy ha nap végéig (vagy itt a 8 óra végéig) nincs váltás, akkor automatikusan gyárt max LE-ért téglát a játék.
Dátum: 2025.07.10. 15:15:32
Szolgálati közlemény:
23.-ig csak mérsékelten leszek számítógépközelben, ezért akinek 23.-nál korábban járt volna le a városban a védelme, annak kitoltam addig. (A csatával kapcsolatban is biztos lesz pár visszajelzés)
23.-ig csak mérsékelten leszek számítógépközelben, ezért akinek 23.-nál korábban járt volna le a városban a védelme, annak kitoltam addig. (A csatával kapcsolatban is biztos lesz pár visszajelzés)
Dátum: 2025.07.09. 17:42:31
Ha viszont nem templomi pálcára váltod, hanem verempálcára; akkor annak eddig is kb ilyesmi volt az ára.
Gondolom, Miklósék ezt vették alapul.
Gondolom, Miklósék ezt vették alapul.
Dátum: 2025.07.09. 16:58:03
Idézet: Sank - 2025.03.29. 04:52:11
Végre sikerült a néhány évnyi lemaradást behoznom, elvileg most már NINCS elbírálatlan új kvízkérdés.
Oh, köszi! Ezek szerint a kérdésem lesz soha elbírálva, hiába van ilyen küldetésem 

Végre sikerült a néhány évnyi lemaradást behoznom, elvileg most már NINCS elbírálatlan új kvízkérdés.
Dátum: 2025.07.09. 10:38:01
A napi ajánlat ára kicsit borsos lett :-)
96 kő egy "fétis joker", míg a veremben 56 a templomi pálca... ez így baromira nem megérős...
96 kő egy "fétis joker", míg a veremben 56 a templomi pálca... ez így baromira nem megérős...
Dátum: 2025.07.09. 09:42:09
"Mint írták fentebb, a város továbbra sem elèrhető se gèpen, sem telefonról"
Javítottam.
"Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12). De valojaban meg mindig nem vonja le."
Ok, kösz a visszajelzést, utánanézek.
"De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?"
Jelenleg úgy van, h a város alapításától kezdve van a 60 nap, ha az alatt sem fejleszt ki sereget, attól még lehet majt utána támadni.
"Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege. "
Ezt majd beapplikálom valahova.
szerk:
- a harci erősséget beraktam a saját adatlapra.
- már a katonaság élelemfogyasztását is levonja.
Javítottam.
"Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12). De valojaban meg mindig nem vonja le."
Ok, kösz a visszajelzést, utánanézek.
"De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?"
Jelenleg úgy van, h a város alapításától kezdve van a 60 nap, ha az alatt sem fejleszt ki sereget, attól még lehet majt utána támadni.
"Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege. "
Ezt majd beapplikálom valahova.
szerk:
- a harci erősséget beraktam a saját adatlapra.
- már a katonaság élelemfogyasztását is levonja.
Dátum: 2025.07.09. 09:18:09
Mint írták fentebb, a város továbbra sem elèrhető se gèpen, sem telefonról
Dátum: 2025.07.09. 08:06:53
Csak egy kis bug visszajelzes meg.
Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12)
De valojaban meg mindig nem vonja le.
Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12)
De valojaban meg mindig nem vonja le.
Dátum: 2025.07.09. 02:15:32
Készülhetne hozzá extra szint mint a kőműveskanálhoz meg a pihenős párnához, amivel napi 2 extra dukátot ad.
Akkor már csak 7 és fél év.
Akkor már csak 7 és fél év.
Dátum: 2025.07.08. 22:56:12
Es csak hogy tiszta legyen.
Amikor kikepeztem az elso harci egyseget onnantol kezdett porogni a 60 nap. Azalatt nem tamadhatok es nem tamadhatnak engem sem.
De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?
Amikor kikepeztem az elso harci egyseget onnantol kezdett porogni a 60 nap. Azalatt nem tamadhatok es nem tamadhatnak engem sem.
De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?
Dátum: 2025.07.08. 22:03:25
Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege.
A csatak oldalon bedob ugye 20 random celpontot ahol latszik azok erossege, de hol az enyem?
Es ott nincsenek tortszamok, mig a sajat katonasag oldalamon van.
Ha osszeadom akkor tort lesz. Vagy most akkor hogy van?
A csatak oldalon bedob ugye 20 random celpontot ahol latszik azok erossege, de hol az enyem?
Es ott nincsenek tortszamok, mig a sajat katonasag oldalamon van.
Ha osszeadom akkor tort lesz. Vagy most akkor hogy van?