Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Bíborhold

Dátum: 2017.03.10. 11:58:22
Az eseménypontért való portyázás azért jó(szerintem), mert nem alakulnak ki a portyakarakterek akik csak a húsosfazékot lesik. Tehát egy újonnan regisztrált játékos nem fut bele egy szinten ücsörgő feltuningolt játékossal sem. Persze így is lehet jó nagyokat szakítani, de minden portyához legalább egyet vadászni kell. Ami haladásra kényszeríti a játékosokat. A myto miatt úgy is kötelező vadászni. Legfeljebb a kis szinteken jelent ez "hátrányt".
Dátum: 2017.03.09. 17:52:31
Talán igazad van, hagyhattam volna egy egyéb opciót. Azonban aki nem akarja, az nem is szavaz(gondoltam). Így is látható majd nagyjából a szavazatok számából, hogy lenne e igény rá, vagy nem.
Itt a lehetőség, azok számára akik mindig is egyenlő feltételek mellett akartak/nak játszani. A kérdés, hogy mennyien és mennyit áldoznának rá.
Dátum: 2017.03.09. 17:51:33
Nincs semmilyen információm, mert nem kérdeztem rá az ÜSZ-n. Azonban ha lenne erre igény, akkor talán megváltozik a véleményük.
Dátum: 2017.03.09. 14:09:19
Kifelejtetem. A hatalom tornya, a pók bölcsessége és a gyors tanulás AH-s tételek sem lennének ezen a világon.
Dátum: 2017.03.09. 13:53:57
Mint ahogy a V6-t is sikerült pár játékosnak beindítani, remélem ez is meghallgatásra talál. Persze csak akkor sikerül, ha igény is van rá.

Ez egy fix havidíjas világ lenne. A játékfejlesztőknek kell tudni, hogy mennyiért is érné meg egy ilyen világ létrehozása. Minél barátibb lenne az ár, annál több játékost eredményezne szerintem. Szavazást is kiírtam "felmérés" céljából, hogy ki mennyiért játszana ezen a világon.
Az elképzelésem szerint nagyjából minden maradna így, hogy ne legyen nehezen megvalósítható. Amin változtatnék. Automatikusan a karakterek minden egyes szintlépésekor 35 őskövet kapnak, az őskőtermő zsákhoz hasonlóan. A PP használata az eseményponthoz lenne kötve. Tehát ha valakinek nincs legalább 1 eseménypontja addig nem tud más játékost megtámadni, vagy egyáltalán a PP-t használni. Ezzel a játékosok haladásra lennének kényszerítve. Amennyiben a játékosnak nincs eseménypontja sem CSP-je a PP-t átválthatja CSP-re.
Szakértelmek közül kivenném a szinguláris ismereteket. Nem lenne toplassítás, de a szintlépésekhez szükséges TP mennyiséget megháromszoroznám.
Nem lennének befizetési és költési akciók. A találkozókon erre a világra nem szerezhető semmilyen tétel licitálással, sem Beholderszeme forgatással, sem a játékokban való részvételéért járó jutalom, stb. Más regisztrált játékosoktól semmilyen juttatás ajánlás által. Valamint a másvilágokon lévő saját karaktereink által vásárolt relikviák sem kaphatnák meg az itteni karakterek. A másvilágokon lévő karakterek törlésével járó ősköveket(ha volt nála) sem kaphatja meg az itt lévő karakter. A V6 szintjutalmai sem lennének megkaphatók. A játékos az 50. szintre érve megkapná a hűségfétist. Ugyanúgy a V4-ről sem kaphatna semmit az itteni karakter.
Egyszóval csak azokhoz a dolgokhoz juthatnánk hozzá, amit ezen a világon megtudnánk szerezni.

Szövetségek taglétszáma maximum 15 fő lehetne. Az SZB nyertes a tudásfája +1 szintje helyett csak a lélekút méretének 3 szorosával lenne gazdagabb. Elkerülendő a körbeépítés, ezért ezen a világon is építési átlag lenne.

Tehát ez egy olyan világ, ahol a feltételek egyenlőek minden játékos számára. Ezáltal sokkal izgalmasabb lenne, mint bármelyik másik.
Dátum: 2017.02.23. 16:11:21
Köszi, így már jól elképzelhető a bajnoki rendszer. Valahogy feledésbe merült nálam ez a korlátozás.
Dátum: 2017.02.23. 15:42:33
Most figyelem, hogy 10 indulóként egy medál. Akkor mikor lesz meg a harmadik liga? Mert a 2.-ban sokáig csak a legerősebb(harci szint, harcolócsatlósok száma) nyer, míg nem lesznek legalább 20-n.
Dátum: 2017.02.23. 15:36:48
De ez nem cáfolja meg azt amit írtam. Ez a bajnoki nem más mint egy jutalmazási rendszer.
A ligákat egy kicsit "komikusnak" találom. Lesz 6 bajnoki. A 6-ból megközelítőleg ugyan ez az eredmény fog születni. Lesz világonként max. 5 karakter akiknek meglesz a 6 medál ahhoz, hogy új ligába induljon. Az új ligában ismét egymás között játszanak, így minden egyes bajnokin a medálszerzés garantált.
Ha nem csak top karakterek mennek tovább, akkor meg a többieknek esélytelen a győzelem.
Dátum: 2017.02.23. 14:43:15
Pont ez az. Az számít kinek milyen magas a harci szint, mert ez azt eredményezi, hogy minél magasabb szintű tárgyakat tud megvenni. Mivel a sebzést ez befolyásolja leginkább.
Akik most nyertek nyugodtan elkönyvelhetik a következő csatlósbajnokit is. Egyszóval akik az elejétől tudták és csinálták is verhetetlenek lesznek. Főleg azért is, mert esélytelen valakit beérni, míg a napi ütésszámok le vannak korlátozva az arénába.
Dátum: 2017.02.17. 18:45:36
Farsangi ládikót lehet találni az esemény első két napján?
Dátum: 2017.02.13. 21:00:25
Akkor már egyszerűbb az amit Rowina is javasolt. Az SZB mezők mellett lenne egy extra mező. Ahol a játékosok annyi PP-t égetnek amennyit akarnak, mivel ez nem számítana bele a versenybe. így aki leüti a korlátozott lehetőségét továbbra is tudja azt használni.
Dátum: 2017.02.13. 19:43:43
Ezzel csak az a baj, hogy a játékosok ütésszámát korlátozza le. Az SZB elsősorban a portya célhiány miatt lett bevezetve.
Dátum: 2017.02.13. 17:13:09
Ez egy kiváló ötlet. Valahogy lemaradtam a korábbi javaslatodról.
Dátum: 2017.02.13. 13:23:06
A befizetések mértékétől járna beválthatósági pont.
20 Őskő: 520 Ft -5pont
100 Őskő: 2080 Ft -12 pont
350 Őskő: 5200 Ft -26 pont
750 Őskő: 10500 Ft -54 pont
1600 Őskő: 21000 Ft -110pont

Már csak a tárgyakat kell beárazni, és mindenki azt választ amit akar.
Dátum: 2017.02.10. 19:24:09
Mondjuk én sem használtam el egyet sem.
Dátum: 2017.02.10. 18:56:02
Én a felemelkedés gyémántjával vagyok így. Most is random hullik a ládákból a V4-es karakteremnek már 3 esett, a normálnak meg semmi. Persze a szerencsekeréken utoljára is azt forgattam(160körüli pechpontért).
Dátum: 2017.02.10. 18:22:21
A mesterkő helyett nem lehetne, kupon esetleg szelence vagy barátság kristályt, ha már ki lett véve a szerencsekerékből?
Dátum: 2017.02.07. 13:07:50
Jó ötletnek tartom az automatikusan rombolandó épületeket. Az SZB-hez kötöd őket, mint idő turnust. Így jutott eszembe egy másik. Mi lenne ha sz SZB-re tennénk a hangsúlyt? Ez váltotta ki a legnagyobb versenyszelemet a játékban az utóbbi időkben, valamint a fórumon is megmozgatta az életet.
Azt javaslom, hogy inkább erre felé haladjunk. Az SZB mezőket újabb 9 részre lehetne osztani, amelyeket külön-külön kellene támadni. Az birtokolná a nagyobb mezőt akinek a legtöbb elfoglalt kis mezője lenne. A kis mezőkön katapultokat, védőfalakat, őrtornyokat, sáncokat stb lehetne építeni ami befolyásolná a támadásokat. A kisebb mezőkön vortex örvények(LE), kiégett őskőbányák, egyéb bányák(amiért AD-t kaphatnánk a kufárnál, esetleg myto-kat) is fellelhetőek lennének itt-ott. Ami megfelelő építkezéssel pluszhoz juttatná a szövetségeket.
Az első forduló végeztével derülne ki, hogy mi hol található(de csak azoknak akik birtokolják), ill. mely területekre(csak az elfoglalt) építhetjük a háborús vagy hasznot hozó épületeket. Ez jóval nagyobb stratégiai elemet adna az SZB-nek, és a másodlagos bevétel is meglenne a bányákból.

A szövetségi munkát kellene díjazni. Magasabb szinteken egy-egy épület felhúzása nem jelent kihívást, ezért szintfüggővé kellene tenni. Minden épületet bizonyos mennyiségű építőkőért lehetne megépíteni. 1építőkő (szint*1,5)*XLE lenne.
Dátum: 2017.02.04. 14:45:54
Az első mondatoddal cáfoltad az előzőt.
Dátum: 2017.02.03. 14:18:24
Mivel a játékvezetés belevonja a játékosokat a fejlesztésbe(amit jónak találok) elengedhetetlen, hogy több javaslat is a süllyesztőbe kerül(mindkét részről). Az ÜSZ-re érkező javaslatok jóval kevesebb ember látószögébe esik bele, így akár egy jó ötlet is feledésbe merülhet. Vagy akár egy rossz ötletből is eszébe juthatna valakinek valami briliáns, ha itt osztotta volna meg. Minden problémára ami a játékban jelen van, egyesével külön topic-ban meg kellene vitatni ill. javaslatokat tenni. Amint születik egy elfogadható megoldás, azt bevezetni a játékba és tovább lépni a következő megoldandó feladatra.
Koncentráltan csak egy valamivel foglalkozni, akár az apróbb-kisebb fejlesztéseket is félre tenni. Azt kellene eldönteni, hogy melyek azok a játék elemek
amelyre ráncfelvarrás kell, és melyik lenne azok közül a legsürgősebb.
Játékos társadalomban akik szükségét éreznék a fejlesztésnek, biztosan megoldást találnának rá a játékvezetéssel együtt.