Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2013.05.13. 17:14:16
A full optimalizátorok minimumon vesznek részt az eventeken, hogy a relikek meglegyenek.
Az event LE/TP-je valahol 180 környékén mozog, ha "sima" napi tevékenységgel veted össze, akkor 200-250 simán tartható már 70. szint környékéről, azaz +30-40% bónuszt kapsz az erőforrásaidra az eventhez képest, ezt nézve az event max "szerepjáték"...
Cras a +1 gombnak (jól beállítva) megvan az az előnye, hogy MIDNENKINEK korlátlan PvE elemet nyújt PP-ből. Azaz nem csak azok problémáját oldhatja meg, akik rendelkeznek KH-val, hanem azoknak is, akik esetleg törlés/inaktivitás/stb miatt olyan környezetbe kerülnek, ahol célpont hiány van és KH nincs.

A KH-ra levenni a korlátokat meg óriási falakba ütközik folyamatosan a már említett gordiuszi kóddal rendelketző portya képlet miatt.
Dátum: 2013.05.11. 08:32:17
Aztamindenit!

Olvasd el a harcrendszer alapvető működési elveit és azonnal le fog esni, hogy 30-40 tul előnyök azok, amik jelentősen befolyásolják a csatákat, de még ekkor is marad egy kis "pech" faktor, hogy akkor se találj/varázsolj az ellenfeledre, ha "isten" vagy.

+40 iq +40 tám kb +20 szerencse +40 védelem, mellé durva szintű állatok, valamint +100 kritikus ütés. Amennyiben ez mind teljesül, és még mindig folyamatosan kikapsz, akkor tényleg gond van, de addig...
Ariel, ugyan ezt mondtam én is többször már, de de mind az 5x 3 órán belüli, mind a háború időlimit a gordiuszi portya képletben van

Erre volt Baraty ötlete, hogy +1 KH klónt generál "ideiglenesen", de korlátátlan alkalommal. Persze azonnal elkezdték megfúrni a srácok annak ellenére, hogy ez a portya célpont hiányt "fedezné" mindenhol, ott is, ahol nincs KH...

Kérdés milyen kereteket kellene szabni neki, hogy mindenkinek lehetőleg jó legyen.

Pl.: 1 PP-ért generál 3-5 "potenciális, a Miklós által említett heurisztika alapján" ellenfelet, akik közül te választasz, hogy kit támadsz meg.
Ha valaki "feljön" a portya listában, és nem támadható, az alapvetően BUG.

Sajnos azt kell mondjam, hogy mindenkinek jó algoritmust találni képtelenség lesz.

A célcsoport definiálásával nagyban növelhető a sikeresség, így nézzük hol érdekes ez?
Amikor olyan harci környezetbe kerül a karakter, ahol kevés a célpont, ami adódhat:
-Széthúzodott a mezőny valamilyen okból azaz a toplista eleje alapvetően
-Mindenki azonos hordában van (hűség zálog ilyenkor valamelyest segíthet)
-A portyakörnyezetet alapvetően egy szövetség tagjai alakítják (V1 élmezőny tipikusan ilyen)

Azaz VF-eseket nem érinti alapvetően, valamint a nem portyázó karaktereket sem. A masszívan küldizők meg továbbra is vadászhatnak "alap" ellenfelekre, mint eddig.

A felajánlott lehetőség ténylegesen azokat célozza meg, akik PVP karaktert építettek, de egyszerűen "elfogyott" alóluk a játéktér.
Talán annyit kellene beletenni, hogy ne 1 konkrét ellenfelet dobjon fel ez a lehetősség, hanem a lehetséges ellenfelek listáját (Ilyen "elérhető azonnali klónok" jelleggel.), és így megmarad a szuverén választás joga is.
A portya rutin már így si extrém komplikált, ebből is adódik, hogy a portya listában vannak "rossz" célpontok.
Te további kitételeket sorolsz, melyek sajnos biztos hogy nem fognak bekerülni...
Ez a célpont hiányos környezeteknek van kitalálva, és a VF-es nem ilyenben van, mivel az EH-sok rég elhagyták már őket...
Dátum: 2013.05.06. 21:13:37
Ugyan úgy 1 őskőért pörgeted.

Az egy tök másik kérdés, hogy a védelem itala egy használhatatlan "szar". Különösen ha összehasonlítom az 1 őskőért vehető őrjöngés italával ami ad +50/+50-et...
Dátum: 2013.05.06. 20:29:51
Bevezetünk egy új erőforrást, legyen a neve mondjuk az egyszerűség kedvéért platina.
Lesz a lélekkufárnál egy új fül, Platina gyűjtés. Erre kattintva, át tudsz váltani támadás és védelem italt, sisakszilánkot, lélekgyémántot, kiégett őskövet platinára (az arányokat még ki ki kell találni). Talán szükséges lehet valamiféle limit az átváltásra.


Érdekelne, hogy ki mit tartana értelmes/elfogadható áraránynak. Lehetőleg némi indokkal, számítással alátámasztva.
Tételezzük fel, hogy a Platina értéke összemérhető kell legyen az ősköves árakkal, azaz vegyük azt, hogy 1 Platina=1 őskő.

Az én "értékrendem"/arányaim?

-Támadás ital / Védelem ital : Számomra teljesen felesleges, 1-1 portya nem ennek a hatásán fog múlni. Mivel 1 pörgetésért lehet kapni, így 1 Platinára lehetne beváltani.

-Sisakszilánk: Full felesleges számomra. Most is van nálam 1144 db úgy, hogy jóideje nem "gyúrok" rá. Mivel ingyen jön, így 1 napi termelést tartanék jogosnak 1 platináért ami 21 sisakszilánk.

-Lélekgyémánt: Mindent megvettem ami megvehető, és van még 33472 db nálam. Ehhez hozzájön az, hogy kihívás során dőlnek a kalandok a VF-eseknek így ez totál "free" és VF barát erőforrás. Egy képletet találtam ezzel kapcsolatban az a lélekgyémánt csomagocskánál volt a maga szint*3-as voltában. Amennyiben hozzávesszük, hogy nem csak pörgetni lehet, hanem "farmolni" is, akkor egy karakterszint*5-ös átváltási arány tűnik nekem korrektnek. (Xenó event maxos jutalom = 40 platina.)

-Kiégett őskő: Itt több szemlélet "ugrik" be. Amennyiben a kiégett ősköveket "érdemben" lehet átváltani őskő pótlékra, úgy mindenki azonnal beváltja őket, és a lopást ki is húzhatjuk a szakértelmek sorából. Hozzáveszem azt, hogy a jelenleg megismert (3 kivétellel) napi akciós tételek kiégett ősköves árral is rendelkeznek, így semmiképpen NEM beváltható státuszt javaslok ennek az erőforrásnak.
Dátum: 2013.04.24. 19:57:46
Ha az alapszintje x és a tapasztalati szintje y akkor a maximális ÉP-je x∗(y+4).


Innen egyértelmű, hogy ha a lépett szintet alapszintre váltod, akkor váltott szint*4-el "jobban" jár az állat maxép tekintetében.

Nézzünk egy egyszerű példát:
Volt a famulusod 20. szintű, de az alapszintje csak 10 volt, azaz 10*(20+4)=240 és midnen szintlépése +10 maxép

Benyelsz egy reliket, ami levesz 10 lépett szintet, majd átadja az alapszintjére, így:
10. szintű, de 20. alapszintű famulust kapsz, mely maxÉP-je: 20*(10+4)=280 és innen minden szintlépés +20 maxépt jelent

Itt sokkal érdekesebb az állat elnyelése

Ott sajnos az alapszint fele olyan hatékony, mint az állat lépett szintje. Éppen ezért van az, hogy nem érdemes nagyon a relikkel bajlódni, majd 60. szint felett szépen csönterősíted a blökid...
Dátum: 2013.04.24. 19:37:43
Cras, kérdezzetek rá mi a hivatalos, inkább nem kavarok bele...
Dátum: 2013.04.22. 18:26:46
Tudnám miért engem veszel elő mint "unlimited" őskő elképzelés.

Minden befizetési akciókor betolok 5k huffot, és vígan elvoltam eddig belőle. Igaz, hogy nem rohanok az élen, nem kényszertápolok és optimalizálom a költségeimet ahogy csak tudom. Persze ebben benne van az is, hogy nem kapok idegrángást, ha csp-ből kell turbót váltani, vagy csp-ből tolok le egyhuzamban 30-40 térkapu pontot, mivel V5-ön nincs VF...

Persze aki napi szinten eltol 5-10 követ gyorsításra, veszi az italokat, csak vadászzsákmánnyal vadászik, nem 2 ősköves, hanem alap állat felszereléseket vesz stbstbstb. annak irreálisan elszállt a játék ára már rég.

Én nem az őskő költségben látom alapvetően a "kihulló" játékos állomány zömének problémáját (tuti hogy nagyon sokan már rég nem tudják maxosan kihasználni az ősköves lehetőségeket), hanem a monotonitásban (minden játék rákfenéje, mely nem nagyon rövid ciklusidőkkel dolgozik), célponthiányban (A szubplazma messze nem érte el a kívánt célt, sokkal inkább PvE elemek kellettek volna helyette, ahol PP-t lehet költeni szerintem.) és LAG-ban (elvileg ez megoldás alatt a külön szerverekkel).
Dátum: 2013.04.21. 09:36:50
Itt nézd meg
Dátum: 2013.04.21. 09:21:47
Jelenleg 84 kiégett őskőnél tartunk, ami nem kevés szerintem.
Dátum: 2013.04.20. 11:51:12
Mivel kivetettük a LÉ-t a pirosak közül, így biztos hogy 100 felett lesz az átlag.
Valamint természetes, hogy nem azonos esélyjel esnek az UR-ek. Ha valamelyikből már van, melyből nem lehet, akkor azt nem dobhatja még egyszer, így a licites relikek egy kategóriába esnek a dobásokon belül.
Azaz az ah-s relikek átlagát kell a többi tárgy értékével átlagolni, majd figyelembe venni, hogy a LÉ-t kivetetök. Amennyiben így 100 környéki értéket kapunk, akkor jó a pech rendszer...
Dátum: 2013.04.19. 21:01:23
Meglepően gyorsan "felderült" az UR pechpont lista:

A tudás könyve - 446
A reflexek könyve - 328
Ultra-implant - 225
Tapasztalatkő - 180
Mananyelő - 156
Relikviakupon - 113
10 AF pont - 90
Tüskés bőr - 88
30 Őskő - 46
Végzet medál - 45
Kisebb térkapu stimulátor - 25
Lélekkút generátor - 23
Kvíz medál - ?
Brilliáns karkötő - ?
Epikus kincsesláda - ?

Eddíg 147-es átlag...
Dátum: 2013.04.16. 07:12:30
Kóc, ennél sokkal árnyaltabb a pechpont rendszer. Az összes UR pechpont átlagának összhatása 1%-os esélynöveléssel kell hogy egyenlő legyen, különben az eredeti UR esélyt a pechpont rendszer szétnyomná. Namost ha felírsz egy súlyozási rendszert a pechpontokra, majd ezeket arányosítod az 1%-hoz, akkor a végeredmény igen is "tört" pont lesz.

Hogy érthető legyek "nem bitagyuak" számára is:
Ahoz, hogy az 1%-os alap esélyt ne piszkáljaapechpont rendszer minden UR-nek 100 pechpontot kéne levennie. De mivel vannak a tárgyak erősségében "arányok", így azt kell beállítani az összes UR pechpont átlagában, hogy az egy UR-re eső pont 100 legyen.
Dátum: 2013.04.16. 07:07:24
Az okés, hogy TP után kapod az AFP-t, de minél magasabb szintű vagy, annál nagyobb osztóval kapod. Éppen ezért 1 vadászatért elvileg ugyan annyi afp jár 62. mint 180. szinten...
Jó volt a futam, kar hogy nem hoztak ki 1 körrel hamarabb Vettelt, akkor még izgalmasabb lehetett volna a befutó...
Dátum: 2013.04.13. 20:05:51
10 portyázáspont
168 cselekvéspont
10 térkapupont

Nem mondanám, hogy nem költöm az erőforrásaim...