Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Ez az átlag szint fölösleges bonyolítás, és sokkal egyszerűbben is meg lehet oldani…
Egy szövi erejét mutatja a lélekkútja, valamint a felépített épületei. Nade háborúban lehet trükközni a lélekkúttal, de az építésekkel már nehézkes… Egyszerűen be kell tenni a képletbe, hogy az össz. építések arányában módosul a nyeremény.

A Jerikó féle heti egy háború pont se az igazi. Vannak szövik, akik erre építették fel a játékukat, ha most húzod ki a dugót, akkor az egész játékuk romba dőlt! Javaslom a létszámtól függő, vásárolható háborúpont rendszert. Ebbe bele lehet csempészni kapásból egy új épületet, ami x naponta ad annyi pontot amekkora az aépület, építeni őskő (kiégett is benne van)+lóerő… Amelyik szövi többet akar háborúzni, az építsen az épületen sokat, aki kevesebbet, az nem foglalkozzon ezzel az épülettel. Így az a szövi akinek több tagja van könnyebben építi, több pontot szerez, több embernek több háború, kis szövik meg az alap pontokkal gazdálkodnak. Sajnos a konkrét számokra lövésem sincs, de az elv alényeg…

Az azonnali kapitulációra meg csak annyit kell betenni, hogy ha egy „kihívott” szövi kapitulál, akkor a kihívó szövi tagjai dönthetnek szavazással, hogy viszi a lét, vagy kérik vissza a háború pontjukat…
Dátum: 2008.12.08. 11:18:38
Érj el portyában döntetlent legalább 10 alkalommal!

Ez igen...
Latom az igazságosságot fel akarjuk áldozni az egyszerűség oltárán…

1; Új tag, kis szinten belép nagy szövibe, és horroristikus a kúttöltése. Nem kellene egy szinttől függő maximum korlát a töltésre? Használva a felépített épületek és a lélekkút méretét akár… (Minél kisebb a kari, annál megterhelőbb belépni egy nagy szövibe (Nagy lélekkút ugye!), minél nagyobb/öregebb a szövi annál több a táp amit az épületekből kap stb…)

2; Lelekkút/5000 az építésre 50000 felett az osztó magyarul a mostani elképzelés szerint. A lépcsős-osztós megoldás jó, de miért van maximalizálva az osztó? Csak elodázzuk a problémát, ami majd 70. szinten megint itt fog dübörögni???

Továbbá:
A karakter összes építése legyen a szerencséből visszafejtve! Így a szöviváltókkal nem kell külön foglalkozni, autómatikusan megkapják a büntetésüket, valamint a lélekkutak mérete is az effektíve beépített lóerőt fogja tükrözni. A lelkes vagyok, építem a szövi épületeket a karakterem kárára, cserébe ha kirúgnak, vagy kilépek akkor büntet a rendszer helyzetre is megoldást kapunk ezzel, és nem kell foglalkozni az átvivő lóerövel! Továbbá így az is ballanceosabb, hogy ha valaki nagy vagy kis szövibe lép át, mennyi a büntije ugye…
Dátum: 2008.12.07. 09:13:06
Sok mindenben igazad van, de a másik oldalt megint nem nézed...
Továbbá az élmezőnybe tartozni úgy, hogy nem donatelsz?

A játék ingyenesen játszható, ebben semmi ferdítés nincs. Indíts egy karaktert most az első világban, és te vagy a májer, szétkapod a sok-sok passzív embert, és mire felérsz olyan szintre, ahol esetlegesen a később indult prémiumosok vannak, már régen akkora lóerő előnyöd van, hogy hiába nem prémiumozol igencsak partner vagy portyákban. mar 3 karakterrel is teszteltem, és +7-10k lóerő difi megvan 3. szintre, ha játszadozol...

Az első világ jelenlegi szakaszában az élmezőny nem portyából szerzi már a lóerőt, hanem vadászatból, innentől az egész donate rendszer meginog. Minek donateljek, ha a lóerő úgy se a portyákból jön? Egyetlen érdemi lóerő szerzési lehetőség, hogy háborúban nyertek, itt még van értelme az őskövezésnek.

Hamár a játékélményre visszatérünk, akkor sokkal izgalmasabb, és érdekesebb most egy új karit indítani az első világban, semmint a top mögött kullogni a másodikban.

Szóval ha ugyan úgy mint a TF-en nem az acélod, hogy az élmezőnybe tartozz, akkor itt is van bőven INGYEN játékélmény. Amennyiben komolyna szeretnél játszani, és a [] élmezőnyben szeretnél versengeni, úgy tényleg nem lehet pénz nélkül. De a TF is ilyen, ha az élmezőnyben akarsz lenni, akkor napi 8 órában információt gyűjtesz lépsz 3-4 rabszolgával, nyeled a sáfrányport, veszed olimpiai aukción a bónuszokat stbstbstb... Csak mivel sokkal kevesebben játszanak, és mivel nincs effektive kiírva, hogy huf=táp így lehet nem gondoltad végig. Voltam eleget a TF élmezőnyben, elhiheted hogy egy karakterrel, néha lépek amennyit akarok módszer nem működik ott sem.

A végzetúrban is játszhatsz passzív épitkezőt, aktív vadászt stb, DE akkor ne akarj portyázni, mert amíg el nem húz az élmezőny 4+ szinttel, addig te élvezed az ingyenes játékod "bónuszait"...
Dátum: 2008.12.04. 15:11:23
Na most megfogtatok 

-Ha valaki elhúz 2 hétre szabira, akkor a láthatatlanság se menti meg. Erre az esetre nem ártana valami hibernáció, mely alatt a karakter fele olyan sebességgel regenerálódik vadaszat/portya pontot, és 7 nap után lehet csak feloldani.

-Jelenlegi helyzetben semmit nem ér a láthatatlanság ebben a formájában. Viszont az azonos szövi magasabb tagjai rászállnak, inkább a harcrendszer hibája. Most szinttől, és eredménytől függetlenül 5 perc a szünet. Lazán betenném, hogy ha nem vagytok háborúban, akkor azonos szövetségből 240 percen belül nem üthetnek meg, azok szövetségesei meg 120 percen belül.

-Szó van szövetségi fórumban egy újabb épületről, mely még jobban kitolja a háború lehetőségét. A kis szöviknél meg egyszerűen megint a harcrendszer problémáját hozod fel. Egyszerűen be kéne tenni valami védelmet, hogy az ultrabrutál 30 fős szövinek ne érje meg kibelezni egy 6 fős szövit. Mondjuk a szövetségek összes szintjének aránya alapján módosuljon a nyeremény, de csak negatívba, hogy ne lehessen vele visszaélni.

Szerintem amiket felhoztál a láthatatlanság ellen, az mind a harcrendszerben megbújó hibák sajnos…
Az összes építésben nincs benne a szövik közt ugráló emberkék büntetése. Továbbá nem különböztetjük meg azt, hogy egy kis vagy egy nagy létszámú szövibe lepnek ki-be az emberek.
Mortimernek viszont igazat adok abban, hogy nem mindig tehet róla a játékos, ha szövit kell váltania. Éppen ezért elég, ha minden szövi váltásnál csak a kötelező lélekkút töltést bukja.

Annál igazságosabb megoldást meg nem tudok, mint az effektive hasznosan elépített lóerők összessége. (Szerencséből kiszámítható!) Ez teljes mértékben mutatja 10-20-35 embernél is, hogy ők összesen mennyi energiát fektettek a szövetség építésébe. Innentől az ő dolguk, hogy milyen tagokat vesznek fel, és milyen elvárásaik vannak velük szemben.

A nagyobb szövetség, több építés, nagyobb lélekkút, nagyobb lélekkút regenerálás, több épület kombó ellen van egy nagyon egyszerű megoldás: A jelenlegi lélekkút töltődési képletbe egyszerúen betenni azt, hogy annyi %-al hosszabb 6 tag felett a lélekkút töltődése ennyivel több tagja van egy szövinek.

168 órából 35 tagú szövi csinál 217 órát, melyből lejön a katalizátor ugye…
Miklós, ha az építés szakértelmet ki szeretnetek hagyni a lélekkútból, akkor egyszerűen nézzétek a karakterek alap szerencséjét. Abba úgy se számít bele az építés+tudatturbó kombó, azaz tisztán mutatja az elköltött lóerőt. Természetesen ebben is van egy bibi, a lélekkútba kötelezően beleömlesztendő lóerő mennyiség, de ez meg legyen az átalló, vagy később csatlakozó tagok „adója”. Egyik esetben ő döntött, másik esetben meg a szövetség erősödik a taggal mindenképpen!

Így a szövi váltó tag mindenképpen dinamikus (Az új szövi alap kútépítésétől) függő veszteséget szenved el. Amennyiben ezt kevésnek érzitek, akkor minden szövi váltásnál legyen erre az alap értékre szorzó. Pl.: 1+(Hányadik szövi váltása.). 4. váltásnál már kemény amikor mondjuk 3*5K lóerőt kell úgy építenie, hogy az nem íródik be a szerencséjébe és így az új szövetség kútméretébe…

A kút mérete meg egyszerűen legyen az összes tag szerencséjében lévő építés… Így se a turbók (Azért adják az épületek), se a lelkes kevés tagú, se a nagy létszámú, lusta szövik nem kerülnek előnybe, se hátrányba… (Valamint a rabszolga építések is eltűnnek azonnal…)

Természetesen ehhez lehet tenni korrekciós szorzókat, mert fogalmam nincs, hogy a mostani lélekkútak mérete milyen mértékben mozdulna el, de egyszer kell rendbe tenni, mint tudjuk a demokrácia nem vezet sehova 

Vélemény, buktatók stb?
Dátum: 2008.12.04. 09:45:17
Bármilyen kereskedelmi lehetőség bevezetése automatikusan rengeteg visszaélési lehetőségre nyit utat.
Az utolsó utáni dolgok egyike lesz, amit Miklósék bevezetnek...
Szívtak vele eleget az eddigi játékaikban, és a végzetúr nem is feltétlenül igényli ezt…
Dátum: 2008.12.04. 09:42:20
Igen ez bennem is motoszkált, hogy ezzel kissé fenékbe billentettük a háborút... Valamint valaki láthatatlanná válik, kivárja amíg felmegy 350-400 vadászat pontra, és akkor levereti magát végig fejlődik stb , majd újból láthatatlanság…

Első nekifutásból ötleteim:
-130 (4+kicsi nap) vadászat pont felett automatikusan elmúlik a láthatatlanság.
-15-pp beállításnál 45pp, 30 pp beállításnál 90 pp alatt NEM lehet láthatatlanná válni.
-Háború esetén természetesen nem lehet láthatatlanná válni.. Van elég megoldás, hogy meneküljünk ki a háborúból…
Dátum: 2008.12.03. 09:29:33
Másik topicban elhangzott, de igazándiból a 3-as világ peace elképzelését ez támogatná a legjobban…

A láthatatlanságot dinamikussá tenni… Egyszerűen betenni azt, hogy a láthatatlanság nem ad bonuszt a tulajdonságokra, hanem a harctól függetlenül %-os esélyjel adja a végeredményt.
A kedves játékos beállíthatná, amikor láthatatlanná válik, hogy hány % vadászat közbeni lóerőt szeretne feláldozni a védekezés érdekében… Minimum 10% lóerő, melyért 20% nyerési esély járna, és minden újabb % növelné a nyerési esélyt maximum 50%-ig.
Azaz 40% lóerő veszteség vadászat közben maximálisan 50% nyerési esélyt adna portyázáskor, amikor betámadnak hozzá.

Ezzel egy csapásra megoldódna a simcity-ző játékosok védelme, és a portyázó játékosok is tudnák, kik azok akik szeretnének így játszani…
Dátum: 2008.12.03. 09:00:45
Syck amíg nem dinamikusak a képletek egy játékban, addig a lineáris fejlődés miatt elszállnak dolgok...
Ezt mar TF-en jó párszor bebizonyítottuk, és jöttek is a korlátozások. A láthatatlanság egyértelműen óriási veszteséget okoz, ha bekapcsolod, es ezzel szemben semmilyen védelmet nem ad mar 6. szint környékétől.

Mennyivel egyszerűbb lenne azt mondani, hogy a láthatatlan karakter NEM indíthat portyát, nem veszíthet lóerőt és akármilyen túlerőben van az ellenfele 20% esélye marad arra, hogy nyerjen a csatában függetlenül minden stattól?

De ha mar a +10-es csoda képletnél tartunk, akkor adjon 10+szint statokat, bar 20. szint korul a +30 stat se ér mar semmit szerintem, ha valaki legozott eddig...
Dátum: 2008.12.02. 14:58:29
Milyen impr.-ek esnének jól 3-as szerveren?

-Befizetett őskő átutalási lehetőség azonos emailcímen belül másik világra (ezzel is támogatva a több szerveren játszó játékosaitokat, és növelni a szerverek létszámát...)
-Notepad, nagyon horror, hogy nem lehet sehogy megjegyzéseket írni játékon belül magunknak...
-Üzenetek elküldése a megadott mailcímemre... (Hű de jó lenne néha, valamint ösztönözné az embereket hogy aktív mailcímmel jelentkezzenek..)
-Ha úgy is megjegyzi a rendszer (Ha törlök előjönnek a régebbiek!), akkor legalább a prémium tagoknak egy több oldalas csatalog megjegyzési lehetőség, ez az egy oldal seperc alatt kipörög...
-Ajánlás világokon keresztül... Ezzel is ösztönözve, hogy ha valaki elindul 3-ason akkor az 1-esben levő karakterét támogatva talán nem törli majd ki azt...
-Találkozos medál email címhez rendelve, nem karakterhez. (Miért van büntetve az, aki több világban játszik, és több pénzt fizet be doinate-be esetlegesen???)
-Szövetségi fórumon belül saját hozzászólás módosítása, törlése, legalább addig, amíg a kov. hozzászólást nem fűzik hozza a topichoz...

Mod.: Csati777 megjegyzése kapcsán ráengedtem egy helyesírás ellenőrzőt
Dátum: 2008.11.25. 15:50:14
Valaki elmondana mi ertelme a szerencsenek?

"Csatában előbb támadok mint a másik, és? Epikus szörnynél több kincs van elvileg - csak még senki nem csatázott olyannal. Vadászatnál némi előnyt jelent(het), de annak ellenére, hogy nekem 28-as van, simán teljesíteni tudnám most is az "öt apró lény" küldetést."

Ezt kaptam egy veterantol, es elkezdtem torpolni...
First Strike nincs, meg ha beajul az ellenfel, meg akkor is visszaut... (Bar ebben hirtelen nem vagyok biztos.)
Epikus szorny lvl21-en meg nincs tehat hanyagoljuk a kerdest...
Vadaszatnal lehet hogy elony, de en a 7-es se veszem eszre, ezek szerint a 28-ast sem???

Valami otlet, hogy mire lehet jo ez a tulajdonsag???
Dátum: 2008.11.25. 15:45:27
Morti, ebbol latszodik, hogy te nem jatszottal a TF-en
http://hyper.pbm.hu/webhyper/istenek.php?f=istenek erdemes megnezni hogy mennyire valtozatosak a kuldetesek a kulonbozo isteneknel 17. kuldetesnel fogyott el az ambicio, es alkoto keszseg, es onnan ugyan azokat akuldiket kapja mind a 7 isten, max nuanszni kulonbsegekkel (mas szornyet kell olni ugye), mikozben 2 gonosz 3 semleges 2 jo istenrol van szo, akiknek raadasul teljesen kulonbozoek a stilusuk vagy mijuk (halal harc tuz szerelenm termeszet stb..)

Konkretan kismillio kuldetes otletet kuldtunk be Miklosnak, csak midnig massal volt elfoglalva, es amikor tuzoltaskent be kellett tenni uj kuldiket, akkor mindig "fantaziadus" ujabb 3 kuldit kaptunk 2-3 het kalapozz a jatekvezetonel uj kuldtesert mert kifogyott alolad a program utan...

Amugy kuldtem egy uzenetet neked
Dátum: 2008.11.25. 14:41:14
A donate rendszer mindig relative... A jo oreg MMORPG vilagok mutattak be igazan, hogy mekkora kulonbsegek vannak a kulonbozo donate rendszerek kozt.
A havidijjas fizetos jatekok pl ugy kezdik, hogy nem is jatszhatsz donate nelkul, lassuk be amagyra piacon nem igazan eletkepes.
A penzert kaphato bonuszos gamekben van a kaphato extras, a hamarabb megkaphato targyas, es a mindenkinek elerheto, de jelentos ido nyreeseggel jaro donate.

Termeszetesen elfelejtettem, hogy itt is van idobeni behozasi lehetoseg... Ajánlom az összes síró figyelmébe a Energiakristályosító nevezetű épületet... (Bár férfiasan bevallom fogalmam nincs hogy mukodik...)

Lassuk be a vegzeturnak egyik nagy elonye, hogy nem a 24/24-es idobeosztasra epit, hiaba idomilliomos kocka valaki nem jut eloreb azert, mert egesz nap a gep elott ul, egyszeruen lekorlatoz a portyapont.
Ha ezt osszevetem az ido alapu donatte-el, akkor pont azt veszti el a donate, amiert az igazan fanatikusok hajlandoak lennenek 6 doboz sor vagy 2 doboz cigi arat bedobni 2-3 honap donate-ert ugye...

Jelenleg kisse igazsagtalannak tunik apici magyar lelkunknek ez a donate rendszer, de lassuk be hogy 8 eurot 2 szendora kiadsz nyugaton, itthon jo ha 1,5 pizzat kapsz erte, es az max 15 percig elmeny, mig ez a game szorakozast nyujt laza 2-3 honapra 2k hufert...

Igazsagtalan, szemet stb a donate rendszer, de a vilag ilyen, nekik is meg kell elniuk valamibol! Es a legfontosabbat felejtettetek ki eddig, a Vegzeturon belul a donate 95%-ban csak a portya bajnokokat erinti! Azaz a 3-as vilagban ha a portyazast visszaszoritjak, vagy jelentosen moderaljak, akkor maguk alatt vagjak a fat, mert ki atokom fog donatelni, ha nincs minek?

MINEK inditsanak el egy olyna vilagot, ami kedvez a legosoknak, cserebe a portazyoknak nekm, igy nincs bevetel? Na jo a marketing se volt erossege Mikloseknak soha, de 93 ota hiaba probaltuk elmagyarazni neki
Dátum: 2008.11.25. 14:01:50
Magyarul puding vagy, nem olvastál utána, 0 a taktikai érzéked, ezért elkentek mint a kakit... Ezért talán nem a játék a hibás nem? Menj úszni a medencébe, és ha töltenek bele vizet, akkor meg talán sikerélményed is lesz

Amúgy a 6 sör árát sajnálod a játékra, vagy a 3 doboz cigiét???
Dátum: 2008.11.25. 12:20:36
Pedig messze nem olyna veszes a helyzet mint mashol.. Farmolj 3 hetig az 1/5000-es eselyu 60%-os receptert, vagy legozzd a sereged 1 even at, hoyg 1 utesben megmutasd kia fasza gyerek.. Vagy a tanuld meg a csatahajo vezetest 2xx napon ta hogy...

Minden jateknak megvannak a maga elonyei es hatranyai. A programozasi kedv es kapacitas sose volt erossege a Behodler-nek, inkabb inditanak egy uj jatekot, semmint az elozot jo iranyban csiszolnak. Itt is hamarabb lesz vilag 3 semmint megoldjak azt, hogy a vilag1-ben ne hagyjak abba a 1-5. szintu jatekosok a vilag2 vagy vilag3 kedveert...

Kerdes hogy Miklos mikor dobben ra arra, hogy a monoton csojatek voltat meg kell valtoztatni a gamenak, kulonben a top 50-100 jatekoson kivul tobben nem igazan fogjak tolni aregi szervereket...

Azzal, hogy nincs vege a jateknak pont azt erik el, hogy egy ido utan ellaposodik, kulonosen ha nincsennek mas lehetosegek a gameban, amikben osszemerhetik magukat az emberek, csak szint tulosszeg oszt csoki, a versenyszellemnek ez keves... Online ido, legtobb rabolt le, legnagyobb sebzes stb, csak a fantazia szab hatart annak, hoyg az sql tablakbol mit szurjenek le.. Pl a legmagasabb szintu beidomitott szorny stbstbstb...
Dátum: 2008.11.25. 11:44:26
Sose értettem, hogy egyes online játékokban miért kell erőltetni a Lego/Simcity üzemmódot??? Játszon offline játékkal aki nem szereti az interakciót.

Természetesen a Végzetúr az egyik nagy előnye konkurenseivel szemben, hogy nem kell 24/24-ben előtte ülni, így a passzív embereknek is lehetőséget lehet adni a felzárkózásra.

Milyen ötletekkel lehetne a kevésbé harcos játékosokat támogatva indítani egy világot?

Olyan célokat adva a játékosoknak, amik a versenyszellemet továbbra is kiemelik, de nem harci alapokon mennek. Amennyiben nem csak az a májer, aki szarráveri a másikat, úgy a „békés” utat többen fogják választani.
Vannak erre drasztikus megoldások, nézzünk párat:

Új csatatípusok:
-Bárdpárbaj (Olyan csatalehetőség, ahol a harci skillek negatívan érintik a csata kimenetelét pl..) És a nyertes „Bárd” a jobb produkcióér hálából Le-t kap. (Zeneszerszámok, portyázás pontból zenecsata stb…)
-Jógacsata/türelempróba (minél régebben támadó/portyázó, de ennek ellenére minél kevesebb portya és vadászat ponttal rendelkező végzetúr nyer …)
-Elmecsata (manapont és megválaszolt kvízkérdések arányában nyer az ellenfél)

Új skillek:
-Reflect damage (tüskésbőr stb..)
-Manazavar (annál többet sebez minél több mana hiányzik az ellenfélnek arányaiban..) Ha hiányzik 90% akkor az alapképlet 90%-ást sebzi pl..
-Critikal skillek… 30% hp alatt drasztikusan növelik a védelmet/támadást stb…
-Csapda/rejtőzködés/éberség skillek – Itt nem sebző csapdákra gondolok, hanem illuziókra, melyeknek bedőlve elmenekül a támadó, ugyan ez a rejtőzködés, éberség esetén egyszerűen elmarad a csata, mert elmenekül időben a támadott… Minden esetben természetesen megmaradna a portya pont, de a támadott 5 percig nem lenne újból támadható, és a -10% mászna bele az 1 órás felfrissülésbe a támadónál…

Extrém idomíthatósági lehetőségek…
-Építés segítő szörnyek, bárdokat segítő csacsogó madárkák, Manaregent segítő, vagy vajákos állatkák stbstbstb… (Így lenne értelme a több szörnynek mellékesen…)

Meg a ki tudja még mi, ezek csak úgy hirtelen jutottak az eszembe…
Természetesen ezeket le kell programozni, és valamelyest bonyolítják a játék menetét, ezzel a sokszínűségét is…
Dátum: 2008.11.25. 10:47:53
Sehol nem találom a legendát... Játék alaptörténet+legenda...
Dátum: 2008.11.25. 10:30:17
http://vegzetur.wikidot.com/tulajdonsagok

[[[|szövetség|szövetségében]]]

hiba van, lehet javítani aki ért hozzá...