Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

2 az n diken ? Ember 4. visszalépésnél már 16x140k mondjuk igencsak kemény bünti...
Dátum: 2009.02.26. 20:01:39
Védekeő:
Zafír
iq 40+7

Támadó:
Smaragd
iq 39+8
tau 34+6

X egy villámcsapás igéjét idézi fejedre. 76 pontnyit sebzett.

Miklós írta hogy 20 felett 1 tau 1%, e mellé kapnak 10% bónuszt a smaragdok, ebből 5%-ot levesznek a zafírok.
Az okés, hogy bejött a spell, de a 76-os sebzést nagyon gyanyusnak tartom az +50%, nem beszélve arról, hogy 100-as villám sebzéseket is látok V3-on smaragdoktól.
Még ha duplázom a tau bónuszt smaragdokra, akkor se jön ki sehogy a 100-as villám azaz +100%, ha maxot dob a szórása ráadásul...

Nincs itt megbolondítva valami???
Dátum: 2009.02.26. 19:11:27
Valami gebasz van

Volt 3 portya pontom majd buktam 1 csatát, kaptam egy 5 perce támadták üzit, nyertem egy csatát és 0 pontom maradt
Nem merem még egyszer tesztelni, mert így is krónikus pp hiányom van
El nem hiszem, hogy Miklósék nyitva hagyták volna a legalapvetőbb exploitot akadémia ügyben. Egyszerően ha kisebb az akadémiád mint a szakértelemhez kéne, akkor nem működik.

Én úgy értelmeztem Miklós hozzászólását, hogy olyan időkorlátot, vagy bármilyen korlátot nem akar, ami lassítja a szerver működését. Amennyiben csak szavazáskor kell ellenőrizni a feltételeket, akkor hiába időkorlát, de megmaradt statikus adatnak, amit egyszer olvasol csak ki egy táblából. Ráadásul minimális tárhely terheléssel jár, hogy folyamatosan kiírd a belépők azonosítóját valahova...

Van amúgy korrektebb ötleted olyan visszatartó erőre, ami nerfeli a jelenlegi rendszert, de az extrém ki-beugrálást mind a szerencse taktikánál, mind a harci trükknél, mind egyéb módozatoknál azonosan korlátozza? Írd fel, megnézzük, hátha jobb, és köpködjük azt is, mint az eddig elhangzott dolgokat
Dátum: 2009.02.26. 18:54:44
Köszi, most már jó!

Zsákmányolj legalább 250 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!

Jah a 2000-es küldit is csak feleztétek? 1000 lét 20. szinten is csak 5x-os aranynál lehet megcsinálni, most a topnak van 4,3-as aranya, ami azért romlani fog addig Reálisan 3x-os aránynál, ami igencsak szép teljesítmény 33. szinten megcsinálható nem gyémántosnak
vagy majd aggódjunk amikor megkaptuk?
Dátum: 2009.02.26. 16:07:14
Emellett a 3. világon azokat a küldetéseket, amelyekben X lélekenergiát kell szerezni portyázás során, módosítottuk, elfeleztük a szerzendő mennyiséget (de csak a 3. világon).

Köszönjük szépen!
Mikor teszitek be a progiba?
16:07-kor : Zsákmányolj legalább 500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!
Mortimernek is igaza van, a sima klánváltást kinyírtuk ezzel a megoldással.

Nézzük mik a lehetőségek:
-Jelentkezést csak az adhat ki aki nincs szöviben.
-A szövetség adattáblájában lehet tarolni minden belépést. Bármikor visszakérdezni, hogy a jelentkező hányszor volt már tagja a szövinek.
-Amikor kiad valaki egy szavazatot a beengedésre, akkor úgy ellenőrzi hány szavazat van kint az illetőre, ha elég akkor belép. Ide betenni azt, hogy amennyiben az illető jelentkezése és az elegendő szavazat leadása közt nem telt el eddigi tagsága nap, akkor nem adja hozzá az igen szavazatot.

Eredménye?
-Csak az van büntetve, aki visszalép egy szövibe.
-Statikus adatot vizsgálunk statikus esetkor (hányszor volt tag és hány óra telt el az elégséges szavazat leadása és a jelentkezés közt)
-Csak 1 rekordot (kik voltak tagok eddig) kell hozzáadni a progihoz meg 2 képletet (hányszor van az illető a tagok rekordban, hány óra telt el a jelentkezés és a szavazat közt és ez hogy viszonyul ez előző eredményből felszorzott korláttal)
-Amennyiben nem léphet be a tag még, akkor kiírni egy üziben, hogy sorry, de csak x óra múlva lehet tag, így nem írjuk jóvá a szavazatod…
Tényleg nincs sehol nyoma, hogy jelenleg tárolódna, sőt pont az van, hogy tárolhatnánk...
A kúttöltés meg szerintem komolytalan kérdés, mert magas szinten magas építéssel lazán megoldható a dolog…
Az, hogy alacsony szintű karakterek százezreket rabolnak csak V1 és V2 esetében igaz, ne hozz olyan szabályozást, mely hatására kibelezed a V3-at! Már rég maxolni kellett volna az egy csatában szerezhető lét V1 és V2-őn is, de ez egy másik topic témája kéne hogy legyen…

Viszont Kócos felvetése teljesen korrekt. Ha tárolható a hányadik kilépés számláló, akkor tárolható a mikor volt utoljára kilépés is… Azaz amikor megpróbál jelentkezést kiadni, akkor le lehet vizsgálni, hogy a kilépés és a belépés közti napok száma >= kilépések száma? Már 7. ki-belépésnél is 7 napot kell várni. Magas szinten klán bonusz nélkül ücsörögni pár napot az igencsak kemény bünti! Se térkapu, se tul bónusz se semmi.
Endyr, ne fogasd már ki Miklós szavait!

Azt írta, hogy amíg minimális embert érintett ez a szerinte komolytalan trükközés, addig egyszerűen nem érdemelt annyi figyelmet, hogy a fontos, mindenkit érintő programozási kapacitást átcsoportosítsa.
Az egy másik dolog, hogy ti lettetek kitüntetve ezzel a taktikával először, és így a ti nevetek került bele a hozzászólásba. Ennyi erővel akárki lehetett volna a postban! Mint láthattuk a 200 LÉs küldetésnél V3-on, olyan 100+ embert érintő problémák azok amik előrébb kerülnek az eredeti ütemterven felül… Megnézzük az 500-assal mi lesz 

Viszont Miklós HSZ-ében volt egy igen fontos adat, jelenleg tárolódik az, hogy hányszor váltott valaki szövettséget, de nem szeretné újabb dinamikus változóval terhelni a rendszert egy ilyen csip-csup téma miatt, azaz statikus (Vagy a kilépés, vagy a belépés pillanatában egyszer lezajló esemény…) büntetést szeretne alkalmazni…

Innen lehet gondolkozni, mi az a büntetés, ami eleinte (1-3 váltás) komolytalan, de 5-10 esetleg még több váltásnál már elrettentő erő, mind a habárú, mind a szerencse taktikások esetén… Valamint az eddigi játékmenetet nem befolyásolja drasztikusan!

Gondolok itt ilyenre:
-Minden szöviből való kilépésnél annyival csökken a maxhp és maxvp ahányadik kilépése ez a karinak. (Ha tárolva volt ez a rekord eddig is, akkor akár utólag is levonható…) Ez a kényszerből váltóknak komolytalan bünti 1-2 egészséggel/mágiával pótolható, de pattogó karaktereknél, amikor egy taktikai váltás már 20-30 maxot von típusonként…
-De ugyan ez lehet -(n-10, minimum1) egy random tulajdonságból, ahol n a válások száma. Egy 100-as tulajdonságra beszaladó -10 erő igencsak effektív visszatartó erő… Mondjuk itt már erősen gázos az utólagos érvényesítés, elég bünti az, hogy a számláló már mondjuk 30-on van!
Dátum: 2009.02.26. 11:19:38
A V3 nem termelt ki "extrem" ledifeket, NAGYON jól sikerűlt a cstankenti korlat! Viszont ennek következménye, hogy nagyon közel vannak a tulajdonságok egymáshoz, és a karakterek közti erősséget inkább a tárgyak/skillek befolyásolják...
Valamint a random irtózatos szerepet kapott a csatákban! Van amikor full práémiumosként kikapok egy szerencse taktikás 1 buzogányos éppen magát leüttetni akaró embertől...

A V3 nem termelt ki "extrem" ledifeket, NAGYON jól sikerült a csatánkénti korlát! Viszont ennek következménye, hogy nagyon közel vannak a tulajdonságok egymáshoz, és a karakterek közti erősséget inkább a tárgyak/skillek befolyásolják...
Valamint a random irtózatos szerepet kapott a csatákban! Van amikor full prémiumosként kikapok egy szerencse taktikás 1 buzogányos éppen magát leüttetni akaró embertől...

Ma jönnek az új küldetések, remélem az 500 lé-s V3-as és 2000 lés V3-as küldi is megkapja a korrekcióját
Aham, tehát szerinted dupla Nerfet a népnek? Nem elég, hogy kivágod a kis szövik alól a ki-be ugrálást, de még a katakombát is?
Szerintem sírjunk azért is, hogy azonnali kapituláció legyen, ha az első 20 percben 20 támadással vezet az egyik fél... Sőőőt a katakombába is be lehessen ütni, és dupla pontot kapjon érte a győztes!

Srácok elhiszem, hogy csak a top gamerek járnak fórumra, de ha nincs kit ütni hosszú távon, mert kivágtunk minden játékélményt a NEM űber kockák alól és abbahagyják, akkor mivel fogunk játszani???
Tipikusan mint az elit kommandós, aki a háború végeztével otthon ül és mereng a múlt dolgain, mert semmihez nem ért, csak a gyilokhoz...

A ki-be ugrálás nerfelésével mindenképpen a katakomba erősítése lenne célszerű, hogy az állandóan bucira vert játékosok/szövik életkedvét próbáljuk már szinten tartani legalább!
A kapitulációt nem értem én se...
Amennyiben minden "nagy" szövi összes háború slottja foglalt, mert egyszerűen képtelenek nyerni valamilyen okból, hiába 1000x-es túlerőben vannak, akkor egyszerűen nem indíthatnak újabb háborút.
Örülük neki, hogy v1 v2 farmolásról szól, de v3-at elvileg "békés" világnak indítta Miklós, ahoz képest már 4 bejövő háborúnk van, és nem bírom pp-vel a bucira verést
Damage, ha közösségi háborút akarsz, akkor üsd meg a veled egyen rangú, esetlegesen erősebb ellenfelet, hidd el nem fog elvonulni katakombába

Te azt siratod, hogy nincs galamblövészet/szövi szintű rabszolgáztatás, mert létezik a katakomba?

Néha én is sajnálom, hogy van járda, és a gyalogos felmenekülhet Különösen ha egyértelműen el tudnám ütni, mert én vagyok a volánnál, hiába benne van, hogy néha beugorhat egy lámpaoszlop mögé. Az már nekem se szimpi, hogy a szembejövővel karambolozzak, mert az egyenrangú buli lenne…
Damage szerintem nincs igazad, mert háborúban senkinél nincs lé, azaz a portya során amugy is alíg szerezhető lé mennyiség drasztikusan lecsökken Különösen V3-on, ahol a "maxos" ütés is jó ha hoz 250 lét a konyhára...
Nem beszélve arról, hogy az elvert szövi tagjainak a játék élvezhetetlen, azaz hosszú távon problémás a dolog! Továbbá ha csak némi kúttöltésről van szó, akkor miért indítotok egyáltalán háborút??? Közben megkaptuk a 4. kihívást is V3-on egy újabb palira vett szövitől Nem lehetne betenni, hogy a védekező fél annyi plusz pp-t és csp-t kap naponta, ahány háborút indítottak ellene

Damage, attól lesz érdemi egy háború, hogy akinek nincs értelme veretni magát, éppen szabira megy, nem ér rá stb. az elhúz katakombába, és így csak az "érdemi" tagok gyepálják egymást... Így a csatában csak az egynrangú felek maradnak és FAIR play alakúl ki.
Nem is vettem komolyan a katakombás beszólást...
Sőt én a katakombát több szintesre upgradelném, és minden további szint -2 napot adna a 2 hetes büntiből. (max 5. szint esetén is marad 6 nap bünti...) Az EGYETLEN komoly lehetőség arra az itt megbeszélt nerf után, hogy érdemi csata legyen, és nem csak a szövi kis tagjainak bucira verése!
Ok, ne lehessne trükközni, kapjunk egy nerfet, de cserében legyen normálisan használható a katakomba, Miklós több helyen hangoztatta, hogy nem szereti a nerfet, így mindíg ad valamit cserébe...
Elvileg erre lenne a fórum Senki nem láthatja át minden aspektusát egy ötletnek.
Gondolom a legkevesebb programozást igénylő, leggyorsabb ötletet kéne szorgalmazni, nem a még bonyolultabb, még komplikáltabb képletekkel megtömni a csúcsidőben amúgy se túl gyors programocskát.
Éppen ezért csaptam le én is az időbeni büntire Ha belegondolsz csak akkor kell levizsgálni bármilyen adatot, amikor éppen ki akar lépni valaki, vagy be akar állni. Nem piszkátl pontokat, nem nyúl a harcrendszerbe, nem módosít visszamenőlegesen stbstbstb...
Dátum: 2009.02.25. 01:13:26
Ez a V3 alapszabálya, ráadásul csak akkor működik a körbeverősdi, ha jelentősen pozitív a csata diffje mind a 2 embernek.
Rengeteg szervezést, randomot stb-rt kell figyelembe venni, hogy működjön, és a csata korlát miatt 11. szintig nem is lehetett vele jelentős léhez jutni.
Cserébe a nagyok egymást ütik, erre sütik el a pp-jüket a kicsik továbbra is békén vannak hagyva. Nem beszélve arról, hogy az igazán rutinosak tudják, hogy a jó célpont 3-4x-es szorzóval adja a lét .) Azaz hosszú távon extrém csata difes karakterek szépen lassan kikopnak, hacsak egy horda meg nem oldja, hogy nincs partnere csatában, de akkor meg nincs kivel oda-vissza utni, azaz kioltja magát természetes szabályozással
Anno induláskor jeleztem Miklósnak hogy jelentősebb LÉ veszteség kéne támadáskor, de csak 10-ről 20%-ra tornázta fel...
Utólag módosítani lehet gázos, de még időben vagyunk, 20k lédiffet most karcolgatjuk csak

Sajnos amennyire a küldi javítást vártuk, annyira nem fog ezzel se történni időben semmi, pedig csak egy idő tényező kéne bele...
A veszteség annyival szorzódik negyzetesen, amennyivel többször csatázott a 2 karakter az előző 24 órában.
Azaz 24 órán belül 1x csatázhatunk alap prémium bónusszal, 4. alkalommal a veszteség már 20/40% 5. alkalommal 40/80% 6. alkalommal 80/100% onnan 100/100... Ezzel a háborús bucira verést is nerfelnénk a "Békés" világ szemléletének megfelelően!
Azon trükköző szövik, akik rabszolga farmot tartanak/kolosszuscserések/harci trükkökre hajtanak nem fogja izgatni, hogy a tagok kint csücsülnek... Viszont ha 10 tag kipakolása árán nyernek meg egy csatát/a végeredményét trükközik, azon tagok 10 napig nem léphetnek vissza, azaz 10 napig se térkapu se semmi... Ez alatt akár egy háborút is el lehet bukni ugye!

A normális céllal váltó játékost miért bünteted kapásból 72 órával? Egy-két váltás bárkinél előfordulhat... A 72 óra ráadásul kevés egy kiélezett háborúban, ami több napja tart, jön eg ypattogó izomkolosszus, és megéri 3-4 napot várnia, hogy eldöntsön egy elhúzódó csatát! Amennyiben ez a kolosszus már 20. alkalommal vált, az igencsak problémás az én módszeremnél.
Kiskaput hagytál benne!

Kirúgott embernél a szövi is kapjon büntit! Azaz ha a szövi szavazattal kivág valakit, akkor 1 nap delay tag felvételre. Ha egy nap 5 embert kivágnak, akkor az 5 nap éertelem szerűen!
Ha valaki bárhogy elhagy egy szövit, akkor annyi napig nem léphet be másikba, ahányadik szövi váltása ez...
-Ez az akadémiás dolog egy mekkora ötlet lenne Ahol nincs akadémia ott nem működnek a skillek, gondolom ez bentvan...

-Belép a kolosszus ellen meg egyszerűen tenni kell egy kúttól független time delay-t bele, azaz annyi napig nem használhatod kúttöltéstől függetlenül a szövi cuccait a hányadik átlépésed... 4-5 napig nincs térkapu +sok/+sok csatákban stbstbstb... Ez megoldja a ki-be ugrálást is azonnal egy harcon belül!

Az építő rabszolgák ellen meg sajnos kútreform kéne... Ha kilép egy tag, akkor viszi a építésének arányos kútméretet magával... Hiába rúgom ki az összes embert háborúban, annyira összemegy a kutam, hogy többet bukok a regennél, semmint nyerek a háborúban! Építő rabszolgák kilépnek módszerre is jó az arányosan viszik a lélekutat! Természetesen minden esetben az aktuális belépéstől épített lé számít csak a kút "elvitelnél"...

Legextrémebb, ha van egy harcos és 3 rabszolga egy szöviben, 1/33/33/33% építés aránnyal 10k kúttal, és kilép a 3 rabszolga, mert a harcos nyerni szeretne, akkor 100-as lelekkutja marad... Háború végével visszajönnek a rabszolgák és ugye eleinte /10-el építik a kutat azaz 10k beépítettől lesz 1100-as a kút megint! Újabb kilépésnél 11-es marad a kút, azzal nyerjen a harcos érdemben, ha tud!
Óriás szöviknél se gond, mert 35 tagnál kilép egy extrém építő kari az is max. 5-8% kutat visz el! Egy sima karakter jó ha 2-3%-ot el tud vinni.