Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.03.25. 11:02:54
Otoaaak, 1 egészseg 1-et számít a kompenzációba...

Szerintem nem számot tevőt tévedünk ha 408-at kapunk 398 helyett

A lényeg az volt, hogy nagyságrendileg 30% környékén van a gyógyulás ami szerintem korrekt kompenzáció, ha az ember fejleszti a sebgyógyításást.
Ha bekattan a kompenzáció, adunk egy kis ösztönzést a sebgyógyógyítás skillnek, hozzá még ösztönözzük az egészség fejlesztést akkor valszeg korrektebb végeredményt kapunk a kompenzációra...
Dátum: 2009.03.25. 10:38:49


A sebzéskompenzáció akár hogy trükközünk a sebzéssel, szépen lassan kúszik fel %-osan és olyan 25-30% környékén van. Igazándiból jónak tűnik az alap képlet.
Itt tartunk most?

Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.

-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Megvalami?
Dátum: 2009.03.25. 10:21:05
Nézzuk az új tippsort :

20 350
25 500
30 700
35 1000
40 1500
45 1800
50 2300

A többi, sebgyógy és egészség nagyjából jó?

Otoaak 20. szintig szintenként +2 onnan szintenként +1-re modosítottam az egeszseget. 50-re 90-es lesz így 40-re 80 20-as szinten meg 60, ami nagyjából reális...
Dátum: 2009.03.25. 10:04:15
Morti szerintem elég azt nézni, hogy egy 4-5 szinttel feljebb jövő alázós ütés össz. mennyit pakol beléd, ha lebontjuk ütés fajtákra, akkor sose végzünk!
Mi van akkor, ha a lecserélem az állatom, mi van ha nem prémes üt, mi van ha rossz napja van a randomnak stb...
Ha megnézem, hogy egy átlagos max sebzés mennyi (nem pók, nem építő karis, hanem egy erős harci karitól..), akkor ahoz képest ha belőjük a sebzés kompenzációt, akkor nagy átlagban jól fog működni...
Dátum: 2009.03.25. 10:00:40
Morti 45 vagy az azt jelenti 40-re utsz mert kuldizel:

A csatában összesen 1968 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1490 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1607 sebzést okoztál, és 220 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1416 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1516 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1533 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1177 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.

Durván 1550 akkor 40-es szinten
Te meg bekapsz, ha Sharpa üt 2k körül akkor?

Nezzuk:

20 350
25 550
30 800
35 1100
40 1550
45 2000
50 2500

Velemény?
Amúgy a sebgyógyítás és egészség elképzelés mennyire reális mint fejlődési max?

Cave, ne fikázz, hanem mondjad melyik értéket mennyire cseréljem le
Dátum: 2009.03.25. 09:48:04
Na mindjárt megpiszkálom akkor az egészet
Mondjuk az egészség és sebgyógyitást is igencsak extrém maximumra vettem, tehát belefér, hogy a top sebzésekhez viszonyítunk...

5. szinten az 50-es sebzések halál korrekt az fix
10. szint környékén 100-at lazán bekkapsz, sőt inkább 150-et is...
15. szinten a 200-300 sebződés teljesen normális (v3-on ez meg ymost friss adataim vannak)
20. szinten a 400 környéke megint jónak tűnik, elég sokat szenvedtem ott (mondjuk egy Nphi 900-as sebzést nem építenék be átlagnak )
25. szinten 600-700 sebződés gond nélkül megvan, ha fentről jön egy állat , nap mint nap tapasztalom...
Innen sajnos vakon vagyok! Próbáltam az eddigi fórum sírások alapján kitippelni...

Mondjátok a tippeket, akiknek magasabb karakterük van, és nap mint nap kapják a jelentős pofonokat! (Jöhet bátran a keményen lesebződtem érték, mert maxra vettem az egészség és sebgyógyítás értékeket!)
Dátum: 2009.03.25. 09:37:35
Morti 40. szinten BEKAPOTT sebzes azaz 45. röl ütnek lefele 54-es fegyverrel, így is meredek a 2200 sebződés???
Dátum: 2009.03.25. 09:33:27
Jah és kimaradt, hogy a modellben a képlet ami sebzést leírja:
szint*szint*szint/35+szint*10

Igen siralmas, hogy köbös fügvénnyel nő jelenleg a várható sebződés, naívan azt hittem még a négyzetest se fogja elérni
Ha ezek mellé hozzáveszem hogy a tulajdonságok fejlesztése drasztikusan lassul, akkor valami csak lehet abban, hogy a magas szintű fegyverek sebzése drasztikusan elrugaszkodik a normál ütemezéshez képest nem?
Dátum: 2009.03.25. 09:16:12
Csak, hogy mihez képest beszélünk:
"
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.

Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.

Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
"

Tételezzük fel, hogy valaki nem hanyagolja el az egészséget, és normális tempóban fejleszti, akkor kb minden szinten tól 2-öt rajta.
A sebgyógyítás egyszerűen fölös egy szint után (5-10-es kb), ezzel is kéne csinálni valamit, de tegyük fel minden 5 szinten növelünk rajta 3-at (ami nagyjából reális is eleinte!).
Ehhez hozzávettem eddig olvasott, és saját tapasztalataim (csak lvl25-ig!) alapján egy várható sebződést (alapvetően elvertek mint a...
Eredmény:



Ennek alapján a kompenzáció% szépen lassan kúszik felfelé magától, ha nem hanyagolod el a sebgyógyítást és az egészséget, viszont a karakteredet szépen lehúzhatod a budin a harcba, ha 120-as egészséged és 30-as sebgyógyításod van 50. szintre az is fix, mert olyan harmat gyenge lesz miatta a harcban...

-Javaslom a sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
-Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)

Ezeket kéne betenni még az Otoaak által javasolt magasabb szintről ütnek, hamarabb bekattan a gyógyítás mellé!

Várom az észrevételeket!!!
Dátum: 2009.03.24. 22:04:29
Nem csodálom, ma indult, máris szétoffolták, és igazándiból nem jutottunk előre semmit

Nyitottságot vettük, gondolom kitrágyáljuk oszt csak összejön valami belőle...
Dátum: 2009.03.24. 13:20:16
Az a baj, hogy a sebzés utáni kompenzációt feld. magunknak.
Konkrétan az az alap koncepció, hogy sebződjek mint atom, és majd abbol kompenzálok?

Jelenleg el van kalibrálva a fegyverek sebzése, tesség szépen betenni, hogy mindenki kap akkora elnyelést, mint a rá támadó játékosnak a szintje...

Hirtelen baromi sokminden helyrepofozódna...
Dátum: 2009.03.24. 10:09:04
Egy nagyon egyszerű hiba:

NEM eladható a védelem itala

Kérem javítani! Most, hogy kiderült számomra használhatatlan volta, szeretném visszanyerni a belefeccolt ősköveket esetlegesen a portyapontok egy rézét...
Dátum: 2009.03.24. 09:57:34
A sebzéskompenzációt én is egy bónusznak fogom fel, örülünk, ha bekattan, és ez van, ha nem kattan be...
Alapvetően a sebgyógyítás szakértelem és az egészség befolyásoló tényezője miatt 2 harcot alapvetően nem befolyásoló dologgal lehetne erősíteni, ami még jobban gyengítené azonos szintűekhez képest a karaktert, ezért sajnos nem az igazi... talán ez a legnagyobb problémám vele.
Az hogy valaki a varázslatokkal szeretne trükközni (elég széles a skála pedig), vagy annyira erős, hogy már nem csattan be a kompenzáció (akkor használjon védő italt) stb... Szóval mindenkinek nem lehet teljesen optimális!

Viszont a sebgyógyítás szakértelem mért nem hat a gyógyitalokra is? Ahányas a sebgyógyításod, annyi +%-ot gyógyít egy gyógyital, hirtelen nem lenne annyira fölöslegesen kidobott lé a sebzéskompenzáció fejlesztése...

A többi felvetett probléma meg szerintem nem ide tartozik!
-HP% olló védelem itala topic
-Magasak, óriásiakat ütnek meg harcrendszeri kérdés
Dátum: 2009.03.24. 08:31:29
Ariel, szerintem nem értetted a post lényeget. Azizafael arra kérdezett rá, hogy mennyire vágja keresztbe a háborúk rendszerét az, hogy akik a sebzéskompenzációra gyúrnak, azok kvázi óránként üthetőek lehetnek. Azaz reggel felkel az illető, üt 2x 2-3 at, majd benyomja a pihenést és elhúz suliba, mire hazajön azt látja hogy mivel sepzéskompenzációra gyúrt, ezért a szövije egy délelőtt bukott vagy 12-15 csatát azért, mert ő folyamatosan üthető?

Sajnos teljes mértékben jó meglátása, ha van 1 vagy 2 ilyen ember a szöviben, akkor biztos vereség a vége, mert ők szeretnének játszani, és rengeteget nyomtak a sebzéskompenzációra...

Ennek kapcsán bennem is felmerült, hogy csak akkor akkor legyen bónusz LÉ és háborús pont háború tornyás támadóknak, ha:
-Ha 30pp beállításon van a támadó (az élbojt kibeleznénk ezzel, úgyhogy nem az igazi)
-VAGY ha a másik félnek nem kattan be a sebzéskompenzácó (talán ezt a farmot megszüntetné, és korrekt háborúkat generálna...), természetesen toronyszint*15% eséllyel visszakapná a pp-t a támadó amennyiben "lyukra" futna..
Dátum: 2009.03.23. 14:24:03
Hogy lehet átláthatóan 3 postra reagálni egy uzenettel?

Miklós:
-A sebzéskompenzáció szerintem azért nem telitalálat, mert növelnem kell egy alapvetően fölösleges skillt, így az erre költött léből még inkább csökken a harci potenciálom. Szép fejlesztés, jól működik, csak az alapelve nem egészen telitalálat (mondjuk egy 8-as 10-es skálán...)
-A védelem itala meg használhatatlan jelenlegi formájában, de azt a saját topicjában elemezgettem, nem ide tartozó téma. (2-est ha kap 10-es skálán jelenlegi formájában nálam!)
-Ha a sebződés számít, akkor első nap bezsebelek 50 győzelmet, majd levetkőzve minimum cuccokban pihenések/vadászatok előtt 25x kenődök az ellenfélen?

Kocos:
-Ariel szeretné, ha nem lehetne "adóztatni", Miklós valahonnan azt az infót kapta, hogy macerás a háborúkat megnyerni. Velemenyem szerint meg totál jó az ami most van, aki nem akar harcolni az kapitulál és 5-ös Csarnokkal nem is kaphat újabb kihívást jó sokáig....

Ariel:
-I Totál igazad van, kissé félreértelmeztem a háború, és egyéni csatár az eddíg leírtakban, köszi a fényt!
-II/1 Talán annyi, hogy egy szövinek nem CSAK nagy tagjai vannak, ha ez fennáll, akkor úgy is csak kapitulálni fognak ellene, szoval nem védeném a csak lefelé támadni tudókat...
-III. Ha a felfelé ütést akarod támogatni a toronnyal, akkor ne PP-t adj vissza (Ami amúgy se érték, azaz semmi ösztönző hatása nincs!), hanem sebződést vesztett csatában! Pl.: Ha háborúban nálad nagyobbat ütsz, akkor autómatikusan kisül a sebzéskopenzáció!
-IV. Affinitás ötlet nem rossz, de mint levezettem drasztikus %-kat kéne adnia a torony egy szintjének, és "megszavazott" kapitulációra ne működjön az exploitok elkerülése véget.
-V. Az azonnali kapitulacio egy taktikai elem, ha nem akarod hogy azonnal kapituláljanak ellened, akkor üss veled egyenrangú szöviket, és máris komoly balhé kerekedik belőle (Meg nem kéne átírni drasztikusan a háború szabályait visszamenőleg egy épülettel ugye!)
Dátum: 2009.03.23. 09:56:36
Amúgy ezt anno miért nem vetettük fel???

2 őskő 10pp-ért megveszek szintenként +10% hp ollót?
Azaz kötelező 30pp-n lenni hozzá, én sem ütök lefelé innetöl, a fentről jövők ellen meg mozgásteret veszek a pénzemért, azaz talán tudok nyugisabban térkapuzni/epikusozni, végre talán játszani...
NEM érdekel, hogy ezzel az élmezőny célpont range szűkül esetlegesen, ŐSKŐVES a védelem ital, ha már huffal fizetek érte csináljon valami használhatót, az élmezőny unatkozási problémáját meg amúgy is meg kéne oldani valami más fejlesztéssel, mint a többi topicban már beszélünk róla, csak még érdemi ötlet nem jött rá
Dátum: 2009.03.23. 09:11:44
Tegnap teszt szinten benyomtam egy védelem italt...

Adatok:
Tamado vs vedo:
Erő: 35 (+14) vs 35 (+15)
Támadás: 58 (+19) (+12) vs 55 (+16)
Védekezés: 52 (+33) vs 46 (+26) (+9)
Egészség: 24 (+22) vs 20 (+12)
IQ: 42 vs 50 (+5)
Mágia: 24 (+4) vs 20 (+2)
Taumaturgia: 30 vs 20 (+2)
Szerencse: 30 vs 29
7-es szintű 15-os alapszintű blöki (kb 9-es elnyelés) vs 6-ös alapszint 21-es szint azaz 18-as elnyelés

Amíg nem volt vedelem ital, addig 50:300-ra vert, bekattant a sebgyógyítás...
Vedelem itallal 100:170-et játszottunk már, ami igéretes, de:
89-es támadással jött 81-es védelemmel szemben, 71-es támadással 85-ös vedelem ellen mentem én alapból, a jelentős elveres indokoltnak tűnik, viszont hiába kattan be a védelem ital, kőkemény 100 sebződéstől véd meg csak Hiába tolta meg a védelmet 10%-al az egyszerően nem érződött, a varászlat még jobban bejött neki (51 helyett 56 hp) hiába alapból erősebb iq-val feszültem neki (egyik sem smaragd) 42 vs 60-as iq-nal egyszerűen nagyobbat sebzett mint 42 vs 55-nél
Ezért 10pp és 2 őskő egyszerűen kabaré költség! 2 őskőből jelenleg 400-500-kat gyógyulok!

Szerintem ezt a védelem italt teljesen rosszul, kitapasztalatlanul sikerült bekalibrálni Ennél már az is jobb lenne, hogy ha erősebb támad, akkor nem 5% szintenként, hanem 15% szintenként a hp dif olló! Ha be van nyomva a védelem ital, akkor 4 szinttel feljebbről csak akkor tud megütni, ha 75% hp felett vagyok...
Dátum: 2009.03.22. 09:50:09
Hat kezdjük az elején...

Mik is a problémák-felvetések?
-Nem éri meg háborúzni, mert az utána jövő béke drasztikusan visszaveti a célpontok számát
-Nem éri meg háborúzni, mert a nyert lé elhanyagolható (különösen V3!), míg az óránkénti sebződés nem éri meg senkinek
-Kevés a célpont a topban
-A háború tornya nem kéne hogy kioltsa a béka csarnok hatását
-A portya bizonyos idő után elhanyagolható lét termel ezért 1 csp többszörösét éri 1 pp-nek
-Dögunalom van az élen, és irtózatos visszasebzés, mely jelentősen elkedvteleníti a 2-3. hullámot (Bár ezen segített a sebgyógyítás+védelem itala, de sajnos nem találtak telibe ezek a fejlesztések…)

I.
Tehát kapásból kibeleznénk a Béka csarnokot?
Ötlet:
Amennyiben a háború kirobbanásakor MIND a 2 félnek volt Háború tornya, akkor nincs kötelező béke időszak, de Nem indíthatnak azonos háborút 8 napon belül.

II./1
Semmiképpen nem cél az öngerjesztő LÉgenerálás!
Ötlet bonusz lére:
Van tökéletesen működő képlet V3-on, mely precedenst lehetne alkalmazni itt is! Igen DRASZTIKUS torony építési költségek mellet (1-5k, 2-50k, 3-500k, 4-5m, 5-50m)
A csatában résztvevő felek ennyi LÉ-t kapnak a lélekútjukba:
(Kiosztott sebzés)*(2 szövi toronyszintjei*10%)*(Inverz sebzésarány)
Természetesen veszedelmesnek hangzik az a változat, hogy 2 top kari levetkőzik, és fullos fegyver arzenállal 6-8k t csépel egymásba, majd bezsebel 6-8k lét. Vajon megér 6k sebződés 6k lét? Alázás ellen védve vagyunk a sebzésaránnyal, megéri olyannal háborúzni, aki szeretne balhézni, azaz van tornya, valamint extra lé is van a háborúban, ami a kutat tölti, így baromi nehéz vele visszaélni… (Köszi az ötletért Jerikónak!)

II/2
Miklós, többször hangoztattad, hogy nem engedsz negatív lébe menetelt, ráadásul semmi nem változik egy ilyen variánstól, Puszi a hulla homlokára, és kidobott fejlesztési kapacitás.

III.
Így is úgy is úszkálás van a portya pontban, akik ezzel jól járnak azok a pókok, akiknek sose elég a PP! Teljesen értelmetlen pók tápolásnak tűnik…

IV.
Miklós, ha csak 250k-s kutakkal (Nem is a top3-at nézve!) számolok, és nagyon ráoptimalizál a szövi, akkor is 50-60k lét lehet szakítani egy háborúban csak! Egy 250-es kút 10-es katalizátorral egy nap alatt többet töltődik, cserébe nem sebződnek a kicsik, és nem kell virrasztani, kombózni stb… Az a határ, ahonnan értelme lenne a kútrablást emelni valahol: (háború napjainak száma-3)*(Toronyszint*10-20%) Azaz egy 13 napos háború esetén 5-os toronnyal (Mindenképpen drasztikus építési költség szintenként!), csak 10%-al nézve 10*0,5*10 azaz 5x-ös kútrablás talán érne valamit, de inkább a 10x-es lenne reális, természetesen max annyi, amennyi a kútmérete a nyertesnek!

V.
Miért kellene könnyíteni a győzelmet? Annyi féle villámháború taktika létezik, az elhúzódó háborúk vagy taktikai harcok, vagy tényleg korrekt csaták, ebben az esetben elég kompenzáció a bonusz lé…

Ami szerintem eddig kimaradt:
-NEM lehet egyszerre Háború, és Béka épülete egy szövinek! (És a háború torony is bontható legyen szavazással!)
-Csak egyfajta lébonusz legyen, vagy csatánkénti kúttöltögetés, vagy háború végkimenetele alapján!

Uf, így is elég hosszú lett, köszi a türelmet azoktól, akik végigolvasták!

mod.: Némi elgépelés, és helyesírás korrekció
Dátum: 2009.03.17. 19:29:50
-Próbálj már az ÜRES kosárból almát kiszedni... Konkrétan 0x kell markolnod hogy a 0-ból 0 legyen
-Amikor a Száraz dokk vízmélysége nem 0 akkor vagy éppen leengedik, vagy felengedik azaz nem konstans a vízmélység benne, valamint amikor beúszik a hajó a dokkba az nincs bezárva...
-"Optimális" esetben veszek 1 zsömlét amiért kp-ban 27 helyett 25 forintot fizetek, majd újból beállok a sorba és veszek még egyet stb... Azaz 7*25 a végeredmény!
-A kérdés azt kérdezte, hogy maximum hány lábon ülsz, egy szóval nem írta, hogy székre ültél!
-A szerelvény MINDEN tagja azaz a vontató is!
-Ha bebizonyítod, hogy van X+3 tengelyű (Ahol x nem 1!) teherautó, és ezt egy linkkel idevágod, akkor bocsánatot kérek, de addig azt tudom mondani mint Móricka... A te kötekedős A... is létezhet

ui.: Ebben az értelmetlen témában ez az uccsó előtti postom, amennyiben küldöd a linket természetesen betartom a szavam...
Dátum: 2009.03.17. 18:29:04
Konkrétan bebizonyítom, mennyire primitív vagy, mert értelmezni se tudod a kérdéseket!

Másfelől a kérdéseid elég primitívek, akármennyire is burkolod hosszú mondatokba:
-Éppen üres lett a 60 alma kapacitású kosaram melyből egyszerre három almát tudok megfogni. Hányszor kell markolnom, hogy üres legyen a kosaram? 47.92%
60/3=?


Éppen üres lett, azaz nincs benne alma, azaz nem tudsz kivenni egyet sem tehát 0!

-Ha egy hajó merülési mélysége 6 méter, és az öböl vízmélysége, ahol a szárazdokkban áll 9 méter akkor milyen mélyen merül vízbe a hajó? 10%
Mennyibe kerül a háromgarasos kenyér?


A SZÁRAZ dokk-ban nincs alapvetően víz, attól száraz...

-Amennyiben egy zsemle 27 Ft a boltban, akkor mennyi kp-t gomboltak le rólam a kasszánál optimális esetben, ha csak 7db zsemlét fizettem ki? 15%
7*27=?, aztán mivel fizethetsz készpénzzel, ahol kerekítenek és bankkártyával is, ahol nem, több jó válasz is lehetséges.


"kp-t gombolnak" Azaz egyértelműen kp-val fizetsz azaz 7*25=175 Huf

-Ha egy étteremben 17 asztal és asztalonként 6 szék, valamint minden bútornak 4 lába van, akkor a betévedő vendég max. hány lábán ülhet egyszerre? 23.08%
A betévedő vendég a seggén fog ülni, nem a lábán.


Vannak nagyon frankó távol/közel keti szokások, ahol az ember törökülésben, vagy térdelve étkezik, és egy embernek MAX 2 lába van...

-Ha egy vasúti szerelvény minden tagja 2 zsámolyos, zsámolyonként 2 tengelyes, akkor egy 20 kocsit vontató szerelvény hány kerékkel gurul sínenként? 12.9%
2*2*2*20+a vontató kerekeinek a száma=?


Te is lehagytad a vonattót, azaz 21 tagú a szerelvény 20 kocsival...

-Ha egy teherautónak 3 hátsó tengelye van tengelyenként 2 kerékkel, és az utolsó tengelyt felemeli menet közben, akkor hány kerékkel tapad az úton? 46%
Az első tengelyek számát nem adtad meg tehát nem megállapítható a válasz.


Ebben lehetne igazad, de kérem a típusát annak a teherautónak, melynek hátul 3 elől több mint egy tengelye van, én órákat kerestem a Guglin Man, Volvó, Scania, Merci oldalakon és nem találtam!