Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.04.19. 13:09:36
Miklós már egyszer kijelentette hogy végzeturak közt semmilyen kereskedelmet vagy átadást nem fog betenni, fölösleges ezen törpölnötök...
Dátum: 2009.04.19. 13:03:27
Konkrétan rengeteg részén a fórumnak lehet erről olvasni.

Miklós hozzászólásait ha végigolvasod akkor:
-Tök normális, hogy midnenki a gyengébbet üti
-Megkaptuk a védelem italt, lehet neki örülni (Az, hogy 2 őskő van az árában...)
-A sebzéskompenzáció komolyan csökkenti a kapott sebzést (Azaz még többet lehetünk üthetőek)
-Talán ösztönözve lesznek az emberek az egészség növelésére küldetésekben (Bár nagyon leült ez a táma...)
-Miért büntessük azokat a játékosokat, akik tudnak játszani??? (Mindig is lesznek jobbak...)
-Továbbá több postban célzott már rá Miklós, hogy a portya rangeet NEM kívánja tovább csökkenteni! (A -1 szint is arabszolga modul miatt volt...)

Amiről eddig nem esett szó:
A KÉSŐBB INDULT KARAKTEREK FELZÁRKÓZTATÁSA:

Copy másik témából:
"
A később indúltakat meg igen is támogatni kellene, ki a fene fog elindulni újjoncként ha azt látja 50 szint hátránya van? Érdekes módon mind OV, mind TF-en belátta ezt Miklós, igaz nagyon sokára, amikor már drasztikusan csökkent a játékosszám, Végzetúron miért ne lehetne ennek elébe menni???

Lehessen lefelezni a "lemaradást pl":
Mindenki annyiszor 15 csp-t vehet a lélekkufárnál x őkőért ahány nappal később indult, mint az adott szerver, természetesen egy szinten max annyiszor vásárolhatsz ahányas szintű vagy, és az X mondjuk 10 adagonként nő +1-el... Természetesen napont amax 1X vehetsz Felzárkoztató csp-t...

Ezzel nőne a Beholder bevétele, csökkenne a később indult karakterek hátránya, valamint tömörödne a mezőny, és több potenciális célpont "nőne" ki...

Tudom hogy a napi 38+szaki-hoz képest a napi 15 csp nevetségesnek tűnik, különösen őskőért, de a tapasztalat, akadémia stb miatt így is többnek számít, valamint a portyázásból keletkezett előnyt nem lehet így behozni!
"

Valamint az NPC horda, mint lehetőség is ellaposodott. Konkrétan mi lenne, ha az élmezőny is kapna +6-10 szinttel magasabb tárgyakkal és 30%-al erősebb tulokkal rendelkező +5-6 szintes NPC-ktől füleseket 8 óránként???

Aranyos lenne pozitívan jutalmazni a felfelé ütést, a csata végkimenetelétől függetlenül, mint a húsvét volt

Legvégül, semmiképpen nem szerencsés tovább csökkenteni a portya ranget, én inkább azt szorgalmaznám, hoyg ne lehessen valakit szarráverni, erre pár aukciós házas tárgyat tennék be:
-Átkozott tárgy, ha felveszed akkor se te se téged nem üthetnek x szintkülönbséggel. Itt lenne 1-2-3-4 stb szintes tárgy, és hatását csak egy másik ilyennel lehetne feloldani...
-Újabb tárgy az aukciós házba, mely ugyan ezt csinálja %-al, se te nem tudsz támadni, se téged nem tudnak támadni, ha 40% 60% 80% van a portya listában...
-Ismét egy kis aranyos tárgy: Balalnced life, ha valakin a csatában ilyen tárgy volt, akkor a csata végeztével annyi sebzést szened el mindenki amennyit sebzett a csatában.

Hirtelen ennyi
Dátum: 2009.04.18. 20:36:27
Könnyes szemmel búcsúzunk tőlük (törölt karakterek a top100 listából):

2009.04.17 Rebecca 97500 lédifről
2009.04.18 B4cht3r 47200 lédifről
Dátum: 2009.04.18. 18:33:28
Morti 140-es védelmet lazán átütik buzogánnyal, 70-es támadással, akkor hova gyúrjunk?
Dátum: 2009.04.18. 18:22:10
Nincs bajom a nehéz, értelmetlen DE kiszámítható, prognosztizálható küldetésekkel. Mindet előbb utóbb meg lehet csinálni, csak idő, tervezés kérdése. Most is rengeteget teszteltünk mielőtt bedobtam a törölközőt...
Nem elég, hogy kiszámíthatatlan, de még nem is prognosztizálható, hogy mikor lehet ezt megcsinálni. Míg a 750-es és az 1000-es küldi komoly összefogással, szervezéssel megoldható, addig az 5 döntetlenes only a szerencsén múlik! Ez nem kihívás, hanem eszetlen ütögetés, és a randomban bízás. Ennél már az is jobb, hogy csinálj 5 döntetlent, vagy képj 10 szintet! Lehet hogy fél év, de fél év múlva összejön, ez meg a jelen tesztek alapján kb soha...
Dátum: 2009.04.18. 15:35:34
Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!

Uraim valaki mesélje el, hogy lehet ezt megcsinálni V3-on, ahol jelentősen kevesebb a játékos mint v1 vagy v2 szervereken? Konkrétan ma reggel 3-an teszteltük és nagyságrendileg 20 őskövet teszteltünk el fejenként. A buzogány+vakító fény kombótól a -40% + segítő kézen át mindenféle variációban. A legjobb teljesítménynél se ment fel 1 azaz 1 felé a szimulációban a döntetlenek száma! a 10/10-es szimulációk elég sűrűek voltak persze... élesben -25 támadásos vakító fénnyel -40%-ban 3x lazán betalál az egyik fél a másiknak???

Akárkit kérdeztem azt mondta, hogy V1 V2-őn csoportos körbeverésekkel lehetett ezt megoldani. V3-on egyszerűen kevés ehhez az ember...

Nem lehetne valami "békés" világnak megfelelő alternatívát belőni ehhez a küldetéshez? Pl legyen 80-as egészséged, 40-es építésed stb... (Még mielőtt valaki beszólna 2-es az építésem, és 20-as az egészségem...)
Dátum: 2009.04.17. 21:37:38
Melyik 2 nyíl? Hétfőn pótolom...
Az eredetinek a színátmenetes szövegkereteit, valamint a betűtípusodat egyszerűen nem bírtam eltalálni.
Jah és nem voltak azonos méretűek a képek, így amikor skin kezelő modulban grid layerre pakoltam egyszerűen nem tudtam egyenest alkotni a képek közt, gondolom kézzel pakolgattad őket anno...

Jah a teszt oldalon nézegettem a Jeriko féle Java scriptet, gond nélkül beágyazható csatolt fileként egy Java scriptes oldal, aminek azonos fejléce és kinézete van mint egy Wikidotosnak, ezzel "átverve" a rendszert elérhető az amit akartam eredetileg, már csak el kéne merülnöm a java scriptekben
Dátum: 2009.04.17. 19:20:10
Toltam nemi frissítést tegnap+ma...

http://vegzetur.wikidot.com/a-haboru-csarnoka
http://vegzetur.wikidot.com/epitofa
Dátum: 2009.04.17. 11:34:57
Az NPC-k bevezetését nem lehet elvetni, sőt lassan úgy érzem halogatni sem... V1-en drasztikussá nőtt az élmezőny portyahiánya, de V3-on már 25. szintre kialakulóban van ugyan ez, pedig ott nem is lehet "elhuzni" portya LÉ-vel mint a "klasszikus" világokban!

Egyszerűen vannak játékosok, akik több időt tudnak szánni a játékra, és ők előbb utóbb unatkoznak, mert elkopnak az ellenfelek.

A később indúltakat meg igen is támogatni kellene, ki a fene fog elindulni újjoncként ha azt látja 50 szint hátránya van? Érdekes módon mind OV, mind TF-en belátta ezt Miklós, igaz nagyon sokára, amikor már drasztikusan csökkent a játékosszám, Végzetúron miért ne lehetne ennek elébe menni???

Lehessen lefelezni a "lemaradást pl":
Mindenki annyiszor 15 csp-t vehet a lélekkufárnál x őkőért ahány nappal később indult, mint az adott szerver, természetesen egy szinten max annyiszor vásárolhatsz ahányas szintű vagy, és az X mondjuk 10 adagonként nő +1-el... Természetesen napont amax 1X vehetsz Felzárkoztató csp-t...

Ezzel nőne a Beholder bevétele, csökkenne a később indult karakterek hátránya, valamint tömörödne a mezőny, és több potenciális célpont "nőne" ki...

Tudom hogy a napi 38+szaki-hoz képest a napi 15 csp nevetségesnek tűnik, különösen őskőért, de a tapasztalat, akadémia stb miatt így is többnek számít, valamint a portyázásból keletkezett előnyt nem lehet így behozni!
Dátum: 2009.04.17. 09:05:59
Kocos, nem ide való, de meséld el nekem 40-es taumaturgiákkal hogy tudnak az emberek 100-as villámokat szórni...
Dátum: 2009.04.16. 22:40:19
Ha leírjátok az adatokat, seperc alatt felbővítem...
Háború csarnokot beírtam
Dátum: 2009.04.16. 17:32:31
Nemi bug kapásból:

Nem jelenik meg a háború csarnok a "közeljövőben" építhető azaz szürke épületek közt, valamint az épület listában hiányzik alóla az Előfeltétel: Akadémia 1 sor...

Amúgy köszi a gyors munkát!!!
Dátum: 2009.04.16. 17:21:55
Se hír, se működési leírás, kezdem megszokni

Miklós, mi lenne a játékkal, ha nem csinálná 1-2 játékos a wikidotot???

Mai napig nem írtad le mit csinál a V3, de alapvetően elmondható, hogy a játékban kapható információk elhanyagolhatóan kevesek bizonyos dolgok működéséhez képest. (Pl.: sebgyógyítás, vastag bőr, kritikus sebzések stb..)

Láthatod hogy sikerült a Tf, mióta nincs hyper, éppen ezért Végzeten napi 8 órában túrom a fórumot, így se lehet elégséges információt kinyerni amik egy ENC alapvető elemei lennének!
De a legkeményebb az, amikor fals infókat közölsz a fórumon. Kedvencem a "Minden 20 fölötti taumaturgia +1% hatásfokot ad varázslataidra. Miklós hozzászólás 2008.10.22" volt, ami azonnal megdőlt, amint leírtad kb...

http://vegzetur.wikidot.com/a-haboru-csarnoka
Dátum: 2009.04.16. 09:09:22
Viktor,
Ha építesz háború tornyát, és a másik félnek NEM volt béke tornya, akkor eltűnik a portya mentesség! Ez az alap felállása a háború tornyának!!!

Most azon ment a vita, hogy HA VAN BÉKE CSARNOK akkor mi legyen...

Semmiképpen nem célszerű a háború indítással kapcsolatban kiiktatni a kényszer békét, már döntetlennél is problémás, különösen V3-on...
Dátum: 2009.04.16. 08:41:14
Ariel a háborúk 90%-a farmolás a középmezőnyben!

Az első variáció egyértelműen használhatatlan. A top szövik körében már egy horsa gyűlöletért is sírás ment, akkor ezért mi fog menni? Aki nyer egy háborút utána farmmá válik összeesküvés flame várható kapásból. Középmezőnyben szart se ér, a farmolást korlátlanul kiterjeszti, mert a béka csarnokot kibelezi a MOSTANI formájához képest.

A második variáció: Háború tornyosok kvázi kitesznek egy all-in épületet, és mindenki gyepálja egymást. Ez a top-ban tökéletes megoldás! Középmezőnyben aki felhúzza, az kapja a lébónuszt érte. A NEM építek béke csarnokot elvhez képest kapnak a szövetségek egy újabb lehetőséget arra, hogy vagy építenek Háború csarnokot (ezzel extra léhez juthatnak háborúkban), vagy továbbra is csarnok mentesek maradnak!

Harmadik verzsön: Totális bukás, mindenki támadhat mindenkit, és még elhanyagolható bónusz sincs... Azaz ha felhúzod a Háború tornyot, totális FFA-t hirdetsz!

Ha ezen 3 verzió közül kell választani, akkor messze a második megoldás a nyerő!

De én az első variációba tennék inkább valami drasztikus ugrást! Ha támadni akarok kényszerbékéset, megtehetem, de komoly tétje legyen! Azaz háborúban kapom a bónusz lét, utána extra támadási költségért üthetem a Béke csarnokosokat... Igaz innentől kötelező vagy háború, vagy béke csarnokot húznia mindenkinek! Azaz CSAK akkor lenne plusz költsége a támadásnak, ha ÉPÍTETT béke csarnokot a másik!
Erre írtam ezt:
Háború tornyával azt is támadhatod, akivel békében vagy, de ha van béke tornya neki, akkor a csatában résztvevő állataid morálja csökken X-et, és X*10% esélyed van +1pp vesztésre a csatában, ahol X=D(béke csarnok).
Dátum: 2009.04.15. 17:03:52
Cave, ha a 3 felvázolt közül kell választani, akkor a 2-es számú versenyző a befutó nálam is!
Dátum: 2009.04.15. 16:08:59
Nem támadási felületet szeretnénk a Háboru csarnokkal létrehozni, de a Béke csarnokot se szeretnénk "kivonni" a forgalomból.

Éppen ezért véleményem szerint lehessen támadni Béke csarnokost, de drasztikus hatással:

Háború tornyával azt is támadhatod, akivel békében vagy, de ha van béke tornya neki, akkor a csatában résztvevő állataid morálja csökken X-et, és X*10% esélyed van +1pp vesztésre a csatában, ahol X=D(béke csarnok).

Bocsi a módosításért, de Jerikó levezette másik topicban, hogy az 1 morál csökkenés csatánként mennyire nem izgatna egy élmezőnyöst...
Dátum: 2009.04.15. 08:17:54
Damage,
Hany olyan top szövi van, akik felhúzták a béke csarnokot?
Ha tényleg csak azért jön be a háború csarnok, hogy a "nagyok" problémáját megoldja, akkor miért is zavar az, ha a béke csarnokosok nem törölnek ezen fejlesztés miatt???

Igen is a béke csarnokosoknak valamilyen megkülönböztetett hatás kijárna, ők "megfizették" építéssel a nyugalmukat.
-Ezzel szemben most a Háború torony +let ad, ami ellensúlyozza a Beke csarnok -léjét,
-Jelenlegi formájában a Háború torony SEMMILYEN negatívumot nem ad, míg a béke csarnok max 1 háború slott, és 10% +pp veszteségre!
-Míg a béke csarnoka lényege az, hogy a tagok egy kapitulációval "megvehetik" a nyugalmukat +1-2 hétre, ezért komoly lélekkút veszteséget juttatva "védelmi pénz" címszóval az agresszornak, ezzel szemben a Háború csarnoka ezt kapásból negálja és ráadásul komolytalan +1% tult adna a mostani állapotában...

Ha tényleg csak a "nagyok" problémáját hivatott megoldani a háború tornya, akkor a "kicsik" védelmében betett Béke tornyát nem kéne kibelezni. Annak ellenére hogy Miklós 143-as hsz-e szerint nem ez lenne a cél! Éppen ezért kellene a Béke csarnokosoknak olyan "featuret" betenni, ami ér is valamit. NEM a tulajdonsagokra ad nevetséges bónuszt, ha valaki 4-6 szinttel lefelé farmol (Ami teljesen normális és elfogadott Miklós 103-as hsz-e alapján!) úgy se ér semmit 1-2% bónusszal!!! Mindenképpen +pp veszteség (Ami ugye, mint kiderült a sok unatkozó topnak nem is számít.), esetleg -le vesztés (nem hiszem hogy komoly visszatartó erő lenne.), esetleg ilyne csatában nemhogy a blöki morálja nő, hanem csökken (Talán a legkevesebbet csináló, legvisszatartóbb, egyben legkönnyebben leprogramozható hatás!) kellene, nem holmi 1% tul, amire úgy is van vagy 3-4 hatás már, amik eddíg se oldottak meg semmit 5-6 szintes ütéseknél!
Dátum: 2009.04.14. 22:21:02
Van már 3 24-es V3-on, mikor lesz Aukciós házunk?
Dátum: 2009.04.14. 21:44:11
Már hiába írsz szerintem. Miklós read only...
Nézd meg, szerinte nem lett megtorpedózva a hozzászólása, csak tudnám, akkor napokon keresztül miről beszéltünk...Ennyi erővel egyszerűbb azt mondania, hogy ezt teszem be oszt csók.

98. hozzászolasa volt Miklósnak amit most bevezet

118. hsz-ben már belátta hogy jelölni kell így is, úgy is akiket kényszerbéke ideje alatt ütsz. Továbbá hajlott arra, hogy ne tul. nerf legyen már megint, hanem +pp vesztés ilyenkor.

143. hsz: "A háború tornyának nem az a célja, hogy semlegesítse a béke csarnokát!"
Ehhez képest szó sincs arról, hogy a kényszer béke utáni ütés csak 2 háború csarnokos közt valósul majd meg, vagy ha béke csarnokosat ütnek akkor mondjuk % extra pp veszteség lenne...

Tehát nem lett megtorpedózva semmi, csak:

I. Ha van háború tornyád, azt is támadhatod, akivel egyébként békében vagy, de ha olyat támadsz, akinek van béke tornya, mínuszokat kapsz a tulajdonságodra.

-Jelölni ildomos azokat akik ilyen státusz alatt vannak ütve
-Illenek megkülönböztetni a béke csarnokosokat (Béke csarnoktól függő +pp veszteség, vagy %-osan csökkentet léveszteség)

II. A pontos képletre, talán legegyszerűbb lenne, ha kevesebb LE-t zsákmányolsz, mint amennyit a legyőzött ellenfél sebzett beléd, akkor a különbséget majd lenyúljátok a lélekkútból.

-Na ezt köpködtük jobbról, balról... Igaz ennél jobbat nem sikerült kitalálnia senkinek sem

III. 1 hét után nem 100, hanem 100-10x torony szint győzelem is elég a győzelemhez.

-A háború 7. és 14. napja közt csökkenne a nyeréshez szükséges csata mennyiség, majd drasztikusan 10-re esik le 14. nappal... El nem hiszem, hogy a csarnok szintenkénti -1 nap a 7 és a 14, valamint 21 napos korlátra nem könnyebben leprogramozható, ráadásul sokkal értelmesebb szerintem.

Továbbá mint kiderült:
-Nem lehet egyszerre 2 fajta csarnoka egy szövinek, azaz a háború csarnok is szavazással bontható kéne hogy legyen.
-Feltétel az 1-es akadémia.