Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.06.09. 17:40:15
Löktem fel infót, ezt a spellt meg majd leellenörzöm...

http://vegzetur.wikidot.com/ujdonsagok
Dátum: 2009.06.09. 17:33:43
Nari, és a többi V3-as figyelmébe:

http://vegzetur.wikidot.com/aukciostargyak
Dátum: 2009.06.09. 17:21:26
Jah, ha már itt tarunk, pont ma frissítettem a tárgylistát, lehet csemegézni

http://vegzetur.wikidot.com/targyszint
Dátum: 2009.06.09. 17:20:21
Kocos, csak el vagy szokva attól, hogy a csatakért jár lé is 500-600 közti átlagot látok, még jó, hogy nyersz ilyen kaliberű karakterrel, ha te nem nyernél, akkor kicsoda? (Bár látok vesztes csatákat is...)

Én V3-hoz vagyok szokva, ahol tök normális, hogy 200-2400 közt hozok el egy csatában, és 20 csatából maximum 2 db 0-ásat látok...
Ennek alapján egyáltalán nem tartom durvának, hogy egy top harcos 60+ szintű kari akár 7-10k lét kitermel egy nap a kristály hordából nem pici sebződésért cserébe!
Összehasonlítás képen V3-on 3-10k közt van a napi top 20 teljesítménye általában 35. szinten.

Ha lenne elég célpontod ugyan ennyit csatáznál egy nap, és még ennyi vesztett csatád se lenne, legalább is V3-on ugyan ennyire zöld a listám...

Lehet hogy tápnak érzed, de csak azért, mert 4-6 hónapig le voltál fojtva portya ügyileg, és a V1-V2 rendszere nem támogatja a portyában való lé szerzést azzal, hogy mindenkinek érdekel alapvetően hogy 0 lében táborozzon...
Dátum: 2009.06.09. 12:36:25
Endyr jogában áll segítő kezet adni másnak, és elvonulni katába...
Ha senki mást nem tud ütni a kristály horda, csak a HERO-kat, azaz általatok istenített top10-et, akkor hidd el nekik is gondjaik lesznek...

És nem értem miben másabb 7k hp-ból vagy 2k hp-ból bukni 1100-at. Semmivel se könnyebb megnyerni egy csatát sok hp-rol, vagy kevesebbről, amennyiben nem jutnak el a felek ájulásig!
Dátum: 2009.06.09. 12:29:59
Morti, nagyon szépen megfogalmaztad mit képviselsz!

Te voltál az erős gyerek az ovoda közéső csoportjában, csak az ovónéni kaphatott el, de ellene kitaláltad a megfelelő módszert, akkor csépelted a piciket, amikor nem látta őket az ovónéni. Nade összevonták a közepes csoportot a nagycsoporttal, és hirtelen kaphatsz 1-2 fülest te is a bokorban, minek hatására kevesebb lelkesedésed van ütni a kicsiket, így mész azonnal sírni apucinak, hogy igazságtalan a viláááág

Apuci tanácsa meg csak az lehet, az amit te mondtál a kicsiknek... EGYÉL SOK BABOT

Morti ha a HP regened drasztikusan megnő mert NÖVELED AZ EGESZSEGED akkor nem lesz izgalmas, hogy kapsz egy fülesz, mert ennek ellenére is felgerensz ütési zónába majd!

De a te kis mikro világodat megbojgatta valami... Brühüüüüü
Dátum: 2009.06.09. 12:20:25
Köszi a névtelen jelzőt

Hidd el komoly rálátásom van a napi harcokra, és megértem a 15%-os problémát is, de ugyan úgy immunis vagyok már erre a sírásra, mint ti voltatok arra, amikor az 5-6 szinttel alattatok lévők sírtak, hogy 15% felé dugva az orrukat gáz van.

jelenleg 3 szinttel ütnek max lefelé a kristályok, ti is fejleszthettek visszafogottat, mehettek be láthatatlanba, vedelhettek védelem italt, bújhattok el katakombába, kaphattok segítő kezet, növelhettek egészséget, de ez a sajt hirtelen büdös? Amíg ti aláztok lefelé addig okés, amint kaptok 2 fülest úgy hirtelen gond van?

Azt, hogy Barrique, vagy Sharpa kiröhögi az egészet, és "csak" táp nekik igen is megvétózom. Igen erős karakterek, napi portyában 90% alá se megy az életerejük a kémlelések alapján, míg kristály hordánál igencsak lent van a napi hp-juk, valszeg kapják az ívet rendesen ők is, max többet nyernek, de jha beesnek egy kritikus hp% alá, akkor már ők is ájuldoznak 1100-as spellektől...

Különbség csak annyi, hogy nem 25%-rol kezdik őket bedarálni a kristályok, hanem 90%-ról!
Dátum: 2009.06.09. 11:41:12
érdekes módon, amikor sírt a banda a sok szintes lefelé ütésekért, akkor az egészség volt az ultimate megoldás, és mindenkit lehurrogtatok, hogy ugyan már nem gyengülsz, nem fölösleges, sőőőt tápos egészséget nyomni...

Akkor most is tessék tolni azt az egészséget!

Picit számolgatva:
-55. szint 150-es egs: 8430 maxhp azaz pihenve 1581 hp óránként. Űber mágusunk nem hiszem, hogy óránként mindig ugyan azt az embert üti!

-Valamint ha 7x elgyepálják a klónt, akkor automatikusan katakombába vonul!
-És Mortinak is van katakombája, ha éppen nem járt le a 2 hét, akkor ki-belépés a szövibe, és 0-zódik a számláló...

Nem rinyálni, hanem kombózni! Ezt is jópárszor hallottam már pont Mortitól...
Dátum: 2009.06.09. 11:16:25
Morti tudjuk hogy a törléssel való vagdalkozásodhoz csak hang vagy (mint kiderült a multkori balhénál), szerintem ezt a részét el is felejtheted a mondandódnak, mert csak röhögünk már rajta...

Amúgy meg tudom emlegetni a szokásos szöveget amit Winnie-ék képviselnek ilyenkor:
NÖVELDD AZ EGÉSZSÉGED bazki

Szívből örülök, hogy a teszt világon kiformáljátok ezt az eventet mir ebekerűl v2 vagy v3-ra
Dátum: 2009.06.09. 11:12:39
- élő aranydukát árverés

Izgalmasan hangzik összeengedni a V3-as dukát mennyiséget a V1-es dukát mennyiségekkel...
Vagy minden tétel csak bizonyos szervereknek lesz? (Itt baromi nehéz igazságos tételeket feltenni!)
Vagy minden tétel minden szerverre? (Sose lesz vége, vagy kevés tétel.)
Esetleg egyszerre 3 aukció 3 lebonyolítóval a 3 szervernek? (És aki mindenhol játszik?)

Ebből az eventből is csak kevésbé rosszul lehet kijönni, mint a fertőzésből
Dátum: 2009.06.09. 11:04:53
Franc, lemaradtak a javaslatok, pedig pont én szajkózom állandóan, hogy a kritika mellé kéne az építő jellegű ötlet is

Vadászat:
-Ha maxon van a lényslott hely, akkor az spm-hez hozzáadódik a facsarász 2x-ese vadázszatkor.
-Lehessen indítani egyszerre több mint 20 vadászatot

Aukció:
-Amennyiben valaki tart egy tételt X órán át, akkor "lekoppan" az aukció lejárta előtt is, de új tárgy csak 5 nap után érkezik! (X mondjuk 12-16 óra legyen!)
Dátum: 2009.06.09. 11:00:09
Kissé elkanyarodtunk az eredeti témától

A vadászat 50 csp-je igen is probléma olyan embereknek, akik nem ülnek napi 12-16 órát a gép előtt!
E mellé valaki még hordázik+ facsar, az igen is 3-10 percenként rá kell nézzen a vadászat ideje alatt a VU-ra, ha nem akar hátrányba kerül, különösen ha a top karakterek közti versengésben szeretne részt venni, akik a legtöbb őskövet fizetik be a játékra ugye.

Mászik probléma az aukció. 5 napos ciklusai vannak, és az uccsó fél óra számít csak. Amennyiben ez munkaidő/suliidő/vasárnapi nagycsaládi ebéd beleesik, úgy automatikusan esélytelen az illető a kiszemelt tárgyra még akkor is, ha 5 napig tartotta a tárgyat!

A VU lényege, és alap vonzereje az volt, hogy egy böngészős játék, mely mellöl BÁRMIKOR fel lehet állni, ha sír a gyerek, ha rajtam van afosás, ha szól a főnököm, ha vizsgáznom kell 1-2 órán át, akkor nincs hátrányom. 7 napig tárolódik a CSP, de aki eg yhosszú hétvége után 200 csp-t le akar nyugodtan vadászni optimálisan, az igen is 20 órára oda van szögezve a gép elé!

NA EZEN KELLENE VÁLTOZTATNI! Ez nem egy Travian (időzítések), vagy egy mmo (dungeon/siege/mass party/event/raid..) stb.

Különösen most, hogy jön a nyár sürgős lenne a dolog ugye!
Dátum: 2009.06.08. 19:49:54
Ha ez legalább tamagocsi világ lenne... Kérdezd meg a Cruet milyet tamagocsiznak csak ezt a fránya háború indítást kéne még megoldani valahogy

Off vége!
Alapvetően lehet úgy is csinálni, hogy elindítok 20 vadászatot, majd 1 óra múlva ránézek, és leírom kötelező vesztességnek azt, hogy az első 3 vadászatból megtelt az állat farm. Ezt semmilyen játékos nem szívesen nézi, mert ez önhibából elkövetett pazarlás. Ezért nem árt sűrűbben ránézni ugye, így szépen kialakul az, hogy rengeteg időt vesz el a game Bár én katapultot akarok!!!!
Dátum: 2009.06.08. 19:00:43
Egyetértek! Az ilyen jellegű automatizálásnak csak még több sírás lesz a vége...

Ezért mondtam azt, hogy valamekkora veszteség árán (10% szerintem még befogadható!) menjen a dolog tovább.

Benyomok 40 vadászatot a random "megszivat" így az első 3 vadászatból befogok 3 blökit és fullon lesz a szörnylistám. Ekkor 37 vadászatot lenyomok a 30-as facsarásom duplájának megfelelő bónusszal azaz 380% helyett 233%+60%-al. Amennyiben szeretném csökkenteni ezt a vesztességet akkor húzzam ki a facsarást alap 60-ra (Nem kevés lé!), és akkor is csak 233%+120%-al vadászok a maximális 380% helyett! Nem kevés ráfordítással vadászatonkénti összes 453/480 azaz 6% fix vesztességért lehetne vadászni, és akkro szerintem nagyon sokan csak ritkábban néznének rá a vadászatra, és a szemfülesek esetleg többször kapnának el "felregelő" játékosokat a csökkent figyelem miatt
Dátum: 2009.06.08. 18:25:29
Csak egy gyors vélemény:

[18:20:52] X: ugyanmar
[18:21:13] X: az automatizalast lazan meg tudja oldani egy programozo
[18:21:32] X: ha eltart sokaig ez a jatek, akkor idovel megjelennek majd a botok is
[18:22:52] Y: márpedig sokáig fog tartani
[18:23:10] X: akkor lehetseges, h maris valahol fut bot
[18:23:25] X: pl 15% alatt tarto
[18:23:28] X: vadaszo
[18:23:36] X: portyalista alapjan portyazo

Nem akarok ötleteket adni, de nem sok idő Gmonkey alatt megírni, a volt travianosok tudják miről beszélek
Dátum: 2009.06.08. 18:21:42
Jót vitázunk egy ideje Skypeon, hogy lehetne valamit kezdeni a szituval.

50 csp-nél napi 2,5 óra nonstop odafigyelés kell a blökik miatt. Ha a sajtolást "leszarom" akkor a vadászatonkenti maximális 380% bónusz leesik 233%-ra... 150% bónuszt semmilyen minimálisan optimalizáló ember nem fog eldobni! Innen egyenesen következik, hogy 3-5 percenként 2,5-3 órán át rá kell nézni a játékra...

Viszont ha ez a veszteség nem lenne ennyire jelentős, akkor lehetne szó arról, hogy az emberek kötetlenűl vadásszanak! Javaslom, hogy ha MAXIMÁLIS befogott lény van a fogságodban, akkor a facsarás 2x-esével nőjön az SPM akár max felé!

Ennek eredményeképpen aki nem tud odafigyelni bukik 30% bónuszt, ami továbbra sem elhanyagolható, viszont drasztikusan lecsökken a vadászat miatti folyamatos odafigyelés is! Ha e mellé betesszük, hogy az egyszerre indítható vadászatok számát valahogy lehet növelni, akkor se a portya, se a vadász taktika nem sérül drasztikusan, nem kell automatizálni stbstbstb...

Jah és ugye az optimális 30+30-as sajtot fel kell tolni 60-ra, hogy maximálisan működjön ez a dolog, azaz nem kevés befektetésért lehet lecsökkenteni 30%-ra a veszteséget!
Dátum: 2009.06.04. 21:38:59
Tettem fel némi infót, jó böngészést
Dátum: 2009.06.04. 16:48:34
Kocos mi baj az új épületekkel?

Igen is kerüljenek be új épületek, minél több, hogy legyen értelme az építésnek, és a manakonstrukciónak.
De mindenképpen kerüljön be az is, hogy 250. épület után MINDEN felhúzott épület +5% építési költség!

Én semmiképpen nem módosítanám visszamenőleg az eddigi épületeket/skilleket, így is több olyan játékosról tudok, aki azért hagyta abba, mert nem akar egy folyamatosan alapjaiban változó teszt környezetben játszani, nemhogy fizetni érte.

Csak irdatlan EXPLOITOK esetén szabad visszamenőleg módosítani a játékmeneten. Éppen ezért voltam ellene a kreatívos/kritikusos módosításnak is, és ennek kapcsán is jópáran abbahagyták...

Szerintem a régi szakértelmek/épületek hatását csak új, ezen hatásokat módosító effektekkel szabad módosítani, amit valamilyen feltétel után lehet az érintettek szintjétől kezdve kifejleszteni/elérni.
Dátum: 2009.06.04. 14:50:00
Endyr en egyértelműnek vettem Miklós hozzászólásából, hogy a varázslat elnyelés szaki CSAK a blökik által bekapott sebződést csökkenti. De kezdek félni, hogy túl optimista voltam?
Dátum: 2009.06.04. 14:42:14
Megint félmegoldás készülődik...

-Az állatkák HP-ja drasztikusan nő az alapszintjük, és lépett szintjük fügvényében, ahol a statikus értékkel gyógyító sebgyógyítás sajnos eltörpül. Kellene egy ispotály mint új épület, ahányas ez az épület, annyi +% hp-t gyógyul a blöki annak gyógyítása alatt! 5-ös isp 5k maxhp mellett 250 hp gyógyítás fél óránként kellemes megoldást nyújthat...

-A varázslatok drasztikusan több sebzést okoznak a blökibe, mint a másodlagos támadás, ennek legkellemesebb megoldása, ha adunk egy "mentő dobást" a blökiknek, ami fordítottan arányos a szintjükkel. Azaz amennyiben a támadó fél azonos, vagy alacsonyabb szintű, mint a védekező fél, akkor a blökik kapnak 100%-(aktuális+lépett szintjük)/2 elnyelést a varázslat okozta sebzödésre.

-A magas szinten kiosztott sebzések drasztikusak, ennek orvoslására kellene a varázslat+sima elnyelés. Ami konstans %-al csökkentené a sebződéselket...

Nagyon egyszerűen szakértelmünk a kapott sebződést (Mind fizikai, mind mágikus sebződést!) nyelje el karakter szint*szakértelem/100 % értékben, és a szakértelem maximuma 40-es szint legyen, ami nem turbózható! (Valamint lehet kellene egy maximum az exploitok elkerülése végett, hogy karakter szint*20 sebzést nyelhet el max ez a szakértelem...)