Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2014.04.24. 20:49:41
Végül is Miklós is egyetértett veletek, és már bedobta a tutit:

Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg.
Dátum: 2014.04.24. 20:16:23
Offs, te nem tudom milyen karakterrel játszol, de valami tuti megcsúszott az event szempontjából. Akik ismerik az én karakteremet igazolhatják, hogy 1 ellenfelem van +-10 szintes zónában és ennek ellenére nem volt vesztes csatám az előző event 1248 csatájából.
Dátum: 2014.04.22. 19:47:36
Szia,

Azonos támadás és védelem esetén 50% a találati esély. amikor egy 317-es tamad 280-ast akkor 50+317-280=87%, és 219-es támadással 211 ellen 50+219-211=58%

A 20% és 80% azonos szerencsénél esedékes limit, melyet a szerencse különbségek tudnak eltolni +-10%-al.
Azaz 30% tól 70%-ig nincs hatással a szerencse a találati esélyre. Ezért szoktam azt javasolni embereknek, hogy alapból 40-el optimális a támadást és az IQ előnyt tartani a "kiszemelt" ellenfeledhez képest és tartani egy minimum 10 de inkább 20 szerencse előnyt mellé, hogy az egész tám és IQ előny "érdemi" legyen, így a nem elégséges szerencse ne alakítsa esetlegesen kidobott tulfejlesztéssé a +20 tól +40-ig kitermelt tul előnyt...
Persze a szerencse a mai napig egy "misztikum" nagyon sok játékos számára aki nem olvas fórumot, vagy a Wikin nem találta meg a jó régen írt (gondolom sok helyen pontosítandó) harcrendszer leírásom...
Dátum: 2014.04.22. 12:06:55
Mirefel?

Ki volt írva KIEMELTEN az eventben, hogy mikor van vége, egyszerűen benéztük...
Dátum: 2014.04.22. 12:02:37
Nagyon nem, mivel a szintet csak a támadáshoz adja hozzá a program és a védelemhez nem!

Azaz:

Erő: 170 (+32) = 202
Támadás: 240 (+22) + 55 = 317
Védekezés: 120 (+91) = 211

VS

Erő: 141
Támadás: 161 (-4) + 62 = 219
Védekezés 200 (+80) = 280

Tudni kellene a szerencséket is, de a kémlelések alapján:
Ubul Prérifarkast 70-87% közti aránnyal találja el (A pontos arányt a szerencse különbségük dönti el.)
Prérifarkas Ubult 58%-ban találja el (Itt a szerencse nem számít, mert 30 és 70% közti érték van alapból, amit a szerencse nem befolyásol...)

Nincs miről beszélni innentől, Ubul egyszerűen "rendesen" átüti Prérifarkas védelmét, így az esetek kb 90%-ban biztosan nyeri a csatát, ha csak a közelharcot nézzük...

Erre mondjuk egy ideje, hogy a védelem egy "halott" tul, mert az IQ+támadás ékszerek/fókuszok elvitték a támadás, felé rendesen az egyensúlyt
Dátum: 2014.04.21. 21:18:44
Azazel, a támadáshoz hozzá kell adni a karakter szintet is...
Dátum: 2014.04.21. 12:40:38
Buktam vele egy szintet a nyereményből, mivel nyaralás+húsvét miatt ma délután értem volna rá lenyomni az EP-imet
Azt már kiszámolni se merem mennyi LE/TP-t buktam, mivel nem tudtam a "veszteséges" vadászatokkal kitermelt EP-ket elhasználni...
Dátum: 2014.04.12. 14:04:00
Akkor lehet lobbizni kellene egy inspiració "kikapcsolás" gombért?
Dátum: 2014.04.12. 08:44:49
-Portya szabályok V3 alapján? A "hirdetmény" nem egy újabb békés szerver volt...
-Sebzéscsökkentés portyában? Most is bentvan a sebzéskompenzáció (sebgyógyítás föggő) minden szerver kódjában, ennél nagyobb "regeneráció" esetén értelmetlenné válnak a gyógyító hatások szerintem.
-Csökkentett cselekvési idők? Ezt nem az új szerverre kéritek, hanem mindegyik szerverre a veteránoknak. Ez új szerveren a kezdők igen is jó, ha "gondolkozhatnak" 2 cselekvés közt. Vagy már most csak arra terveztek, hogy az átigazolt "veteránokon" kívül más nem is indít karaktert?
-VF amúgy nincs, mivel V5 rendszer az alap!
-TOP lassítást megszavazta anno a nép. Tetszik, nem tetszik nem fogjátok tudni ledumálni Miklóst róla az új szerveren, mivel ez egy "problémamegoldó" visszacsatolás...

Maci, indíts egy karaktert V5-ön, és nézd meg milyen az inspirációs effekt... Kb 3x-os szorzót kap most egy frissen indult karakter! Nagyon sok "PÓK" jellegű karakter van, az alap játékstílus az (az élmezőny kivételével, mivel nincs VF), hogy csak akkor vadászol ha már nem tudod elkerülni...

A TP kapás rendszerével kell valamit kezdeni V6-on, mint írtam is. Egy új szerveren meg lehet lépni ezt, régieken visszamenőleg már nem!
A "kezdők védelme" ezzel szemben minden világra globálisan kellene, ugyan úgy, mint az általad is pedzegetett "veteránokbak" szóló tevékenységek közti várakozási idő csökkentése...

Erre volt a 2 kiragadott ötletem:
Szerintem 2 dolog elégséges lenne, sőt a "new" karakterek védelme minden világon jöhetne...

-Minden megszerzett LE mellé legalább /X TP is jár automatikusan, ha amúgy nem járt volna legalább annyi mellé.
-Karakterek "élettartalma" alapján az EH feletti portya jövedelmek arányosan szorzódnak. (10 napos lvl3-as karakter egy 2 napos lvl1-estől ötöd annyi lét kap...)



De érdekelne más ötlete is, hátha van univerzálisabb ötlet...
Dátum: 2014.04.12. 08:32:08
Az az alap felállás, hogy V5 rendszeréből indul minden új világ. Azaz fölösleges olyanért lobbizni, ami már megvan

nincs: visszafogott fejlődés, szinguláris ismeretek, hordagyűlölet
manakonstrukció (1/3 hatékonyság)
kivégzés (nem ad plusz LE-t, de szinttől függő szorzót kap: 1+szint/40)
kreatív affinitás (szintenként csak 1% plusz LE, de 100-as a maximuma)
Az alapos tanulás AF képesség csak a kapott AFP-t növeli, a szintlépéshez szükséges TP-t nem!

nincs: hatalom tornya
módosul: őrtorony szintje max. 7.
Ha egy játékos kevesebbet épített, mint a szövetség építési átlagának fele, akkor az épületek is arányosan kisebb hatásfokkal működnek neki.

nincs: békejobb, gyilkos szkarabeusz, aukciós bérlet, sztázisbuborék
Az ismételhető küldetésekért nem jár aranydukát.

Van Inspiráció...
Dátum: 2014.04.11. 16:34:55
A világ összevonás magyar szerverek közt nem fog megvalósulni tudtommal pont ilyen és ehhez hasonló indokok miatt.
Dátum: 2014.04.11. 15:02:20
Látom a lényeg elkerülte a figyelmed

A kötelező dolgok kapcsán leírtam:
Ezek mind valami olyasmit erőltetnek a játékosra, amit "utál", ráadásul hosszabb távon csak foldozgatja a rendszer hibáját.


Szerintem 2 dolog elégséges lenne, sőt a "new" karakterek védelme minden világon jöhetne...

-Minden megszerzett LE mellé legalább /X TP is jár automatikusan, ha amúgy nem járt volna legalább annyi mellé.
-Karakterek "élettartalma" alapján az EH feletti portya jövedelmek arányosan szorzódnak. (10 napos lvl3-as karakter egy 2 napos lvl1-estől ötöd annyi lét kap...)


De érdekelne más ötlete is, hátha van univerzálisabb ötlet...
Dátum: 2014.04.11. 13:09:36
Persze, csak általában ájultra is verem a szegény farmokat...
Abban se akadályoz meg semmi, hogy vadásszak, vagy töröljem a karaktert
Sőt V5-ön indítva egy vatta new karaktert én lehetek a top1 jelenleg (TOP lassítás+inspiráció kombó miatt), akkor miért nem ezt csinálom?
Dátum: 2014.04.11. 13:06:51
Idézet: Hanspeter - 2014.04.10. 23:07:21
Szvsz nem épp normális, támogatandó taktika, hogy ücsörögsz alacsony szinten.


Amíg a rendszer ezt nem "egyengeti", addig ez nem kérdés. Szabad ilyet, akkor miért ne csinálja. Különösen, ha ez örömet is okoz neki???

A "globális" negatív hatásait senki nem nézi, mivel a pénzéért ő "vett" valamit, leszarja a másikkal mi történik. Tipikusan a: "Ha már van egy sportkocsim, akkor hol érdekel, hogy mennyi a CO kibocsájtása?"

Nézzük V6 szempontjából mik a lehetőségek:
-Jóllakottság (Annyit portyázhatsz, amennyit vadásztál)
-Autóvadászat (Ha nem vadásztál abban az órában X-et, akkor autó vadászik a rendszer.)
-Kötelező vadászat (Amíg nem vadásztál aznap X-et, addig mást lé termelő tevékenységet el se indíthatsz.)

Ezek mind valami olyasmit erőltetnek a játékosra, amit "utál", ráadásul hosszabb távon csak foldozgatja a rendszer hibáját.

További lehetőségek:
-Minden megszerzett LE mellé legalább /X TP is jár automatikusan.
-Friss kátékosok nem támadhatóak indulástól számítva addig, ahány napos volt a szerver az indulasakkor
-X. szintig (folymatosan nő) az új játékosok nem támadhatóak
-Karakterek "élettartalma" alapján az EH feletti portya jövedelmek arányosan szorzódnak. (10 napos lvl3-as karakter egy 2 napos lvl1-estől ötöd annyi lét kap...)

Ezek közül (vagy ha van még ötlet az jöhet) valamit be kellene vezetni V6-on, különben semmit se csinálunk arendszerrel, csak paskoljuk a szrt...
Dátum: 2014.04.11. 12:32:04
Ne mondd nekem, hogy nincs célpontod, de nem pók vagy

Én 109. szintű vagyok, ne tudd meg hogy örülnék annak, ha csillió "otthagyott" karakter lenne, akiket optimálisan -3 és -4 szint közt üthetnék...

Ha végre elkezdek ütni, akkor MINDENKIT ütve, aki nálam alacsonyabb szintű kb 30 csata után üres a portya listám...
Talán ne scripttel gyógyíts, mivel az áll le ha a csatlósok oldalra navigálsz
Dátum: 2014.04.10. 12:26:14
Szerverek közti karakter mozgatás nem autómatizálható programozásilag mint kiderült. Vagy összevonnak 2 világot, mint a külföldi szervereken, vagy kézzel kell átíni 1-1 karaktert, mint ahogy most is lehetőséged van rá némi őskőért cserébe...
Dátum: 2014.04.10. 12:24:15
Nagyon sok szabályváltoztatásra lehetőség nem lesz, az biztos. Már a V3 és a V5 "extrái" is komoly galibákat okoznak, ezek után ha 2-3 eltérést sikerül elérni egy új világon, akkor már nagyon engedékeny volt Miklós...

De kivi lennék, mik azok a módosítások, amikre gondolsz.

Én 2 dologról tudok, amit nem lehetett bevezetni a V5 rendszeréhez képest, és szó volt róla:
-A szövik "multisodása" ellen a szövik létszám maximumának csökkentése
-"Jóllakottság" melyet vadászattal lehet felvinni és portyázással/térkapuval csökken. Természetesen módosítja a LÉ bevételt, és a harci értékeket a portya során.
Dátum: 2014.04.10. 10:24:13
Ez már megvalósult az "átvivős" V4 esetével...
Dátum: 2014.04.10. 10:08:12
Jópár olyan kockát ismerek, aki belép a szerverre, lenyomja a "megszokott" raideket, hogy hátha kiesik valami cucc, ami eddig nem esett és talán ad 0,000001% bónuszt az eddig megszerzett javakhoz képest.
Esetleg elmegy PK-zni egy picitt, szétszór a kezdő városban némi 70+-os cuccot a raid dropból, hogy a kezdő játékosokat "segítse". (Amivel általában többet árt a szervernek, mint segít, mert a kezdő kapásból továbbáll keresni egy olyan szervert, ahol még van esetleges versenyhelyzet...)

Egy új szervernek/wipe-nak mindig megvannak a maga "mellékhatásai" de nem viccből csinálják időközönként a "nagyok" sem...