Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.04.19. 12:14:12
A sajtolás így nem kerek nekem
Dátum: 2010.04.19. 08:01:57
Kócos, nagyon meglepne a lélekszívás és támadás statok átlagolódása, a gyakorlat nem ezt mutatja.
A védelem meg szerintem csak egy optikai elem, még nem láttam olyan találatot, mely másodlagosa mellément volna.
Dátum: 2010.04.18. 12:22:33
Tudja valaki mire jó az állatok védelme?
Dátum: 2010.04.18. 11:35:56
A VU alapvetően egy PvP játék lenne. tamagocsi/tevenevelde stb. van elég, és sokkal jobban optimalizálnak a "nyugodt" és unalmas nevelgetésre.

Ezzel szemben ott tartunk, hogy aki PvP-zik, az önmagát szopatja (már bocs a vulgárisomért ).

Nézzük meg közelebbről:
-Ha egy karakter harci ereje erős, akkor sok TP-t szerez harcban --> Ha sok TP-hez kevés Lé jön, akkor a karakter ereje drasztikusan csökkent (romlik a LÉ/TP aránya). Ezt jelenleg a rendszer támogatja a transzplant (helyrepofozásával), és az 1000 módon megvalósítható leveretéssel, aktív scriptekkel stb.
-Ha egy karakter sok TP-t kap az élmezőnyben, akkor lehagyja a mezőnyt szintben, azaz kevesebb portya célpontja lesz, azaz minek fejleszti az erejét? Önmagát szivatja, ha csak a harci erejéz növeli, mert a saját játékát teszi tönkre azzal, hogy nem lesz PvP célpontja. (Konkrét példa vagyok rá V3-on maxos Vf-el! 5. vagyok, és tényleg minden kényelmi szakit húzok már, csak hogy legyen kihívás a csatákban...)
-Középmezőnyben, ha megütsz valakit, az visszatömhet. Van-e olyan játékos aki szívesen néz egy ilyen listát? (Pedig csak hébe-hóba, amikor eszembe jutott néztem be, és nem 35 percenként napi 0-24-ben...) http://kepfeltoltes.hu/100415/HanniBaal_www.kepfeltoltes.hu_.png NEM lehet védekezni ellene!
-Ha valaki háborút indít, önmagát szivatja, mert háborúban mindenki eldugja a lét, sőt igazán profi ellenfelek azonnal kihasználják, és óránként elkezdenek visszatömni! V3-on ráadásul a haború tornyás plusz lé-t lekorlátozza a képlet, azaz még a szövinek se jó egy háború!
-V3 speckó, hogy a KH ló napi 50k citadellát, a maximálisan elhozható lé meg 80-100k közt van a KH-tól! Azaz aki nem kapitulál kapásból, az szövi "adózik" azért, hogy a top karakterei el tudják költeni a pp-jüket valahol!

Jelenleg a játék úgy néz ki, hogy ha erős vagy tp-t kapsz, ha támadsz, tp-t kapsz, ha háborúszó, dől be a tp, és mindenhonnan eltűnt a LÉ! Azaz ha nem tamagocsizol, és a havi 1 bajnokira készülsz, akkor a harci erő teljesen felesleges!

Persze erre jön az, hogy ott vannak a PvE elemek:
-térkapu kőkemény vérengzés, semmi kihívás nincs benne, építő rabszolgák manakonsban lenyomják... (A tervezett 50-es térkapu meg öngól, ha valaki kifejleszti, mert csökken a harci erő emelkedésével a lélekszívás hatékonysága!)
-entitás elérte a szintlimitet, ha valaki tényleg tolta az entitásokat 3 naponta, akkor most ért el, vagy a napokban fog elérni oda, hogy szint-10 db-ot hívott ki, azaz szintlépésenként +1 entitást hívhat ki (Nem beszélve róla, hogy a pedzegetett token rendszer teljesen kibelezi az entitások elleni küzdelem értelmét )
-bajnoki? No comment... V3-on Dzskar terroristánk megnyerte egy farm karival azt a kategóriát, amiben volt 5 toronymagasan erősebb karakter! A "Miklós" random hullámain szörfözve
-kalandok? Találni kell, valahogy át kell vergődni az új szaki próbákon, és a nettó befektetett lé miatt a bruttó "jutalom" drasztikusan rontja a lé/tp arányát a karakternek. Mintha a boxoló a falat verve edzené a kezét...
-epikus? Most kapta meg a maga Nerf-jét, de eddig is csak a szövi toppja "élvezhette" a PvE hatást. (Az új épületekkel ráadásúl max 4 naponta éri meg ütni majd!)
Van még valami?

Mostanában mik történtek a portya "érdekében"?
-Kaptunk baráti portyát (minek a harci erő?), tervben van a kínzókamra bővítése is rá (+lé tp nélkül baráti portyából???) .
-Kaptunk EH szakit, Mely nem a TP-t csökkenti, hanem LÉ-t "termel" a semmiből, ráadásul nem hozta be a kívánt hatást...
-A transz szaki rendberakása, az amúgy se sok lé eltűnt portyából, csak "nagy" fogások alkalmával van...

Tud valaki mondani indokot, hogy miért éri meg PvP karit fejleszteni jelenleg? Nagyon sokan nem tudtak rá válaszolni, őket a törölt karakterek listáján kereshetitek Ha már tamagocsi, akkor vannak sokkal jobb rendszerek amik PvE elemeket tartalmaznak... (Ide nekem a támadó vakondot
Dátum: 2010.04.17. 16:45:43
Én azért fékezte, hogy beérjen a hatósugaramba
Dátum: 2010.04.16. 14:20:37
Nézzük sorban:

Kincseskamra:
Eddig csökkentette az időt, most meg azt jutalmazza, ha lassabban ölünk? Logikai bukfenc, de belefér.
Ha jól értem 40-es épülettel 60 nap után mindenki megkapja a top epik tárgyat a szöviben ami eshetett volna az epikből? AD influáció, LGY elértéktelenedés, és epik cuccok tucatárúsítása, nem beszélve róla, hogy 42-es karik megkapják mondjuk a szürke lélekrablókat, miközben megkarcolni se tudták az epiket???
Akik áthaladtak az epikekkel a krauszos lánc+szürke lélekrabló+géniusz láncos soron azok beszopták?
Ezt visszadobnám újragondolásra!

Kennel:
Nagyon tetszik, elképzelni nem tudom mennyire bonyi lesz leprogramozni, és kiballanceolni, de talán esély... Amit még belecsempésznék, hogy ezek a hatások %-osak legyenek, a karakter azonos képességeinek %-os értékei. Azaz aki nem ért a kritikus ütéshez, az milyen alapon "idomítja" kritikus ütésre a blökit?

Alkímista labor:
Nagyon jó, de miért csak sajtoláskor, ami a halál unalmas vadászat eredménye? Miért nem lehet találni eszenciát portyázás közben is?

Átokpiramis:
Fun, sok értelme nincs.

Palota:
Sajnos így értelmetlen az öltözés script miatt! Valami olyan extrát is kell adnia, ami scripttel nem helyettesíthető, hogy legyen értelme építeni, és mellékhatása lehet a több szett slott...

Térkapu:
25-ös térkapu dosztig elég, ráadásul, ha csak a szörny erősségét emeli, akkor öngólt rúg aki növeli. A szövi kis tagjait megszivatja az erősebb térkapus mobokkal, és saját magát is a lélekszívás kapcsán. erősebb térkapu --> kevesebb találat / több sebződés --> kevesebb lélekszívás / több gyógyital igény...

Bűvös kunyhó:
Ez így nem ér semmit. +100% bónusz horror építésért? Egyszerűbb, ha a tagok megnövelik duplájára a vastag bőr szakijukat! A kunyhó építés során alakítsa át a vastag bőrt %-os vastag bőrre, vagy nyelje el %-osan a másodlagos sebzést...

Kínzókamra:
Bully's eye! Totális telitalálat Az viszont mindenképp kell bele, hogy a kinzókamrának csak annyi szintje hat a karakterre ahányadik szintű!!!

Alvilági verem:
Azon kívül, hogy a varázslókat nerfeli, lehetne sokkal jobb! 20 felett minden épületszint 5%-át a karakter rezisztenciájának "átalakítja" Teljes rezisztanciává. Azaz 40-es épület szinten, ha a karin van 22% rezistancia, akkor van 22% esély arra, hogy egyáltalán nem jön be rajta a varázslat speciális hatása, ha bejön akkor 22%-át elnyeli a rezisztancia természetesen.

Mesteri építészet 2.:
Semmi fantázia, de kell egy léfüstölő is a sorba

Amit hiányolok! Portyának értelmet adó épület? Pl energiahasznosító, mely növeli az EH maximumát?

Ami NAGYON hiányzik, hogy bizonyos épületek, vagy minden épület páros szintjei NE lehessenek manakontruálhatóak!
Dátum: 2010.04.16. 12:06:30
Epiket 10, esetenként 5 percenkén üthetsz, míg sebgyógy 30 esetenként 15 percenként mehet.

Nézzünk egy konkrét (uccsó ami látszik), nem "elszállt" epikus csatát (139-es az epik), melyet nem az AL berkeiben produkáltak:
Oldalt gurulva majd gyorsan felpattanva Demacros, a tüskés démon megpróbál oldalról támadni. Eltalált, sérültél 793 pontnyit. Az állatod 139 életpontot sebződött.
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Demacros, a tüskés démon egy alsó támadást indít. Talált, 864 ép-t sebződsz. Az állatod 151 életpontot sebződött.
stbstbstb...


Ugyan ez entitás csatában (147-es az entitás, ez az uccsó amit látok)
Creatura, a szörnyszülött egy gyors támadást intéz feléd. 983 pontnyit sebzett rajtad. Az állatod 174 életpontot sebződött.
Creatura, a szörnyszülött egy gyors támadást intéz feléd. 900 életpontot vesztettél. Az állatod 159 életpontot sebződött.
Egy gyors csel után Creatura, a szörnyszülött a hasadat támadja. 995 életpontot vesztettél. Az állatod
176 életpontot sebződött.
stb..


0-ás a vastag bőröm, ez alapvetően rányomja a bélyegét a dologra, valamint hogy nem jött be se az enti se az epik varázslata!
Viszont öröm nézni mikor beszalad 4-6k sebzés még varázslatból, esetleg az is belekarcol egy 300-500 közt a blökibe
Dátum: 2010.04.16. 11:35:24
Wart - 82. szintű végzetúr

Erő: 300
Támadás: 330
Védekezés: 310
Egészség: 250
IQ: 350
Mágia: 200
Taumaturgia: 250


Szerinted ez most harcos vagy varázsló?
Dátum: 2010.04.16. 11:23:31
Jerikó, egyértelmű, hogy egy varázsló, aki iq-ja magasságából néz le a mezőnyre, meg se érzi a problémát. Se járulékos hatásokat nem szívsz be, se másodlagos varázslatból 1k++ sebzéseket.

Miért van az, hogy egy varázslat "mellék"hatása vagy bejön, vagy nem? Miért nem lehet hogy a mellékhatás fixen bejöjjön sikertől függetlenül? (Lenne értelme taut növelni Iq nélkül, mint jelenleg erőt a blökik miatt támadás nélkül?)
Dátum: 2010.04.16. 11:06:11
Ráadásul az IQ+Tau valamint a védekezéshez adódó bónuszok a tárgyakból messzemenőleg nagyobbak, mint amit erőre és támadásra lehet összeszedni.


Ezt azért megvétóznám. A Támadáshoz hozzáadódik a karakter szintje, és így máris nem igaz az állítás!
Dátum: 2010.04.16. 11:02:13
Na varjunk, azaz nem viszel blökit a csatába magaddal, ezzel lemondasz 200-350 elnyelésről?

Off:
Kis összeesküvés elmélet következik:
Drasztikusan megnő a sebződésed blökik hiányában, mire újból gép elé keveredsz nincs hp, mehet az ősköves ital?
Indirekt őskő influáció gerjesztése azzal, hogy a blökik hp-ja tarthatatlan? Teljesen véletlenül kerűlt be a gyógypálca mellékhatásának a több ősköves ital vásárolhatóság?

On:
-Nyugodjak bele, hogy a blökik nem lehetnek nálam, hogy harcos kari csak 4 blökivel lehet eredményes, de ezt lehetetlenné teszi a másodlagos varázslat sebzés?
-Továbbá a rezisztancia késői megjelenésével, (A mai napig elhanyagolt voltával!) egy csata kimenetelét a harcos paraméterektől függetlenül dönti el a varázsló azzal, hogy bejön-e a spellje, ezzel a "mellékhatások"?
-Míg a varázslónak elég egy blökit fejleszteni, addig a harcosnak 3-4 db kell aktívan a harcba, azaz lassabban fejlődik, még kevesebb az elnyelése blökiből, azaz a varázsló blökijei még többet sebeznek a kevesebb elnyelés miatt?
-Míg egy 100-as vastag bőr értelmetlenné teszi a másodlagos támadást, addig a másodlagos varázslatot nem is érinti? Most 1100 vagy 850 sebzés jön be, már hót mindegy

Aki érti, kérem magyarázza el:
-Miért nem %-os a vastag bőr elnyelő képessége?
-Miért nincs védelem a varázslatok másodlagos hatása ellen (Pl buffok, melyeket a harci spell helyett tennénk fel magunkra?)
-Miért nem oszlik le a másodlagos sebzés a blökik közt? (Persze vannak tömegpusztító spellek, de MIND?)
Dátum: 2010.04.16. 10:38:17
Miklós elmélete alapján egy harcos kari el van rontva, ha nem csak erőt és támadást fejlesztett... Nem beszélve róla, hogy harcos kari 4 erős blökivel van ballanceolva
Namost ha IQ-t nem fejleszt akkor a varázslatok mellékhatásai kibelezik
Dátum: 2010.04.16. 10:36:46
Cras, téged nem üt a KH?
Konkrétan 8k hp az mondjuk 5 entitás csata, max 10 portya.
De értettem, blökit csak az tartson aki ki tudja gyógyítani, azaz egész nap itt tud ülni, vagy használ valamilyen autómatizálást
Dátum: 2010.04.16. 10:29:20
Úgy hívják, hogy kocka játékos, aki fél, vagy negyed óránként nyomkodja a gyógyítást 0-24 órában
Dátum: 2010.04.16. 10:17:29
Mielőtt összecsapnátok, TTógárma feléd hajít egy halálgömb varázslatot. 3286 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -13 Kritikus sebzés. Az állatod 1081 életpontot sebződött.


Valaki élmenő mesélje el nekem hogy a tökbe lehet életben tartani a blökiket script nélkül?
Van ~13k hp-ja a blökinek, a kh leklónozta ezen csodálatos taktikákat, és akár 15% alá is betámad.

A sebzés úgy van kitalálva, hogy harcos karakter akkor tudja ellensúlyozni a varázsló sebzést, ha 4 blökije van, de 4 blökid nem lehet, mert szétlövik. Ha lenne 100-as vastag bőröm, akkor nem 12 csatát, hanem akár 16-ot is kibír az egész blöki sor? (Amit 4x5 perc alatt osztok ki?)

Szóval valaki, aki ért a játékhoz mesélje el nekem hogy lehet megoldani heal script nélkül a kérdést!
Dátum: 2010.04.16. 01:03:28
1. 50 127 1 kvíz medál

Ez most mi?
Ha senki nem kapta ezt a medált, akkor nem lett kiosztva a 7 medál, szerintem kapja meg a 7. dijjazandó, azaz:
9. Arsamis Krax 50 615
Dátum: 2010.04.15. 11:19:38
Kellene gomb az entitáshoz és az epikushoz, hogy lehessen löttyöt inni.


kb 3 perc alatt ír neked egy js-t valaki aki ért hozzá, mely kitesz egy általad deffiniált linkre mutató gombot a megfelelő oldalakon...

De ha már itt tartunk, akkor entitás megütése után vissza kell tekernem a támadás gombra, mert a csatához ugrik autómatice, ami a legkevésbé se érdekel engem.
Dátum: 2010.04.15. 11:17:17
Engem a kalandokban a kvíz tud az őrületbe kergetni
Miért kell újratölteni az egészet, ha leválaszolunk egy kvízte? (technikailag akkor folytatja a kaland futását, ezért.

De ha már ez így van, miért nem lehet újratöltés után leugrani kapásból leugrani a megválaszolt kvízre?

Pl egy kvízmesteres kaland megcsinálása vagy 10 kattintgatás, és folyamatos scrollozás
Dátum: 2010.04.15. 08:30:03
Én azt nem értem, miért nem másik hordába kúsztatok át?

Ha valami balul üt ki, bármikor visszamehettek a "régi" szövibe, az újban új hordában új célpont lehetőségeitek lennének...
Dátum: 2010.04.15. 08:15:19
Még mindig nem értem.

Játéktechnikailag csak egyének léteznek. Ha az egyének egyesével szivárognak át egyik szöviből a másikba, vagy tömegesen, az gyakorlatilag mindegy.

Azaz ha egyesével lépkedtek át, és betömitek a 30 helyet, mondjuk 20 nap alatt, vagy 25-en léptek át 5 óra alatt az a rendszernek teljesen mindegy, mert a HT szövetségi szintű bónusz...