Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.10.07. 22:57:02
A VF portyában való AF szerzésére akkor milyen képlet vonatkozik?


Sima /2-őt kap alapból, amit a megfelelő szakértelemmel 80%-al fel lehet növelni, azaz 0,9x-es szorzót a nem VF-esek portyázásához képest, ha jól értem...

Ez azt jelenti, hogy irányított vadászat módjára kisebb szórású lesz a random érték? Továbbá a "valamivel" nagyobb sebzést mennyivel nagyobbnak értsük?


A valamivel kisebb random azt jelenti, hogy +x és rndből -x/2. Hogy ez az X mennyi, szerintem hadititok marad... De mivel így azon esetekben ahol jelenleg -300 volt s sebzésed felmegy +200-ra esetleg, így a közelharci elnyelés jobban működik, ennek kompenzálására kell betenni valami alapsebzés növelő hatást gondolom.

Természetesen szeretném már én is tudni a pontos portya képletet
Dátum: 2010.10.07. 22:52:47
Egy régebbi postomból:

94. szinten 2360 vadaszátból 3585-os átlagom van sajtolással. (VF-el egy vadászat 32 tp)
Azaz 75520 TP-re jut 8460600 LÉ azaz VF-el a csp le/tp aránya 112 (Nem volt HT-m, de iranyítottam és maxolt vadász szakijaim igen!)

95. szintrol 94-re ütve a portya EH-val:
55*94*0,2*2,1 azaz 2171 LÉ-t ad az EH (100%-os ellenfél 28 TP!)
Azaz jelenleg az EH maximális LÉ/TP hatásfoka: 77,5 (rabló agyarakat nem vettem figyelembe, mert az nem mindenkinek beszerezhető...)


Tételezzük fel, hogy minden marad a jelenlegi rendszerben, és az EH kap +10-et az alapos tanulás miatt a tp meg egy *1,2-est:

65*94*0,2*2,1*1,2 azaz 3079 Lé-t adna 28 TP mellé, magyarán a hatásfoka: 109,9 lenne sok sok AF kepesség után a +5-ölt EF még mindig nem éri be a VF-et...

A hasznos energiák szakértelmet 15-ös maximumra mindenképpen fel kéne növelni:

70*94*0,2*2,1*1,2 azaz 3316 Lé-t adna 28 TP mellé, magyarán a hatásfoka: 118,42 lenne, ami egész jól megközelíti, és versenyképessé teszi a VF-es úttal...
Dátum: 2010.10.07. 19:12:53
Te csínján bánnál az idővel, én meg adnék 5 percet kb...
Dátum: 2010.10.07. 18:46:33
Ez is egy szempont!

Ötvözve a 2 elméletet mi lenne, ha hosszabb időre adná a védelmet, de nem teljes védelem lenne, hanem szakértelemszint függő %-a a Lélekenergiának lenne csak védve?
Dátum: 2010.10.07. 18:43:40
Idézet: Kocos - 2010.10.07. 17:54:56
Idézet: Birka - 2010.10.07. 16:51:31

Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint


Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?


Marmint maxos szinten +300% varazslatelnyeles? Nem lenne ez picit tulzas?


Nézzük meg ezt picit számokkal megtámogatva:
Nálam:
Elnyelés: 69
Varázslat elnyelés: 363

Miklós állítja, hogy ha a szórás mediánokat nézzük, akkor jelenleg a varázslat kör és a harcos körök sebzése közel azonos...
Magyarán ha adsz +X elnyelést közelharcra, akkor az 4-5 találati és 6 állat körön át kifejt ((6*0,5)+4,5)*X elnyelést /0,5 azért, mert mind a 6 körben nem talál azért mind a 4 blöki/!
Ahhoz, hogy megmaradjon az "egyensúly" a varázslat és harcos köt közt ennek alapján kb 7,5X annyi varázslat elnyelést kéne adnod.

+69 elnyelést ad a maxos AF képesség (Ez amúgy halál komolytalan nézve az állatokból hozzá adódó 277-hez képst!) a maga +100%-val, ez összesen 517,5 elnyelést okoz várható értékben.
A 363 -ra az AF +300%-al meg adna 1089 varázslat elnyelést...

Ennek alapján sok a 300%...

Ha meg konstansnak kell értelmezni, ahogy leírta Miklós, akkor +100 (egy csatában 750 sebződés csökkenés!) elnyeléssel szemben +300 varázslat elnyelés áll. A szintemen jellemző 3-6k varázslat sebzésekhez képet nevetséges mennyiség, és 450 sebzéssel eltolja a varászlat kőr javára az "egyensúlyt", abban a portya rendszerben, ami már most is vergődik az IQ spirálban

Szerintem az egészet át kellene számolni, mert a jelenleg felvázolt számok sajnos sehogy nem állják meg a helyüket!
Dátum: 2010.10.07. 17:20:46
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát.
Az aura evolúciója...


Ott a Fájdalomtűrés hatás-ellenhatás elv, teljesen korrekt még akkor is ha felmegy 100%-ra az evolúció...

Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4. Harmatgyenge, így se ér sokat a pihenés bónusz, ráadásul a random miatt kiszámíthatatlan is.


Utána kellett néznem mit ad a pihenés +10% védelem, bevallom soha nem vettem észre hatását... Csökkentse a rémálmok miatt az ellenfél IQ-ját is 10%-al ha bejön, úgy már ütős

Enyémről nem írtál semmit
Dátum: 2010.10.07. 16:51:31
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.


VF2, nem volt elég tanulság a VF? (Valami csavar kéne bele...)

Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.


Kitétel tetszik, de a 10-es max kevés számítások alapján 30 lenne a korrekt...

Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed


Hirtelen gondban vagyok, ha valaki megissza a 3. fázisos piát, mi lesz ezzel a szakival???

Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 1. Költség: 12.


5 percet akartál írni nem? 20 mp is kevés tanyanetnél, vagy távvezérlésnél...

Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint


Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?

Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.


Na ez így kevés. napi 5 sima ital és 1 ősköves mellet kapok egy őköves ital költség felezést magyarul. A gyógyitalok hatásfokát kéne növelni (ösköves italból továbbra is csak 1 vásárolható naponta!), nem az árát...
Dátum: 2010.10.07. 15:53:02
Ezen mi nem érthető?

Ha direkt kihasználta (többször felejtette már le az EH-t) valaki, akkor minimum hogy bugkihasználásért kap egy kis zárolást, ha csak 1x lefelejtette, de nem tűnt fel neki, az lehet véletlen is... (Bár V4 versenyszerver, lehet jobban jár a bugkihasználó, ha kapásból törlik is...)
Dátum: 2010.10.07. 15:32:12
Beeegetek, nem ugatok
Dátum: 2010.10.07. 14:55:25
Az nyugtasson, hogy van a dakonak olyan vége, ahol csak a randomban kapaszkodhatsz, és ez tartja egyesekben a lelket
Pl 400-as szerencse 20-as iq 400-as tau mellé maxos másodlagos vari Bízik a 30% minimum esélybe, és ilynekor kellemetlent rúg a blökijeidbe...
Dátum: 2010.10.07. 14:52:43
Mostanában voltak "határidős" dolgok. A bajnokival egybe esik a Lady medál, ez gondolom benyelte a kapacitást. Miklós jelezte az LGY-ért eladást, meg a 2 reliket ha ma nem kerül be akkor hétfőn reménykedünk (Pénteken a játékosok kérésére nincs olyan fejlesztés amit nem lehetne supportáni szombaton...)
Dátum: 2010.10.07. 14:49:52
Utána meg jönne a rinya, hogy 5. voltam a listán, és mért nem kaptam semmit???
Saját helyezés minek? Első 3 van díjazva 3. hely után a részvétel a fontos, teljesen mindegy hogy 9374. vagy 9412. vagy
A listák lehetnének "optimálisabbak", de lássuk be ha már nézegeted (rászántad az időt) mindegy a formátum
Dátum: 2010.10.06. 18:52:42
november 27
Dátum: 2010.10.06. 07:38:35
V5-ön bentvan a mechanizmus, és működik rendesen... Volt róla szó klasszikus világokon is, szavazás is ki volt írva, de valamiért dropped eredménnyel végezte az ötlet
Dátum: 2010.10.06. 07:23:22
Egyébként aki prevről beszél, hogy mennyire egyszerű is kivédeni a tömést azért vegyük figyelembe, hogy az elszenvedők nem mind lesznek prémesek. Már ha cél az hogy a nem fizető játékosok ne szenvedjék meg ezt a változtatást.


Többször leírta Miklós, hogy a játékot a Prémesek tartják el, így az "ingyenélők" maximum úszhatnak az árral, ennyire vannak súlyozva a döntései kapcsán...

Én azt gondolom, hogy ez jutalom azoknak akik rossz csataarányra törekszenek, felerősítik magukat majd bajnokok lesznek.


Ezt úgy mondod, mintha kisujjból bárki kirázná! Folyamatosan mélyponton tartani a portya potenciálodat? Állni, hogy szarrá vernek a küldetésezők, mert vakuban nagyon szépen lehet rajtad kábítani pl. Persze, az űber fanatikusok most is le fogják rontani csata arányukat, és "megdolgoznak" érte, hogy tovább használhassák a kiskaput. De kőkeményen meg fognak érte izzadni, és a láthatatlanság adta kiskapu komoly áldozatokat igénylő alternatívává válik... (Semmi nem változik a taktikádon, csak a csata arányodat kell lerontani és 10 őskövet bedobni?)


Elég sok a probléma a v3-as alacsony csataaránnyal így is.
Gyakorlatilag teljesen mindegy mi történik egy támadás alatt, a rossz arányúak rengeteg Le-t tarthatnak maguknál, ha vesztenek nem veszítenek semmit.
Ha nyernek azonban nagyot szakíthatnak.


Hol a probléma? A V3 egy "békés" világ, azaz alapelve, hogy a veszteséged limitálva van. Kifejezetten taktikai eleme az, hogy a csata aránnyal lehet befolyásolni a "nyugodt" játékélményedet!

Ezzel a portyát ölöd meg Miklós v3-on, nem a láthatatlan vadászatot.


Ezért kellett volna inkább teljesen kivenni a láthatatlan vadászatot. De pont az általad képviselt lobbinak köszönhetően marad bent a kiskapu, azaz KÖSZÖNJÜK, hogy az szerinted amúgy is "haldokló" PvP-nek kisírtatok egy kegyelemdöfést

Amúgy aki érdemben szeretne karaktert fejleszteni, annak kritikusan kell ütni, kábítani kell tudnia stb PORTYÁBAN. Azaz a PvP régen átértékelődött mint játéktechnikai elem, különösen V3-on ahol a csak pók taktika iszonyatosan limitálva van, és tényleg óriási játékteljesítmény, ha valaki tud vele érvényesülni! (Le a kalappal Lord Zero előtt ismét!)

Let a gond amúgy nem V3-al van, hanem V5-el! V5-re nem lenne szabad betenni ezt a relikviát, ha már alapból tiltva van a VF!!!
Dátum: 2010.10.05. 16:18:13
Eddig is preventuszban, és ezután is abban táborozok, sokat nem oszt vagy szoroz a dolog...

Egyetlen dolog ami zavar, hogy V5-on ki lett kötve a VF, de így a láthatatlan vadászat adta VF2 megmarad, mivel bekerül a relik, V5-ön nem lehetne elfelejteni ezt az új reliket is?
Dátum: 2010.10.05. 15:28:17
Előbb vezettek le, hogy aki eddig is így tápolt az ezek után is így fog, max pár csatát vesztenie kell. A kiskapu megmaradt, csak ezentúl egyszeri 10 őskövet is be kell dobni érte. (Tudnám miért nem kell prémium tagság a relikvia működéséhez )

Igen, szépen levezették a kollégák, hogy 3300-as csat arány nem tétel, akkor az egész nerf nem tétel ilyen alapon, azaz fölösleges szájtépés megy csak... Akinek meg a 10 őskő miatt van gondja, mert "elvből" nem fizet egy "ingyenes" játékért, az így járt.

10k/300-as csata arányok esetén lázadozni meg olyan mintha a világelső maratonista nyavajogna, hogy nem doppingolhat ingyen
Dátum: 2010.10.05. 14:10:13
Ha megnézed az EF képességeket, eléggé egyértelmű, hogy mi a cél...

Támogatni a TP kapást (Ezzel az utált szintlépést helyrepofozni), válaszutakat tenni a játékba, hogy ne legyenek egyen karik (Egymást kizáró szakik).

Event motor, Landragór event, Vlagyi díj, pár új relik stb.

Szerintem túl vagytok pörögve, és azon is tudtok vergődni amin nincs értelme... Jön a láthatatlanság nerf, mely mellé jön a kiskapu is relik formájában, magyarán semmi nem történik, csak kopott az ujjatok?
Dátum: 2010.10.05. 13:02:23
Korrigálok, az eredeti "terv" verzióhoz képest, (Amit rögzítettünk wikin) amikor is osztotta a sebzést az állatok számával az acsarkodást.

Lényeg, hogy korrigáltam a wikit, és ez a naprakész működése a szakinak:
acsarkodás - ennyi plusz sebzést okoz az ellenfél állatainak. Ezt a sebzést a vastag bőr nem csökkenti. Több állat esetén az összeg számít. (Találat nélkül beviszi az acsarkodások összegét!).
Dátum: 2010.10.05. 12:43:30
http://vegzetur.wikidot.com/allattartas

Lajavítottam új működésének megfelelően:
acsarkodás - ennyi plusz sebzést okoz az ellenfél állatainak. Ezt a sebzést a vastag bőr nem csökkenti. Több állat esetén az összeg számít. (Elég ha 1 talál, már az beviszi az acsarkodások összegét!).