Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Te meg hol élsz???

60. szintig SEMMI olyan előnyt nem ad a prémium, ami miatt érdemes lenne bekapcsolni. Amint eléred az ismételhető küldetéseket elfelejtheted a vadászatot, és onnantól a prém löfütyit nem ér.

Arról nem is beszélve, hogy NEM a prém kerül sokba, hanem az új felszerelések és a nonstop graduátumozás, és +tp-s tárgyazása a folyamatosan sajtolt állatoknak.

Az egész eredeti célja NEM az volt, hogy a gyengéket segítse a rendszer, hanem hogy a VADÁSZATOT értelme szintre hozza a 0 TP-s ismételhető küldetésezéssel.
Valaki nézze már meg, hogy mennyi TP-t termel egy ism. küldi, és mennyit egy vadászós, hirtelen rádöbben miért van az, hogy a játék megáll amint valaki érdemben tud ism. küldizni. Onnantól, hogy 2-5 szint alatt termeltem 40-50 milka léelőnyt, már ősköves tárgyakat se kell vernem, mert úgy is benyomom a környezetem. Én se azért veszem őket, mert kellenek a karakter életéhez, hanem ezzel "honorálom" a játék költségeit... (Inkább fizetek a játékért, semmint sörözzek/cigizzek...)
Ergo ha valaki gyenge kap 2 erőt meg 2 támadást hozzá 1 védelmet meg 1 iq-t?

Más meg közben "trükközve" 0 tp-vel pörgetheti az ismételhető küldijeit... Akár 6 tult kaphat valaki míg más akár tizenmillió léket erősödhet TP nélkül?

Miért nem lehet olyan bónuszt adni, ami "összemérhető" a bénaság mértékével?
Azaz vegyes karaktereknek kötelező lesz ezentúl miután tudják melyik szinten jön az iq, betolni egy térkifordítót, azt a szintet végigvadászni VF-el, majd ha megkapva a bónuszt visszatolni a térkifordítót, és gyűjteni a 800 csp-t, hogy 4 szint múlva megint "ellőhesse" magát optimálisan? Ergó aki eddig is disznó erős volt, az most még erősebb lesz, mert a 6 iq 700-as tulra sokkal több "lébónuszt" ad mint egy 200-asra...

Ad1 ne lehessen kiszámolni, ad2 ne tulpont legyen, hanem lémennyiség, melyet autómatikusan eloszt a 4 tul közt mint a Zarknod event végén...

Megjegyzem, hogy egy "optimális" taktika és egy kevésbé erős taktika közt akár 4-8 millió lé is van középszinten mire egy szintlépés lezajlik. Ezen 6 IQ nem oszt/szoroz majd
Dátum: 2011.07.12. 07:29:40
Kondor, direkt nem írtam kommentárt első körben

Én azt látom, hogy a csapateredmény teljesen lutri ennek alapján. Ha valamelyik csapat picit is elhúz, akkor a szorzó lekompenzál, és máris visszakerül a csapat a többiek közé. Lásd V3-on azt a kiugrást... Ergó beneveztél, és az event az uccsó előtti nap átlépkedéseitől függ csak
Dátum: 2011.07.12. 07:27:03
Na és ezt milyen grafikonon tudom ábrázolni úgy, hogy mutasson is valamit?
Egy átlépő 10 pontokkal tolja el az állást, miközben akár 60 térképet is talál a csapat adott időszakban... Sajnos nem fog feltűnni, hogy egy konkrét átlépés mennyit módosított az eredményen.
Dátum: 2011.07.11. 20:49:02
És pár "szörnyű" számadat:

Fél óra alatt talált legtöbb térképdarab:
v1(60) v2(29) v3(46) v5(32)

Összesen hány csapatváltás volt:
v1(150) v2(77) v3(97) v5(106)

Csapatonként lebontva a változások:
V1: Marietta -21 Katherin 42 Agnaesh -56 Ericath 35
V2: Marietta 16 Katherin -13 Agnaesh -20 Ericath 17
V3: Marietta -29 Katherin 44 Agnaesh -25 Ericath 10
V5: Marietta -40 Katherin 17 Agnaesh 4 Ericath 19

Asszem ennyi
Dátum: 2011.07.11. 20:26:35
Nézzük hogy állnak a szerverek egymáshoz képest:

Dátum: 2011.07.11. 20:01:35
V5:

Dátum: 2011.07.11. 19:58:48
V3:

Dátum: 2011.07.11. 19:56:03
Ugyan ez V2-re:

Dátum: 2011.07.11. 19:51:51
V1 talált térképdarabok 17-e 15:30-tól ma 10:00-ig:

Dátum: 2011.07.11. 19:32:56
Baratynak hála 17-e délutántól kezdve fél óránként log készül a térkép esemény aktuális állásáról. Sajnos a grafikus "kiértékelő" modul nem fog időben elkészülni (Talán majd köv. térkép eventre...) így megkaptam a lehetőséget, hogy a nyersz számokkal zsonglőrködjek picit. Nem mondom, hogy egyszerű formát ölt a 8 megányi txt "nyers" log, de 2 órácska konvertálás után excelben emészthetőre lehetett formálni
Nekikezdek grafikonokat gyártani, nézzük van-e valami izgalmas benne
Dátum: 2011.07.11. 19:28:37
Sracok statisztika csúszik, ma más excel szórakozás van

Akit érdekel, lásd térkép topik szépen lassan...
Dátum: 2011.07.10. 12:21:50
Persze

Ez olyan mint amikor öregapám megkérdezi:
Hogy a tökbe van az hogy 20 éve lottózom heti 5-el és nem dob 5-öst nekem a random?
Dátum: 2011.07.07. 14:40:20
Egyszerű... Az erő bónusza RND(ERŐ), azaz a 200-as erőd lazán adhat csak 1 sebzést...
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,687.100#hsz116
Olvasd el a találkozós összefoglalómat, mit reagált erre a felvetésre Miklós.
Dátum: 2011.07.06. 09:19:22
Pont fordítva

Az a lényeg, hogy a közelharci sebzésednél ha kritikust ütsz, akkor CSAK a fegyvered randomjából adódó sebzést duplázza.
Valamint azt kell még figyelembe venni, hogy az állatok sebzésének kiszámításánál a kritikus adta duplázást nem veszi figyelembe a rendszer.
Ergo ha a fegyvered randomja kidob 1000-et, az erőbónuszod 2000-et, akkor ütsz 3000-et, kritikusan 4000-et. Az állataid sebzésének számolásánál az alapod 3000 lesz.
Viszont ha a fegyvered csak 600-at dob, az erőbónuszod viszont 2800-at, akkor a közelharci sebzésed továbbra is 4000 (600*2+2800), viszont a blökik sebzés számolásának alapja már 3400...

Azonos közelharci kritikus ellenére tök más lesz a blökik sebzése

Abban igazad van, hogy amit Arielnek egy csatán belül összehozott az rnd az igencsak elhanyagolható esetszámban fordulhat elő
Dátum: 2011.07.06. 08:18:53
Nem hittem volna hogy érdekes lehet más számára is a matekja

Na akkor a 2 kör amiről szó van:
1216/1023 és 1216/882

Ariellel egyeztetve van egy +10%-os famulusa, és semmi más extra. Kezdjük el visszaszámolni az állat sebzést:
Van rajta egy kritikus az *1,5, valamint 4 állat talál famulus bónusszal (25+20+15+10+10%) ami összesen *0,8-as szorzó az ALAP sebzéshez képest.
Ebből kijön, hogy az ALAP sebzés első esetben: 852,5 második esetben 735.

Namost az alap sebzés CSAK a fegyver egyszeres sebzését tartalmazza (mivel az állatokra nem hat a te kritikusod), valamint az erő bónuszt+szorzóit meg természetesen az ellenfél elnyelését.
Ezzel szemben a közelharci sebzés ugyan ezeket az elemeket tartalmazza, csak a kritikus miatt duplázza a fegyverből adódó sebzést.

Az Ariel által kiemelt esetben csak annyi történt, hogy az első esetben az erő randomja 117,5-el nagyobbat dobott a fegyveréhez képest mint a második esetben

Konkrétan (A jelenséget okozó random különbségeket kiemelem konstanssal!):
Első eset közelharc: (fegyver rnd)*2+(erő rnd+235)-ellenfél elnyelés = X
Első eset állat sebzés: (fegyver rnd+(erő rnd+235)-ellenfél elnyelés)*0,8*1,5 = Y+141
Második eset közelharc: (fegyver rnd+117,5)*2+erő rnd-ellenfél elnyelés = X
Első eset állat sebzés: ((fegyver rnd+117,5+erő rnd)-ellenfél elnyelés)*0,8*1,5 = Y
Dátum: 2011.07.05. 21:47:40
Skypeon ledumáltuk...

Szimplán a randomok (fegyver és erő) arányváltozásából (118-nyi randomról van szó amúgy) adódik a jelenség, bár igen látványos