Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2012.03.22. 09:50:20
Bátran használj múltidőt.
A "kis veszekedés" meg nem tétel, ennél sokkal többet kaptam már fórumon
Dátum: 2012.03.22. 09:45:13
Nem fognám rá semmire.
Így döntöttem, némi meggyőzés volt az uccsó csepp a pohárban, de tudjuk, hogy egy folyamat esetén nem lehet az uccsó cseppet kiemelni
Dátum: 2012.03.22. 09:06:03
V3 - Wart 112. szint
Köszi mindenkinek a közös játékot!
Dátum: 2012.03.22. 09:04:43
Idézet: Paco - 2012.03.22. 08:49:34
ennyi erővel TE is lehetnél felesleges elem, hiszen a hozzászólásokon kívül sok mindent nem teszel, azok sem mindig építő jelleggel születnek.


Meggyőztél...
Dátum: 2012.03.22. 09:00:56
Ha most indul, és ott ül egy másik játékos aki 1 éve szerencsekerekezik/napi rutinozik, akkor igen is komoly gondot fog okozni a dolog az új játékosok megfogása szempontjából...
Dátum: 2012.03.22. 08:48:59
Idézet: Aurri - 2012.03.22. 08:43:13
Ha viszont a megint a zéróTPzéró élmény vonalon indulunk el akkor olyasfajta csapások fogják szegény játékosokat sújtani amiket már sajnálatos módon így is megízlelhettek


Gondolsz itt a PÓKokra, és a 0 játékélményre, ha eredményes akarsz lenni velük szemben?
Dátum: 2012.03.22. 08:42:06
"valamit-valamiért" vagy a másik kedvenc mondása a "rakéta-ellenrakéta"

Az adott TP elhanyagolható, ha valaki normálisan játszik, és "jó" ügyfél. A kapott táp messzemenőleg jelentősebb mint ez az játékosok zömének elhanyagolható TP.
Mivel ki van tűzve a kezdő játékosok "marasztalása" mint cél, így tuti lesz valami. Jobb ha beteszi azt, hogy szintlépéstől számított x napig ha valaki x%-al jobb TŐ-vel támad akkor +100% tulbónuszod van? (Jó öreg pók korbács javaslat...)
Dátum: 2012.03.22. 08:38:32
Az "ingyen" osztott táp eddig minden téren megbosszulta magát.

-A játék finanszírozása szempontjából és az üzleti modellt tekintve is problémás ha le lehet horgonyozni teljesen egy szinten. (Se prémet nem érdemes venni, se tárgyakra nem költ, 0 bevétel van belőle, miközben a fizető játékosok morálját rombolja csak...)
-Az biztos, hogy annál demoralizálóbb nincs az új játékosok szempontjából, ha elindulva majd 4-5. szintre fellépve (Miklós tervek alapján ez "gyorstalpalós" lesz a jövőben ha jól értettem.) 1-2 éve ott csücsülő játékosok osztanak ki sallereket.

A személyeskedésre:
-Nem vagyok katakombában
-Szándékosan nem 1-2 csoport érdekeit nézem, hanem a játék egészét, és a folyamatot. (Új játékosok nem ragadnak le, régi játékosok meg megállnak szintben ha az az optimum)
-Igen, én is "bliccelő" vagyok, mivel 4-6 hónap egy szintlépés v3-on. 1 éve 0 őskövet fizettem be, mivel nem kell semmihez...
Dátum: 2012.03.21. 22:48:03
Gondolkoztam a dolgon, és nagyon pozitív egy aprócska problémával.
Ez a fejlesztés tápot ad (pp, +lé 10 naponta ultra és transzplant extrém kis szintre stb...) de TP-t nem.
Azaz aki csak gyűjtögeti a napi rutint, és mellé szerencsekerekezik kis szinten, azzal igencsak elszáll a tápgörbe, miközben szinte semmit nem csinál az ügy érdekében.

Legyne valamit-valamiért elven minimális, de kis szinten nem elhanyagolható TP "jutalom" is a napi rutin mellé.
Ilyenre gondolok, hogy minden nap a napi rutin ad annyi TP-t ahányadik napja vagy az adott szinten.

14 nap esetén ez szaros 105 TP
21 nap esetén ez 231 TP
28 nap esetén ez 406 TP összesen

Lássuk be, hogy nevetséges TP mennyiséget adna a "normál" játékosoknak, de mégis az extrém módon megfogná a "bliccelőket"...
Dátum: 2012.03.18. 19:20:23
Ez így nem pontos

Ha az előző 10 napban 10 napon át beléptél, akkor kapsz: 2 PP + 2 CSP + 1 kiégett + 1% LÉ + 1 ital + 1 eledel + hűségszilánkot naponta

Ha kihagysz 1 napot ezek után, akkor az azt követő napon mikor belépsz nem kapsz semmit (kapásból 2 nap marad ki), valamint a köv 10 napban csak 9 napi jutalmat kaphatsz, azaz 1 nap kihagyás -10 hűségszilánkot "generál".

Finoman szólva "helyettesítésre ösztönöz" a rendszer ?
Dátum: 2012.03.17. 23:31:16
Max 12 medálod lehet jelenleg. Azaz pörgethetsz akármennyit, de ha 12 megvan akkor más (mivel őskőért nem forgathatsz "üreset") nyereményt kapsz helyette...
Dátum: 2012.03.17. 22:20:49
Továbbra is játszható őskő nélkül a játék.
Mint ahogy milliós kerestek nélkül is meg lehet élni Magyarországon, de abban igazad van, hogy anyagi háttér nélkül nem igazán lehet valaki a topon se itt se IRL.
A "csak" játék és a top közt azért rengeteg boldog játékos van, akik nem a számok bűvöletében játszanak csak. Valamint van az a picike játékos mag is akik csak azért is bemutatják, hogy kő nélkül is lehet eredményesen játszani.
Dátum: 2012.03.17. 21:52:43
Nem nagy előny az hogy vehetsz állat felszerelést őskőért?
Kereket pörgethetsz kő nélkül is állat felszerelésed meg nem nagyon lehet kavics nélkül...
Dátum: 2012.03.17. 19:34:03
Igen, a kudarcpontos megoldás lesz, és minden UR kap egy súlyozott értéket. Összességében az UR-ek esélye ugyan úgy marad x% ezzel, de ha esik egy "szar" UR,akkor az nem foglya terhelni annyira az "UR kereted", mintha esne egy top UR.

Nézzük ez mit jelent:
Eddig ha pörgettél, akkor eshetett UR. Erre volt X% esélyed, ami azt jelenti, hogy valaki egymás után pörgethetett akár 5 UR-t, más meg akár éveken át hiába pörgette a napi 2 ősköves verziót, akkor se mákolta be.

Miklós is belátta, hogy az emberek fizetnek a szolgáltatásért, akkor biztosítékot szeretnének arról, hogy nem csak lapátolják ki az ablakon az ősköveket, így bevezetésre kerűl az irányított random.

Első lépésben minden pörgetés ad valamennyi kudarc pontot, és ha UR-t pörgetsz, akkor ezek a kudarc pontok csökkennek. Term ha elér egy limitet a kudarc pontok mennyisége, akkor automatikusan UR következik a pörgetésnél (itt az irányított random). Ez egész szép dolog addig minden UR azonos erős, azaz x naponta "veszel" a köveidért egy értelmes UR-t. Csakhogy az UR-ek nagyon különböző erősségűek!

Második lépésben az UR-ek kaptak egy súlyozást. Mondjuk egy 1-100-as skálán a 30 őskő legyen 10 pont a kvízmedál 40 a tudás könyv 100 stb. Ennek hatására a "gyengébb" UR-ből elvileg több esik, az erősből meg normál mennyiség. De ez se az igazi önmagában, mert az össz UR sűrűség ennek hatására megnő ugye.

Harmadik lépésben az pontozást egy esély kiegyenlítő szorzóval fel kell szorozni, hogy az össz esélyek átlaga azonos legyen mint a mostani x%-os drop esély. Így súlyozva van az UR esés, de mégsem nő meg a drop%. DE ez se az igazi, mivel ha kiesik egy köztudottan erős UR, akkor az esélyed "elszáll"?

Negyedik lépés fixálni, hogy ha valaki kipörget egy erős tárgyat, akkor ne menjen el a kedve az őslöves pörgetéstől, mert onnantól tudja hogy nem pörgethet jó tárgyat.

Ennek 2 útja van:
-Nem mehet le munuszba a kudarcpontok mennyisége (ebben az esetben a drop% valamelyest növekszik...)
-Az alapesély megmarad x%-on akkor is ha negatívban vannak a kudarcpontok. (Talán ez a helyes út)

Azaz ha valaki "peches" annak gyűlnek a kudarcpontjai, és biztos UR dropja lesz a pénzéért, ha valaki mákos, az ugyan úgy X%-al kaphat tárgyakat mint eddig, max -5463728 kudarcpontot termel fel...
Dátum: 2012.03.15. 08:15:52
Mire gondolsz?
Top3-tol a 68. vagyok most, ennél jobban nehéz lépni a lemaradás érdekében
Dátum: 2012.03.15. 07:33:38
Valahogy éreztem, hogy nem lesz felhőtlen a fogadtatása ennek az ötletnek

Lassan 2 éve mondom, hogy PP-t zabáló PvE elem kellene a játékba (Phua kúpok?, szörnyaréna stb...).
Minden játékban kialakul a "krém", akik egyszerűen nem találnak kihívást a PvP elemekben.. Ezt egyes játékokban megoldották azzal, hogy limitálva van a fejleszthetősége a karaktereknek, és az "fps/terület ismereti/csapat szervezettségi" elemek döntik el a csatákat, de azon felül a karakterek a térképen nem igazán tudnak mit csinálni. Pont a Beholdernek játéka a TF, ahol a korlátlan térkép (PvE elem) miatt ilyen probléma nincs, miért ne lehetne azt alkalmazni itt is?
A "játék drága" kérdésre meg egyáltalán nemmegoldás! A mostani top 20/50-nek csökkenne az időszakos költsége ezzel a fejlesztéssel, de amikro a "tömeg" ide jut, azoknak nem lesz lassítása, csak a "drága" tárgyak! Erre csak a havidíjas lélekkufár "prém" lehetne megoldás, mely limitálná, hogy a havi költség nem szállhat el karakterenként.
Dátum: 2012.03.15. 07:24:21
A nyeremények "kategóriája" nem arra való, hogy azon belül azonosak legyenek az erősségek. Ez olyan mint lottón a nyeremény értéke drasztikusan változik, baromira nem mindegy mikor van 3-asod pl. Van használható ritka és szerencsésebb ritka, valamint TOP ritka nyeremény.
Az elmondható, hogy ugyan az a fajta nyeremény egyre jobb a kategóriáknak megfelelően (pl afp 0,1 - 1 - 10), és ezzel jól is van a dolog.
Mivel UR kapcsán ez differenciálva lesz a "pech" pontokkal, így nem lehet ok panaszra...
Dátum: 2012.03.14. 13:27:11
Prisma, aki elől van az kis mértékben van attól elől, mert rég indult. A folyamatos prém, költés, sok nyert portya, VF mentes (szar lé/tp) stb taktikák inkább okai ennek.

Tegyük fel máshogy a kérdésedet. Miért volt szivatva eddig az, aki a legtöbbet költötte a játékra? Miért van az, hogy aki befizeti a prémet, használja az erőforrásait szimterikusan, az egyszerűen légüres térben találja magát célpontok nélkül?

Valamint nem lé/tp bónuszt kapnak, hanem komoly szintlépési sebesség nerfet, mely csökkenti az új dolgok felfedezését, tovább maradnak egy szinten, ezt áldozzák be azért, hogy legyen célpontjuk...
Dátum: 2012.03.14. 13:21:22
Problémás pontok:
-pók bölcsi extrém durva tud lenni így
-szövi küldin belül az egyéni tp szerzés
-szövi küldiben a szintlépős küldetés
-új fejlesztéseknél (végzet templom?) nem kavar be a dolog?
-ha valaki szinthuszár volt, és direkt távolságra hajtott az nem lesz feltétlenül boldog (vezéráldozat?)
Dátum: 2012.03.14. 11:39:15
Yas a 400-450 lé/tp-t úgy tudod összehozni, hogy V3-on portyázol, ahol az embereknél van lé, és NEM az EH minimumot termeled. Ezt VF-el is ugyan úgy meg tudnád csinálni, mint amikor Memot farmoltam VF-el... SŐT VF-el jobb is volt, mert amikor 60%-os volt, akkor is V3 képlet maxot hoztam tőle, miközben a TP 0,6x-osát kaptam csak.

Bocsi de azt kell mondjam a V3 egyáltalán nem releváns ilyen szempontból.