Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kwisatz

Dátum: 2017.02.03. 09:12:41
Én erre az analógiára hoztam fel épület példákat pár nappal ebben a topikban, válaszra sem méltatta senki...
Dátum: 2017.01.31. 22:47:38
No akkor röviden pár téma, ami sokat segíteni a játékos interakciókon:
- V3 LE szívás/LE vesztés rendszer átvitele az összes többi világra. Cél: megérje portyázni, de ne legyen állandó szívás a gyengébbek élete, merjenek támadni a játékosok, de ne legyen farm
- jó ötlet, hogy TU összegtől függően lehessen támadni, ne szinttől függően
- töröljük már el a 15 PP-s beállítást, automatikusan mindenki kapjon 30-at és lehessen fel és lefelé támadni
- a hordák bónuszát alapvetően meg kell változtatni. a gyémánt kufár bónusz vagy mindenkinek járjon, vagy senkinek, a + támadás/ varázslat rész ki lehetne bővíteni pl épületekkel
- új épületek: pl: ősmágia fellegvára, gladiátor citadella stb, a lényeg, hogy a horda bónuszokat lehessen épületekből tovább fejleszteni, pl. minden szint +0,1% + IQ-t ad vagy ugyanekkora + támadást, de a két épület kizárja egymást, mint a háború és a béke csarnoka. Ezzel lehetne eltérő karaktereket fejleszteni (lehetne akár nem csak 2 irány, fejleszthető varázslat elnyelés, LE szívás, kábítás, rezisztencia, meg ami eddig is harci bónusz volt). kicsi bónuszok, de infinite fejlesztés (mint a tudás fája)
-a mágia szakérelem újradefiniálása: mint a csatlósoknál, az ellenfél varázslatát védheted le vele részben (attól még a szerencse szerepe nem változna, hiszen az másra is jó)
Dátum: 2017.01.31. 20:10:07
Szerintem rengeteg ötletet bedobtunk az elmúlt hónapokban, csatlós, épület, PVP, AFP, szakértelmek, hordák, talán csak a kalandok maradtak ki. Jómagam is írtam pár olyan javaslatot, ami pl. nem azonnali tápot ad, hanem taktikázási lehetőséget, karakterfejlesztést, új irányokat. Ha úgy érzitek, osszam meg újra ezeket, örömmel.
Dátum: 2017.01.31. 13:22:39
Sok hónapja elmondtam, hogy mi a gond a csatlós harcrendszerrel, itt a fórumon is, az élő talin is, azóta se történt semmi. Úgy látom, nem nagyon akarnak alapvető változtatásokat ezzel.
Dátum: 2017.01.30. 13:31:19
kényszertáp, de a hátam se kívánja
az árakról ne is beszéljünk
Dátum: 2017.01.29. 15:39:45
van ilyen, VIP tagság a feltétele
Dátum: 2017.01.22. 18:20:35
en is sokat sebzodom Szb-n, orulok, hogy a nagy erot igy dijazzak a beho-nal
Dátum: 2017.01.08. 11:38:22
Itt nem a CSP-ről és PP-ről van szó, azt mindenki tud tartalékolni
Az egyéb erőforrások és az idő, amivel fel kell készülni.
Dátum: 2016.12.20. 20:46:24
Idézet: Miklós - 2016.12.20. 12:00:28
Ez nem ügyfélszolgálati probléma, inkább itt beszéljük meg. Természetesen nyitottak vagyunk bármiféle vitára, és észérvekkel meggyőzhetőek vagyunk. Először is egy összefoglaló:

A szerverből és a tárgyból eredő inspiráció eredeti célja, és funkciója is nagyon hasonló: a célja, hogy segítsen behozni a lemaradást, és ezt részben úgy éri el, hogy extra CSP-ket regenerál a karakter. A tárgy inspiráció régebbi, ezért még hibásabb konstrukció: a CSP regeneráció a top játékostól való távolságodtól függ, ezért részlegesen exploitálható; a szerver inspiráció az indulási időtől függ, ezért nem exploitálható. Tehát ha bármilyen okból arra a következtetésre jutottunk, hogy az inspirációból származó előnyt visszafogjuk a Végzet vermében, akkor ezt ésszerű a tárgy inspirátorra is alkalmazni.



Miklós, ha állításod szerint a szerver inspiráció nem exploitolható, akkor kérlek, magyarázd meg, hogy lehet az, hogy V5-ön a szint TOP1 karakternek kb. 2X még mindig az inspirációs szorzója úgy, hogy már 6 szinttel magasabb szintű, mint a szint TOP2 karakter (228 vs 222). Ez így normális?
Dátum: 2016.12.15. 22:35:19
Te csak ne igyál alkoholt, mert lecsökkentené a szépen felhúzott IQ-dat
Ez tetszik
Csak halkan mondom, hogy a találkozón Miklós azt említette, hogy mivel később lassabban lépnek szintet a csatlósok, emelni kívánja a tárgyak árait magasabb szinten
Nekem még maradt 49.000 törmelék, azt majd elköltöm 40. szint körül, aztán leállok, őskövet nem fogok költeni, amire elég lesz, azt megveszem és ennyi.
Tehát akkor mennyire is jön ki 30-40. csatlós szinten egy teljes szett abban az esetben, becserélve a régit, ha hetente 2 szintet lép a 4 csatlós?
Naugye...
Az entitás templomi küldiről van szó, nálam például (de gondolom vann még így páran), maxolva még AF képességgel is a "kapható" entitások száma, így csak szintlépéskor kapok újat. Egyrészt ezért nem tudok haladni az ölésükkel (3. szintenként vittem végig), másrést a templomi küldetésnél úgy kell vigyáznom rá, mint a hímes tojásra, mert 20 ütés alatt párnával is agyonverem. Erre lenne opció valami más, akár úgy, hogy lenne alternatíva, mint pl. a "győzz háborúban vagy költsd el az összes PP-t" dolog vagy a kincs vs láthatatlanság feladat.
Más.
A horda bónuszokról szombaton lemaradtam, de örülök a felvetésnek, kb. fél éve én magam is ezt írtam/mondtam Miklóséknak, át kellene folgozni, mert ami 2008-ban jó volt, ma már hiányos, elégtelen. Nekem az volt az ötletem, hogy a gyémánt kereskedő bónuszt minden horda kapja meg, és jobban domináljanak a harci képesség bónuszok, vagy legalábbis legyen értelme annak, ha valaki egy adott hordát választ. Talán a halott PVP-t is megdobná, ki kellene dolgozni
Köszi az összefoglalót
2 megjegyzés:
- A bajnokin magasabb kategóriában nevezés nem elsősorban Kiaphetről szól vagy rólam (bár én mondom folyamatosan). Azt ne felejtsük el, hogy a TOP karakterek nagy része V5-ről nem jár élő találkozóra és nem ír/olvassa a nagy fórumot, tehát nem is tudnak érdemben mellette vagy ellene érvelni. Viszont őket is érinti a szituáció. A másik, hogy ez remek taktikázási lehetőséget is adna minden világon, mivel senki sem tudná, hogy a rivális karakter hol nevezne, így mindenkit érhet meglepetés, ez szerintem nagymértékben növelné a játékos elégedettséget, így senkinek sem lehetne panasza, reklamációja, hiszen több karakter variáció lenne.
- Volt jó néhány félrészeg ordibáló ember a fórumon, akik nem tartották fontosnak azt hogy a másikat meghallgassák, vagy bunkó módon beszólogattak és lehúzták az ötletet, ha éppen nekik nem tetszett. Neveket nem írok, de írhatnék...
Dátum: 2016.11.25. 14:47:35
én speciel elköltöttem a maradék ősköveimet, így nem tudom megvenni
megjegyzem, elsőre hűde tápnak tűnt, de már egyáltalán nem tűnik annak
A kék már nem fejleszt, ott van helyette a barna, arra koncentrálj. (sokkal több + TU-t ad, mint a kék)
Én szeretném, a sárga helyett barnát.
Dátum: 2016.10.29. 10:21:28
Osztogatni? 1 karakter kap világonként, ez csoki, amit belépésre adnak.
Dátum: 2016.10.24. 23:42:24
Én sem értem, miért csak 265. szint fölött lehetne ezt a fejlesztést kihasználni. V5 és V6 alapból kiesik, mi ez, negatív diszkrimináció?
A profi ligát én is támogatom, a nevenincs szövetségecskék olyan módon tudnak belerondítani a nagyok harcába, hogy sírhatnékom támad.
Precíziós vagy 1-1 mezőért vérre menő csatákat és ezáltal a TOP1-2-3-at tudják befolyásolni az idióta 20-50%-os beütéseikkel amik totál randomok.