Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2009.06.06. 22:18:39
Sum13 tökéletesen írtad le, amit a nyitó hozzászólásban csak felületesen összecsaptam.
Pontosan az a lényeg, hogy nem ellenőrizetlenül kerülnek be az új dolgok, hanem szigorú ellenőrzés után. De még mindíg töredék munka Miklóséknak ellenőrizni, mint kitalálni valamit, leprogramozni, és betenni... helyettük aa munka oroszlánrészét megcsináljuk mi játékosok.
Ha egy ilyen project beidul, hatványozott mértékben, robbanásszerűen elkezdene fejlődni a játék. Hónapok alatt összetettebb lehetne, mint most a több tíz éve működő Túlélők Földje.

És a külföldi piacon is símán felvenné a versenyt, már csak le kell fordítani angolra...
Dátum: 2009.06.06. 22:11:12
Ötletekkel tele vagyok, mind játékfejlesztés, mind szervezésileg és megvalósításilag. Ha valaki céget akar alapítani, csak szóljon
Dátum: 2009.06.06. 12:57:45
Azért írtam, hogy egy csapat. vagyis, mivel én sem tudok programozni, biztos találnék olyan játékost, aki igen. Összeállnánk, és együtt dolgoznánk. Akár többen is. Sőt, szerintem lenne, aki "szakosodna" is a dologra, ő mindent leprogramozna a többiekmeg szállítanák az ötleteket....
Az sem elképzelhetetlen, ha lenne valaki aki erre nagyban rááll, és csapatként hetente küldené az ötletetket, akár Miklós azt mondja, hogy olyan jutalmazásban részesíti, ami már neki is kellőképp motíváló. (pl pénzeli)
Értsd: van egy srác, aki tud programozni, mondjuk tanuló, szóval munkája nincs, szabadideje meg akad. Szerez egy csomó jó öteletet a játékosoktól, leprogramozza, alküldi Miklósnak. Egy idő után már kenheti a hajára sok őskövet, meg könyvet, kártyát. de egy kis zsebpénzzel nagyon boldog lenne. (ami Mikolósnak is zsebpénz, hisz megtalálható a módja, hogy akár járulékmentesen, és egyéb vonzat nélkül juatlamazza a szorgos programozót, valamint alakalmanként "teljesítménybérben" fizetne, ami töredéke annak, mintha valakit felvenne a BEHOLDER BT újabb munkatársnak...
Persze ezek nagyon elkalandozott gondolatok, de van valóságalapjuk.
Aki "üzleti fejjel" gondolkodik ki tudja használni a kínálkozó lehetőségeket.... (mindkét oldalról)
Dátum: 2009.06.06. 11:40:39
Nem találtam érdemben helyet az ötletnek, ezért nyitok egy topic-ot ahol lehet ötletelgetni, miként lehetne megoldani a játék fejlesztését a játékosok bevonásával, úgy, hogy az mindenkinek hasznos legyen.
Ugyanis rengeteg nagyon kiválló játékujjítási ötletet vetnek fel a játékosok, le is írják őket, meg is vitatják, aztán Miklós vagy olvassa vagy nem. de az biztos, hogy a játékba ne kerülnek be. Ez egyrészt idő, és energiahiány Miklós részéről, másrészt biztos van elég gondja a fejlesztéssel. Ebből sajnos mi nem sokat látunk! Egyre több TOP játékos töröl, mert nincs a játékba semmi újdonság. Ami bejön, azis egy-két napra elegendő... lásd kristály horda, aki a katakombákban van...
A kristálypontokról is nagy vita megy, hogy nincs értelme az új fejlesztésnek.

VAN egy ötletem, vitassátok meg van-e benne potenciál:



Miklósnak az kellene csinálnia amit nagyobb cégek is megtettek:

kiadná a játékosoknak a fejlesztés lehetőségét.
Aki leprogramozva, kidolgozva beküld valami jó ötletet, azt jutalmazná ( illetve a csapatot)
Azaz:
itthon dolgozok, kínlódok, többünk ötletét leprogramozom a VU kódját alkalmazva, és elküldöm Miklósnak. megnézi tesztelei, kipróbálja, együtt kijavítjuk ha kell, majd beteszi a játékba. Ekkor én kapok egy rakás őskövet, esetleg ajándékcsomagot x ezer forint értékben, és én megmondom, kik azok a játékosok akik között a kapott őskövet osszák szét az általam megadott arányban, illetve az ajándékcsomagba megmondom mit kérünk, és majd mi elosztjuk.
Így a kreatív játékosok is ki tudják élni az ambíciójikat, a játék is gyorsan fejlődne, Miklósnak is jóval kevesebb dolga lenne az újítások leprogramozásával, az őskő neki ingyen van, az ajándék csomag is kiadói áron, szóval olcsópénzért venne egy nagyon komoly fejlesztő csapatot!
Dátum: 2009.05.21. 00:08:00
Ez az emeltdíjas telefon nagyon COOL ötlet, ez eddig eszembe sem jutott... pedig akad a családban egy pár előfizetés, amiről alig megy ki hívás, a minimumot meg ígyis-úgyis kifizetem. Ez általában a legtöbb szolgáltatónál 1500-2000 Ft. ha csak egy ezrest tudnának sokan így őskőre átmenteni, az sok játékos őskő szükségletét le is fedné, és nekünk jóformán "ingyen van", a Beholdernek meg igen komoly profit!

Nem lehetne már holnapra betenni??? van itthon 4 ilyen számla is
Az elején sokat írtatok a kémgömbről. Sokakat zavar. Lehetne egy ÁLCÁZÁS szakértelem, mellyel szaki szintenként X -el változtathatod az egyes tulajdonságaidat.

Pl: 20-as szaki szinten mondjuk 100-al megváltoztathatod a tulajdonságaidat. te döntöd el, hogy melyik mennyivel növeled, vagy csökkönted.)
Persze, mivel a karakterlapon tul összeg alapból látszik, így, ha nem következetesen csinálod, akkor gyorsan kibukik, hogy álcázod magad, de ha figyelsz az arányokra, akkor nem könnyű rájönni.
Dátum: 2009.05.05. 15:50:50
Na azért van akinek komoly stresszt jelent, ha végzetúrban nem történnek pozitív fejlesztések, ellaposul a játék, és kezdi elveszteni a lelkesedését a prémium játékos is. "de, ha már ennyi pénzt ráköltöttem, akkor nem hagyom abba" címszóval vergődik még egy ideig....
Dátum: 2009.04.01. 23:02:45
Bevallom, csak az első 2 oldalt olvastam el, de hozzá kell szólnom:

AZZAL, AKI kimaxolta a kronokompenzációt mi lesz?
Mert nem kevés LE-t öltem bele, nagyjából jól el is vagyok vele, de egy ilyen változás be is tenne nekem.
Dátum: 2009.03.31. 23:32:25
Szerintem meg jöhetne az Akadémia további szintekkel, szakértelmekkel.

Elnyelés szakértelem (minden x szinten adna egy elnyelést)
Varázslatelnyelés szakiértelemű
regeneráció szaki (vagy valami vámpirizáció)
Kábítás szaki (ami magasabb szinteken további előnyöket adna, azaz nem csak -10 támadást, mert az nem sok, hanem -IQ, - sebzés stb)

Lehetne valami mérgező szaki, olyan mint a kábítás, meg a kritikus, ha bejön, minden körben sebezne X-et

Az utolsót kivéve mind a sebzést csökkenti valamilyen formában, és ráadásul pont elég magas szinten kerülne a játékba
Dátum: 2009.03.17. 23:34:23
Idézet: winnie - 2009.03.14. 13:42:57
Idézet: Tiha - 2009.03.11. 16:20:12
Azért jól ki lett szúrva a szemünk ezzel a pár épülettel. Alig egy pár hete vannak benne, de gyakorlatilag a top szövik szinte mindent fel is építettek maxra belőle. (kivéve az állatnak a kunyhót, mert az nem jó sokmindenre...)


top szövik? a játékosok töredékéről van szó, szerintem "senkit" nem érdekel, hogy mit építenek vagy mit nem. (nem tudom, mi azonnal a kunyhót kezdtük építeni. lehet, hogy máshol más a prioitás:)

miklós is megmondta, hogy miért nem érdemes fejleszteni. ha véletlenül jön valami új dolog, akkor azonnal több fog kelleni. "még, még, melák éhes".

Idézet: Tiha - 2009.03.11. 16:20:12
Világ2-őn 21. szintű vagyok, de már húzom az új szakikat. Aki nincs erős szövetségben, az cseszheti....


ugye el sem tudod képzelni, hogy az is élvezheti a játékot, akinek nincs nagy épülete/szakértelme. meg sem fordul a fejedben. sőt, talán csak azok ott "lenn" élvezik, mert ők nem stresszelik magukat azon, hogy egy fejlesztést 1 hónap alatt kivégeztek. nem tudom, de én úgy látom, hogy inkább te "cseszheted", mert nem tudsz mit kezdeni magaddal lévén egy hónap alatt lerohantad a fél évre szóló fejlesztési tervez, miközben a kis szövetségekben sok időbe bele fog telni, míg végére érnek a fejlesztéseknek. de legalább lesz előttük cél.


hát winni, megint csak a szád jártatod, és okoskodsz az helyett, hogy gondolkoznál is, vagy jobban elolvasnád amit más ír. Én azt ecseteltem, hogy a fejlesztések nem oldottak meg semmit.
A kisseb szöviben lévők csak pislognak, hogy miket kaptak a "nagyok", és reménykedhetnek, hogy egyszer majd végre eljutnak az akadémiáig, és akkor az épületek, és a szakik is elérhetőek lesznek nekik. Ami nem az Ő hibájuk, de az újjításból meg semmit nem kaptak. Akik meg "fent" vannak, azok meg nagyon gyorsan ki tudtak belőle fejleszteni minden értelmes szakit MAXOSRA! Az, hogy a nagyok kaptak célt kb 1 hónapra a kicsik meg kaptak olyan dolgokat amit csak nagyon sokára kaphatnak meg, az nem egy nagyon korrekt megoldás.
Dátum: 2009.03.17. 23:22:42
Sosem jutsz el a 200. küldetésig, mert egyre több ilyen küldetés lesz...
lassan eljutunk a lépj 25 szintet, és az add el az összes tárgyadat a lélekufárnál című küldetésekig...
Dátum: 2009.03.11. 16:20:12
Azért jól ki lett szúrva a szemünk ezzel a pár épülettel. Alig egy pár hete vannak benne, de gyakorlatilag a top szövik szinte mindent fel is építettek maxra belőle. (kivéve az állatnak a kunyhót, mert az nem jó sokmindenre...)
Nemsokára az lezs, hogy a top szövik az összes gagyi épületet is elkezdik építeni, mert nem tudják mire elkölteni a lélekkútból a LE-t.... És nem hinném, hogy most egy ideig lesz új épület.
Ráadásul (ha a saját karakteremet nézem, nem kell több egy hónapnál, és minden új szakértelmet felnyomok maxra, amiről úgy gondolom, hogy értelmes.) vagyis nem adott túl sok hosszútávú célt.
Nagyon remélem hamarosan jön az akadémia további része.

Ezenkívül meg gáz, hogy egy ilyen magasszintű szövetségi épület kell hozzá. Világ2-őn 21. szintű vagyok, de már húzom az új szakikat. Aki nincs erős szövetségben, az cseszheti....
Dátum: 2009.03.11. 15:35:42
Szakértelmek
IDOMÍTÁS:
valahol van benne igazság, hogy csak azért felnyomni magasabb szintre, hogy kevesebbszer fél órára üljek gép elé....
Persze pont ez a jó a szakértelemben. Ha nem akarsz szívni, növeld.

Azért egy kis fejlesztést bele lehetne vinni, hogy magasabb szinten kevesebb LE-ért többet idomítana, vagy, hogy a beidomított lényt is tovább lehetne tanítani, így LE-ért TP-t kapna...

Sajnos azért sok olyan szakértelem van, aminek gyakorlatilag semmi értelme...
Nem tudom kinek van esetleg 10 nél magasabb szubtéri érzékelése.... de a kontinuumszűkítés is egy hurka szakértelem, bár a top karakterek akik nagyon elhúztak, csak egy kis réteget tudnak ütni, ott érdekes lehet, de nem hinném, hogy valaki költött rá.

No meg a felejtés. Igazából 2 szakértelem van, amit érdemes lehet elfelejteni, a többiért meg kár kifejleszteni. Tegyük fel van 2 olyan szakértelmem, ami 20as, és nem használom mondjuk affinitás és másodlagos támadás. ezért felnyomom 20ra a felejtést, elfelejtem a szakikat, hogy utána kicsival olcsóbban fejlesszek mást? Ezért kár felejtést nyomni, jobban járok, ha maradnak a szakik, még így is olcsóbb, mint a felejtés. Ráadásul, csak 2 szakértelem van, ami "zavarhatja" az embert: szinguláris ismeretek és a másik, ami a vadászatért kapott TP-t csökkenti (neve nem jut eszembe).

Szóval lehetne ezeken még javítani.
A végére egy pozitívum: a kronokompenzációból azért sikerült egy majdnem használható szakértelmet csinálni... már csak annyi javítás kéne, hogy 60-as lenne a max szintje, a fáradságot 10 percél rövidebb időre nem csökkentené, de a térkaput, sajtolást, turbót a 60-as maximális szinten AZONNALIVÁ tenné. Ha már felnyomom 50-re, akkor ahhoz képest sok az a 10 perc várakozás, főleg, hogy őskővel azonnali.
Dátum: 2009.03.04. 11:47:50
Tessék itt egy példa, mit hozott a kamra, és az ajánlás. Én a játék indulásakor igen komoly munkát fektettem abba, hogy az ismerőseimnek kiajánljam a játékot. Vagy 30-an regisztráltak is, abból 20an 1 hétig sem játszottak. Mára kb 3-4 aktív játékos maradt köztük, és ez is fogy.
Látható, hogy a mai napot kivéve nem sok LE folyt be belőle. (napi 2-3 K) Jelenleg 41-es szintű vagyok 70-80K LE-t termelek térkapuval vadászattal, sajtolással. Ahhoz képest ez már aprópénz...

Valamint, ha jócskán alacsonyabb szintűre ütök, az jóval kevesebb LE-t termel ki naponta, mint egy velem azonos szintű. nem tudom mit kell itt sírni????? Az sír, akinek nincs kínzókamrája! Lépj be egy olyan szövibe, amelyiknek van, tölts be a kútba a több 100K LE-t, építsd a heti adagot, és akkor lesz kínzókamrád. Kérdés megéri-e ennyi LE-t rááldozni?


2009.03.04. Jóváírtunk részedre 3166 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 3039 LE áramlott beléd.
2009.03.03. Jóváírtunk részedre 1243 lélekenergiát és 1 őskövet ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 2160 LE áramlott beléd.
2009.03.02. Jóváírtunk részedre 1722 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 2988 LE áramlott beléd.
2009.03.01. Jóváírtunk részedre 2764 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 256 LE áramlott beléd.
2009.02.28. Jóváírtunk részedre 1706 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 1989 LE áramlott beléd.
2009.02.27. Jóváírtunk részedre 1488 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 1754 LE áramlott beléd.
2009.02.26. Jóváírtunk részedre 1863 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 1517 LE áramlott beléd.
2009.02.25. Jóváírtunk részedre 2050 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 718 LE áramlott beléd.
2009.02.24. Jóváírtunk részedre 1214 lélekenergiát és 3 őskövet ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 1726 LE áramlott beléd.
2009.02.23. Jóváírtunk részedre 3188 lélekenergiát ajánlásaid alapján. A kínzókamrából 798 LE áramlott beléd.
Dátum: 2009.03.01. 10:33:46
HATALOM TORNYA:
Nem kell a későbbiekben sem átprogramozni szerintem, ha váltja be a hozzáfűzött reményeket.
Be kell tenni valami új fejlesztést, amivel a "visszacsinálást" lehet megoldani.

Pl: valami olyan épület építése amivel kizárólag a Hatalom tornyát rombolhatja más szövetség. Vagy egyszerűen a beugró költséget csökkenti.
Dátum: 2009.02.21. 23:38:59
Nem találtam jobb helyet, ezért ide írom, ha van valakinek tippje hol olvassa el Miklós, akkor bemásolom oda.
Agyaltam azon, milyen küldetésekkel lehetne feldobni a játékot, itt van egy rakás ötlet, hátha ezzel is segítek MIKLÓSnak, hogy haladjon a fejlesztés....

Küldetés ötletek:

Szakértelem összeged legyen nagyobb 400nál*

Tulajdonság összeged legyen nagyobb 600nál*

Vadássz úgy 30 alkalommal, hogy közben láthatatlan vagy

Fertőzésed ne legyen nagyobb 35% nál*

Legyen két tulajdonságod alap érteke is 100-nál magasabb

Legyen 6 különböző fajta gyűrű a karakterednél egyszerre

Legyen 6 különböző fajta nyaklánc a karakterednél egyszerre

Legyen 4 különböző fajta varázslatod egyszerre

Sebezz varázslattal egyetlen csatában minimum 400-at*

Legyen 50 db kiégett ősköved

Érdd el valamelyik szakértelmeddel a 80-as szintet (turbózás nélkül)

Az eddigi csatáid menüpont alá lépj be úgy, hogy csak győztes csatáid legyenek

Mikor belépsz a küldetések menüpontba, ne legyen egyetlen befogott állatod sem

Mikor belépsz a küldetések menüpontba legyen pontosan 1111 ÉP-d.

Bújj el a katakombákba minimum 2 napra

Portyázz 24 óra alatt 30at*

Felejts el egy legalább 10-es szintű szakértelmet

Sebezz egyetlen Epikus lénybe összesen legalább 2000 Ép-t*

Varázslattal csökkentsd ellenfeled védelmét összesen 5 alkalommal

Csökkentsd a Szerzett LE differencia-dat 5000 –el. *

Növeld a Szerzett LE differencia-dat 5000 –el. *


* ezek csak viszonyszámok, majd optimalizálni kell őket
Dátum: 2009.02.18. 11:23:17
Nem teljesen ide tartozik, de:

nem lehetne az eddigi csatámban szétválasztani, hogy az epikus csatákat, és a térkaput ne keverje a portyákkal?
Mert elnyomok 1-2-5 térkaput, meg megütöm az epikust, és amikor eszembejut, hogy megbosszuljam azokat akik reggel elvertek, sajnálattal veszem észre, hogy már nem látszanak a listán...

Nagy kérés lenne, ha ezeket a csatákat külön ablakba tenné a rendszer?
Dátum: 2009.02.11. 13:33:46
Majd idővel mindent megtudunk

Mondjuk az tényleg hasznos lehhe, ha el tudnám felejteni a fölös szakértelmeket, főleg azokat, amiket küldetés miatt vettem meg.
Na persze biztos sok LE veszetességgel fog járni... Kiváncsi vagyok megéri-e....

KRONOKOMPENZÁCIÓ:
nakem nagyon tetszik az újjítás, de mivel mellé bekerült az ősköves lehetőség, így el is vesztette az értelmét. (a CSP-ből nullázás az is jó)
mivel az őskő egy olyan erőforrás, amit bárki megvehet, és aki jól áll anyagilag gyakorlatilag korlátlanná tehetik ezt az erőforrást. Ha nem lehetne őskőért nullázni, akkor izgalmasabb lenne a dolog, mert a CSP is nagy kincs, meg hát egy szakértelmet 50re felhúzni nem olcsó dolog. Így valaki stratégiával, kombózással, nagy áldozattal megoldaná, hogy pár percenként használhassa a sajtolást, meg a turbót, annak van értelme, meg sportértéke. Így, meg ha bárki ugyanezt pénzzel megoldhatja, már nincs értelme.

Pl: csóró gyerek, pár hónapos kitartó udvarlással, bókolással, romantikával, energiát és áldozatot nem sajnálva meghódítja álmai asszonyát az egy csodás dolog. Erre jön a kis köcsög újgazdag a sportkocsival tele pénztárcával, és elviszi a csajt első nap...
Hát kb ilyennek érzem az újítást... (és megjegyzem én is őskőért használom, mert megtehetem, de ez sajnos nem boldogít. sokkal büszkébb lennék, ha 50es kronokompenzációval mászkálnék, és más nem tudná használni percenként a térkaput.)
Dátum: 2009.02.10. 14:44:34
Nemtudom jó helyen van-e itt, de ideírom, talán MIKLÓS többet olvassa ezt a topicot.

ÖTLET:
Jó lenne, ha magasabb szinten (mondjuk 50 től) kapnának a hordák újabb bónuszokat. (tudom, hogy nehéz eltalálni így is az arányt, de valami apróságokat)
Pl:
Rubin: + 3 a kritikus ütés szakértelemre
Smaragd: + 3 kritikus varázslat szakértelemre (márha lesz ilyen)
Zafír: +3 a regeneráció szakértelemre (ha leszilyen)
Gyémánt: a kereskedelm szakértelmük minden 9. szint után engedne nagyobb szintű tárgyat vásárolni
(valamit a hordabónuszok a maximum fölé is engednék vinni így az egyes szakértelmeket)

Vagy valami ilyesmi. És akár minden 10 szintenként megint kapnánank valamit.
Ez azért lenne jó, mert méginkább elkülönülnének a hordák, és még nagyobb súlya lenne a hordaváltásnak.

Hacsak nem tervez MIKLÓS valami olyasmit, hogy mindenki Kristály hordás lesz a fertőzés lekűzdése után
Dátum: 2009.02.09. 22:52:41
Na igen, ez egy fontos, és hasznos fejlesztés lenne. Én is támogatnám a 40 vadászatot!